Dacia Sandero
Last Updated: Jun 03 2008 23:03, Started by
Basarab
, Sep 19 2007 10:03
·
0
#19
Posted 19 October 2007 - 11:23
#20
Posted 21 October 2007 - 09:32
Urmaresc forumul asta de foarte mult timp, stiu polemicile dintre maximus, basarab etc si restul lumii. Cateodata exagereaza una din cele doua parti, altadata cealalta. Acum le dau dreptate lui Basarab si Maximus. Cu siguranta va fi un hit acest Sandero nu doar in Romania ci si in alte tari. Am vazut ca pe unele forumuri straine e ridicat in slavi acest Sandero, doar texte de genul "vai e bestial de ce oare nu aduc si in tara mea" sau "abia astept sa-l vad". Eu zic ca trebuie sa ramanem cat de cat patrioti si sa sustinem Dacia nu sa aruncam cu pietre. Eu unul nu pot sa zic ca e o masina frumoasa, dar nici urata nu e. Daca e sa o luam asa, nu , nu mi-ar fi rusine sa fiu vazut la volanul ei(referitor strict la astepectul exterior). Sunt si masini mai urate.
|
#21
Posted 06 November 2007 - 22:17
Fain Sandero. Bun, gandit de frantuji. Da, se va vinde. Chiar f bine. Romanul va da banii pe o masina frantuzeasca, cu garantie reala, de 1,5 ani. Tabla buna. Galvanizata chiar. Design beton (de fapt, parca e turnata cu putzmeister- concrete-pump). Cu o oferta de finantare cu doar 5% avans si rate pe minim 20 de ani- da, se va vinde. Chiar si eu imivoi lua una- sa sprijin economia romano-franceza. Tot respectul pentru reno si dacia- spor la vanzari. Muncitori buni, cu simt de raspundere si dragoste de munca.
|
#22
Posted 07 November 2007 - 13:05
Si reluam discutia cu costurile, evident offtopic. Loganul este fabricat in Romania cu muncitori romani, platiti romaneste, furnizori romani destul de multi NU E NORMAL SA FIE MAI IEFTINA DECAT O MASINA DE IMPORT ABSOLUT COMPARABILA?!?!?!!?!, fara sa mai punem la socoteala tehnologia invechita, o lasam asa cum e. Deci, nu e normal ca un Logan 1,6 16v 106 CP sa fie comparabil cu un Hyundai Accent 1,6 16v 112 (parca) CP atat la dotari cat si la performante dinamice?! Si uite ca al dracu' nu e, una e barca, alta nu e sportiva dar macar sta pe drum si asta in conditiile in care nu e o diferenta de pret corecta intre cele doua.
Uite vezi, n-am comparat cu Octavia care desi e o clasa mai sus are preturi comparabile cu Accent pana la un punct, de ce? Pentru ca e produsa exclusiv in Europa in timp ce pentru Accent se aduc destul de multe din Coreea, chiar si in Turcia. E corect? Este. Logan Sandero? Poate Dacia Sandero sau cum s-o numi la noi. O mizerie, probabil un design nereusit pt. Clio refolosit acum pt. Dacia. Dacia Sandero ar trebui sa fie cel putin comparabila cu i30 de exemplu dar ceva-mi spune ca va fi distanta mare intre cele doua. Hai macar Getz dar nici acolo n-are sanse. Edited by fastcarjunkie, 07 November 2007 - 13:07. |
#23
Posted 07 November 2007 - 21:00
M-am uitat din nou pe link-urile alea de la inceput si de acolo am dat-o in alte clipuri cu Logan.
Spunea un italian acolo de Sandero : in Italia va pleca de la 7500 de euro.Apoi ma uit pe comparatia a doua break-uri( total deplasata , dar ganditi-va cu ce au ajuns nemtii s-o compare si mai ales DE CE?) si vad MCV cu pret de 8400 de euro.Pai va spun eu, ca Sandero va fi un fel de super-mini si va rupe piata cu preturi mici.7500 de euro?Cat costa un C1, Peugeot 107 etc? Mult mai mult.Si atunci normal ca incearca sa se sparga pietele avide de masini mici si ieftine.Iar denumirea, Sandero, arata clar ptr. ce piete e facuta.Este ieftinatura, da, dar ptr. cei care nu considera necesar sa arate in cartier ce super masina au, va spun eu, va face furori! |
#24
Posted 08 November 2007 - 17:37
Vad ca mi s-a sters mesajul dar revin cu parerea mea (care sper sa fie acceptata in formularea asta):
Daca Dacia Bicorp vrea sa fie un succes trebuie sa fie cu cel putin 20-25% mai ieftina ca o masina a unei firme cu traditie care produce de 100 de ani in tari cu salarii de 2000-3000 Euro. Poate multi o sa spuna ca oferta F__d este la o masina veche ca si conceptie, dar Sandero ce va fi? Asadar tb sa fie mai ieftina si cu garantie de minim 3 ani ca in orice tara civilizata. Pt. @MAK Nu era un versus, ci doar contextul in care apare Bicorp-ul. Scuze daca a parut asa. |
#25
Posted 08 November 2007 - 23:22
Logan ABS Plus cu aer conditionat, radio CD, vopsea metalizata si 3 ani garantie este conform configuratorului Dacia 8430 Euro. Modelul Bicorp nu poate depasi in configuratie similara 7900 euro. Versiunea fara ABS trebuie sa fie sub 7500. Deja garantie 18 luni este putin, 3 ani este normal la o masina in 2008.
Dacia Logan are un pret competitiv in segmentul ei, dar modelul bicorp se bate cu masini mai ieftine, mai mici. In 2004 se cereau bani mai multi pentru dotari, acum multe masini le livreaza in pachetul de baza sau in cadrul unor oferte speciale mai bine dotate. Mi-ar placea sa existe 3 versiuni la Bicorp, conform visului unui prieten de-al meu: Una cheala cu servodirectie + 2 airbag-uri fara geamuri electrice (eventual doar fata) si fara casetofon sau CD (doar boxe + cabluri) la care sa poti pune aer conditionat ca optional. A doua intermediara cu ABS, geamuri electrice fata, computer de bord, aer conditionat, Radio CD, optional proiectoare, mp3 player, airbag-uri laterale, de ce nu cortina ca suntem in 2008, senzori de parcare. A treia cu dotari standard ca ABS, aer conditionat cu torpedou refrigerat, computer de bord, radio cd cu mp3, 4 airbag-uri, jante de aluminiu, proiectoare de ceata, oglinzi electrice cu degivrare, optional clima de pe Clio, airbag-uri cortina, ESP, Xenon, trapa, tapiterie de piele, senzori de parcare. Si apoi dupa un an promotii: 1.de primavara (radio cd gratuit, culori noi ca vine primavara, vopsea metalizata gratuit) 2.de vara : A/C gratuit si bari pentru portbagaj suplimentar sau o geanta frigorifica bonus pentru concediu) 3.de toamna: 4 airbag-uri gratuit o promotie cu siguranta masinii, mama care-si lasa copilul la scoala, ia bunica si o plimba cu nepotul + o umbrela Dacia 4.de iarna: oglinzi electrice si incalzite + proiectoare, clima la pret de AC sau 4 anvelope de iarna bonus si o lanterna 5.o promotie pentru fete tinere care se descurca fenomenal cu masina in oras, se plimba peste tot, parcheaza peste tot si produc admiratia baietilor veniti la intalnire (promotie la senzori de parcare bonus) 6.o promotie pentru studenti cu rate foarte mici , tema videoclipului cu 2 prieteni care pleaca cu masina la Vama Veche sau Costinesti si 2 care vin cu trenul(tren superaglomerat si cald). Ei urmeaza sa se intalneasca acolo. Cand ultimii 2 ajung primii 2 deja cuplati cu doua fete ii intreaba daca nu merg cu ei acum la munte. Ca acolo vor fetele sa bea o cafea..... Dar toate astea sunt visele unui prieten...... |
#26
Posted 12 November 2007 - 16:14
Manimal, on Nov 7 2007, 22:46, said: mesaj pt baiatul care se contrazice singur cu skodia octavia 1.6 - > ai dat tu vreo liniuta cu astea doua sa vezi care trage mai nu stiu cum ? in primul rand macar daca ai verifica datele oferite de producatori pentru ambele motoare in masinile respective ? viteza maxima acceleratie ceva ? + nu e aceeasi cutie de viteze, + masa masinii si performanta despre care se vorbeste de obicei intro carte tehnica este cea pentru o masina CHEALA fara nicio optionala pe ea se vede ca pe viata esti contra Dacia da macar nu mai fi absurd in comparatii.... pt tine iti doresc Skoda Octavia la 7500 de euro sa gasesti -acceleratie Logan 1.6MPI(0-100km/h):11.5s; -acceleratie octavia 1.6MPI(0-100km/h): 11.8s; -masa la gol, in ordine de mers, fara optionale logan 1.6: 980kg; -masa la gol, in ordine de mers, fara optionale octavia 1.6: 1205kg; Agilitatea unei masini nu se masoara doar la liniute, ci si la reprize. Ar fi trebuit sa arunci tu un ochi, diferenta la viteza maxima este de 25km/h, la acceleratie de 0.3s iar la greutate de 225kg cel putin. P.S: Semnele de punctuatie nu se arunca pur si simplu cu furca intr-un context, asta asa, de cultura generala iar la "intro" vezi ca ai mancat o cratima. |
#27
Posted 15 November 2007 - 14:41
#29
Posted 15 November 2007 - 15:29
Tabla aia aluminizata teoretic ar trebui sa nu rugineasca?
Intreb fiindca am vazut cateva Loganuri atacate de rugina mai ales in zona pasajelor. |
#31
Posted 15 November 2007 - 16:11
Poate aflam daca ne lamureste @akeem.
Referitor la cazurile cu Loganuri ruginite, din cate am vazut, nu e neaparat o problema de vechime in exploatare, am vazut si masini noi de cateva luni cu vopseaua sarita la pasajele din spate, cu vedere la tabla gata coclita. Inclin sa cred ca deficientele sunt punctuale si tin de controlul calitatii, altfel rugina se vedea la toate. |
#32
Posted 15 November 2007 - 16:17
Daca era cum zicea el, atunci tabla ar fi ruginit foarte greu. Dar din cate zic cei de pe Dacia, rugina apare imediat ce sare vopseaua. Oricum ai da-o, la toate masinile o sa gasesti vopseaua sarita in cel putin un loc la pasajul rotii, este inevitabil sa nu sara vreo pietricica. Ex: eu am la rotile din fata o gramada de ciobituri micute, toate albe(tabla sau chit) de juma de an cel putin si nici o pata rosie; pe capota am la fel o ciobitura cat un bob de orez pana la tabla, sta asa de mai mult de 3 luni si este la fel de curata ca in prima zi.
La unele au uitat sa puna si foita de aluminiu. Edited by closchkutza, 15 November 2007 - 16:18. |
#33
Posted 15 November 2007 - 19:52
Sper ca la Sandero asta de l-or scoate sa le mai vina un pic de minte si sa faca ceva cu tabla asta care e praf. Am mai zis pe unele topicuri ca am o usa dreapta mucificata la Loganul din dotare, implicit a sarit vopseaua. Vreau sa spun ca am umblat o luna cu ea pana am putut sa o duc in service ca mai devreme nu s-a putut programa si a aparut rugina pe usa in anumite zone. 1 LUNA frate! Chit ca a fost lovita, totusi mi se pare extraordinar de repede. Bine ca s-a schimbat ca as fi mers cu rugina pe masina noua
Edited by filipxxx, 15 November 2007 - 19:52. |
|
#34
Posted 16 November 2007 - 11:21
Procesul de oxidare a metalului incepe din secunda 2 de dupa exfolierea stratului protector (vopsea, grund, ce-o mai fi acolo).
De-aia ma mir si eu de unele care ba ruginesc mai tarziu, ba ruginesc prea devreme. Cat despre actiunea excrementelor animale asupra vopselii, scrie clar in certificatul de garantie ca asa ceva nu este garantat de catre producator. Si asta scrie la mai multe marci de masini, nu neaparat ieftine. |
#35
Posted 16 November 2007 - 11:49
Sunt de acord cu tine, la ambele puncte, si la mine scrie la fel referitor la excremente, dar nu mi s-a "cojit" vopseaua de la ele. Am cateva pete sa le zic asa, pe plafon, care se vad numai cand masina este proaspat spalata si stii unde sa te le cauti.
Acesta este pdf-ul de care spuneam. Din cate stiu eu, nu este facut de habarnisti, Klaus daca nu ma insel este unul dintre cei mai priceputi membrii in ale tehnicii de pe daciaclub. Nu il pun aici sa denigrez si sa rada toata lumea de Logan. Nu ma leg de logan pentru ca ma oftic din cauza ca nu am avut bani sa-mi iau unul ci tocmai pentru ca multi oameni cu venituri mici si-au pus sperantele in masina asta pentru ca lor li se adreseaza. Nu mi se pare frumos ca acesti oameni sa faca curse regulate la service pentru rugina..sau alte prostii..Nu am spus niciodata ca Accent este super-masina si de asemenea mi se pare foarta pagubos modul asta de a gandi: "Uite ca nu numai capra mea e pe moarte..si a vecinului la fel; acum ma simt mai bine". De ce am facut comparatia cu Octavia Tour? Pentru ca pentru 2000E mai mult iti iei o octavie cu motor de 1.6, stock, cu dotari comparabile cu cele de pe un logan de top dar fara rugina si problemele acestuia. Vreau ca cei ce citesc sa fie intr-adevar informati nu intoxicati cum ca "loganul are portbagajul mare, e cea mai buna masina". De ce spun chestiile astea aici? Apare Sandero...ce-mi doresc eu sa fie, nu pentru mine ci pentru cei ce platesc rate 7 ani la aceasta masina: sa se rezolve problemele pe care aceasta masina le are si care nu-s putine, pentru ca daca nici fiabila nu este...atunci ce atu mai are? Deficiente_20si_20calitati_20Dacia_20Logan.pdf 144.31K 94 downloads Edited by closchkutza, 16 November 2007 - 12:11. |
#36
Posted 16 November 2007 - 13:52
Apropo de acel fisier PDF, multe "defecte" le-am intalnit si la alte masini noi (de la Matiz in sus, deci si mai scumpe ca Dacia).
Nu vad motivul pentru care acest fisier se vrea a fi o foaie de observatie atribuita exclusiv Daciei Logan. Interesant totusi... cineva chiar si-a petrecut saptamani intregi sa faca un tabel despre o masina fabricata in Romania... Oare incidenta medie inseamna ca defectul a fost intalnit in 50% din masinile vandute sau in 50% din masinile "povestite" pe forumuri? LE Masina nu este suficient de "nervoasa" = maaaare defect legat de fiabilitate... FIÁBIL, -Ă, fiabili, -e, adj. (Despre componente, aparate, instalații, echipamente) Care prezintă siguranță în funcționare (în condiții date și într-un timp dat). [Pr.: fi-a-] ? Din fr. fiable. Edited by valeriu.b, 16 November 2007 - 13:54. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users