Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tratamente si aditivi pt motoare, cutii de viteza, combustibili.
Last Updated: Sep 13 2017 10:29, Started by
MAK
, Feb 18 2008 20:42
·
0
#19
Posted 23 February 2008 - 05:59
Dragon Warrior, on Feb 22 2008, 10:31, said: Pai detalizaza. Ce rezultate ai avut de ai fost asa de incantat? Acum Megalene va fi folosit continuu. |
#20
Posted 23 February 2008 - 08:50
Vezi ca si daca bagi combustibil de aviatie masina devine mai vioaie. Asta nu inseamna ca e si bine. Pistonul si bieleta cu cuzinetii au fost si ele proiectate pentru o anumita busitura (explozia din capul pistonului). Daca tu maresti busitura aia posibil sa te trezesti cu alte surprize.
Cu alte cuvinte, daca lovesti in capul pistonului cu un ciocan de 2 kilograme, arborele cotit se misca cu o anumita energie, iar daca lovesti capul pistonului cu un ciocan de 5kg, arborele se misca cu alta energie, dar oare cat de benefic este pentru subansamblele motorului? Edited by Dragon Warrior, 23 February 2008 - 08:51. |
#21
Posted 23 February 2008 - 09:12
In cazu' aditivului Metabond pt benzina, nu se intampla absolut nimic daca pui mai mult decat doza prescrisa, poti pune tot flaconu', nu-ti face benzina de avion, e ''destept''. Toata treaba se simte doar la buzunar.
|
#22
Posted 24 February 2008 - 08:11
Si cum stie el treaba asta? Eu am invatat la chimie ca taria unei reactii chimice e direct proportionala cu cantitatea de reactanti prezenta.
|
#23
Posted 24 February 2008 - 09:50
Ai dreptate, dar pur si simplu nu trece de o anumita valoare. Ce ar insemna sa pui doua flacoane la un plin? Crezi ca se face benzina de 120?
Un raspuns ''elaborat'' poate sa dea un dealer Metabond. |
#24
Posted 24 February 2008 - 10:04
#25
Posted 25 February 2008 - 22:26
Am redus Megaselul la jumatate- 10 ml. la 40 litri. Nu se simte nici o modificare- masina merge super in continuare. Nu a scazut cosumul pentru ca imi place sa o calc mai tare. Am crescut viteza si consumul a ramas identic. Abia astept sa trec la cauciucurile de vara ca acolo se vede. Ba chiar se poate spune ca cu Megaselul nu se fac economii ci cheltuieli suplimentare: am luat o groapa, aveam viteza, eu care sunt un calm de obicei. Rezultatul un pivot, o bieleta si m-am scos!
Edited by TLGTLC, 25 February 2008 - 22:29. |
#26
Posted 25 February 2008 - 22:56
10 ml la 40l inseamna o concentratie de 4000:1 in volum, sau 0,025% in procente. La dilutia asta cred ca poti sa pui si urina de pisic in calduri ca tot nu se simte in nici un fel.
|
#27
Posted 25 February 2008 - 23:20
10 ml/40 litri de combustibil este mai mult pt intretinere, sistemul de alimentare odata tratat, numai are nevoie decit de intretinere.
Din cei 10 ml, se duce ceva si la combustibil, pt ca deja s-a facut tratamentul sistemului de alimentare. Eu am terminat deja 4 flacoane, dar eu pun mai mult decit trebuie, eu pun 10 ml la 30 litri de combustibil. Au fost cazuri in care am pus mai mult, am alimentat, am simtit ca ceva nu este in regula si am mai pus ceva in rezervor. Dar eu simt masina imediat cand alimentez un combustibil de calitate mai proasta. M-am invatat cu un anumit demaraj si imediat simt ca este ceva in neregula. Edited by MAK, 26 February 2008 - 06:29. |
#28
Posted 25 February 2008 - 23:34
|
#29
Posted 25 February 2008 - 23:46
Exista combustibili cu COR 120. Benzine de curse, de aviatie, si parca si metanolul se apropie binisor.
|
#30
Posted 26 February 2008 - 07:48
Pai idea era ca aditivul din topicul asta nu marea cifra octanica, d-aia intrebam ce e cu benzina de 120 pe care nici Nissan Skyline nu o inghite. Adica ma rog, chiar si o dacie 1100 inghite benzina cu CO120, dar fara nici un efect fata de aia cu CO95.
Edited by Dragon Warrior, 26 February 2008 - 07:51. |
#31
Posted 03 March 2008 - 16:31
Na ca desi sunt impotriva aditivilor, am bagat si eu un OIL TREATMENT de la STP. Motivul este ca imi picura ulei pe jos si ma crizez. Am fost la mecanic si s-a uitat ala peste tot, se pare ca imi scapa pe la garnitura de chiulasa. A zis ca desi nu dauneaza cu nimic motorului (scapa foarte putin, 4-5 picaturi pe noapte) e bine sa ii bag un aditiv care sa reduca scaparile de ulei. Altfel nu merita sa desfac motorul ca sa schimb garnitura, pentru ca e mai mare deranjul si cheltuiala. Nu am gasit exact STP Stop Oil Leak, insa vanzatorul a zis ca Oil Treatment face aproximativ acelasi lucru deoarece ingroasa uleiul.
Om trai si om vedea. Merg pe principiul ca nu are ce sa strice. Cel mult nu face nimic. Edited by Dragon Warrior, 03 March 2008 - 16:32. |
#32
Posted 03 March 2008 - 22:21
Dragon Warrior, on Mar 3 2008, 16:31, said: Na ca desi sunt impotriva aditivilor, am bagat si eu un OIL TREATMENT de la STP. Motivul este ca imi picura ulei pe jos si ma crizez. Am fost la mecanic si s-a uitat ala peste tot, se pare ca imi scapa pe la garnitura de chiulasa. A zis ca desi nu dauneaza cu nimic motorului (scapa foarte putin, 4-5 picaturi pe noapte) e bine sa ii bag un aditiv care sa reduca scaparile de ulei. Altfel nu merita sa desfac motorul ca sa schimb garnitura, pentru ca e mai mare deranjul si cheltuiala. Nu am gasit exact STP Stop Oil Leak, insa vanzatorul a zis ca Oil Treatment face aproximativ acelasi lucru deoarece ingroasa uleiul. Om trai si om vedea. Merg pe principiul ca nu are ce sa strice. Cel mult nu face nimic. Edited by TLGTLC, 03 March 2008 - 22:33. |
#33
Posted 04 March 2008 - 09:26
TLGTLC, on Mar 3 2008, 22:21, said: .......................... Dar uleiul fierbinte e subtire cu tot cu aditiv si chiar nu vad ce b_u de vanzator te-a putut sfatui astfel! Aaa...n-ai vrea sa sti ce marmelada am scos eu din Dacia 1300 si era fierbinte uleiul, numai ce am ajuns cu ea din ''cursa'' (tot m-am fript la degete). Aveam jocuri mari la cuzineti , bagat ulei 20W40 (normal..) plus doua (!) tuburi de aditiv de ala ca mierea de albine ''2+2''. La urmatorul schimb am bagat un Mobil semisin. 10W40 (plus un ''2+2'') si de atunci merge ''ceas'' masina, nici nu mai mananca ulei (inainte cu ala mineral completam ~2-300 gr. la 1500-2000 km). |
|
#34
Posted 04 March 2008 - 18:13
Octavian___28, on Mar 4 2008, 09:26, said: La urmatorul schimb am bagat un Mobil semisin. 10W40 (plus un ''2+2'') si de atunci merge ''ceas'' masina, nici nu mai mananca ulei (inainte cu ala mineral completam ~2-300 gr. la 1500-2000 km). |
#35
Posted 04 March 2008 - 19:32
He he he...am avut si asa ceva, cand am desfacut motorul (segmentare) m-am crizat ca sunt arsi cuzinetii...defapt era un strat f f f subtire de teflon pe ei (si pe toate suprafetele aflate in frecare). E bun da, cum ai spus, la motoarele vechi care nu prea ai ce orificii sa infunzi
|
#36
Posted 04 March 2008 - 21:33
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users