Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Incredibil dar adevarat: Renault Romania - preturi exorbitante pentru o mana de piese
Last Updated: Mar 26 2010 10:22, Started by
CristianDia
, May 19 2004 05:18
·
0
#73
Posted 29 January 2006 - 23:03
un coleg de la serviciu si-a aranajat meganul la o usa, intr-un pom.. l-a costat aprox 2000 eur si cam 2 luni de asteptat dupa service (adica in service a stat vreo 10 zile, dar a asteptat 6 saptamani pana au venit piesele)....asta se intampla prin primavara.
in noiembrie 2005, pe la sfarsit, l-a aranjat putin un autobuz, la atins cu spatele intr-o aripa fata + far ciobit.. azi suntem in 29 ianuarie 2006 si ghici ?? maine isi duce masina la service, l-au amanat mai mult de 2 luni !! (ca nu au piesele, vin maine, vin poimaine, nu au venit toate...) de motor nu l-am auzit sa se planga, e pe benzina |
#74
Posted 15 September 2007 - 09:28
Hai sa va povestesc eu una noua ..dar totusi veche ..ma duc la Renault sa achiztionez un Megane Bicorp..cica bicorpul se face in Franta si e mai bun decat Sedanul...toate bune si frumoase ..ma duc acolo iau un Megane Bicorp cu nebunii pe el ...geamuri electrice; climatronic mp3 player, cruise control limitator de viteza , oglinzi electrice jante piele volan si schimbator ...neagra masina...evident la un pret de achiztie marisor pt o marca ca renault .. ..motor diesel 1.5 dci ...consum mic..k doar trei sa alerg prin oras...bag motorina de la MOL si OMW de obicei ..la 7300 de km imi apare pe bord "Injection Fault"..deci masina nu a vazut nici macar o revizie ..sa se inteleaga NU BAG MOTORINA dp camp..concluzia celor de la Serus trebuie schimbat tot rezervor injectoare pompa etc ..au luat proba de motorina..mi-au dat si mie 1 litru ..s-au uitat la motorina cika e ok e curata ..astept raspunsul celor de la Renault Romania acum...ideea este k daca au curajul sa zica ceva ...il dau dreaq de Renault k la pretul de 15.000 euro pret platit de leasing sa mai dau inca 3 mii pt k vezi doamne nush ce are motorina ...MA duc si-mi iau un BMW seria 1la banii astia ...renault e o gluma de firma..asta e concluzia ..astept sa vad ce zic teparii de la Renault Romania ..k masina e inca in garantie
Edited by MAK, 16 September 2007 - 19:35. |
#75
Posted 15 September 2007 - 19:36
mda.. nu e amuzant, insa daca te consoleaza au facut cei de la autoshow un test de anduranta cu un Ford focus si in 22.000 km au avut asa: injector (schimbat garantie), esp-ul care face pe nebunul , nu stiu ce arc de la cheia de contact si parca inca un lucru. este focus o masina proasta din cauza asta?
|
#76
Posted 16 September 2007 - 12:12
romaximusro, on Sep 15 2007, 20:36, said: mda.. nu e amuzant, insa daca te consoleaza au facut cei de la autoshow un test de anduranta cu un Ford focus si in 22.000 km au avut asa: injector (schimbat garantie), esp-ul care face pe nebunul , nu stiu ce arc de la cheia de contact si parca inca un lucru. este focus o masina proasta din cauza asta? Edited by MAK, 16 September 2007 - 19:32. |
#77
Posted 16 September 2007 - 18:36
#78
Posted 16 September 2007 - 19:10
mai nene, ce dreaq se strica injectoarele astea la Renault ca la VW sau Audi nu am auzit niciodata asa ceva. Zicea unnene taximetrist ca a schimbat injectoare la un Logan DCI si la decavat de bani...costa o gramada si NU POT FI CURATATE,,,LE REFUZA CALCULATORUL?!!!!!!!!!Asa o fi? Asta chiar ca e nesimtire, daca le-au reglat sa fie asa,,,
LE ACU AM CITIT SI EU : Quote @yoda: este o operatiune recomandabila la fiecare 20-25.000 km. Indiferent daca masina se cheama renault, vw sau mercedes. bine, si eu, ce prostii am scris in alte posturi,,,sa fiu eu sanatos! Edited by sanddy1964, 16 September 2007 - 19:15. |
#79
Posted 22 March 2010 - 21:24
Salut.
Stiu ca sun off topic, dar nu am gasit unde sa postez anuntul asta referitor la problemele cu motoarele Renault. Am un Megane 1.5dci din 2004 si cand la un moment dat cand am inceput sa apas mai tare pedala de acceleratie mi-a dat mesaj de eroare "Injection Fault". Dupa ce luam piciorul dupa acceleratie mesajul disparea. Toate bune si frumoase pana a doua zi cand am incercat sa o pornesc. Surpriza, pe bord acelasi mesaj de eroare. Masina nu mai vrea sa mai porneasca sub nici o forma. Dupa incercari repetate de a porni masina a murit si bateria. A venit un prieten cu laptopul de diagnoza sa citeasca in detaliu mesajul de eroare. Codul acestuia este P0380 (Glow Plug Heater Circut A Malfunction) care este asociat de obicei cu probleme la bujii. S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Multumesc anticipat, Costi |
#80
Posted 26 March 2010 - 10:22
costi.dima, on 22nd March 2010, 21:24, said: Salut. Stiu ca sun off topic, dar nu am gasit unde sa postez anuntul asta referitor la problemele cu motoarele Renault. Am un Megane 1.5dci din 2004 si cand la un moment dat cand am inceput sa apas mai tare pedala de acceleratie mi-a dat mesaj de eroare "Injection Fault". Dupa ce luam piciorul dupa acceleratie mesajul disparea. Toate bune si frumoase pana a doua zi cand am incercat sa o pornesc. Surpriza, pe bord acelasi mesaj de eroare. Masina nu mai vrea sa mai porneasca sub nici o forma. Dupa incercari repetate de a porni masina a murit si bateria. A venit un prieten cu laptopul de diagnoza sa citeasca in detaliu mesajul de eroare. Codul acestuia este P0380 (Glow Plug Heater Circut A Malfunction) care este asociat de obicei cu probleme la bujii. S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Multumesc anticipat, Costi |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users