Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...
 Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 

Mercedes SPRINTER sau VW LT ?

- - - - -
  • Please log in to reply
167 replies to this topic

#163
LUKA_stefan

LUKA_stefan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 11.01.2014
Am mers eu cu un Srpinter 518 din 2008 35 km si am ramas fara mot chiar langa peco !! Noroc chior si mentionez ca iam dat span maxim ca miam zis ca daca raman fara mot sa raman cat mai aproape de statia peco, am inteles de la alti colegi ca daca o lasi mai moale adica sa nu turezi prea tare ar merge mai mult ... nu garantez treaba asta . Eu garantez ca mergi lejer intre 30 si 40 km maxim

#164
vandemm

vandemm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 686
  • Înscris: 05.05.2009
Dar un VW T5 lung(.8 mc) fata de un LT sau Ford Transit (8.6mc), care din acestea consideratir ca ar fi bune pt o firma distributie materiale electrice(nu f grele in afara de cablu), cu un volum mediu de marfa?

Pana acum s-a dus mafa in VW Touran dar era full cam tot timpul si am zis pt imagine sa luam o duba, pt ca se intampla sa nu incapa din cand in cadn.

#165
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
ai mai primit raspunsul acesta
t5 nu e tocmai ce te astepti

#166
miki74

miki74

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,046
  • Înscris: 20.11.2007

View Postvandemm, on 01 februarie 2016 - 00:24, said:

Dar un VW T5 lung(.8 mc) fata de un LT sau Ford Transit (8.6mc), care din acestea consideratir ca ar fi bune pt o firma distributie materiale electrice(nu f grele in afara de cablu), cu un volum mediu de marfa?
Pana acum s-a dus mafa in VW Touran dar era full cam tot timpul si am zis pt imagine sa luam o duba, pt ca se intampla sa nu incapa din cand in cadn.

Daca incapea marfa in Touran, banuiesc ca vorbim de volume sub 2mc.
Daca nu esti pretentios la estetica, un VW T4 cu motor ACV (2,5Tdi) e extrem de fiabil comparativ cu T5. Daca ai volume mai mari de 5 mc/1000kg, mergi pe LT sau Ford (la Ford doar daca ai recomandare pt. un model anume)

In alta ordine de idei, poate cineva sa-mi recomande un serrvice/mecanic bun pentru o constatare la un Sprinter 313 din 2004 ? A aparut brusc un consum de ulei, la un kilometraj neverosimil de mic (nu o sa ma creada nimeni daca pun nr. de km).
Multumesc.

#167
bogdan160

bogdan160

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 30.08.2012
anvelope ieftine pentru spinter pe http://www.torom-anv...15C/4-VARA.html

#168
ZZZZ

ZZZZ

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 26.12.2004
Chiar daca acest topic a fost deschis in 2007 vad ca inca nu s-a inchis, iar discutiile despre autoutilitara Sprinter sunt interesante. Eu am intrat prima oara in posesia unui Mercedes 208D(1984) in anul 1996. Am fost foarte multumit de masina, am depasit 1 Milion de kilometri, atunci contorul mecanic de la bord a luat-o de la zero.

Imi amintesc ca vara am avut o problema majora la motor cu aceasta autoutilitara. Apa a depasit temperatura de 100 grade si s-a ars garnitura de chiuloasa iar chiuloasa a fost deformata. A trebuit sa planez chiuloasa, sa schimp pistoanele si segmentii si sa cumpar garnitura de chiuloasa la cota R1 de reparatii. Acest lucru s-a intamplat din neglijenta mea de a schimba capacul de presiune de la rezervorul pentru lichidul de racire. Acesta era deteriorat si scapa presiune pe la supapa, este vorba de capacul acela banal pe care il deschizi atunci cand completezi lichid de racire pentru motor.

Neglijenta se plateste scump, capacul ar fi costat 50 lei, motorul m-a costat 40 milioane. In schimb am mai avut ceva probleme la cardan, insa in totalitate am fost multumit de masina.
In anul 2004 am cumparat un Sprinter CDI313 la mana a 2-a, avea un an si deja facuse 70.000 de kilometri in Germania. Aceasta duba o am si in prezent si sunt foarte multumit de ea.

Recomand Sprinter cu an de fabricatie intre 2003 si 2006(modelul vechi), stiu ca in acest an au inceput sa faca si modelele noi. La Sprinterele dupa anul 2006 am auzit multe persoane care se vaitau de probleme cu injectia sau probleme la pistoane, calare motor... Multi spun ca dublu turbo este prea mult pentru motorul mic de 2200 cmc. Eu mai preiau si in prezent servicii transport marfa bucuresti cu sprinterul meu din 2003 si sunt foarte multumit de duba in general.

Una dintre problemele comune este rugina. Am impresia ca aceste caroserii se fabrica in diferite locuri din Europa, de aici probabil si calitatea lor. Din cate am auzit caroseriile se fac si in Spania sau in Turcia si probabil ca diferenta de calitate este evidenta. Inchei aici prin a va incuraja sa faceti alegerea Sprinter(2003-2006).

Edited by ZZZZ, 02 March 2018 - 10:07.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate