Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...

Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...
 Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur
 Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...

Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?
 Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn

Didgeridoo
 

Mercedes SPRINTER sau VW LT ?

- - - - -
  • Please log in to reply
167 replies to this topic

#1
sylvyuu

sylvyuu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 21.09.2007
vreau sa-mi iau o utilitara de 3,5 tone ; pe care s-o conduc cu cat .B  ; din cate am inteles modele de elita sau oarecum fiabile ar fi VW Lt sau SPRINTER ;  daca sunt cunoscatori si au avut ambele masini ; as dori si eu sfaturi !
si daca au avut probleme cu ele ; cam cat o duce motorul . etc

#2
dragonedorin

dragonedorin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 146
  • Înscris: 20.02.2007
sprinter te sfatuiesc te costa ceva intretinerea dar crede-ma am avut si e belea,LT are un prieten si nu e prea multumit tocmai i-a cazut turbina hmm baga cam multi bani in el si ff des

#3
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Eu as merge pe Ford Transit. Toti oamenii cu dube pe care ii stiu au ajuns pana la urma la asa ceva si au ramas cu ele. :D

#4
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 13.10.2005
Nu ai specificat, vrei sa fie noua sau second-hand ?

#5
sylvyuu

sylvyuu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 21.09.2007

View PostSCANIA FREAK, on Sep 21 2007, 11:37, said:

Nu ai specificat, vrei sa fie noua sau second-hand ?

nu NOUA ; second ; ma gandeam sa fie din 2005

#6
sylvyuu

sylvyuu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 21.09.2007
nu sunt oameni in zona care au avut ambele masini  ?

#7
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
eu
am avut sprinter si acum am lt
daca as fi pus in situatia sa aleg as lua lt
sprinterele inainte de cdi generatia 96-2000 au fost grozave
cele cdi sunt masini bune insa.. un pic prea complicate  prea multa electronica si cam sensibile intretinerea mai scumpa decat la lt
dezavantaje- lt-ul e mai invechit ca aspect mai ales interior are bordul generatiei vechi de sprinter,nu e asa de sprinten si e mai galagios insa ca avantaje fata de sprinter (cdi) lt-ul consuma mai putin nu este asa de pretentios la motorina (merge si cu motorina din galeata) nu este asa de costisitor la intretinere .
in rest ca si motorizari sunt paralele intre ele pt fiecare  ambele au 80,109,130.160 de cai. la lt cel mai bun este cel de 109cai ,caroseriile sunt la fel de mari (aproape identice si ca aspect)
ramane la latitudine ta sa alegi in functie de nevoile tale
eu am optat lt pt simplitate si pt ca e mai nepretentios

#8
sylvyuu

sylvyuu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 21.09.2007
deci pana acum LT are  prioritate

#9
gogoasaa

gogoasaa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 05.03.2007

View PostAlexIP, on Sep 21 2007, 03:21, said:

Eu as merge pe Ford Transit. Toti oamenii cu dube pe care ii stiu au ajuns pana la urma la asa ceva si au ramas cu ele. :D



Pe ford nu prea as merge un prieten deal meu sia luat recent si ia cazut ceva la cutia de viteza cam nashpa

#10
gogoasaa

gogoasaa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 05.03.2007
eu vreau sami iau sprinter nou prin ianuarie si nu shtiu ce sa zic pana acuma sunt multumit dupa prezentarile facute , am renuntat din prima vedere la Ford si wv am mers pe sprinter sau fiat  nu au preturi prea diferentiate  diferenta de vreo 3000E dar parca totusi as raman pe sprinter  lamuritima daca nu merita va rog

#11
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,189
  • Înscris: 21.08.2003

View Postsylvyuu, on Sep 21 2007, 01:26, said:

vreau sa-mi iau o utilitara de 3,5 tone ; pe care s-o conduc cu cat .B  ; din cate am inteles modele de elita sau oarecum fiabile ar fi VW Lt sau SPRINTER ;  daca sunt cunoscatori si au avut ambele masini ; as dori si eu sfaturi !
si daca au avut probleme cu ele ; cam cat o duce motorul . etc


Dintre Sprinter si LT iti recomand Iveco Daily in special modelul de 2,8L cu 125 CP. Nu merge la fel de repede ca primele doua dar e facuta ca un tanc .Am avut la firma si sprintere si transituri si fiaturi dar iveco s-a comportat cel mai bine ...de LT nu stiu .Vezi ca mai sunt niste jumpere/boxere mai vechi (cred ca 2001-2002) cu acelasi motor.  Cta depre fiabilitate..cum ti-o fi norocul,depinde de cum au fost harbuite:sunt fiaturi care arata si merg mult mai bine decat sprintere de aceesi varsta,depinde cat de nefe a fost soferul de pe ele ;)
.

Edited by cristian_sen, 23 December 2007 - 09:30.


#12
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
Ahh.. Iveco chiar că e țeapăn.. tatăl unui prieten e șofer pe un Daily (din-acela supraînălțat) cu motor de 3.0 L HPT (de cat. C), de distribuție. Astă-vară am fost și eu o dată cu el.. DOAMNE, cum merge tătelu' ăla n-ai să vezi vreodată.. pe drumuri de țară cu 80, prin tot felu' de hârtoape, gropi, uneori face niște slalomuri de toată frumusețea (de trebuie să aduni cu fărașu' marfa dinăuntru)... :lol:
Pe șosea nu putea să-i dea mai mult de 120-130, pentru că nu avea deflector de aer pe benă și dădea să zboare de pe carosabil.. ce mă mai speriam.. :rolleyes:
Mașina aia face cel puțin 500 km pe zi.. and guess what.. și în ziua de azi merge la fel de bine, îl văd aproape zilnic prin oraș...

Ce l-aș fi alergat și eu, dar pe atunci nu aveam permisu'... ^_^

P.S. Un adevărat tanc. :coolspeak:

#13
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
dupa scurta mea experienta ca proprietar de iveco daily am ramas cu urmatoarele impresii
-o hardughie scuturatoare,zgomotoasa da iti vine sa te dai jos din mers, la care dupa 100 de mii de km bat absolut toate plasticele din bord,tapiterie etc, inca o data mai mentionez ca nu exista termen de comparatie in clasa utilitarelor de acest gen intre Mercedes sprinter,vw lt si oricare restul
-singura parte buna la iveco era faptul ca avand sasiu separat de caroserie rezista la incarcaturi mari

#14
badboyallyn

badboyallyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,875
  • Înscris: 01.05.2007

View PostBadBoyBlue, on Dec 25 2007, 16:30, said:

Ahh.. Iveco chiar că e țeapăn.. tatăl unui prieten e șofer pe un Daily (din-acela supraînălțat) cu motor de 3.0 L HPT (de cat. C), de distribuție. Astă-vară am fost și eu o dată cu el.. DOAMNE, cum merge tătelu' ăla n-ai să vezi vreodată.. pe drumuri de țară cu 80, prin tot felu' de hârtoape, gropi, uneori face niște slalomuri de toată frumusețea (de trebuie să aduni cu fărașu' marfa dinăuntru)...
Pe șosea nu putea să-i dea mai mult de 120-130, pentru că nu avea deflector de aer pe benă și dădea să zboare de pe carosabil.. ce mă mai speriam..
Mașina aia face cel puțin 500 km pe zi.. and guess what.. și în ziua de azi merge la fel de bine, îl văd aproape zilnic prin oraș...

Ce l-aș fi alergat și eu, dar pe atunci nu aveam permisu'... ^_^

P.S. Un adevărat tanc. :coolspeak:
ai mai vazut tu tanc sa zboare? :huh:  :P  :lol:

on:eu sincer as alege sprinterul tunat de amg ;)  :D

#15
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,189
  • Înscris: 21.08.2003
Dupa o "scurta experienta" e normal sa spui asa ceva dar iti garantez ca e de preferat sa-ti bata plasticele in masina decat bucsele de sub masina...sau motorul rupt din suporti (sprinter),nu mai zic de ambreiaj sau esapament (fiat).Pentru MARFA (bauturi,cartofi,materiale constructii) recomand Iveco Daily (sau turbodaily mai nou),pentru cipsuri,sticlarie sau persoane:sprinterul cel confortabil  ! Eu vorbesc dintr-o lunga experienta , 10 ani mai precis,unde am vazut ce poate fiecare...de la transituri '87 cu 70CP care apropo,s-au comportat mai bine decat un Fiat nou ,pana la Mitsubishi L300 ...si tot din aceesi experienta iti mai spun ca ORICE utilitara merge ca draq cand e goala,masina se aseaza perfect pe drum cand e incarcata la capacitate!
Pentru initiatorul topicului: la second hand e loterie orice ai alege,recomand piata italo-germana unde poti gasi utilitare bunicele de la firmele care-si schimba regulat parcul auto,ai garantia ca au toate reviziile la zi ,nu uita ca 200 000 km la o duba nu e acelasi lucru ca 200 000 km  la Passat ;) NU se merita masina noua din RO decat daca iei cel putin 5-7 buc si poti sa negociezi un discount baban,daca vrei o bucata sau doua contacteaza-ma pe pm sa-ti dau ceva date de contact..cu factura,garantie,tot ce vrei!

#16
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
nu intram in alte detalii decat cele legate strict de utilitare
intamplator scurta mea experienta e mai lunga decat lunga  ta experienta, in materie de utilitare si camioane :thumbup:

#17
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,189
  • Înscris: 21.08.2003

View Postpimi, on Dec 26 2007, 13:16, said:

nu intram in alte detalii decat cele legate strict de utilitare
intamplator scurta mea experienta e mai lunga decat lunga  ta experienta, in materie de utilitare si camioane :thumbup:

Pai si eu despre ce am vorbit,despre avioane?  :kisstogether:
Daca mai este valabil pentru initiatorul topicului ,eu imi mentin parerea: pentru carat :iveco (iar ultimele modele nu-s chiar asa de rele),pentru confort :sprinter (poate-si va conduce singur masina si conteaza !)
Si pentru a incalci si mai tare ecuatia il aduc in atentie si Renault Master,cel putin la fel de bun ca si Iveco .

#18
sergiu bogdan

sergiu bogdan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 24.06.2007
Belea mare cu sprinterul nou....pe un 315 cdi modelul nou ,cumparata in iunie, nimic de zis pana pe 4 ian cand a inceput calvaru...Are 45000 de km si meseriasii de la Ct,Sb,Ag (reprezentante)nu ii da de cap  !! masina nu porneste!!! de o luna umblu prin service si degeaba ...am scimbat toate injectoarele si de doua ori pompa de presiune...cand plec din service porneste,dupa 1-2 ore de mers numai porneste...ii sun si toti acelasi lucru:::LA NOI A PORNIT ??? Masina sta de o luna pe dreapta....ce pot sa le fac ???

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate