Mercedes SPRINTER sau VW LT ?
Last Updated: Mar 02 2018 10:06, Started by
sylvyuu
, Sep 21 2007 01:26
·
0
#55
Posted 03 June 2010 - 22:25
Ma refer la maxi-taxiurile noi,la microbuzele noi aparute pe piata si utilizate ori in domeniul transportului in comun ori in domeniul transportului de marfa.Care ar fi mai bune si de ce?Imi plac foarte mult modelele acestea noi si cred ca au multe in comun
Uitati cum arata amandoua: Attached Files |
#56
Posted 03 June 2010 - 22:55
#57
Posted 04 June 2010 - 00:25
la munca la mine e un sprinter din 97 cu 700 000 kilometrii. motorul nu a fost niciodata desfacut. masina a fost lovita de vreo 30 de ori pana acum prin nuntru totul arata muncit , zgariat , rupt , deci aspect 0. insa niciodata de cand e masina asta acolo nu a refuzat sa porneasca vreodata sau sa aiba nesimtirea sa se strice.
recent au fost cu ea la reprezentanta la mercdes si au intrebat daca e nevoie de un motor nou. cei de acolo au sfatuit sa se intoarca cu ea la 1 milion km pentru verificare. la dube clasamentul meu e urmatorul: 1. Mercedes sprinter 2. VW LT 3. Renault master 4. iveco peugeot boxer , Citroen jumper , Fiat ducato (sau cum se numeste aia mare) nu merita mentionate pentru ca sunt niste jeguri ordinare care ar trebuii interzise la vanzare. |
#59
Posted 04 June 2010 - 19:55
Parerea mea ar fi sa optezi pt. Mercedes. DuapA cum sa spune "IN TOATA LUMEA SUNT DOUA FELURI DE MASINI : MERCEDES si RESTUL........." Una din cate stiu nu are curea de distributie Mertul fata de VW care te scuteste de ceva banii(e pe lant) si am auzit ca VW are ceva probleme la catalizator,se duce la nuj cati km. Frate am vaz un Mert cu perne de aer la suspensie pt. maxi,era foarte comfortabil:) Cam atat stiu eu:d
|
#61
Posted 05 June 2010 - 10:13
cand veneau baietzii cu fordurile la depozit sa ia marfa asa ii auzeai: F*t mortu masi de masina..nu trage nu are putere cand schimbi din 3 in patru trebuie turata pana pe rosu ca apoi in a 4-a scade foarte mult ratia aia la viteze si nu trage(la deal cu masina putin incarcata)..in rest sunt destul de fiabile dar motorul nu prea puternic si neoptimizat pentru traficul de oras..ambuteiaje punea probleme! dar la fel nu am condus ci am exprimat doar parerea soferilor de FORD!
|
#62
Posted 05 June 2010 - 14:03
Pai am mersi si eu cu un Transit de 85 cai si era goala , asa cum spui trebuie sa te duci in ture mult cu ea , ca daca schimbi prea repede cade turatia si greu o mai ridici de acolo .
Dar mai sunt transituri de 100-115 si 120 cai parca, iar la alea sigur e alta viata . |
#63
Posted 14 June 2010 - 00:49
Mercedes are distributia pe lant, insa din pacate am auzit (si nu de putine ori) ca vechiul Sprinter era cu mult mai bun decat cel nou.
Cred ca trebuie sa luam in calcul si pretul de achizitie. Asa toate marcile au cate ceva in minus, tin minte ca si pe mine ma enerva cand schimbam la Iveco din treapta a 2-a in a 3-a. Fiatul vechi (cel in colaborare cu Peugeot si Citroen) la fel a fost ok, nu stiu foarte multe despre cele noi, insa cunosc cativa baieti care sunt multumiti de ele. Cred ca si Ford merita luat in calcul, nu stiu daca mai au cutiile de viteze capsulate modele noi, insa per total am auzit de bine si despre ele. Depinde si de aplicati, ne-ar ajuta daca ne-ai spune exact ce faci si cu masinuta. bafta, Edited by tavktm, 14 June 2010 - 00:50. |
#64
Posted 14 July 2010 - 16:00
Salut! Cred ca omul si-a luat masina pana acum Pentru cine mai este interesat lucrurile stau cam asa:
1 WW LT - masina bine legata , nepretentioasa , fiabila ,consum mic,piese la pret mediu -masina care "tine cu casa" cum se spune; 2 Mercedes Sprinter- bine legata , foarte pretentioasa (chiar face nazuri daca nu-i convine), foarte fiabila la partea mecanica -mai putin electronica, piese la preturi piperate- daca pica face buba la portofel; 3 Iveco Daily - hardughie mare si zgomotoasa , bate si trepideaza si cand este noua , in rest este cal de povara, consum maricel, confort minim, strict pentru soferi nepretentiosi -masina sa "iti faci treaba". 4 Renault Master-masina bunicica, fiabilitate medie->buna, consum mic, piese aproape la fel de scumpe ca la Mercedes, am avut o carosata la firma 250000km decat consumabile -fara probleme mecanice- sasiul rupt de 3 ori(5500-6000 kg material antiderapant- pe masina axa simpla) Despre cei care se agita pe aici cu Transit-uri no offence - , un fel de TV Rocar cu motor de Campulung varianta pentru muzica "usoara". |
|
#65
Posted 01 August 2010 - 23:45
Eu am un lt 35 maxi de 109cai fabricat in 2005 si sunt multumit de el , l-am luat la 230.000 km si are acum 450.000 si merge bine nu e prietentios la motorina consuma cam 9% la drum intins la o viteza de 100 km/h.E rezistent la incarcatura cam 2 T pun pe el si fac curse extern de cate 5-6 mii km. Il am din 2008 si am schimbat la el kit ambreiaj , volanta, pivoti , telescoapele pe fata , bucse bara torsiune , antiroliu la cativa km dupa ce l-am cumparat si acum recent am schimbat pompa de vacum care a costat cam 150 E noua in rest nu am avut treaba cu rulmenti planetare cutie sau motor . Sincer il recomand e o masina care isi face bani in mai bine de 200 de mii km nu i-am facut decat distributia si uleiul care il schimb la 15-18.000 10w40 semi sintetic.
|
#66
Posted 12 August 2010 - 14:13
dragonedorin, on 21st September 2007, 02:33, said: sprinter te sfatuiesc te costa ceva intretinerea dar crede-ma am avut si e belea,LT are un prieten si nu e prea multumit tocmai i-a cazut turbina hmm baga cam multi bani in el si ff des |
#67
Posted 12 August 2010 - 14:29
nu cunosc prea bine domniul dar un lucru mi se pare naspa.
la LT, panourile laterale sunt lipite cu un fel de silicon de "coaste". sudura doar pe margine ponoului. la masinile de la posta (mod 2009-2010) la majoritatea au inceput sa se dezlipesca panourile de structura de rezistenta dupa cateva luni. Edited by undercoverbrother, 12 August 2010 - 14:29. |
#68
Posted 20 August 2010 - 09:05
Eu recomand Sprinter.
Problema frecvent intalnita la ambele este repararea injectoarelor care se uzeaza mai repede in Romania datorita calitatii motorinei. La Sprinter se pot repara foarte ieftin la 250 lei/injector (va pot recomanda eu un service bun) La VW, din cate stiu eu sunt pompa injector si nu se pot repara. Trebuie cumparat nou si costa enorm in comparatie cu reparatia de la Sprinter. Numai bine! |
#69
Posted 21 August 2010 - 09:06
Goethe, on 20th August 2010, 09:05, said: Eu recomand Sprinter. Problema frecvent intalnita la ambele este repararea injectoarelor care se uzeaza mai repede in Romania datorita calitatii motorinei. La Sprinter se pot repara foarte ieftin la 250 lei/injector (va pot recomanda eu un service bun) La VW, din cate stiu eu sunt pompa injector si nu se pot repara. Trebuie cumparat nou si costa enorm in comparatie cu reparatia de la Sprinter. Numai bine! domnu vezi ca e cam invers la sprinter doar prima generatie 96-2000 are pompa clasica generatia a 2-a cdi-ul nu mai are deci nu mai repari cum zici matale pe cand la lt toate generatiile de motoare 96-2006 au pompa si injectoare clasice asa ca si concluzie ambele modele au motoare care duc mult si unul si altul ajung la 800 mii de km fara pb daca sunt intretinute corect restul pieselor exceptand motorul sunt absolut identice, asa ca sunt povesti cu pesti alea gen in lt intra mai multi bani ...atata timp cat totul este identic singura diferenta pe care trebuie sa o luam in calcul este ca in caz de necaz sprinterul te va costa mult mai mult datorita motorului de generatie mai noua deci mai complicat si mai 'electronic'' cat despre discutia cu distributie pe lant ,pe curea.. alternativa este motorul de 2,8 de pe lt care e pe pinioane deci si mai dat naibii decat cel pe lant... si totusi eu il prefer pe cel cu distributia pe curea...de la vw |
|
#70
Posted 26 September 2010 - 21:55
pimi, on 26th December 2007, 12:09, said: dupa scurta mea experienta ca proprietar de iveco daily am ramas cu urmatoarele impresii -o hardughie scuturatoare,zgomotoasa da iti vine sa te dai jos din mers, la care dupa 100 de mii de km bat absolut toate plasticele din bord,tapiterie etc, inca o data mai mentionez ca nu exista termen de comparatie in clasa utilitarelor de acest gen intre Mercedes sprinter,vw lt si oricare restul -singura parte buna la iveco era faptul ca avand sasiu separat de caroserie rezista la incarcaturi mari |
#71
Posted 28 September 2010 - 06:16
multumesc mult pt sfat
insa... nu imi permit sa consum 15 l cu o utilitara de 3,5 t ...15 consuma un camion de 7,5 tone si nu imi permit sa ma duc la service asa des cum trebuie dus iveco ,care pe langa ca este o masina predestinata reparatiilor mai beneficiaza si de un service mizerabil la noi in tara |
#72
Posted 28 September 2010 - 20:33
pimi, on 28th September 2010, 07:16, said: multumesc mult pt sfat insa... nu imi permit sa consum 15 l cu o utilitara de 3,5 t ...15 consuma un camion de 7,5 tone si nu imi permit sa ma duc la service asa des cum trebuie dus iveco ,care pe langa ca este o masina predestinata reparatiilor mai beneficiaza si de un service mizerabil la noi in tara Eu am venit cu consum de 12 de la Ploiesti pana in CT cu un 35C11 , mers constant cu 120-130 (atat putea) si cu multe retrogradari la depasiri . Daca as fi mers la 90-100 scoteam un 8-9% . |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users