Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel

Windows 11 si boxa portabila - de...

Angajarea unei persoane de 18 ani...
 Depunere declaratie unica PFA - i...

Situatie mostenire

Inlocuit/upgrade placa video Nvid...

Google tv si open vpn
 Vot europarlamentare

Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania
 AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...

Parere garsoniera Tineretului
 

G.P.L.-In special pt Opel!

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
richi_e

richi_e

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,951
  • Înscris: 02.02.2007
Cei care au gpl- in special pe Opel dar si alte marci, va rog postati o parere!Cum se comporta in timp motorul, daca ati avut probleme si ce fel, oric e sfat e binevenit! Multumesc! :rolleyes:

#2
bullyher

bullyher

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 04.01.2008

 richi_e, on Jan 5 2008, 07:30, said:

Cei care au gpl- in special pe Opel dar si alte marci, va rog postati o parere!Cum se comporta in timp motorul, daca ati avut probleme si ce fel, oric e sfat e binevenit! Multumesc! :rolleyes:
Eu am un opel astra g 1.6 pe gpl si sunt foarte multumit de el. Trage putin mai slab atunci cand e pe gaz dar cam nesemnificativ. Nu prea vad ce probleme poti avea in timp la motor, eu deocamdata nu am avut nimic.

#3
lucian707

lucian707

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 391
  • Înscris: 20.10.2006
Daca vrei sa strici motorul pune-i gaz.
Nu recomand GPL pe nici un motor,Poate multi dintrevoi a-ti vazut cum arata un motor care a functionat pe GPL aprox. 50000km,Oare supapele si semeringurile or fi din alte aliaje/material sa reziste la un combustibil cu ardere atat de uscata?  :w00t:

#4
c0077

c0077

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 201
  • Înscris: 03.01.2007
pt lucian 707...

tocmai cand m-am decis sa-mi iau un Logan laureate GPL ai venit tu si iar am intrat la banuieli...
Am de optat intre un diesel si un GPL....O sa merg cam 150 km pe zi doar pe autostrada...
Unii ziceau ca la 3 schimburi de ulei sa-i bag un aditiv din acela vascos...
Chiar crezi ca se strica la gaz...? La diesel cica si alea sunt pretentioase daca le pui motorina proasta...

Deci ce zici sa-mi iau..?Vreau sa fie ieftine si reviziile......

#5
dassaev

dassaev

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,442
  • Înscris: 06.09.2005

 lucian707, on Jan 6 2008, 11:42, said:

Poate multi dintrevoi a-ti vazut cum arata un motor care a functionat pe GPL aprox. 50000km

Eu nu am vazut. Cum arata?

#6
udreadan

udreadan

    Mavic PRO

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,869
  • Înscris: 03.11.2007

 lucian707, on Jan 6 2008, 11:42, said:

Daca vrei sa strici motorul pune-i gaz.
Nu recomand GPL pe nici un motor,Poate multi dintrevoi a-ti vazut cum arata un motor care a functionat pe GPL aprox. 50000km,Oare supapele si semeringurile or fi din alte aliaje/material sa reziste la un combustibil cu ardere atat de uscata?  :w00t:

nu ma pricep foarte mult.
Eu am Fiat doblo si ma gandeam sa-l pun pe gaz.
Surprinzator ca tot mai multe masini sunt pe gaz.
ce sa fac?

#7
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

 lucian707, on Jan 6 2008, 11:42, said:

Daca vrei sa strici motorul pune-i gaz.
Nu recomand GPL pe nici un motor,Poate multi dintrevoi a-ti vazut cum arata un motor care a functionat pe GPL aprox. 50000km,Oare supapele si semeringurile or fi din alte aliaje/material sa reziste la un combustibil cu ardere atat de uscata?  :w00t:

cunosc vreo 2 masini pe gaz cu vreo 200.000 km si motoarele merg mai bine decat noi....

io am pe papuc gaz si motorul merge impecabil. Ce-i drept nu mi-as pune gaz  pe masina personala de plimbare decat cand o ajunge benzina la 10 lei litru.....oricum am vazut ca au scumpit astia si gazul l-au facut 2.1 lei ....oare cum se scumpeste barilul de petrol se scumpeste si gazul ? :console: .....sau a strans putin robinetul ?

BTW. nu sunt adeptul la gaz....imi vine sa vomit...... dar 99% din motoarele pe gaz mergeau perfect....

Edited by cosmin_miu, 18 March 2008 - 20:26.


#8
Alekxs

Alekxs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 13.02.2007
nu vă puneți, măi, gaz ... că din cauza voastră crește numărul de mașini "pe" gaz și tot din cauza voastră crește și prețul la gaz, că va fi cererea mai mare ... lăsați-ne dracului să ne mergem liniștiți la juma' de preț în prostia noastră ... brrr ... groaznic arată un motor care a mers 50.000 km "pe" gaz ... înfiorător ... îl visez noaptea ...

DECI : nu cumva să vă puneți gaz !

#9
dassaev

dassaev

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,442
  • Înscris: 06.09.2005
Sunt total de acord cu ce spui tu

#10
karmenutza01

karmenutza01

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 163
  • Înscris: 22.07.2007
Noi am avut toate masinile pe gaz: Dacii - 2 buc, Opel Vectra, Nubira, Peugeot 406. La nici una nu am avut niciodata absolut nici o problema la motoare. Doar ca o masina cand merge pe gaz este un pic mai lenesa si cosumul este putin mai mare fata de benzina dar e la jumatate de pret. Daca vrei performanta maxima a masinii, o dai pe benzina. Sau la instalatia secventiala o calci mai tare si trece singura pe benzina. Nici nu as concepe sa dau atitia bani pe benzina, daca exista pe lumea asta GPL. Sunt si producatori care vand masinile din fabvrica cu instalatii GPL (chiar si Volvo). Or fi toti prosti asa?

#11
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
instalatiile destepte(si scumpe) dar mai ales cele montate de fabrica sunt mai putin daunatoare decat restul. cu cat nu stiu :)

LE:sunt si varinte care nativ ar creste puterea motorului dar sunt limitate pt a proteja restul componentelor din lantul cinematic.
in engleza:
The different autogas systems generally use the same type of filler, tanks, lines and fittings but use different components in the engine bay. Some injection systems use special tanks with circulation pumps and return lines similar to petrol fuel injection systems.

There are three basic types of autogas system. The oldest of these is the conventional converter-and-mixer system, which has existed since the 1940s and is still widely used today. The other two types are known as injection systems, but there are significant differences between the two.

A converter-mixer system uses a converter to change liquid fuel from the tank into vapour, then feeds that vapour to the mixer where it is mixed with the intake air.

Vapour phase injection systems use a converter in much the same way as with a mixer, but have a series of electrical shutoff solenoids and nozzles (collectively referred to as injectors) that are controlled by a computer. The computer works in much the same way as a petrol fuel injection computer. This allows much more accurate metering of fuel to the engine than is possible with mixers, improving economy and/or power while reducing emissions.

Liquid phase injection systems do not use a converter, but instead deliver the liquid fuel into a fuel rail in much the same manner as a petrol injection system. These systems are still very much in their infancy. Because the fuel vapourises in the intake, the air around it is cooled significantly. This increases the density of the intake air and can potentially lead to substantial increases in engine power output, to the extent that such systems are usually de-tuned to avoid damaging other parts of the engine. Liquid phase injection has the potential to achieve much better economy and power plus lower emission levels than are possible using mixers or vapour phase injectors.

http://en.wikipedia.org/wiki/Autogas

Edited by undercoverbrother, 26 March 2008 - 01:20.


#12
Alekxs

Alekxs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 13.02.2007
Bine.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate