Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei
 E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM
 Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard
 3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...
 

Tratamente si aditivi pt motoare, cutii de viteza, combustibili.

- - - - -
  • Please log in to reply
149 replies to this topic

#127
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
ma tu ce ai? wynns atata? doamne, dute ma si ia din real ca ai aia cu 20 de lei :)) vorbesc serios!

#128
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,727
  • Înscris: 03.12.2005
Wynn's e o marca de exceptie, au o reputatie greu de egalat, nu il compara cu petardele de la raft din magazine.

#129
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
da mai dar au wynns la real la raionul de masini cu 20-maxim 25 lei sticluta(si pt motor si pentru benzina/motorina)

#130
cristicojo

cristicojo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 06.02.2007
:D
Nicio noutate, nimic...?
:coolspeak:

Edited by cristicojo, 05 August 2010 - 13:03.


#131
Teacher

Teacher

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 13.12.2006
Am folosit o data un aditiv pentru motorina la un DCI. Nu am observat nicio schimbare, nici in bine, nici in rau.
Oricum , n-o sa mai folosesc, acum alimentez cu benzina.

#132
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006

 Teacher, on 7th August 2010, 22:04, said:

Am folosit o data un aditiv pentru motorina la un DCI. Nu am observat nicio schimbare, nici in bine, nici in rau.
Oricum , n-o sa mai folosesc, acum alimentez cu benzina.
DCI-ul?  :thumbup:     buna treaba  :naughty:

Oricum eu nu inteleg la ce te asteptai? aditivul ala in mare parte are rol sa curete, curatarea nu se face instant, adica ai bagat si cum ai dat la cheie masina merge mai bine ca noua asa ca diferenta e greu de sesizat pe moment, poate insa sa se vada printr-o viata mai luna a injectoarelor, supapelor...

#133
Teacher

Teacher

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 13.12.2006
Quot erat demonstrandum! In limbaj colocvial spre argotic - frectii?.

Motorul ala chiar era o treaba bine facuta, pacat ca anumite componente lasau de dorit (asta din auzite, eu nu am avut probleme). Eu am fost foarte multumit. :thumbup:

Edited by Teacher, 20 August 2010 - 16:27.


#134
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
teacher eu ma refeream la "acum alimentez cu benzina." legat de DCI...

Nus chiar frectii in oarecare masura ajuta, depinde ce folosesti si ce vrei de la acel produs.

#135
Teacher

Teacher

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 13.12.2006
Ideea este ca eu n-o sa mai folosesc, mi se pare inutil si, in plus, chiar scrie in carte a tehnica a masinii acest avertisment. E doar o parere, fiecare face ce vrea cu banii si masina sa.

#136
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,698
  • Înscris: 27.06.2007
Cred că topicul acesta trebuie resuscitat. Am cautat informații despre produsele Adioz din Ucraina pentru că le-am găsit la vânzare și în România inclusiv pe emag. Prezentarea mi s-a părut interesanta, părerile pe forumurile rusești și ucrainiene bineînțeles contradictorii. Am hotărât să încerc, am comandat un pachet complet tratament motor și carburant . Dacă rezultatele vor fi pozitive sau negative voi scrie aici.
Mașina cobai este o Skoda Roomster 1.6 tdi din 2014.

#137
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,698
  • Înscris: 27.06.2007
După două zile pot spune că ceva, ceva face. Injectoarele nu prea mai ronțăie și dimineața la pornire zgomotul metalic s-a mai atenuat. Dozele foloste sunt infime de ordinul a 1 ml la 50 litri pentru motorină și 10 ml pentru litrul de ulei.
Pe prospect scrie ca face multe... macar partea de lubrifiere și curățenie a sistemului de alimentare și eu sunt mulțumit.
Ca preț ieși super ieftin, numai să fie bun. Am răbdare și aștept 2500 km rezultatele promise.
Dacă pun VCDS-ul pe ea, spuneți-mi ce parametri să verific!

#138
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
Mi se pare cam putin 1ml la 50L ca sa faca pe bune ceva. Adica pare ca se dilueaza mult prea mult.
De multi ani nu am mai bagat nimic in diesel, a ajuns la 110.000km fara vreo problema cauzata de fum/motorina gen picat turbo, erg, injectoare sau mai stiu eu ce, in km astia am scos de cateva ori banii pe diferenta intre 1.6 mpi si 1.9 TDI...
Sincer cred ca mai mult decat orice aditiv talpa grea ajuta mult la diesel.

#139
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,698
  • Înscris: 27.06.2007
Ai dreptate in privința tălpii. Când am luat mașina am crezut că o voi folosi exclusiv extraurban, însă sunt nevoit să o folosesc la greu în oraș pe distanțe scurte. Când folosesc aditivi de la Liqui Moly se simte dar mă gândesc că poate sunt prea agresivi. Cel mai bine s-a simțit cu Super Diesel Additiv.
Cât privește cantitatea infimă, dacă este ceea ce trebuie este ok. Și când se aditiveaza tancurile de carburant, toarnă dintr-o sticlă​, nu din bidon sau cu găleata :) Pe vremuri taică-miu lua benzina de la ,,gropicica" și turna tetraetil de plumb câțiva mililitri la butoiul de 200 litri.
Oricum, cu 500 litri de motorină pot să îmi fac o parere.

#140
valecris16

valecris16

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 26.11.2007
Referitor la aditivi motor//cutie pe piata din Romania sunt multe nenorociri la vanzare .
Daca cineva doreste sa simta cu adevarat,un efect asupra motorului sau cutiei de viteza,atunci sa caute Metal 5 (greu de gasit in tara) sau Slick 50.

#141
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006

 TLGTLC, on 29 aprilie 2017 - 08:34, said:

Ai dreptate in privința tălpii. Când am luat mașina am crezut că o voi folosi exclusiv extraurban, însă sunt nevoit să o folosesc la greu în oraș pe distanțe scurte. Când folosesc aditivi de la Liqui Moly se simte dar mă gândesc că poate sunt prea agresivi. Cel mai bine s-a simțit cu Super Diesel Additiv.
Cât privește cantitatea infimă, dacă este ceea ce trebuie este ok. Și când se aditiveaza tancurile de carburant, toarnă dintr-o sticlă​, nu din bidon sau cu găleata Posted Image Pe vremuri taică-miu lua benzina de la ,,gropicica" și turna tetraetil de plumb câțiva mililitri la butoiul de 200 litri.
Oricum, cu 500 litri de motorină pot să îmi fac o parere.
Cam asa este. De regula multi cand aleg masina incearca sa planifice cumva ce vor face cu ea dar  este totusi foarte greu sa anticipezi ce o sa fie peste 3-4 ani iar masinile din ziua de azi cam au tot ce le trebuie ca sa fie ok si sa nu ai nevoie neaparata de schimbare.
Si uleiul acela 2T ajuta pus putin. Eu am pus o perioada dar cam risti sa iti inghete motorina mai usor iarna. A fost singura data cand am patit sa nu porneasca pe la -15-20 de grade si de atunci nu am mai pus desi motorul parca se auzea mai bine.

Eu iarna am mai bagat diesel Kleen dar nu as putea spune ca se simte ceva.
Uneori am alimentat si masina nu scotea pic de fum la talpa pe loc, alteori de la aceeasi statie fumega si clar nu mergeam diferit sau sa fac ceva diferit...

#142
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,698
  • Înscris: 27.06.2007
Ulei 2t este riscant să pui la dpf. A fost explicat foarte bine de un coleg la topicul dedicat discuției despre ulei 2t în motorina. Un injector care lucrează aiurea și declanșezi niște reacții în lanț de toată frumusețea.
Acum să fim înțeleși, nu sunt adeptul aditivilor de dragul lor, nu-i iubesc, nu mor să dau banii pe ei.
La Peugeotul 206 am mers numai cu benzina Ecto de 95 de la Lukoil... A mers super și în benzina nu am turnat nimic. Dar mă scoate din minți zgomotul metalic la rece și ronțăitul injectoarelor în sarcină. Nu sunt în regulă!
Deci să continui povestea mea cu Adizolul T6. Credeți că nu am fost sceptic? Am căutat la informații despre el pe forumurile rusești și ucrainiene multe ore, părerile sunt pro și contra. După ce am mai făcut kilometri cu ocazia 1 Mai (mai am destui pana la cei 2500 promiși că efectul se va instala 100%)pot spune că zgomotul metalic la pornirea la rece s-a atenuat. Nu cât as fi vrut, dar s-a atenuat sesizabil. Ronțăitul injectoarelor începea pe la 2100 - 2200 ture, acum începe la 2500. Foarte sesizabil este însă modul cum trage mașina în sarcină parțială. Roomster are o cutie cu o treapta a 5-a fooarte lungă. La 2000 de ture am 120 km/h. Nu accelera sub nici o formă în treapta a 5-a sub 2000. Trebuia dusă în a 4-a la viteza dorită și a 5-a doar o menținea. Dacă ești peste pragul de 2000 de turații poți accelera fără probleme și o face chiar foarte bine. Dar sub 2000 sub nici o forma. Acum, cu Adizolul asta accelerează. Nu tare, dar urcă în turații. Apăs ușor accelerația și se duce. De chestia asta sunt cel mai încântat.
Ei spun că scade consumul... Nu pot sa ma pronunț. Consumul mediu este același. În accelerație puternica peste 2000 de ture consumul instant se ducea la 18,19 litri la 100. Acum se plafonează undeva la 15. Nu știu dacă are vreo treaba repet, consumul mediu este la fel.
Mi-au spus destui că dozele folosite sunt prea mici pentru a avea un impact. Atât spune că trebuie folosit, atât bag. Nu fac experiențe să bag altfel decât scrie pe prospect.
Am schimbat filtrul de motorină pentru că ei spun că se va aduna multă mizerie. La 2500 de kilometri îl schimb din nou și îl tai să văd cum stă treaba. Cel vechi era curat, îmi pare rău că l-am schimbat.
Nu știu însă dacă pot exista reacții adverse, ataca ceva, strica. Dacă vor fi, atunci experienta mea va fi destul de costisitoare. Dar sper să nu fie cazul.

#143
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,698
  • Înscris: 27.06.2007
Continui să pun Adizol în motorină. O mică reducere a consumului de carburant să zicem că a apărut, un 0,5 l/100 km. Am schimbat și uleiul, am băgat, am ținut 1000 km și l-am schimbat. Mă gândeam că o să găsesc mizerie, că filtrul o să fie plin de impurități. Nu a fost așa, uleiul absolut normal, filtrul arăta chiar foarte bine.
Din toată treaba asta pot spune că realmente mașina este mai sprintenă. Aș fi vrut să o fi făcut un pic mai silențioasă, în descrierea vorbesc mult despre lubrifiere dar chiar nu am sesizat vreo ameliorare. Cu cei care au tangență cu domeniul confirmă că se poate obține o ardere mai bună care să dea mai multă putere, chiar și o economie de carburant dar lubrifiere în nici un caz. Dozele folosite sunt infime, efectiv nu are ce produce lubrifierea. În fine, mă declar mulțumit, costă puțin, ține mult!

#144
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
tot nu ne-ai zis si noua mai clar de unde il luam ca parca as incerca si eu. Daca e la emag, pune un link, te rog.
Totusi stau si ma uit la masina asta (ieri am facut ceva km cu ea) si la primele posturi de pe forum cum ziceau unii ca pica turbina, pica pompa, injectoare,volanta, etc. Si dupa atatia km facuti in cea mai mare parte in oras tot nu are nimic masina... Bine ca e volanul uzat, schimbaotrul are chestia aia cromata julita si chestii de genul trecem peste :D.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate