Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai
 

Mercedes SPRINTER sau VW LT ?

- - - - -
  • Please log in to reply
167 replies to this topic

#37
coracao

coracao

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 782
  • Înscris: 25.04.2008
nu este adevarat ca mercedesul e scump la intretinere. tata are atego si baga chiar bani putini in el.e foarte fiabil. cred ca si sprinterul e la fel, ca doar e aceeasi marca. de lt nu am auzi lucruri prea bune...

#38
juice_24_ix

juice_24_ix

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 16.02.2007
mda...cam pe la 12000E se invarte o masinuta in stare buna-f buna..inca ma gandesc daca are vreun rost sa ma duc dupa ea in germania( si tot ce implica asta) ori sa o iau de aici....

din ce am discutat putin, cu cativa proprietari de sprinter...toti spun ca locul 1 e sprinter si apoi restul, si asta miau ziso oameni care le incarca...cat intra :))   pana acum record.... 5t pe un 313 lung:) + fiabilitatea recunoscuta a motoarelor Mercedes + si se zice ca trage bine...100km/h si incarcat 3t-3,5t...

eu am ramas la decizia pt sprinter 313, sau 316,versiunea lunga. intre 2000-2003(atat ma incadrez la bani)si am mai vazut alta discutie pe forum despre cutiile de viteza..unele au pt tractiune, fuga...

revin cand va fi cazul cu informatii despre ce/cum am cumparat

Drumuri bune fara puncte!!! :)

#39
flawiuss

flawiuss

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 08.10.2008
Bai baieti. Ziceti ca aveti 10.000 euro pentru a cumparat un Mercedes Sprinter. In primul rand v-as recomanda modelul 515 detarat la 3.5 t. Astfel poti incarca aprox 4 tone pe masina fara a avea probleme si in acealasi timp il poti conduce cu B-ul. A II -a problema: de ce sa cumperi o autoutilitara SH care oricum, sunteti constienti, a fost folosita permanent si nu a fost vanduta de buna. Ce vreau sa spun este ca, daca ai 10.000 de euro cash, mergi la o reprezentanta Mercedes-Benz, fa-ti o configutatie... si foloseste banutii ca si avans. Vei observa ca poti lua o masina noua, ca iti poti permite sa faci chiar si mofturi cand vine vorba de dotari si totul cu o rata de 300 de euro pe luna. Sa nu uitam ca o masina utilitara este o masina care produce permanent bani, o masina care-si amortizeaza cheltuiala singura. Pentru ca vorbim de o masina noua, care are garantie 2 ani fara limita de km si dupa cum aud la radio si revizii gratuite, este clar ca nu veti baga bani deloc in aceasta masina. Ca si consum, daca reusesti sa mergi cu 90- 100km/h masina poate consuma si 10L% km. Precizez ca sunt in domeniu si ca va pot da mai multe detalii in privinta acestui produs.

#40
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
Si eu care credeam ca dai in cat. C daca sari de 3.5t sau 8+1 persoane. Si cum ai avea doar B-ul pe permis => infractiune!

Ma insel?

#41
JustDeals

JustDeals

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 04.09.2006
Si eu vreau sa imi iau o utilitara, oscilez intre Sprinter si Crafter.
Ma intereseaza sa aibe loc o echipa de 5,6 oameni in ea, eventual si ceva scule in remorca. Daca merge sa fac si bani cu ea ma orientez dupa aceea.
Si din cand in cand sa mai poata sa traga si o remorca incarcata cu 2,5- 3.5 tone.

Ce imi recomdati?

#42
dreamer25

dreamer25

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 14.11.2009
@flawiuss cum adica "V-as recomanda modelul 515 detarat la 3.5 t. Astfel poti incarca aprox 4 tone pe masina fara a avea probleme si in acealasi timp il poti conduce cu B-ul" si ce faci la cantar daca te prinde cu 4 tone?

#43
coracao

coracao

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 782
  • Înscris: 25.04.2008
dupa sprinter nu poti pune remorca decat daca ai c+e pentru ca treci de 3,5 tone....

#44
bozzo1

bozzo1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 03.11.2009
Eu am lucrat si pe sprinter si pe LT, mai mult pe sprinter.
Clar, cupara-ti sprinter.
Refritor la remorca poti pune remorca de pana in 700kg si sa iei un sprinter cu punte simpla pe spate ca sa fi pana in 3.5t
Nu iti trb C daca nu ai masina cu peste 3.5t si nici E daca remorca nu depaseste 850kg parca (corectati-ma)

#45
dancata2

dancata2

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 30.12.2009
putine lamuriri despre lt, sprinter si iveco.
subsemnatul, eu, am avut placerea sa lucrez pe iveco cam 35 000 km, pe sprinter cam 200 000 km, si pe lt tot cam 200 000 km.
jobu subsemnatului sofer de maxi-taxi.
masina personala un lt 35 cumparat la 38 000km, rulaj actual 217 000km. piese bagate in acesti km:  amortizoare fata, bucse bara stabilizatoare, pivoti, pe la 150 000 km. pe la 215 000 km discuri frana fata. si atat. bineinteles in afara de kitul de distributie schimbat cam o data la 70 000-80 000km, ulei,filtre,cauciucuri,etc.
consum motorina 10-11 in oras. afara 8 la vit constanta de 120. masina, VW lt, dupa mine e beton. are cam putini cai 109 la motorul de2.5, cai cam mici prin oras, dar de ajuns in afara, f fiabila daca ingrijita. de recomandat.

sprinteru"
masina buna, trage bine de tot, ai o gramada de putere in ea, consum de mot cam 12,13,14 depinde de sofer, mai jos de 12 nu cred ca e posibil, f fiabila daca ingrijita, dar muuult mai sensibila ca lt. are probleme specifice cu chiulasa nu te duce mai mult de 350 000- 400 000 km orice ai face, cu schimbatoru de viteze, are tendinta de a se defecta nuca din spatele lui destul de des, motorul pe la 500-600 000 face poc si trebuie schimbat, depinde bineinteles si de cum se merge cu ea, injectoare destul de sensibile, pompa de frana se sinucide tot pe la 500 de mii,f f f f enervant la ea e ca trebuie sa-i calci ambreiajul ca sa treaca de 3000 de ture, mult mai zgomotos motorul decat la lt,dar per total ok. de recomandat.

iveco
sa ma scuze fanii marcii dar e cam prastie. nu am lucrat atat de mult pe ea ca sa ne cunoastem mai bine dar din marturiile soferilor care au avut placerea sa aprofundeze relatia cu ea, se pare ca e bagaboanta. :rolleyes:  doar e italianca.
se strica f f f des, se strica tot, nu are defectiuni specifice, consuma cat un camion, daca vrei sa-i scoti un consum cat de cat normal schimbi la viteze de te doare mana cand ajungi akas, f instabila, se balangane pe tot drumu",scartaie de zici ca se dezmembreaza in mers, frane muci fata de spr sau lt, mai pe scurt bagi bani muulti in ea si tot nu merge bine. e o mare dezamagire de masina.

deci, ar fi doar vw si Mercedes ce si-ar merita banii.
la vw e deranjant ca distrib e pe curea si la 70 mii km dai vreo7-10 mil pe curele, dar oricum cred ca banii astia ii scoti din diferenta de consum de combustibil dintre ele.
la merc e pe lant deci nu ai probl asta, dar parca e mai pretentioasa si mai putin fiabila ca vw.

bafta! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

#46
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
dar despre panourile laterale de la LT lipite (prost) cu silicon de "coaste" in loc sa fie sudate ce ne poti spune?

#47
trendnet

trendnet

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 25.07.2009
eu iti recomand Ford transit!nu am cel mai nou ford transit dar ma mandresc cu ce am..am un transit din 98 cu volan pe dreapta,am dat pe el 1200 de lire acu 4 ani..avea 100.000 mile acu are 140.000,singura problema care am avuto a fost ca sa rupt o foaie de arc pentru ca,caram cu el cate 3 t de castraveti,gogosar..masina mi se pare foarte buna si la vara am de gand sa imi iau tot un transit cu volan pe dreapta dar mai nou..va zic eu ca se merita sa cumperi o dubita cu volan pe dreapta pentru ca daca iti cumperi o dubita vrei sa faci bani cu ea nu?e mai simplu sa dai 3.000 de euro pe o masina cu volan pe dreapta si iti scoti bani pe ea mai repede decat sa dai 10.000 de euro...degeaba zic uni ca nu vezi in depasiri nush ce..la masina mica vezi perfect si la tiruri cumperi o,oglinda pentru masini rhd care costa 50 de euro sau poti sa faci ca mine si o faci singur cu 2 oglinzi,o bucata de sarma si o ventuza care o lipesti de geam ..si vezi perfect!oricum cand esti incarcat mai mult de 120 nu mergi!...asa ca baieti daca vreti sa faceti bani nu mai dati mii de euro pe masini din romania...a fost doar un sfat..

#48
dancata2

dancata2

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 30.12.2009

 undercoverbrother, on 30th December 2009, 23:17, said:

dar despre panourile laterale de la LT lipite (prost) cu silicon de "coaste" in loc sa fie sudate ce ne poti spune?
   din pacate nu am auzit de asa ceva, nu stiu cu ce sunt lipite, daca sunt lipite, daca sunt sudate, dar cunosc ceva oameni care au lt si care au lucrat pe lt, unele chiar cu 700 mii km sau 1 mil km, si nici unul nu s-a plans vreodata de panourile astea.
poate ai dreptate, nu pot sa ma pronunt, dar eu nu am auzit de asta pana acum.
bafta! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

#49
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
din pacate astea noi au panourile laterale lipite cu un fel de silicon si din cauza de drumuri romanesti se desprind de "coaste". au vrut ei sa faca o treaba dar nu ne-au bagat si pe noi in schema.

#50
Ev1L

Ev1L

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 312
  • Înscris: 01.11.2007

 JustDeals, on 1st April 2009, 22:44, said:

Si eu vreau sa imi iau o utilitara, oscilez intre Sprinter si Crafter.
Ma intereseaza sa aibe loc o echipa de 5,6 oameni in ea, eventual si ceva scule in remorca. Daca merge sa fac si bani cu ea ma orientez dupa aceea.
Si din cand in cand sa mai poata sa traga si o remorca incarcata cu 2,5- 3.5 tone.

Ce imi recomdati?
Eu am condus Nissan vannette cargo cea cu 5 locuri rabatabile ,motor 2.3litri , 80 de cai , foi de arc pe spate ( masina de carat ) fara turbina cu injectoare clasice   , 60.000 km intr-un an si am ramas f surprins de aceasta masina.Masina cu 5 oameni in ea si bagaje facea ture saptamnal Madrid / Coslada - Avila - Segovia si se comporta foarte bine incarcata , viteza de 130-140 km/h ,  iar cand caram materiale ii puneam pe ea 1 palet de caramida 650kg + 10 saci de ciment de 35 de kg si tragea bine !
In acest an de zile s-au schimbat urmatoarele :
- garnitura chiuloasa ( din cauza ca nu ii pusese "patronu" antigel ...am lasato parcata  am sunat sefu' a venit a facut pe schumcher 10 km din cei 20 spre lucrare si a facuto varza, reparatia a costat 1000 euro)
- carbunii de la electromotor + consumabile la timp
Despre consum va pot spune ca nu mananca mult daca nu este incarcata consuma si mergi sub 120 consuma 8 , iar incarcata ia vreo 11-12 litri depinde cum o calci.IN oras nu i-am facut consumul niciodata.
Masina a costat 1700 de euro si a scos banii inzecit , avea 300.000 de km cand a cumparato si nicioadata nu m-a lasat in drum. Foarte bun raport calitate pret la aceasta autoutilitara tinand cont ca nu ii schimbam decat uleiul la 5.000 de km cu filtu , bagam motorina cheie si plecam.
Am mai condus vreo 2.000 de km un Citroen jumpy varianta cu 7 locuri ... masinuta era intretinuta , avea turbina , tragea foarte bine ! dar nu era de carat !
Respect

#51
right01

right01

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 07.09.2009

 sylvyuu, on 21st September 2007, 02:26, said:

vreau sa-mi iau o utilitara de 3,5 tone ; pe care s-o conduc cu cat .B  ; din cate am inteles modele de elita sau oarecum fiabile ar fi VW Lt sau SPRINTER ;  daca sunt cunoscatori si au avut ambele masini ; as dori si eu sfaturi !
si daca au avut probleme cu ele ; cam cat o duce motorul . etc


man eu iti recomand sprinter, am condus si merge impecabil, viraju il iei cu 100(km/h), are o buna stabilitate, modelul pe care l-am condus este din 2005.
si Mercedes e mercedes nu ai ce sa-i reprosezi.

#52
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
conduc sprinter de vreo 3 ani un 311 cdi de 7 lungime parca,cu bena in spate de 4 m! pun pe ea 5 m cubi de cherestea nu mereu uscata.adica cam 3 tone reale pe ea sa le cara!  are o osie simpla pe spate cu o singura roata, e tanc masina de razboi cum vrei sa-i zici merge de rupe iar bani nu prea s-au bagat in ea,cauciucuri si ulei!  e masina de firma.are 300 000 in bord si acuma ii schimba cuzinetzii la motor ,dar nu sunt chiar scumpi undeva la 500 roni am inteles ca ar costa! dar tinand cont la cat trage si cate drumuri face in tzara recomand cu caldura! de VW lt nu stiu cum se comporta la capitolul asta dar daca ar fi sa aleg pt mine o duba as alege sprinterul fara sa clipesc! cum am zis..TANC foarte foarte foarte fiabil!

#53
AihaoAvaloh9

AihaoAvaloh9

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 221
  • Înscris: 16.08.2008
Mercedes Sprinter sau VW LT,nu conteaza care.DAR SA FIE NOU!Atunci te-ar multumi pe complet.Sa fie nou de ultima editie fabricate in 2009 si atunci multumiri.

#54
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
nu cred ca e chiar asa
posesorii de sprinter si lt modelele vechi care au trecut la modelele noi se plang ca....consumul este mai mare
electronica pune deja multe probleme
iar reviziile sunt nesimtit de scumpe comparativ cu vechea serie
asa ca....nu vad  de ce modelul nou ...mai ales ca gama de putere a ramas aceeasi

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate