Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

Tratamente si aditivi pt motoare, cutii de viteza, combustibili.

- - - - -
  • Please log in to reply
149 replies to this topic

#145
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
So, am luat adizol si am bagat in 1.9 tdi bxe si in 1.6mpi, ambele de la skoda. La cel pe benzina nuprea am vazut nimic, o sa mai bag si in Sandero sa vad daca e vreo diferenta. La diesel insa intradevar parca trage mai rotund sub cuplu, undeva de la 1500 la 2000 rpm. In plus dupa un drum de vreo 300 km facut sambata, desi nu am mers tare cu masina (cred ca doar pentru putin 130-140) in rest 90-100, (uneori in am mers in tr a 5-a la viteza asta fata de tr4 cum faceam normal) abia daca se mai vedea ceva pe teava de esapament  cand o turam la 4000 pe loc cum fac astia la itp (eu cam asa masor sa vad daca scoate fum pentru ca in mers nu am vazut vreo data).
Chiar ma incanta ideea ca nu se mai aduna fum iar diferenta se vede cam dupa 2-3km nu dupa sute cum spunea pe site la emag.

#146
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Beneficiile unei arderi curate se văd în timp. Cât privește scăderea de consum și boost-ul de putere, la unele mașini sunt sesizabile imediat, la altele după mulți km. Mă bucur că s-a încumetat cineva să încerce, renunțasem să vorbesc despre el când am văzut că nu prezintă interes. Eu am depășit 8000 km de când îl folosesc!

#147
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,092
  • Înscris: 19.01.2004
Eu cind si cind mai pun 2T in motorasul lui Fuzi (1.4 tdci) si ca veni vorba parca cel de la Mol ii prieste cel mai bine.
Va multumesc pentru hintul cu Adizol, o sa il incerc si eu in ideea unei arderi mai fara fum (duminica am  alimentat cu motorina la de un Petrom in Ploiesti si mama-mama ce mai dira lasa acum la accelerari mai in forta)

#148
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
2t de la Mol lasă cele mai mari depuneri în dpf. Adizol ajută la diminuarea depunerilor de cenușă de ulei. Folosesc doar Liqui Moly 1052 sau Wolf 2t sintetic. Ca motorine verificate, cele mai mici depuneri le lasă Rompetrol și Lukoil. Însă Lukoil nu îi priește mașinii mele, cu tot uleiul 2t tot îi apare un ronțăit de injectoare. Altă opțiune ok este Omv dar nu am testat îndeajuns.
Adizol nu face minuni, doar eficientizează arderea. Asta aduce multe beneficii însă nu repara și nu ameliorează nimic defect. Singurul care ajuta la o corecție a deviațiilor injectoarelor este uleiul 2t. Dar despre asta s-a tot vorbit pe topicul dedicat.

#149
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
oare o merge ceva bagat care sa curete si egr-ul?
Legat de motorina eu bag mol, petrom si omv dar in Craiova depinde de statie si mai putin de firma. De la lukoil am bagat de 2 ori si parca tragea greu masina, de la rompetrol nu am simtit diferente fata de petrom in schimb cand am bagat de la statia de pe Caracal am mers mai putin de 200 km cu benzina de 100 de lei bagata in oras, ciudat este ca nu am avut consum mai mare...
De regula am 2 statii petrom si una mol de la care bag mereu, motorina o bag de obicei pe cea mai ieftina, iarna insa cand incepe frigul bag de cateva ori scumpa pentru ca sper sa bage aditivii anticongelare mai din timp.

Oricum adizolul se simte, asta e clar si in plus nu e scump. Fata de ulei 2T, stii o treaba ca iei cu seringa aia si bagi in rezervor, nu trebuie sa stai mult sa masori.

Edited by geopsi, 27 July 2017 - 11:49.


#150
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
Salut, revin cu un post aici, acum este legat de benzina.
Am bagat ulei 2T mol (https://molromania.r...atid=0&id=15140) intr-un Sandero 1.4 MPI si adizol. Cantitatea a fost cam de 300-400ml la un rezervor plin. Pana acum am facut aproape un rezervor de benzina (cand il umplu bag pana in buza si asta inseamna destul de mult) si pot sa spun ca masina clar trage mai bine, mai frumos, este asemanator mersului cu motor rece cand sta masina turata si are cuplu mult mai bun la turatii mici.  O chestie care merge testata e ca daca bagi benzina simpla si ii dai tr a5-a la 55-60 apoi accelerezi se simte subturata masina, cu ulei si adizol este mult atenuata senzatia. Am mai sesizat si un zgomot mai redus al motorului, parca nu mai era atat de pregnant zgomotul de ascutitoare al motorului mic.
Ce mi s-a parut putin ciudat este ca dimineata parca uneori invartea mai mult la cheie pana pornea dar este si subiectiv pentru ca nu a pornit asa la fix nici la 6000km. Oricum eu ma declar multumit de combinatie si cred ca o sa mai pun, pana la urma costul/plin e de maxim 10-15 lei in plus si pentru mine care nu merg mult mi se pare ca merita.
Am scos si o bujie dupa aprox 100 km si parea curata, fara negreala pe ea.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate