Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Mercedes SPRINTER sau VW LT ?
Last Updated: Mar 02 2018 10:06, Started by
sylvyuu
, Sep 21 2007 01:26
·
0
#73
Posted 28 September 2010 - 21:19
Si eu tot pe iveco as merge. Daca nu te deranjeaza zgomotul facut de toate plasticele alea ieftine de pe el e ok. E un adevarat cal de povara. Duce cat ii dai sa duca, nu e pretentios la motorina, nu e plin desenzori care se strica la prima groapa. Ca si pret de achizitie nu e exagerat iar in privinta service-ului sa stii ca la Mercedes se munceste bine si se plateste mult.
A 2-a optiune ar fi un LT modelul 2000 detarat. Am un prieten care are unul si merge de-l gasesc dracii. Are motor mare cu cutie in 6 parca. Are consumul ok din ce zicea el. Plus ca poti sa-l incarci cu cel putin 1500 de kile peste celelelte. El e pricum fan incarcare cu o tona peste maxim. Are taraba in piata si o incarca cu cartofi la maxim din Sacele si vine cu ea pe Cheia dunga. Despre Tranzit numai de rau am auzit. Am avut unul la firma si facea distributie. Mai mult de 7-800 kile nu cara si la 17000 km i-a cazut nu stiu ce pe la servo ca nu mai mergea doar daca accelerai pana aproape de rosu. Dupa aia pe la 22000 km i-a cazut din nou servo, si dupa aia l-au vandut. E frumos si are o istorie frumoasa, are o muzica foarte ok pentru o berlina nu numai pentru o duba, DAR nu mergi cu frumusetea si muzica. Edited by ginoxxx, 28 September 2010 - 21:29. |
#74
Posted 07 December 2010 - 23:25
Buna,
Vreau sa achizitionez si eu in perioada imediat urmatoare un mtm 3.5 to cu prelata si minim 17 mc, dar nu prea se gasesc sh asemenea masinini (fiat, Citroen, Ford, iveco ) se mai gasesc dar eu vreau MB Sprinter/ VW. - Idei de unde pot cumpara o asemenea masina de dupa 2005 ? - pe relatia RO - ITALIA ma incadrez cu 1.5 -1.7 tone cu el ? - un pret corect in momentul de fata la aprox 18000 km lunar ? Astept rasupunsurile voastre. |
#75
Posted 12 March 2012 - 01:59
Salut, parintii mei au 2 masini de transport, un Sprinter care are 350.000 km, si 7 ani, si un Fiat Ducato cu 80.000 km. Nu au avut probleme cu ele. Problema o am eu, ca vreau sa achitizionez o masina noua sau sh, cu un kilometraj de pana in 50.000 mii de km maxim. Am la dispozitie 12.000 euro, iar ai mei parinti, nu ma sustin nici macar cu un sfat de achizitionare.
Practic voi transporta pe distante scurte gen 20 de km, dus-intors, materiale de constructii. Vreau ceva cu consum mic, incapatoare, deci pana in 3,5 tone. |
#76
Posted 12 March 2012 - 12:51
samsungempty, on 12th March 2012, 01:59, said: Salut, parintii mei au 2 masini de transport, un Sprinter care are 350.000 km, si 7 ani, si un Fiat Ducato cu 80.000 km. Nu au avut probleme cu ele. Problema o am eu, ca vreau sa achitizionez o masina noua sau sh, cu un kilometraj de pana in 50.000 mii de km maxim. Am la dispozitie 12.000 euro, iar ai mei parinti, nu ma sustin nici macar cu un sfat de achizitionare. Practic voi transporta pe distante scurte gen 20 de km, dus-intors, materiale de constructii. Vreau ceva cu consum mic, incapatoare, deci pana in 3,5 tone. Pentru ce ai nevoie tu, materiale de constructii, loco, merge un Iveco Daily 35C, eventual unul cu bena basculabila. La materiale de constructii o sa pui sigur fara numar in termeni de tonaj caz in care Daily-urile sunt cele mai rezistente la tavalela. Motorizarea nu conteaza, merge si un 2.3 litri la fel ca si un 3 litri, ambele consumand cam la fel pe drumuri asa scurte, adica mult(incarcat bine un minim 12% vara si 14-15% iarna). Insa pentru tipul asta de activitate orice iei totate consuma la fel. |
#77
Posted 18 March 2012 - 13:42
AlexIP, on 21st September 2007, 02:21, said: Eu as merge pe Ford Transit. Toti oamenii cu dube pe care ii stiu au ajuns pana la urma la asa ceva si au ramas cu ele. sumer, on 21st February 2008, 10:00, said: Ca si posesor de Sprinter, nu recomand.... Am facut 160.000Km in 8 luni dar am schimbat urmatoarele: turbo,pompa inalte ,3 injectoare,alternator,o gramada de senzori..... Masina este fabricatie 2003. Am cumparat-o la 90.000Km cel putin asa arata ,nu cred ca erau originali,dar si daca avea 400.000 km nu avea voie sa se duca asa. Masina arata estetic foarte bine si nu arata sa aibe peste 180.000Km in cazul in care au fost dati inapoi(ma pricep la masini;vanzare-cumparare). Nu recomand 311. Am auzit ca 316 ar fi mult mai bun. O alta mare problema la sprintere este chiuloasa,pica la foarte multe masiuni. Intradevar Sprinterele au fost odata bune(cele inainte de 2000).... si cine stie poate si modelul nou este ok... Apropo poate vrea cineva un Sprinter 2003 cu turbo,pompa inalte ,3 injectoare,alternator,o gramada de senzori ,toate schimbate pret bun. |
#78
Posted 29 April 2012 - 12:57
Am vazut ca multi colegi de forum arunca noroi in masinile frantuzesti. Am o firma de mobila si una de transport in Timisoara. Am un Peugeot Boxer 1995 fabricatie 2,5 TD - dezastru masina !!! si un Peugeot Boxer 2.2 HDI 101 cai din 2004 - extraordinar de multumit de ea. Are 300.000 de km. Vineri dimineata a plecat la Bucuresti din Timisoara cu 1.5 T ( mobila ) pe ea, s-a intors aseara 1.4 T incarcatura. Acum 5 ore a plecat iarasi plina spre Bucuresti. Face 7-8 ore Bucuresti - Timisoara, viteza medie: 70-80 km/h consum mediu cu tot cu umblat prin orase 8,5-9,5 % ( pleaca incarcata, vine incarcata ). Nu s-au facut reparatii la motor, cutie, ambreiaj. Piese schimbate telescoape si flanse ( 1 data ), rulmentul stanga fata, pivot stanga - dreapta fata, ulei, antigel, filtre si curele de distributie. Masina a fost si lovita stanga fata ( lonjeron schimbat ) si functioneaza la fel de bine ca si noua. Dezavantaje ar fi motorul de 101 cai care este cam lenes la demaraje cand e incarcata, limitarea cutiei si a motorului la viteza maxima ( in limita bunului simt asupra consumului ca poti sa mergi si cu 120 cu ea ), volumul de doar 13 m3 si becurile ( pozitie si faza scurta ) care se ard la foc automat.
Am accesat acest forum deoarece doresc sa achizitionez luna ce viitoare o autoutilitara SH tot de 3.5 T ( preferat carosata ) , dar cu un volum mai mare si deasemenea o putere mai mare a motorului pentru a scurta timpul de deplasare a masinii si implicit oboseala ( "uzura" ) soferului. Bugetul estimat 8.000- 10.000 Euro. Imi incata privirea Sprinterele Maxi si VW Crafter Maxi. Nu mai exista din cate am vazut pe piata un alt concurent care sa indeplineasca aceste conditii. Intrebarea mea este simpla: motoare VW sau Mercedes pe modelele dupa 2006 ? Edited by firepcmaster, 29 April 2012 - 12:59. |
#79
Posted 29 April 2012 - 22:39
O sa auzi pareri impartite. Parerea mea e ca ambele sunt la fel de bune daca ai grija de ele asa cum trebuie, nu mergi cu nivel de ulei scazut si schimbi totul la timp.incearca sa gasesti ceva peste 150 de cai.
|
#81
Posted 26 May 2012 - 21:59
Pana la urma o sa fac cea mai buna alegere, dupa parerea mea, am fost la Citroen si o sa aleg o autoutilitara de 3.5 T, cu prelata volum 19m3, cu motorul nou Euro 5 ( 2200 cmc ) si 150 de cai. Fantastic cere toata lumea niste preturi pe secondurile de 300.000 - 400.000 km cum sunt 315 cu motoarele cele mai proaste produse de Mercedes (2.2 de 150 de cai ) sau Crafterele de pe care se desprinde tabla si sunt pom de Craciun in bord, cat costa o frantuzeasca noua. Acum la modul cel mai sincer am un respect maxim pentru 313 CDI model 01-06 sau LT35 cu motoare 2.5, dar au disparut si masini vechi nu cred sa mai gasesti in stare buna. Acelea nu ajung sa mai apara pe ziar sau anunturi pe net.
|
#83
Posted 30 May 2012 - 19:22
ivancic9, on 27th May 2012, 18:56, said: Mercedes si celelalte masini.Tata a lucrat pe un Sprinter 313 de persoane.Are 700 mii de km si un injector defect,sufla peste tot dar inca merge fantastic. Daca ar fi sa-mi achizitionez acela ar fi Mercedes 515 CDI. |
#84
Posted 22 January 2013 - 01:44
Salutare,
Ma intereseaza o autoutilitara de 3.5 tone, cabina simpla cu bena de 3-4m care sa intruneasca urmatoarele conditii: - sa traga o remorca de 2-2.5 tone mma si in acelasi timp sa fie incarcata cu 1-1.5 tone de 6-8-10 ori/an ( vara) drumuri de 2-300km maxim, nu ma intereseaza consumul - sa mearga undeva la 10-12-15 000km/an incarcata cu maxim 300-500kg ( in 95% din timp va avea maxim 50-100kg incarcatura) , viteze de 50-60 maxim 70-80km/h - ma intereseaza un consum de 8-9-10% - sa coste maxim 10 000 euro - sa fie cat mai fiabila si de preferat sa "anunte" din timp cand apare o problema, sa nu ma lase in drum brusc..sa pot sa o repar din timp. Va parcurge cam 30% drumuri pietruite 70% asfalt, fara excese de viteza sau incarcatura, condus normal. Se preteaza pentru chestia asta un sprinter cu motor de 2.1, 129 cai din 2003, sa zicem? Ce mi-ati recomanda? Este prea mult sa cer de la o astfel de masina consum de 8-9% in conditii de mers cu viteza mica si fara greutate pe ea sau nu e cazul? |
#85
Posted 22 January 2013 - 11:04
Pentru consum bun ceva cu tractiune. Asa te incadrezi fara probleme in consum de 9% daca vorbim de bena goala, fara carosare cu suprastructura prelata. Iar in alea cateva dati in care trebuie sa tragi remorca merge si asa, nu ai nevoie neaparat de propulsie. In cazurile in care tragi remorca si esti la capacitate maxima si la tragator calculeaza-te cu consum de 11-12%.
In 10k te incadrezi la ceva peste 2005 daca cauti bine, o utilitara din noul val. |
#86
Posted 22 January 2013 - 19:58
"ceva cu tractiune" = tractiune fata sau spate? da, in 95% din cazuri masina va merge relativ goala cateva chestii care cu greu pot depasi 50kg..mersi de sfaturi !
|
#88
Posted 23 March 2013 - 15:55
salut! am un sprinter din 2006...nu are computer de bord, indica doar ceasul si o temperatura...care nu imi dau seama de unde e..puteti sa ma ajutai cu un rasp?
|
#90
Posted 06 October 2013 - 21:32
pimi, on 21 august 2010 - 09:06, said:
domnu vezi ca e cam invers la sprinter doar prima generatie 96-2000 are pompa clasica generatia a 2-a cdi-ul nu mai are deci nu mai repari cum zici matale pe cand la lt toate generatiile de motoare 96-2006 au pompa si injectoare clasice asa ca si concluzie ambele modele au motoare care duc mult si unul si altul ajung la 800 mii de km fara pb daca sunt intretinute corect restul pieselor exceptand motorul sunt absolut identice, asa ca sunt povesti cu pesti alea gen in lt intra mai multi bani ...atata timp cat totul este identic singura diferenta pe care trebuie sa o luam in calcul este ca in caz de necaz sprinterul te va costa mult mai mult datorita motorului de generatie mai noua deci mai complicat si mai 'electronic'' cat despre discutia cu distributie pe lant ,pe curea.. alternativa este motorul de 2,8 de pe lt care e pe pinioane deci si mai dat naibii decat cel pe lant... si totusi eu il prefer pe cel cu distributia pe curea...de la vw de ce preferi distributia pe curea fata de cea pe pinioane?care is mai bune? si de ce?ce consum are fiecare? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users