Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 

Tratamente si aditivi pt motoare, cutii de viteza, combustibili.

- - - - -
  • Please log in to reply
149 replies to this topic

#1
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Hai sa discutam despre tratamente de motor, cutii de viteze, aditivi de combustibili,  cat de bune sint, sau este un fenomen placebo.

#2
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Ceva interesant:  [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2jbcCr2ll3c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by TLGTLC, 18 February 2008 - 21:05.


#3
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Propun continuare discutiei de aici, dupa ce se urmareste si clipul asta.

#4
bbogdan23

bbogdan23

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 168
  • Înscris: 20.01.2007
salut.
mak crezi ca la o masina noua 15.000 km este necesar/util sa se puna un aditiv in motorina?
daca da, recomanda ce folosesti tu.
am alimentat intotdeauna de la aceeasi statie, exceptie facand drumurile mai lungi unde a trebuit sa alimentez din alta parte decat de la statia uzuala.

Edited by bbogdan23, 20 February 2008 - 09:02.


#5
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

 bbogdan23, on Feb 20 2008, 09:02, said:

salut...
Da, as baga de la primul km.
Eu bag Aditivi de motorina Metabond Megasel.

#6
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Am folosit multi aditivi, tratamente de tot felul. Pur si simplu imi place sa le cupar. Habar nu am cum suna.
Hai sa va povestesc cum sau comportat.
In primul rand am folosit ca aditivi de ulei motor:
STP (efect sesizabil - masina merge mai ,,unsa")
Petrol Ofisi produs de turci foarte ieftin dar merge bine
Valvoline (n-am simtit nimic)
Valvoline Engine Stop Leak (efect imediat-masina a inceput sa consume ulei brusc si in cantitate mare, in 2 zile consumul a incetat)
2+2 simplu (vaga impresie de ameliorare)
2+2 teflon (chiar m-a uimit)
Dura Lube ( efect remacabil, dar masinile parca amorteau dupa ce nu mai foloseam-nu mai trageau)
Casite ( chiar se simte)
Ca aditivi de combustibil-la benzina nu am folosit nimic, voi incerca Metabond Megalene, la motorina:
2+2 la sticla de un litru pentru iarna- masina mergea foarte bine dar se comporta groaznic daca nu-i bagam si iarna asta a inghetat motorina pe traseu in mers!!!
STP curatat injectoare (n-am simtit ameliorari)
Liquy Molly curatat injectoare ( n-am simtit ameliorari)
Valvoline aditiv motorina ( n-am simtit nimic)
Valvoline Max Life pentru sistemul de alimentare ( un produs care chiar mi-a placut-masina a mers super)
Hexol curatat injectoare (absolut nici un efect)
Metabond Megasel (teribil de incantat-este produsul pe care il voi folosi permanent).
Sper ca nu se va considera reclama sau antireclama dar cred ca doar asa luam deciziile corect- impartasindu-ne experienta.
Masinile pe care le-am folosit sunt modele variate low-cost. Daune nu am avut de pe urma lor probabil aplicandu-se zicala: Unele sunt ca apa sfintita- nici n-ajuta, nici nu strica.

Edited by TLGTLC, 20 February 2008 - 22:35.


#7
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
:huh:  Da ai vechime nu gluma, in folosirea tratamentelor, aditivilor.
Eu ce mai tin minte :
Slik 50, intr-un Oltcit - nu am simtit mai nimic, dar pot sa spun ca masina a alergat serios, iar motorul s-a pastrat bine.
Duralube, tratament de motor, in trei masini, pot sa spun ca s-a atenuat zgomotul si atit.
Metabond, tratament de motor - in doua masini, iar la una sint la al doilea flacon.
Nu stiu ce sa spun, am bagat odata cu aditivul de motorina, si intr-adevar s-a cunoscut, dar nu stiu de la ce, ori de la tratament, ori de la aditivul de motorina.
Cert este ca admisia a ramas curata,  EGR-ul la fel, motorul este mai vioi, mai elastic, consumul de ulei, habar nu am cat a consumat inainte, la mine cam 500 ml/10.000 km.
Consumul de motorina super, ma duc cu 120-140 km/h si un consum de 5%, asta daca merg normal, fara acceleratii bruste si fara joaca.
Uleiul isi pastreaza proprietatile mult timp, la 23.000 km avea proprietatile unui ulei nou, fara tratament. ( testat pe un aparat Metabond )
la 15.000 km, l-au testat la mina si doi colegi de forum, s-a facut o comparatie cu uleiul din masinile lor, rezultat : mai gras decit uleiul din masinile lor.
Ca aditivi de motorina, 2+2 si Megasel.
2+2 bunicel, pe vremea aia aveam un Ford Escort 1,6 D si pornea mult mai usor cu aditiv.
Megasel, ce sa spun, foarte bun, ungere, consum mic, zgomot mic al injectiei, masina trage super, iar la -25 Gr C, pornit la sfert.
Anul asta nu am avut temp mai joasa de -15 Gr C, iar pornirea ca vara, fara nici o greata, la sfert.
De consum, testat la un drum de 850 km, 4 masini, a mea a avut consumul cel mai mic, desi eu am avut 4 persoane in masina, fata de ceilalti care au fost cite doua persoane.
Eu am avut 5,6 % cu plinul facut si la rezerva, restul de la 6,2 % in sus.
Drum, Rucar -Bran -Sinaia - Transfagarasani - Valea Oltului, acasa.

Edited by MAK, 20 February 2008 - 22:58.


#8
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Maisina a pornit intotdeauna la sfert de cheie. De cand bag Megasel parca porneste la sfert de sfert. Cam brutal. Prea instantaneu. Inainte pornea mai liniar. Acum pornitul asta cam scutura caroseria. Dauneaza cu ceva?

#9
Dragon Warrior

Dragon Warrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 23.09.2006
Stau si ma intreb cum or fi mers taxiurile Mercedes care sunt cu sutele in Cipru si care au trecut de 400-500.000 de kilometri fara nici un aditiv. Li se schimba uleiul la 3000 de kilometri, ulei mineral, 15W40 care costa 20 de euro pe schimb. La fiecare 3 sau 4 schimburi li se schimba si filtrul.

Eu zic ca atata timp cat uleiul din motor este in plaja de timp/kilometri in care isi pastreaza proprietatile pentru care a fost fabricat, nu este nevoie de nici un aditiv. Eu cel putin nu am sa bag niciodata nici un aditiv in ulei/combustibil. Am sa am grija sa ii fac schimbul de ulei ceva mai repede decat spune producatorul si atat. In momentul de fata astept sa imi vina masina noua la care fabricantul spune sa ii schimbi uleiul la 20.000 km (diesel). Eu am sa schimb uleiul la fiecare 10.000, pentru ca 50 de euro la 10.000 de kilometri nu se simt si prefer sa ii dau pe un ulei nou decat pe un aditiv care nu stiu ce face prin motor (ca eu nu cred ce scriu aia pe sticlute).

#10
erik

erik

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 22.12.2004
nu am bagat si nu voi baga niciodata aditivi in ulei.

in benzina bag aditivi in mod regulat. nu am simtit nicio diferenta intre mersul cu aditivi si fara, dar pun in continuare pentru ca face bine la moral. am folosit liqui moly, casite, 2+2, stp, master.

am primit candva 10 pastile de xado, un echivalent rusesc al celebrului mpg. am trecut peste prejudecata de a pune ceva solid in rezervor, gandindu-ma ca trebuie sa fie solubil, ca nu formeaza depuneri sau suspensii... ei bine, dupa a 6-a pastila a trebuit sa schimb filtrul de ulei pentru ca nu mai reuseam sa plec de pe loc. in filtru am gasit noroi. deci noroi, nu benzina maronie.

#11
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Ce bine ca n-am bagat FARINGOSEPTUL ala de MPG-CAP in rezervor!

#12
melcu79

melcu79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 22.03.2006
Metabond Megasel se gaseste doar pe internet sau am vre-o sansa sa il gasesc in  magazin?

#13
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,966
  • Înscris: 03.12.2005
E doar o companie MLM, ca si Amway, numa ca ceha, slabe sanse sa vanda cineva asa ceva.

On: N-am folosit, n-o sa folosesc. Duritatea unui material e data de structura sa, iar pe asta nu o poti schimba la temperatura ambianta, nici chiar cu aditivi si tratamente.
Toate chestiile astea fac 2 lucruri: altereaza proprietatile lubrifiantului original si fura bani din buzunar. Pentru mine niciuna din variantele astea nu e convenabila. Am sa ma multumesc sa pun intotdeauna in masina cel mai bun ulei pe care mi-l permit si atat.

#14
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,969
  • Înscris: 06.04.2007
Da' cat de scump poate fi un ulei sa nu ti-l permiti?
Adica ce se gaseste pe piata, nu ciudatenii de F1.
Aditivi n-am bagat decat in benzina, normal fara nici un efect la pedala, dar m-am gandit ca asa se mai curata supapele de calamina ...
Im Mercedes am bagat aditiv de motorina, ceva USA nu stiu cum se numeste, ~120 gr. la 80 litri (flacon de 960 gr.). Parca e o idee mai vioi, daca pot spune vioi... :)

#15
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,966
  • Înscris: 03.12.2005
A fost o figura de stil, ma mai ocup si de masina prietenei si a inca 2 prieteni, si trebuie sa cumpar ce se poate mai bun si incape in bugetul lor.
Pentru ale mele nu exista decat Castrol sau Mobil.

edit: Aditivi pentru benzina n-a fost cazul sa pun inca; am fobia benzinariilor no-name. In schimb aditiv curatare injectoare am mai pus dupa cate o vreme mai lunga de mers predominant in oras. Nu pot zice ca s-a simtit ceva, mult mai bine i-a facut o sesiune de talpa in sarcina.

Zilele astea o sa fac 3k de cand merge exclusiv in oras. Ca un fel de experiment o sa fac un drum dimineata la rece in ziua de dinainte sa pun un aditiv (sugerati produse) si inca unul in ziua de dupa, identic. Sunt curios daca se simt diferente. Intre astea doua sper sa intercalez un sfert de rezervor si un aditiv de injectoare.

Edited by sebulbus, 21 February 2008 - 21:50.


#16
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,966
  • Înscris: 03.12.2005
http://www.ultimates...l_additives.htm

Quote

What if They Have a Test To Show How Their Additive Works?... Read On............

At a recent trade show we attended, one of these miracle oil additive companies was there with a machine that demonstrated how their additive reduced friction. It was a motor with rotating solid steel disc secured to the motor shaft and a torque meter with a flat piece of steel mounted on the torque arm. They put every type of oil on the market, one by one, on the machine & pressed hard on the torque meter and at about 20-40 lb-ft torque the torque arm would stall the motor....that is, until they cleaned it off & tried their (chlorinated) additive "IXL" on the bearing & ran the test.

People were amazed as the meter peaked out at 140 lb-ft. torque and still didn't stall the motor! We knew what was happening but many unsuspecting consumers were eating it up and standing in line to buy the additive! The next day we showed up with some Head & Shoulders Shampoo disguised in an oil bottle & had the IXL additive people try it on their test machine. The operator was amazed as the motor just barely stalled at 140 lb-ft! The operator says that's pretty good stuff, what is it? We said Head & Shoulders. He was quite embarrassed to say the least. Head & Shoulders has high levels of high potency ZINC in it that attaches itself to ferrous metals. Coke soft drink will do exactly the same thing. ZINC reduces friction and provides anti-wear protection and is present in most motor oils at a much reduced level. Now, would you put Head & Shoulders in your engine?

Edited by sebulbus, 21 February 2008 - 22:29.


#17
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007

 sebulbus, on Feb 21 2008, 21:47, said:

Zilele astea o sa fac 3k de cand merge exclusiv in oras. Ca un fel de experiment o sa fac un drum dimineata la rece in ziua de dinainte sa pun un aditiv (sugerati produse) si inca unul in ziua de dupa, identic. Sunt curios daca se simt diferente. Intre astea doua sper sa intercalez un sfert de rezervor si un aditiv de injectoare.
Metabond Megalene. 20 ml la 40 litri sau 25ml. Am pus la masina socrului meu si am fost foarte incantati de rezultat. Pe bune. Repet nu sunt comerciant de Metabond

#18
Dragon Warrior

Dragon Warrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 23.09.2006
Pai detalizaza. Ce rezultate ai avut de ai fost asa de incantat?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate