Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
G.P.L.-In special pt Opel!
Last Updated: Mar 26 2008 17:21, Started by
richi_e
, Jan 05 2008 07:30
·
0
#2
Posted 05 January 2008 - 12:17
richi_e, on Jan 5 2008, 07:30, said: Cei care au gpl- in special pe Opel dar si alte marci, va rog postati o parere!Cum se comporta in timp motorul, daca ati avut probleme si ce fel, oric e sfat e binevenit! Multumesc! |
#3
Posted 06 January 2008 - 11:42
Daca vrei sa strici motorul pune-i gaz.
Nu recomand GPL pe nici un motor,Poate multi dintrevoi a-ti vazut cum arata un motor care a functionat pe GPL aprox. 50000km,Oare supapele si semeringurile or fi din alte aliaje/material sa reziste la un combustibil cu ardere atat de uscata? |
#4
Posted 11 January 2008 - 20:22
pt lucian 707...
tocmai cand m-am decis sa-mi iau un Logan laureate GPL ai venit tu si iar am intrat la banuieli... Am de optat intre un diesel si un GPL....O sa merg cam 150 km pe zi doar pe autostrada... Unii ziceau ca la 3 schimburi de ulei sa-i bag un aditiv din acela vascos... Chiar crezi ca se strica la gaz...? La diesel cica si alea sunt pretentioase daca le pui motorina proasta... Deci ce zici sa-mi iau..?Vreau sa fie ieftine si reviziile...... |
#5
Posted 14 January 2008 - 11:54
#6
Posted 18 March 2008 - 19:53
lucian707, on Jan 6 2008, 11:42, said: Daca vrei sa strici motorul pune-i gaz. Nu recomand GPL pe nici un motor,Poate multi dintrevoi a-ti vazut cum arata un motor care a functionat pe GPL aprox. 50000km,Oare supapele si semeringurile or fi din alte aliaje/material sa reziste la un combustibil cu ardere atat de uscata? nu ma pricep foarte mult. Eu am Fiat doblo si ma gandeam sa-l pun pe gaz. Surprinzator ca tot mai multe masini sunt pe gaz. ce sa fac? |
#7
Posted 18 March 2008 - 20:24
lucian707, on Jan 6 2008, 11:42, said: Daca vrei sa strici motorul pune-i gaz. Nu recomand GPL pe nici un motor,Poate multi dintrevoi a-ti vazut cum arata un motor care a functionat pe GPL aprox. 50000km,Oare supapele si semeringurile or fi din alte aliaje/material sa reziste la un combustibil cu ardere atat de uscata? cunosc vreo 2 masini pe gaz cu vreo 200.000 km si motoarele merg mai bine decat noi.... io am pe papuc gaz si motorul merge impecabil. Ce-i drept nu mi-as pune gaz pe masina personala de plimbare decat cand o ajunge benzina la 10 lei litru.....oricum am vazut ca au scumpit astia si gazul l-au facut 2.1 lei ....oare cum se scumpeste barilul de petrol se scumpeste si gazul ? .....sau a strans putin robinetul ? BTW. nu sunt adeptul la gaz....imi vine sa vomit...... dar 99% din motoarele pe gaz mergeau perfect.... Edited by cosmin_miu, 18 March 2008 - 20:26. |
#8
Posted 21 March 2008 - 10:14
nu vă puneți, măi, gaz ... că din cauza voastră crește numărul de mașini "pe" gaz și tot din cauza voastră crește și prețul la gaz, că va fi cererea mai mare ... lăsați-ne dracului să ne mergem liniștiți la juma' de preț în prostia noastră ... brrr ... groaznic arată un motor care a mers 50.000 km "pe" gaz ... înfiorător ... îl visez noaptea ...
DECI : nu cumva să vă puneți gaz ! |
#10
Posted 24 March 2008 - 11:04
Noi am avut toate masinile pe gaz: Dacii - 2 buc, Opel Vectra, Nubira, Peugeot 406. La nici una nu am avut niciodata absolut nici o problema la motoare. Doar ca o masina cand merge pe gaz este un pic mai lenesa si cosumul este putin mai mare fata de benzina dar e la jumatate de pret. Daca vrei performanta maxima a masinii, o dai pe benzina. Sau la instalatia secventiala o calci mai tare si trece singura pe benzina. Nici nu as concepe sa dau atitia bani pe benzina, daca exista pe lumea asta GPL. Sunt si producatori care vand masinile din fabvrica cu instalatii GPL (chiar si Volvo). Or fi toti prosti asa?
|
|
#11
Posted 26 March 2008 - 01:13
instalatiile destepte(si scumpe) dar mai ales cele montate de fabrica sunt mai putin daunatoare decat restul. cu cat nu stiu
LE:sunt si varinte care nativ ar creste puterea motorului dar sunt limitate pt a proteja restul componentelor din lantul cinematic. in engleza: The different autogas systems generally use the same type of filler, tanks, lines and fittings but use different components in the engine bay. Some injection systems use special tanks with circulation pumps and return lines similar to petrol fuel injection systems. There are three basic types of autogas system. The oldest of these is the conventional converter-and-mixer system, which has existed since the 1940s and is still widely used today. The other two types are known as injection systems, but there are significant differences between the two. A converter-mixer system uses a converter to change liquid fuel from the tank into vapour, then feeds that vapour to the mixer where it is mixed with the intake air. Vapour phase injection systems use a converter in much the same way as with a mixer, but have a series of electrical shutoff solenoids and nozzles (collectively referred to as injectors) that are controlled by a computer. The computer works in much the same way as a petrol fuel injection computer. This allows much more accurate metering of fuel to the engine than is possible with mixers, improving economy and/or power while reducing emissions. Liquid phase injection systems do not use a converter, but instead deliver the liquid fuel into a fuel rail in much the same manner as a petrol injection system. These systems are still very much in their infancy. Because the fuel vapourises in the intake, the air around it is cooled significantly. This increases the density of the intake air and can potentially lead to substantial increases in engine power output, to the extent that such systems are usually de-tuned to avoid damaging other parts of the engine. Liquid phase injection has the potential to achieve much better economy and power plus lower emission levels than are possible using mixers or vapour phase injectors. http://en.wikipedia.org/wiki/Autogas Edited by undercoverbrother, 26 March 2008 - 01:20. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users