Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Tratamente si aditivi pt motoare, cutii de viteza, combustibili.
#109
Posted 13 November 2008 - 09:44
In primul rand ti-as recomanda sa dai jos capacul de la culbutori se vezi daca sunt reglati ok, daca supapapele lucreaza cum trebuie. (posibil sa fie si o tija indoita, aia care actioneaza culbutorul)
Apoi la capitolu bujii, platini, reglare avans, combustie totul sa fie ok. Dupa toate astea vezi tu daca mai bagi sau nu vreun aditiv minune care sa-ti curete supapele de calamina. Daca chiar ai depuneri mari de calamina si din cazua asta nu mai merge bine motorul, trebuie sa-l desfaci si sa-l cureti, aditivii in cazu asta sunt caca-pisi. Cand deja exista depunere, mai greu sa o indepratezi cu vreun aditiv. Edited by Octavian___28, 13 November 2008 - 09:46. |
#110
Posted 13 November 2008 - 18:18
Cum scrie si in orice manual al unui vehicul , autovehicul , motocicleta: NU ADAUGATI ADITIVI ( NICI IN COMBUSTIBIL, CU ATAT MAI MULT IN ULEI ) ACESTIA POT CAUZA DEFECTAREA MOTORULUI !!!
Oameni buni ori numai folositi aditivi , ori la vanzarea masinii scrieti pe afis "am folosit adtivi minune duralube si metabond, si merge motoru mai vioi, trage mai bine , i-a dat 50 de cai in plus si ce bine e" ce sa-ti spun. De asta imi e frica sa cumpar o masina SH de la romanica |
#111
Posted 13 November 2008 - 20:58
iwaa, on Nov 12 2008, 13:04, said: am o dacie 1310 cu carburatie..Am ceva probleme cu motorul...cand scot cele 2 fise de la mijloc motorul inca functioneaza si nu este mare diferenta daca le pun la loc (sctanteie dau cele 2 fise, bujiile sunt noi).Daca scot o fisa din lateral motorul merge foarte prost...cineva mi-a spous ca am probleme cu cele 2 supape de la cilindrii din mijloc..m-a sfatuit primul lucru sa bag un aditiv pt a curata calamina depusa la supape...intrebarea mea este: cum se numeste acest aditiv si daca merita sa incerc.... daca e sa iti recomand ceva: casite tune up la mine mai ridica putin relantiul(probabil mai desfunda jiglorul de relanti). |
#112
Posted 14 November 2008 - 08:47
Supapele nu se strica daca mergi cu benzina fara plumb (de ani de zile merg cu benzina fara pb la batrana si jar manca), astea sunt povesti de-ale mesterilor ca se ard supapele, ca fara pb e mai uscata etc etc.
Asta e o chestie tendentioasa ''dacia este si va ramane mereu o enigma, nu va merge corect'' , sau poate este o enigma pt unii ca nu o pot mesteri ca sa mearga bine. Vi la mine si-ti arat cum porneste o Dacie din '80 cu setu original la -15grC, si cum merge. Daca te zgarcesti la bujii, platini, carburici de uzina, ulei bun si alte consumabile care unii le considera ''reciclabile'' lasa bre ca mai merge si asa cum fac majoritatea posesorilor de Dacia preistorica, normal ca nu va merge bine. Si desigur trebuie sa gandim ca ea merge bine in parametrii la care a fost gandit motorul (acu 40 de ani...). |
#113
Posted 14 November 2008 - 17:46
Octavian___28, on Nov 14 2008, 08:47, said: Daca te zgarcesti la bujii, platini, carburici de uzina, ulei bun si alte consumabile care unii le considera ''reciclabile'' lasa bre ca mai merge si asa cum fac majoritatea posesorilor de Dacia preistorica, normal ca nu va merge bine. Si desigur trebuie sa gandim ca ea merge bine in parametrii la care a fost gandit motorul (acu 40 de ani...). In legatura cu aditivarea, eu nu recomand niciun fel de aditiv (nici combustibil, nici ulei). Am mers cu mai multe masini si n-am observat nicio diferenta. Poate doar daca motorul a trecut de 150k-200k km, insa cu rezerve. Edited by cristi.r, 14 November 2008 - 17:51. |
#114
Posted 15 November 2008 - 18:46
Octavian___28, on Nov 14 2008, 08:47, said: Supapele nu se strica daca mergi cu benzina fara plumb (de ani de zile merg cu benzina fara pb la batrana si jar manca), astea sunt povesti de-ale mesterilor ca se ard supapele, ca fara pb e mai uscata etc etc. Asta e o chestie tendentioasa ''dacia este si va ramane mereu o enigma, nu va merge corect'' , sau poate este o enigma pt unii ca nu o pot mesteri ca sa mearga bine. Vi la mine si-ti arat cum porneste o Dacie din '80 cu setu original la -15grC, si cum merge. Daca te zgarcesti la bujii, platini, carburici de uzina, ulei bun si alte consumabile care unii le considera ''reciclabile'' lasa bre ca mai merge si asa cum fac majoritatea posesorilor de Dacia preistorica, normal ca nu va merge bine. Si desigur trebuie sa gandim ca ea merge bine in parametrii la care a fost gandit motorul (acu 40 de ani...). in legatura cu supapele nu poti sa sti sigur cum este. clar e ca astia zic ca la dacia ar trebui bagat benzina cu Pb si noi nu mai avem pe piata! Edited by geopsi, 15 November 2008 - 18:47. |
#115
Posted 16 November 2008 - 21:34
Cred ca esti un tip foarte pretentios si ca masina iti merge ''ceas''
Ce spui tu se mai intampla la un motor conceput acum 40 ani, adica se inscrie in ceea ce s-a cerut la vremea lui. Trepidatii, ralanti sacadat se mai intampla si la astea pe injectie. In fine, uite eu la Dacia reglam avansul (ca exemplu) dupa cum era benzina (pt ca nu tot timpul e la fel de buna sau de rea si desigur ca nu stie ca astea mai noi sa-si faca singura avansu dupa cum e benzolu). |
#116
Posted 18 November 2008 - 10:10
#118
Posted 18 November 2008 - 22:32
Octavian___28, on Nov 16 2008, 21:34, said: Cred ca esti un tip foarte pretentios si ca masina iti merge ''ceas'' Ce spui tu se mai intampla la un motor conceput acum 40 ani, adica se inscrie in ceea ce s-a cerut la vremea lui. Trepidatii, ralanti sacadat se mai intampla si la astea pe injectie. In fine, uite eu la Dacia reglam avansul (ca exemplu) dupa cum era benzina (pt ca nu tot timpul e la fel de buna sau de rea si desigur ca nu stie ca astea mai noi sa-si faca singura avansu dupa cum e benzolu). scuze daca am mai scris cu greseli dar iar am scris in graba Edited by geopsi, 18 November 2008 - 22:32. |
|
#119
Posted 19 November 2008 - 11:04
Da.
Imi aduc aminte la vechea Dacie (care acum nu mai exista) aveam la un moment dat o combinatie de ulei mineral 20W40 cu vreo doua tuburi de ''miere'' si unu de teflon. (nu manca mult ulei, dar era pe duca tot motorul, compresie, linie tot varza). Mergea tare ''rotund'' motorul. Cand l-am golit, avea (cald) o consistenta de smantana/maioneza subtire. Iti dai seama ce efort depunea pompa de oloi si motorul sa invarta maioneza aia. Multa minte la mine |
#120
Posted 23 November 2008 - 03:05
#121
Posted 23 November 2008 - 12:12
Sefu, era vorba de aditiv pt motorina, nu de ulei.
Rau nu face un aditiv bagat in rezervor. Fie nu face nimic, fie se observa o pornire mai buna pe ger, o oarecare revigorare a motorului. Eu ce am bagat in Mercedes (D200), a avut efect: pornire ceva mai rapida, dar nu pot garanta 100% ca e din cauza aditivului (oricum nu bag in mod frecvent, numai asa cand n-am ce face cu 15-20 de lei). Nu sunt ''pro aditivi'', doar am incercat sa vad ce face si e ok, adica nu face rau. Daca la aditivii de ulei s-au mai auzit chestii nasoale, la aditivii de carburant n-am auzit/vazut nimic pana acum, sunt ''nevinovati''. PS: da tu ceva exemple de motoare dizal stricate, din cauza aditivilor de motorina. Edited by Octavian___28, 23 November 2008 - 12:13. |
#122
Posted 23 November 2008 - 12:43
cu multi ani in urma eram fanul produselor STP (era diferenta mare intre STP si restul marcilor); anul trecut am bagat un flacon in rezervor inainte de un drum lung, motorina "buna" de la oemve (buna = scumpa ca nu era pe banii mei ) si nu mi-a placut cum a mers...asa ca ma mai gindesc daca o sa mai bag diverse zemuri in masina in afara de alea care le recomanda fabricantul: apa/antigel, motorina, ulei, zeama de spalat parbriz.
|
#123
Posted 23 November 2008 - 15:04
Octavian___28, on Nov 23 2008, 12:12, said: Rau nu face un aditiv bagat in rezervor. Octavian___28, on Nov 23 2008, 12:12, said: Fie nu face nimic, fie se observa o pornire mai buna pe ger, o oarecare revigorare a motorului. Octavian___28, on Nov 23 2008, 12:12, said: Eu ce am bagat in Mercedes (D200), a avut efect: pornire ceva mai rapida, dar nu pot garanta 100% ca e din cauza aditivului (oricum nu bag in mod frecvent, numai asa cand n-am ce face cu 15-20 de lei). Octavian___28, on Nov 23 2008, 12:12, said: PS: da tu ceva exemple de motoare dizal stricate, din cauza aditivilor de motorina. |
|
#124
Posted 24 November 2008 - 22:41
Ulei bun si schimbat la timp, si consumabile de calitate si schimbate la intervalul care spune producatorul... exact cum spunea si colegu mai sus !!!
Cunosc caz la amic cu o benzinara , a pus nu stiu ce aditiv minune in benzina si dupa cativa km a inceput masina sa ii dea in nas , sa tremure , numai sta la relanti de balbaie , la porniri facea figuri etc. etc. |
#125
Posted 25 November 2008 - 10:01
cristi.r, on Nov 23 2008, 15:04, said: . Aditivii de carburant sunt pentru sistemele de injectie mai vechi si imbatranite, uzate. In sistemele actuale, unde cativa microni conteaza foarte mult, nu cred ca merita sa te joci cu nu stiu ce aditivi minune. Si atata timp cat exista si masini (sunt convins ca si tu cunosti cazuri) care merg cel putin suta de mii fara niciun fel de aditiv, cred ca nu mai e nevoie de dezvoltarea subiectului. Am vazut aditiv bagat si in dci, nu mai scotea fum la forja. Astea cu ''am auzit eu, stiu eu'' e 0, da niste exemple reale de motor stricat din cauza unui aditiv cunoscut (de carburant), nu bombe. Edited by Octavian___28, 25 November 2008 - 10:03. |
#126
Posted 25 November 2008 - 10:46
Je mai folosesc curatitor de injectoare, mai ales cand circul mai mult prin oras. Incercati Wynn's, e scump dar merita. 45-50 lei.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users