Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Tratamente si aditivi pt motoare, cutii de viteza, combustibili.
Last Updated: Sep 13 2017 10:29, Started by
MAK
, Feb 18 2008 20:42
·
0
#37
Posted 07 March 2008 - 10:44
Pe motoare mai de "uzina" sa zic asa se simte ceva ? Avem in firma un JCB 3cx cu motor Perkins, care papa 1-2 litrii la 2 3 zile si ne gandeam sa bagam ceva minune de astea cu teflon, avem ceva sanse de remediere sau sunt doar basme ?
|
#38
Posted 07 March 2008 - 10:51
Pai ia incearca sa ne lamurim odata pentru totdeauna daca sunt basme sau nu. Macar cu un sfert si tot ar trebui sa se reduca consumul, nu?
|
#39
Posted 07 March 2008 - 12:55
Mare lucru n-aveti de pierdut, motorul ala tot trebuie sa intre in RK asap. Worth a try. Eu cred ca mare lucru n-o sa se cunoasca, mai ales la calibrul orificiilor cu care lucreaza motorul asta.
|
#40
Posted 07 March 2008 - 13:02
Mult il scuipa pe la epurator, nu il arde. Nu o sa se cunoasca in sensul ca o sa consume tot atat ?
|
#41
Posted 12 March 2008 - 18:35
Am bagat Luni aditiv pe baza de teflon, nu mai retin numele, ceva ieftin in orice caz, 70 Ron/doza. Am completat nivelul pana peste maxim 2 mm, am pus 2 doze de aditiv. Marti, dupa o zi de lucru, nivelul de ulei era peste maxim si azi cand s-a oprit pentru pauza, am verificat joja, iar nivelul de ulei era la gradatia de maxim. Am sa verific si maine daca nu ploua sa vad cum este nivelul la rece, dupa 2 zile de lucru. Aparent nu mai consuma dar a aparut o alta problema, care nu stiu daca este sau nu de la acel aditiv, cand se incalzeste prea tare nu mai are putere motoru.
|
#42
Posted 29 March 2008 - 19:41
mak, dar ce se poate intampla in rau la motor daca bag ceva cu teflon. ma gandeam sa bag ceva in genul 2+2 in dacie sa o mai taraiesc un pic. am vazut la 25 lei cutia si as incerca sa bag de acum cand schimb uleiul si un tratament din asta... sau sa incerc ceva mai scump?
zoot cum ii zice la aditiv? inainte cat iti consuma! |
#43
Posted 29 March 2008 - 19:57
Teflonul se depune si pe urma se exfoliaza, iar asta inseamna infundarea filtrului de ulei si de aici griparea motorului.
Bine, asta nu se intimpla imediat, dar eu unul nu recomand absolut nimic pe teflon. |
#44
Posted 29 March 2008 - 23:50
interesant....nu m-am gandit ca teflonul ala care se depune s-ar putea exfolia... oricum eu ma gandeam ca si daca se depune e ceva extrem de fin care ajuta foarte putin. acuma mi-e frica sa pun gandindu-ma ca se exfoliaza si nu am cum sa imi dau seama si fac praf mai rau Dacia.
filtrul de ulei se poate schimba fara sa scot uleiul din masina ca l-as schimab mai des sa evit problema asta?ce zici sa bag, se merita ceva? m-am uiatt la produsele alea de la metabond, cam nasol siteul si greu de gasit ce iti trebuie in sensul ca trebuie sa dau pe fiecare produs in parte. apropo, eu gold ar trebui sa bag, nu? chestia e ca mi se pare cam scump ca e cam cat o segmentare sau in fine putin mai ieftin dar nu stiu daca se merita... |
#45
Posted 02 May 2008 - 20:55
Se poate folosi Megaselul in combinatie cu curatitor de injectoare? Ma tem ca nu mai da randament! Masina parca nu se mai infige si scoate fum mai mult ca de obicei. Relantiul in primele secunde nu mai este stabil. Cred ca motorina e mult prea proasta. Mai mult 10 ml. la 40 litri nu se simt deloc.
|
#46
Posted 02 May 2008 - 23:38
Megaselul oricum curata injectoarele, nu are rost sa le amesteci.
Sa va spun ultima bomba a Goldului. Ma suna un prieten ( mecanic service ) sa ma intrebe daca poate sa bage Gold la un Mercedes. Ii era frica ( pt ca nu stie bine produsele ) sa nu sa se intepeneasca intinzatorul hidraulic si compensatorii. I-am spus sa bage fara frica. Bun, care era de fapt problema, omul a schimbat patina ( cea veche s-a rupt ) si huruia lantul intr-o veselie. A schimbat uleiul, degeaba, ajunsese la disperare, i-a dat cineva un Gold sa-l bage in ulei si a venit la service sa mai faca odata schimbul de ulei si sa bage si Goldul si totodata sa intrebe daca face bine. A bagat Goldul si a plecat. La plecare lantul tot asa huruia. Peste doua ore se intoarce la service ( dupa un drum de vreo 100 si ceva de Km ) sa-i arate mecanicului motorul. Se uitau ca la poarta noua , nu le venea sa creada, motorul nu mai avea nici un zgomot, Goldul tratase lantul si patina si mergea ca uns. M-a sunat imediat sa-mi spuna minunea. Omul cu Mercedesul a zis ca se duce sa-l caute pe ala care i-a dat Goldul sa-i dea o naveta de bere, cica i-a albit parul in cap masina pina atunci. |
|
#47
Posted 03 May 2008 - 13:01
Si chiar atat de proasta sa fie motorina? M-am reantors la concentratia de 20 ml la 40 litri. Va spun cum se comporta!
|
#48
Posted 03 May 2008 - 15:57
Am bagat si eu METABOND- tratament de motor pe baza de ceramica la masina sotiei care are 7000 km, si tocmai a trecut de prima revizie (e vb de Suzuki swift 1,3 benzina), m-am dus pana la ROSIORI de PASTI, am cam bagat piciorul in ea, si pana la 160, mai mult n-am avut loc, si consumul mediu la sosire imi arata 5,6 %. Pot sa apun ca am simtit-o mai sprintena. La intoarcere, a fost aglomerat rau, am venit ultimii 35 km bara la bara, ca in Buc la ora de varf, nici n-am folosit a 4-a, iar la sosire i-am facut iar plinul ca sa vad consumul real, si mi-a iesit 6,2 %, nu stiu inca cat de edificativ e.
treaba e ca inca n-am aflat cam cate zeci de mii de km se mentine pelicula de ceramica pe cuzineti si unde s-o mai depune |
#49
Posted 03 May 2008 - 19:41
TLGTLC, on May 3 2008, 14:01, said: Si chiar atat de proasta sa fie motorina? M-am reantors la concentratia de 20 ml la 40 litri. Va spun cum se comporta! Si mai am o intrebare. Ce culoare are Megalene(pentru benzina)? Am cumparat un flacon si era de culoare verde inchis mirosea urat si era vascos. Masinile parca aveau aripi. Noul flacon(era sigilat) este ca o chestie apoasa, chiar face bule, transparenta, foarte subtire nu miroase deloc si efectul este 0. Se umbla cumva cu manarii? A fost luat de la aceeasi persoana. Megaselul a fost dintotdeauna galben vascos. |
#50
Posted 21 May 2008 - 21:45
nu stiu azi ce avusai dar de dimineata mersai in Pic si luai 2 aditivi. unu 2+2 cu teflon intr-o cutie galbena care avea in interior ceva gros ca o miere, sincer sa fiu ramasai uimit pentru ca eram sigur ca teflonul este negru dar in fine, trecem peste asta si ajung sa bag aditivul in parcare la pic. mai bag si unul pentru curatare sistem de alimentare si observ ca motorul merge mai silentios. ajunsai in brazda la un prieten unde lasai masina un timpcat mai mesteri la a lui. cand sa plec scotea fum gros. da un fum albastrui si mult de imi era rusine sa ma uit in oglinda retrovizoare. bun, ajung la scoala si cand plec pe la 3 de la scoala dau la cheie, o la sfert, o ambalez putin nu scoate cine stie ce si ma linistesc, dupa ce plecai de pe loc era un fum... era nor de fum, nu se mai vedea in spate... in fine mai mersai cu ea azi si de dupamasa parca incepu sa nu mai scoata atata fum, probabil era si motorul mult mai cald dar nu pot sa imi explic ce se intampla in ea. stie cineva ce sa fac? sa ma alarmez, sa schimb uleiul? sau e ok asa si asa se intampla cu aditivii astia? mantionez ca ii bagai in dacie!
|
#51
Posted 21 May 2008 - 22:46
Nu stiu ce prostie ai bagat tu in benzina si in motor, deci nu pot sa ma pronunt.
Eu v-am mai spus sa nu faceti experiente de genul asta, folositi domnilor ce s-a testat de catre alta lume si asa barem stiti sigur la ce sa va astepati. |
|
#52
Posted 22 May 2008 - 21:29
credeam ca stiti de aditivii 2+2 ca sunt de mult pe piata..... vad ca azi se mai ameliora fenomenul... o mai plimb si maine poate se curata si nu mai scoate fum deloc...
a incercat cineva MPG-CAPS ? |
#53
Posted 22 May 2008 - 22:10
Am incercat, de fapt e o teapa babana - pana la urma nu le-am mai pus in rezervor.
http://forum.softped...howtopic=199804 |
#54
Posted 22 May 2008 - 22:39
geopsi, on May 22 2008, 22:29, said: credeam ca stiti de aditivii 2+2 ca sunt de mult pe piata..... Stiu ca au ceva vechime pe piata, si eu am folosit 2+2 pt diesel. Eu nu stiu ce ai folosit tu, ce scrie pe prospect si daca nu cumva le-ai incurcat. Cum nu am mai avut de mult timp benzinara, nu stiu cum trebuie sa se comporte atunci cind ii pui aditivi de benzina, sau de ulei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users