Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mercedes SPRINTER sau VW LT ?
Last Updated: Mar 02 2018 10:06, Started by
sylvyuu
, Sep 21 2007 01:26
·
0
#109
Posted 21 October 2013 - 15:52
#110
Posted 21 October 2013 - 20:59
am un lt 35 motor de 2500 cmc 110 cp.sunt foarte multumit de el.
|
#111
Posted 22 October 2013 - 06:22
nu am auzit pe nimeni sa nu fie multumit de lt cu motor 2,5 tdi.
|
#112
Posted 28 October 2013 - 18:54
ar fi vreo problema la un sprinter 412 din 97 daca sau schimbat mototrul si cutia de viteze?
|
#113
Posted 15 November 2013 - 20:07
daca as vrea sa cumpar un crafter ce model de motor cu cei cai putere recomandati?
|
#114
Posted 08 March 2014 - 16:52
Salut,am achizitionat de curand un Mercedes sprinter maxi,intentionez sa ii fac o revizie completa ma putit ajuta cu un sfat pentru uleiul pe care ar trebui sa il aleg?(ARAL,LIQUI,CASTROL) masina este fabricatie 2000 model 311cdi.Filtre,placute frana,ulei grup si cutie? Multumesc si astept un raspuns din partea voastra !
|
#115
Posted 15 March 2014 - 23:57
Salut pentru un sprinter din 2000 cine imi poate recomanda un ulei de transmisie pentru cutie si pentru grup.De asemeni pentru motor o marca apreciata ?!
Multumesc ! |
#116
Posted 06 April 2014 - 16:45
buna la toti , vreau sa iau un sprinter maxi model 2007-2009 , ce nu-mi e in clar mai eact de care model sa ma feresc de 315 ? si care ar fii reusite 311 sau 313 ? merci anticipat de ajutor .
|
#117
Posted 15 April 2014 - 19:31
#118
Posted 19 April 2014 - 10:33
Problema la 315 e clasica. E plin netul de patiti cu motorul de 150 cai de pe Sprinter ( pe Vito a facut fata mai bine ). Si 313 are aceeasi problema, dar manifestata mai rar. 311 e prea lesinat pentru transporturi lungi. Generatia mai noua de motoare Euro5 de pe 316 par a fi mai fiabile. Bafta !
|
|
#119
Posted 19 April 2014 - 13:56
Atunci ce ar mai fi de ales din gama sprinter? 313/316 vechi pana in '06?
|
#120
Posted 20 April 2014 - 06:40
pai ar fi lt-ul...
daca vorbim de generatia 2001-2006 311 si 313 au motorul de 2,2 care nu e tocmai fiabil-nu zic ca nu sunt capabile sa mearga 1 mil de km dar din pacate in milionul asta vor trece destul de des pe la service. motorul de 2.7 de pe 316 este mai fiabil insa nu e tocmai economic , oricum am intoarce problema lt-ul de 2,5 este peste sprinter la fiabilitate si consum. |
#122
Posted 21 April 2014 - 12:20
Pana la urma cred ca depinde foarte mult de sprinterul sau lt-ul pe care il ai...Sunt unii care au sau au avut sprintere si nu au bagat nici un ban in ele, la fel si pentru LT si altii care sunt dezamagiti de una dintre ele.
|
#123
Posted 21 April 2014 - 13:38
MariusTm29, on 21 aprilie 2014 - 12:11, said:
dar LT ul are vreoun model extralung unde sa intre 6 europaleti ? de 7 sunt convins ca nu are . interesant , cred ca-i chestie de ce marca-ti place , unii ce au Mercedes sprinter n-ar lua in calcul niciodata WV LT Legat de Sprinterele dinainte de '06 si LT, indiferent cat de fiabile sunt motoarele, sau au fost mai bine zis, nu cred ca mai intrunesc nivelul de confort la care care avem alternative in ziua de astazi. Sunt modele invechite, cu peste 8 ani vechime care greu se mai gasesc in toate mintile, adica cu km putini, intretinute, fara rugina, cu interioare si dotari decente ( aer conditionat , tapiterii intregi, scaune nedeformate ). Din cate am observat, problema se pune la cati km duce masina, ori sa faci 500.000 de km intr-o hurdugoaie veche, zgomotoasa, 2-3 sezonuri calde fara A/C, cu un scaun deformat, cu dureri de spate, nu cred ca e foarte placut. In schimb daca faci km putini, pe langa casa, transport in regim personal si nu numai, merita aceste masini mai ieftine decat cele de generatie noua, chiar daca motoarele lor duc 500.000 km si tu faci 100.000 in 5 ani. Cu un numar asa mic de km parcursi in 5-6 ani nu mai apare frica ca acel motor de generatie noua nu duce milionul pentru ca tu nu ai nevoie, te-ai putea orienta si la una de generatie noua, cu dotari pe masura, insa atunci apare problema pretului, am dreptate ? Paradoxal, nu ? Concluzia mea este: vrei sa faci multi km orienteaza-te spre o masina cat mai noua, cat mai confortabila. Vrei sa trebaluiesti local, cauta una cat mai ieftina sa isi faca treaba. Apropo, nu am auzit inca pareri de rau despre motoarele E5 de 2.0 litri de pe VW. Pareri daca are careva. Edited by firepcmaster, 21 April 2014 - 13:46. |
|
#124
Posted 21 April 2014 - 16:24
Am ajuns in situatia de a ma gandii la un model mai vechi deoarece mi-am propus sa iau un sprinter din 2008 lung de 6 paleti in vreo 10.mii euro si e misiune imposibila ca sa si merite banii , am anunturi platite pe pe site-urile de profil cu cumpararea si nu ma prea suna lumea , insa acuma inteleg de ce nu le plac conditiile mele :DD, nu ma pricep la masini foarte bine dar ma ajuta un domn de la Mercedes cu kilometrii lor reali si m-au luat durerile de cap din ce-am constatat , masini care sunt din 2008 iar ele in 2010 aveau un total de 400 mii km la o intrare in service da ati auzit bine nici nu vreau sa ma gandesc pana in 2013 cati avea , iar vanzatorul scria 205 mii REALI , mdea , pe unii care chiar le cumpara ai compatimesc, daca dai 10 mii pe-o bomba deasta defapt erai mai castigat daca dadeai 15 mii pe una chiar mai noua la ce cheltuieli pot venii pe tine dar mai mult de toate necazurile pe unde te-ar putea lasa , ca sa iau un model reusit ar trebuii sa ma orientez spre o masina dupa 2010 cu cod motor OM 651 care parese c-au rezolvat din problemele lui 315 care daca va uitati pe net sunt foarte multe cu motoare efectiv schimbate iar chiar si domnul de la mercedes mi-a confirmat ca sunt nereusite . Merci de sfaturi la toti , mai vad eu ce fac .
|
#125
Posted 21 April 2014 - 20:33
MariusTM mă bucur ca mai sunt persoane care se documentează temeinic înainte sa arunce banii. Si eu am avut aceeasi dilema ca si tine si am ales o masina mai bine intretinuta in bugetul pe care îl aveam, dar mi-am permis doar de la concurenta. Bafta in alegerea pe care o s-o faci!
|
#126
Posted 21 April 2014 - 21:45
am o singura intrebare/argument
cum va explicati ca maaaaaarea majoritate de fapt numaram pe degete exceptiile , din dubele care fac 1 sau 2 curse de germania sau olanda pe saptamana cu trailere dupa masini sunt VW lt- masini de peste 8 ani si cu multi km , de ce nu vedem Fiat sau pejo sau Ford sau sprinter,crafter. (sunt sprintere dar doar 2,9 td nu cdi ) la fel din 8+1 care fac italia (fara trailer ) sunt doar vw t4 nu t5 nu vito nu franceze .... vorbesc in deplina cunostinta de cauza explicatii? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users