Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 

Mercedes SPRINTER sau VW LT ?

- - - - -
  • Please log in to reply
167 replies to this topic

#73
ginoxxx

ginoxxx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 365
  • Înscris: 01.06.2008
Si eu tot pe iveco as merge. Daca nu te deranjeaza zgomotul facut de toate plasticele alea ieftine de pe el e ok. E un adevarat cal de povara. Duce cat ii dai sa duca, nu e pretentios la motorina, nu e plin desenzori care se strica la prima groapa. Ca si pret de achizitie nu e exagerat iar in privinta service-ului sa stii ca la Mercedes se munceste bine si se plateste mult.

A 2-a optiune ar fi un LT modelul 2000 detarat. Am un prieten care are unul si merge de-l gasesc dracii. Are motor mare cu cutie in 6 parca. Are consumul ok din ce zicea el. Plus ca poti sa-l incarci cu cel putin 1500 de kile peste celelelte. El e pricum fan incarcare cu o tona peste maxim. Are taraba in piata si o incarca cu cartofi la maxim din Sacele si vine cu ea pe Cheia dunga.

Despre Tranzit numai de rau am auzit. Am avut unul la firma si facea distributie. Mai mult de 7-800 kile nu cara si la 17000 km i-a cazut nu stiu ce pe la servo ca nu mai mergea doar daca accelerai pana aproape de rosu. Dupa aia pe la 22000 km i-a cazut din nou servo, si dupa aia l-au vandut. E frumos si are o istorie frumoasa, are o muzica foarte ok pentru o berlina nu numai pentru o duba, DAR nu mergi cu frumusetea si muzica.

Edited by ginoxxx, 28 September 2010 - 21:29.


#74
popa84silviu

popa84silviu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 02.08.2007
Buna,

         Vreau sa achizitionez si eu in perioada imediat urmatoare un mtm 3.5 to cu prelata si minim 17 mc, dar nu prea se gasesc sh asemenea masinini (fiat, Citroen, Ford, iveco ) se mai gasesc dar eu vreau MB Sprinter/ VW.
- Idei de unde pot cumpara o asemenea masina de dupa 2005 ?
- pe relatia RO - ITALIA ma incadrez cu 1.5 -1.7 tone cu el ?
- un pret corect in momentul de fata la aprox 18000 km lunar ?

Astept rasupunsurile voastre.

#75
samsungempty

samsungempty

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 27.01.2008
Salut, parintii mei au 2 masini de transport, un Sprinter care are 350.000 km, si 7 ani, si un Fiat Ducato cu 80.000 km. Nu au avut probleme cu ele. Problema o am eu, ca vreau sa achitizionez o masina noua sau sh, cu un kilometraj de pana in 50.000 mii de km maxim. Am la dispozitie 12.000 euro, iar ai mei parinti, nu ma sustin nici macar cu un sfat de achizitionare.
Practic voi transporta pe distante scurte gen 20 de km, dus-intors, materiale de constructii. Vreau ceva cu consum mic, incapatoare, deci pana in 3,5 tone.

#76
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006

 samsungempty, on 12th March 2012, 01:59, said:

Salut, parintii mei au 2 masini de transport, un Sprinter care are 350.000 km, si 7 ani, si un Fiat Ducato cu 80.000 km. Nu au avut probleme cu ele. Problema o am eu, ca vreau sa achitizionez o masina noua sau sh, cu un kilometraj de pana in 50.000 mii de km maxim. Am la dispozitie 12.000 euro, iar ai mei parinti, nu ma sustin nici macar cu un sfat de achizitionare.
Practic voi transporta pe distante scurte gen 20 de km, dus-intors, materiale de constructii. Vreau ceva cu consum mic, incapatoare, deci pana in 3,5 tone.

Pentru ce ai nevoie tu, materiale de constructii, loco, merge un Iveco Daily 35C, eventual unul cu bena basculabila. La materiale de constructii o sa pui sigur fara numar in termeni de tonaj caz in care Daily-urile sunt cele mai rezistente la tavalela. Motorizarea nu conteaza, merge si un 2.3 litri la fel ca si un 3 litri, ambele consumand cam la fel pe drumuri asa scurte, adica mult(incarcat bine un minim 12% vara si 14-15% iarna). Insa pentru tipul asta de activitate orice iei totate consuma la fel.

#77
sprinterom

sprinterom

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 18.03.2012

 AlexIP, on 21st September 2007, 02:21, said:

Eu as merge pe Ford Transit. Toti oamenii cu dube pe care ii stiu au ajuns pana la urma la asa ceva si au ramas cu ele. :D
sa stii ca nu prea am auzit laude de catre soferii de transit.nu prea trage bine.mai bine sprinter de 160 cai e super.

:thumbup:

 sumer, on 21st February 2008, 10:00, said:

Ca si posesor de Sprinter, nu recomand....
Am facut 160.000Km in 8 luni dar am schimbat urmatoarele: turbo,pompa inalte ,3 injectoare,alternator,o gramada de senzori.....   Masina este fabricatie 2003. Am cumparat-o la 90.000Km   cel putin asa arata ,nu cred ca erau originali,dar si daca avea 400.000 km nu avea voie sa se duca asa.   Masina arata estetic foarte bine si nu arata sa aibe peste 180.000Km in cazul in care au fost dati inapoi(ma pricep la masini;vanzare-cumparare).
Nu recomand 311.  Am auzit ca 316 ar fi mult mai bun.
O alta mare problema la sprintere este chiuloasa,pica la foarte multe masiuni.
Intradevar Sprinterele au fost odata bune(cele inainte de 2000)....  si cine stie poate si modelul nou este ok...

Apropo  poate vrea cineva un Sprinter 2003 cu turbo,pompa inalte ,3 injectoare,alternator,o gramada de senzori ,toate schimbate :)     pret bun.
eu am 2 sprintere unul 216 si unul 416 ambele cu motor de 2.7 160 cai. merg de rup.trage foarte bn.la aprox. 2.5 t am mers cu 120, 130 cu aprox 3000ur./min. probleme nu am avut cu niciunul. kilometri au ambele cea 216 are 400.000 si ce 416 are 605.000. recent leam schimbat uleiul filtrul de ulei de motorina. acum merg ambele foarte bn si trag de rup. :thumbup:

#78
firepcmaster

firepcmaster

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 134
  • Înscris: 04.01.2011
Am vazut ca multi colegi de forum arunca noroi in masinile frantuzesti. Am o firma de mobila si una de transport in Timisoara. Am un Peugeot Boxer 1995 fabricatie 2,5 TD - dezastru masina !!! si un Peugeot Boxer 2.2 HDI 101 cai din 2004 - extraordinar de multumit de ea. Are 300.000 de km. Vineri dimineata a plecat la Bucuresti din Timisoara cu 1.5 T ( mobila ) pe ea, s-a intors aseara 1.4 T incarcatura. Acum 5 ore a plecat iarasi plina spre Bucuresti. Face 7-8 ore Bucuresti - Timisoara, viteza medie: 70-80 km/h consum mediu cu tot cu umblat prin orase 8,5-9,5 % ( pleaca incarcata, vine incarcata ). Nu s-au facut reparatii la motor, cutie, ambreiaj. Piese schimbate telescoape si flanse ( 1 data ), rulmentul stanga fata, pivot stanga - dreapta fata, ulei, antigel, filtre si curele de distributie. Masina a fost si lovita stanga fata ( lonjeron schimbat ) si functioneaza la fel de bine ca si noua. Dezavantaje ar fi motorul de 101 cai care este cam lenes la demaraje cand e incarcata, limitarea cutiei si a motorului la viteza maxima ( in limita bunului simt asupra consumului ca poti sa mergi si cu 120 cu ea ), volumul de doar 13 m3 si becurile ( pozitie si faza scurta ) care se ard la foc automat.
   Am accesat acest forum deoarece doresc sa achizitionez luna ce viitoare o autoutilitara SH tot de 3.5 T ( preferat carosata ) , dar cu un volum mai mare si deasemenea o putere mai mare a motorului pentru a scurta timpul de deplasare a masinii si implicit oboseala ( "uzura" ) soferului. Bugetul estimat 8.000- 10.000 Euro. Imi incata privirea Sprinterele Maxi si VW Crafter Maxi. Nu mai exista din cate am vazut pe piata un alt concurent care sa indeplineasca aceste conditii. Intrebarea mea este simpla: motoare VW sau Mercedes pe modelele dupa 2006 ?

Edited by firepcmaster, 29 April 2012 - 12:59.


#79
coracao

coracao

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 782
  • Înscris: 25.04.2008
O sa auzi pareri impartite. Parerea mea e ca ambele sunt la fel de bune daca ai grija de ele asa cum trebuie, nu mergi cu nivel de ulei scazut si schimbi totul la timp.incearca sa gasesti ceva peste 150 de cai.

#80
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
parea mea e ca niciuna
ambele sunt mult mai slabe decat generatia anterioara si consuma mai mult
zici ca esti multumit de Peugeot, de ce nu altul mai nou si mai puternic?

#81
firepcmaster

firepcmaster

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 134
  • Înscris: 04.01.2011
Pana la urma o sa fac cea mai buna alegere, dupa parerea mea, am fost la Citroen si o sa aleg o autoutilitara de 3.5 T, cu prelata volum 19m3, cu motorul nou Euro 5 ( 2200 cmc ) si 150 de cai. Fantastic cere toata lumea niste preturi pe secondurile de 300.000 - 400.000 km cum sunt  315 cu motoarele cele mai proaste produse de Mercedes (2.2 de 150 de cai ) sau Crafterele de pe care se desprinde tabla  si sunt pom de Craciun in bord, cat costa o frantuzeasca noua. Acum la modul cel mai sincer am un respect maxim pentru 313 CDI model 01-06 sau LT35 cu motoare 2.5, dar au disparut si masini vechi nu cred sa mai gasesti in stare buna. Acelea nu ajung sa mai apara pe ziar sau anunturi pe net.

#82
ivancic9

ivancic9

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 23.05.2010
Mercedes si celelalte masini.Tata a lucrat pe un Sprinter 313 de persoane.Are 700 mii de km si un injector defect,sufla peste tot  dar inca merge fantastic. Daca ar fi sa-mi achizitionez acela ar fi Mercedes 515 CDI.

#83
firepcmaster

firepcmaster

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 134
  • Înscris: 04.01.2011

 ivancic9, on 27th May 2012, 18:56, said:

Mercedes si celelalte masini.Tata a lucrat pe un Sprinter 313 de persoane.Are 700 mii de km si un injector defect,sufla peste tot  dar inca merge fantastic. Daca ar fi sa-mi achizitionez acela ar fi Mercedes 515 CDI.
Ca sa te tina maxim 300.000 de km de nou, sau daca e second poate vre-o 10-20.ooo ?  :coolspeak: . Fugiti ca de dracu de motoarele noi 2.2 de 150 de cai. Motor foarte potent, in schimb cu hibe mari legate de uzura prematura.

#84
Mishu_Skynet

Mishu_Skynet

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 29.01.2008
Salutare,
Ma intereseaza o autoutilitara de 3.5 tone, cabina simpla cu bena de 3-4m care sa intruneasca urmatoarele conditii:
- sa traga o remorca de 2-2.5 tone mma si in acelasi timp sa fie incarcata cu 1-1.5 tone de 6-8-10 ori/an ( vara) drumuri de 2-300km maxim, nu ma intereseaza consumul
- sa mearga undeva la 10-12-15 000km/an incarcata cu maxim 300-500kg ( in 95% din timp va avea maxim 50-100kg incarcatura) , viteze de 50-60 maxim 70-80km/h - ma intereseaza un consum de 8-9-10%
- sa coste maxim 10 000 euro
- sa fie cat mai fiabila si de preferat sa "anunte" din timp cand apare o problema, sa nu ma lase in drum brusc..sa pot sa o repar din timp.
Va parcurge cam 30% drumuri pietruite 70% asfalt, fara excese de viteza sau incarcatura, condus normal.
Se preteaza pentru chestia asta un sprinter cu motor de 2.1, 129 cai din 2003, sa zicem? Ce mi-ati recomanda? Este prea mult sa cer de la o astfel de masina consum de 8-9% in conditii de mers cu viteza mica si fara greutate pe ea sau nu e cazul?

#85
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Pentru consum bun ceva cu tractiune. Asa te incadrezi fara probleme in consum de 9% daca vorbim de bena goala, fara carosare cu suprastructura prelata. Iar in alea cateva dati in care trebuie sa tragi remorca merge si asa, nu ai nevoie neaparat de propulsie. In cazurile in care tragi remorca si esti la capacitate maxima si la tragator calculeaza-te cu consum de 11-12%.

In 10k te incadrezi la ceva peste 2005 daca cauti bine, o utilitara din noul val.

#86
Mishu_Skynet

Mishu_Skynet

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 29.01.2008
"ceva cu tractiune" = tractiune fata sau spate? da, in 95% din cazuri masina va merge relativ goala cateva chestii care cu greu pot depasi 50kg..mersi de sfaturi !

#87
Esperatul

Esperatul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 739
  • Înscris: 19.07.2006
tractiune = fata, propulsie = spate

#88
andreyacg

andreyacg

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 23.03.2013
salut! am un sprinter din 2006...nu are computer de bord, indica doar ceasul si o temperatura...care nu imi dau seama de unde e..puteti sa ma ajutai cu un rasp?

#89
bulan60

bulan60

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,274
  • Înscris: 19.01.2009
Sa fie temperatura mediului inconjurator?

#90
JFLagro

JFLagro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 11.01.2013

 pimi, on 21 august 2010 - 09:06, said:

domnu
vezi ca e cam invers
la sprinter doar prima generatie 96-2000 are pompa clasica generatia a 2-a cdi-ul nu mai are deci nu mai repari cum zici matale
pe cand la lt toate generatiile de motoare 96-2006 au pompa si injectoare clasice

asa ca si concluzie ambele modele au motoare care duc mult si unul si altul ajung la 800 mii de km fara pb daca sunt intretinute corect
restul pieselor exceptand motorul sunt absolut identice, asa ca sunt povesti cu pesti alea gen in lt intra mai multi bani ...atata timp cat totul este identic
singura diferenta pe care trebuie sa o luam in calcul este ca in caz de necaz sprinterul te va costa mult mai mult datorita motorului de generatie mai noua deci mai complicat si mai 'electronic''
cat despre discutia cu distributie pe lant ,pe curea..  alternativa este motorul de 2,8 de pe lt care e pe pinioane deci si mai dat naibii decat cel pe lant...
si totusi eu il prefer pe cel cu distributia pe curea...de la vw

de ce preferi distributia pe curea fata de cea pe pinioane?care is mai bune? si de ce?ce consum are fiecare?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate