Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Mercedes SPRINTER sau VW LT ?

- - - - -
  • Please log in to reply
167 replies to this topic

#19
meK

meK

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 17.09.2006
vW crafter dupa mine

Edited by meK, 08 February 2008 - 21:34.


#20
sylvyuu

sylvyuu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 21.09.2007
legat de cele 2 sprinter si VW lt , din generatia veche, pana in 2006, sa inteleg ca lt a fost mai reusit , mai fiabil?
aici e problema mea,  e legata de modelul pana in 2006 , nu cel nou;  
astept in continuare sa scoata astia taxa, si parereile celor care au avut si au condus  aceste 2 masini !

#21
sumer

sumer

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 24.01.2005
Ca si posesor de Sprinter, nu recomand....
Am facut 160.000Km in 8 luni dar am schimbat urmatoarele: turbo,pompa inalte ,3 injectoare,alternator,o gramada de senzori.....   Masina este fabricatie 2003. Am cumparat-o la 90.000Km   cel putin asa arata ,nu cred ca erau originali,dar si daca avea 400.000 km nu avea voie sa se duca asa.   Masina arata estetic foarte bine si nu arata sa aibe peste 180.000Km in cazul in care au fost dati inapoi(ma pricep la masini;vanzare-cumparare).
Nu recomand 311.  Am auzit ca 316 ar fi mult mai bun.
O alta mare problema la sprintere este chiuloasa,pica la foarte multe masiuni.
Intradevar Sprinterele au fost odata bune(cele inainte de 2000)....  si cine stie poate si modelul nou este ok...

Apropo  poate vrea cineva un Sprinter 2003 cu turbo,pompa inalte ,3 injectoare,alternator,o gramada de senzori ,toate schimbate :)     pret bun.

Edited by sumer, 21 February 2008 - 10:03.


#22
gogoasaa

gogoasaa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 05.03.2007

 sumer, on Feb 21 2008, 11:00, said:


teai gandit ca poate fi o problema de fabricatie - oricum din 2003 are ceva vechime in munca

Am dat comanda de un sprinter de 80cp prima data credeam ca e puturos dar am mers cu un vito de 80cp si mergea destul de binisor la 140 lamuritima e lenesa sau nu mai dati ceva detalii despre sprinter care sunt posesori.

Edited by MAK, 16 April 2008 - 16:45.


#23
gogoasaa

gogoasaa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 05.03.2007

 sergiu bogdan, on Feb 7 2008, 20:27, said:

Belea mare cu sprinterul nou....pe un 315 cdi modelul nou ,cumparata in iunie, nimic de zis pana pe 4 ian cand a inceput calvaru...Are 45000 de km si meseriasii de la Ct,Sb,Ag (reprezentante)nu ii da de cap  !! masina nu porneste!!! de o luna umblu prin service si degeaba ...am scimbat toate injectoarele si de doua ori pompa de presiune...cand plec din service porneste,dupa 1-2 ore de mers numai porneste...ii sun si toti acelasi lucru:::LA NOI A PORNIT ??? Masina sta de o luna pe dreapta....ce pot sa le fac ???
Teai gandit ca poate fi o problema din fabricatie

#24
bagea

bagea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 22.11.2007
Eu conduc un Sprinter model 2005 cu 200.000km la bord. Merge de rupe ca la 80.000km cand a fost luat din Germania

#25
gogoasaa

gogoasaa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 05.03.2007

 focioros, on Mar 8 2008, 17:26, said:

Eu conduc un Sprinter model 2005 cu 200.000km la bord. Merge de rupe ca la 80.000km cand a fost luat din Germania
Cati cp are sprinterul tau???

#26
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
gogoasa la 80 de cai e foarte lenes sprinterul
gol o sa fie ok desi nu sprinten insa la plin o sa simti lipsa de putere-nu zic ca nu te vei descurca cu el insa o sa se cam taraie
eu am de 109 cai si recunosc ca plin mi-as mai dori inca  20 macar
in sistem pensionar va merge si cu 80 de cai insa nu te astepta la minuni, pt 3,5 t sunt putini.
iar masina care fuge la 200 mii ca si la 80 e o afirmatie usor hazardata in mod logic pe masura ce se aduna km creste uzura si la fel de logic scad performantele asa ca la 200 de mii nu mai merge ca si la 80 de mii in mod sigur .
eu am cu masina 82 mii de km si simt ca nu mai merge ca si noua insa e normal sa fie asa, sunt convins ca si la 200 de mii merge inca f bine insa nu la fel ca si atunci cand era noua .
cu modelul vechi de Mercedes 208 modelul 94 deci nu sprinter am ajuns la 770 de mii de km fara reparatii la motor sau cutie si mergea f bine insa nu pot spune ca mergea ca si nou ar fi absurd.
gogoasa iti doresc sa te tina sprinterul cat m-a tinut pe mine duba aia insa cu noile sisteme electronice sunt f sceptic.
in 2005 cand am cumparat lt-ul care il am acum era singurul ''ultim mohican'' fara f multa electronica cu pompa de injectie clasica cu injectoare normale ...
azi stau si ma gandesc ca nu mai am ce sa cumpar.. toate marcile s-au modernizat inutil.... nu stiu ce as cumpara  azi din dubele noi...dar in mod sigur ar fi ceva peste 130 de cai.

#27
robyben

robyben

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 09.04.2008
Eu am un sprinter 315 model nou. Consumul pare a fi rezonabil, IN JUR DE 10-12/100 la drum intins. Nu prea se combina bine caroserie de 15,5 m cubi sau 17(cat casa), si motor de 2148 cmc! Sper sa nu dauneze pe termen lung! In fine, pana la 5-10 mii motorul tragea super bine, dupa aceea motorul a devenit dintr-o data cam puturos. De cand am cumparat-o totdeauna am avut trancaneala pe fata. Mai exact pe stanga.I-am schimbat bucsele de la bara stabilizatoara. Tot se aude ceva...  In fine. Ca sa schimbi un bec la stopuri spate tre sa dai lampa de tot jos si tre sa ai si cheie in stea. Masina mea ere acum 270.000 km intr-un an jumate. Ii pun numai ulei 5w40 (germania) la 20.00 km + aditiv cu teflon si sunt  multumit cum merge motorul. Mananca 1L ulei la 10.000 km!!!  Am bagat aditiv cu PTF in cutie si grup. Alimentez numai cu euro 5, iar la 40.000 km ii bag aditiv pt ijectoare. Singura problema este ca am joc in transmisie si la orice schimbare de treapta imi da suturi. Probabil de la supraincarcare. Bag in ea cca 2-2,5 tone marfa. Limita e de 900 kg. La orice mica problema se aprinde cate un bec in bord! M-a innebunit! Iarna trecuta am avut o problema cu cutia de viteze. Nu intra intr-a 1-a si marsarier. Nici acum nu intra stralucit! In general e binisor.

#28
gogoasaa

gogoasaa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 05.03.2007

 pimi, on Mar 10 2008, 20:21, said:

gogoasa la 80 de cai e foarte lenes sprinterul
gol o sa fie ok desi nu sprinten insa la plin o sa simti lipsa de putere-nu zic ca nu te vei descurca cu el insa o sa se cam taraie

Iti multumesc sper sa ma descurc cu el si mai completez dupa ce soseste sprinterul si fac ceva km mai sunt 3-4 zile

Edited by MAK, 16 April 2008 - 16:44.


#29
hynix

hynix

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 169
  • Înscris: 17.09.2006
si eu vreau sa iau un sprinter sau LT din generatia 2000-2006. am disponibili in jur de 10.000euro, pret la care pot sa iau un sprinter sau LT din 2002-2003. Stiu ca generatia veche de sprintere('96-2000) a fost foarte fiabila; stiu cateva exemplare care au ajuns la 1milion de km fara mari probleme. oare noile motoare cdi ce viata au? stie cineva? daca ar duce macar 600.000 ar fi perfect. pe de alta parte pe LT motorul de 109cai e de generatie veche, avand injectie directa e mult mai putin sensibil la motorina iar fiabilitate motorului cred ca este mai mare. Mai astept pareri in ceea ce priveste fiabilitatea motoarelor cdi.

#30
gogoasaa

gogoasaa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 05.03.2007
am primit sprinterul la prima vedere e mishto dar pe viitor nu va pot promite nik
dar cu motorul de 88cp am mers cu 120km/h si aveam 1.1 t incarcatura
deocamdata sunt multumit am facut cam 1000km nus multi dar va promit ca va tin la curent pe viitor
am sesizat o problema nu stiu din ce cauza dar cand aprind farurile ledu de pe bord imi confirma in bec ars si nu este nici unulars merg toate daca a mai patit cineva sa ma anunte
tin sa va informez ca masina este dotata cu obloane si are becurile de gabarit pe margine suplimentate ma gandesc ca aia este problema.

#31
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
si eu am aceeasi problema la vario insa nu deranjeaza cu nimic probabil un fir face masa aiurea
al tau e modelul nou?

#32
dsg_grp

dsg_grp

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 27.07.2008

 sergiu bogdan, on Feb 7 2008, 21:27, said:

Belea mare cu sprinterul nou....pe un 315 cdi modelul nou ,cumparata in iunie, nimic de zis pana pe 4 ian cand a inceput calvaru...Are 45000 de km si meseriasii de la Ct,Sb,Ag (reprezentante)nu ii da de cap  !! masina nu porneste!!! de o luna umblu prin service si degeaba ...am scimbat toate injectoarele si de doua ori pompa de presiune...cand plec din service porneste,dupa 1-2 ore de mers numai porneste...ii sun si toti acelasi lucru:::LA NOI A PORNIT ??? Masina sta de o luna pe dreapta....ce pot sa le fac ???

are uzura in pompa. mai exact in ax. nu mai face presiune cand se incalzeste din cauza dilatarii. daca a torni apa pe ea o sa vezi ca porneste. Defectul a aparut pentru ca nu ai schimbat uleiul la timp, uleiul din motor. Pompa are ungere cu uleiul din baie. sau nu ti la schimbat baietii....

#33
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007

 dsg_grp, on Aug 10 2008, 21:34, said:

are uzura in pompa. mai exact in ax. nu mai face presiune cand se incalzeste din cauza dilatarii. daca a torni apa pe ea o sa vezi ca porneste. Defectul a aparut pentru ca nu ai schimbat uleiul la timp, uleiul din motor. Pompa are ungere cu uleiul din baie. sau nu ti la schimbat baietii....
  vezi ca omul vorbeste de modelul nou
adica cdi
ce spui tu e perfect valabil insa in cazul masinilor clasice
si ca o completare defectul nu apare ca nu ai schimbat uleiul ci din cauza motorinei proaste
si inca o completare apare doar la masinile cu pompa rotativa (care au cap hidraulic)

#34
Vorbaretzu

Vorbaretzu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 235
  • Înscris: 22.09.2007
Depinde ce vrei sa faci cu duba:
-daca mergi cu masina mereu incarcata si pe distante mari: Mercedes Sprinter (SH), cat de alergate ar fi, rezista cel mai bine.
-incarcatura mica, distante scurte: Ford Transit (mi se pare parfecta masina pentru asa ceva)
-incarcatura mica, distante mari: Volkswagen LT (mai nepretentios)
-incarcatura mare, distante scurte: Iveco Daily, se tine bine, dar la drum lung scutura de nu te vezi.Daca e suprainaltata pe autostrada ti-e frica sa treci de 90km/h.

Haideti sa nu vorbim despre aspect la autoutilitare.Cine are nevoie de asa ceva nu prea se uita la aspect, doar sa fie ea buna si ingrijita.
Daca vrei sa cumperi o duba te sfatuiesc sa cauti in primul rand pe la prieteni, firme cunoscute, care stii tu ca au grija de ele si dupa aceea sa te uiti si la cele din alte orase despre care nu stii absolut nimic.

Dubele frantuzesti nu-mi inspira incredere, prea frumoasa, aranjate, sa ia ochii, insa nu isi ating scopul de utilitara in totalitate.

Sper sa faci alegerea corecta!Numai bine!

#35
juice_24_ix

juice_24_ix

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 16.02.2007
Va salut, am citit topicul..si totusi nu miam facut o parere...sunt in situatia de a cumpara o duba la fel in limita a 10000E si la fel mam gandit intre Sprinter, Lt, si chiat Transit..modele lungi...de Iveco nu am o parere buna la capitolul fiabilitate....

Nu sunt chiar hotarat, dar sprinterul 316 de 158 cai suna bine(si chair se poate face powerbox tuning si duce la 190 cai :))) ) si asta pt ca sunt genul de sofer care conduce tare, si pe distante lungi...incarcat cam 2-2,5-3t

As vrea sa iau masina din gr, sa tin cont mai mult de nr km, cum se comporta la drum, care ar trebui sa fie criterii de cumparare pt o duba??pana acum am avut anticul papuc, cu care miam facut treaba f bine pus si 2t, si chiar mers cu 110 cu 1,5t cartofi :)))

Pareri??Sfaturi??

Multumesc

#36
Vorbaretzu

Vorbaretzu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 235
  • Înscris: 22.09.2007
La bugetul de care dispui variantele tale sunt limitate.
Cu 10000euro gasesti Ford Transit ingrijit sau vreun VW LT cu ceva ani in spate.
Eu nu recomand Fordul pentru supraincarcare, pare fragil si nu stiu cum ar rezista.
Mercedes Sprinter ar fi o alegere buna pentru ce vrei sa faci cu ea, dar depaseste bugetul, la 10000euro gasesti destul de rar una ingrijita.
Cand cumperi o duba(eu am cumparat microbuze, presupun ca e cam acelasi lucru):
-te uiti ca la orice masina sa nu fi fost lovita
-suspensia sa nu fie prea moale(topaie mult peste denivelari si se comporta ca o barca)
-conteaza foarte mult nr de km, dar poti gasi si masini ingrijite(dar rar)
-sa traga  bine pentru motorul pe care il are(sa nu fie un motor d-ala obosit care scoate fum intr-o veselie la prima panta)
-sa nu bata tare motorul si sa nu aiba sunete suspecte(foarte probabil o problema costisitoare)
-sa arate ingrijit
Eu cam dupa astea ma luam la microbuze, la duba ar fi cam la fel, avand in vedere ca microbuzul e o duba cu geamuri si scaune :lol:

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate