Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cosmote Info Cost
#55
Posted 02 August 2007 - 21:12
stefan94, on Jul 9 2007, 09:32, said: Citesc de mult acest topic (din curiozitate pentru ca nu sunt utilizator de telefonie mobila) si doresc sa fac o remarca pentru CEI CE SE SIMT nu pentru cei ce comenteaza existenta acestui serviciu ca un serviciu auxiliar dar fara de care se poate trai: daca aveti telefonul mobil pentru ce-l aveti? Sa vada cei din jur ca posedati o "bijuterie", sau sa vorbiti ca de-aia e telefon. Si daca aveti nevoie sa efectuati o convorbire, o efectuati, pentru ca de aceea avem telefonul, sa ne raspunda acestei cerinte. Chiar atat de mult conteaza ca ati depasit acele minute oferite prin abonament sau extraoptiuni? In cazul acesta dati-mi voie sa va consider in categoria celor care nu au dupa ce sa bea apa, dar au mobil ultimul racnet (sigur cunoasteti si dvs. asemenea cazuri). PS. Remarca aceasta este cum am scris mai sus PENTRU CEI CE SE SIMT in aceasta situatie, nu pentru cei bine intentionati pe acest forum. Mare dreptate are Stefan...am 2 abonamente ..si vreo 2 cartele!!s-a intamplat sa le am nu mi le-am dorit neaparat,dar nu frec cost controlul din 5 in 5 minute si nu ma rog la D-zeu sa mi intre minutele ,sa am cat mai multe minute si sms-uri .Unii nu recunosc ..dar sunt disperati in a vorbi la telefon,lucru de care profita operatorii de telefonie! Nu i un lucru asa rau ..daca v-ati si permite cu totii convorbiri de mii de minute.Pentru cei care cred ca sta un nene sau o tanti sa le taxeze in plus la abonament..bad news..exista programe care asigura "billing -ul" care mai dau gres uneori ..la orice companie de telefonie! iar cei care s-au abonat la Cosmote ,sa recunoasca ca au facut-o din anumite motive (gen telefon mocca abonament cu trilioane de minute) |
#56
Posted 02 August 2007 - 21:25
lucian1981, on Aug 2 2007, 22:12, said: Mare dreptate are Stefan... Este acest lucru un lux in ziua de azi ? Edited by andreic, 02 August 2007 - 21:27. |
#57
Posted 02 August 2007 - 21:26
sarighiol, on Aug 2 2007, 20:21, said: Odată ce scrii si tu pe forumul ăsta, înseamnă că-ți pierzi viața și tu alături de noi, cei care mai scriem aici pe diferite teme. Oare toate topicurile or fi o pierdere de viață? Sau sunt bune numai cele care-ți plac ție și te preocupă pe tine? forumurile sunt f bune daca sunt constructive, daca aduc noutati, daca aduc o mica plus valoare membrilorl, daca ajuta cu ceva dpdv informational etc.... din pacate a discuta la infinit de un cost control varza nu cred ca are sens si nici nu merita efortul nostru, vreau doar sa remarc ca nu merita atata energie consumata inutila.... adica sa nu fim incompetenti inconstienti ..... sau sa speram ca nu suntem ! .... Bafta ! PS. ce e bun in discutia despre cost control ? aduce plus valoare sau informatie adaugata? nu.... sau daca da in ce consta? |
#58
Posted 02 August 2007 - 21:29
#59
Posted 02 August 2007 - 21:31
jamesbond, on Jul 30 2007, 20:16, said: Mai lasati-l dracu de InfoCost si forumul ala plin de pustani basinosi si cu aere in cap. Cand se va lansa...se va lansa si cu asta basta. Sunati si voi numa in retea daca aveti extraoptiuni fara sa mai dati bani in plus la greci si gata. un pic gresit ....nu sunt numai pustani |
#60
Posted 02 August 2007 - 21:40
andreic, on Aug 2 2007, 22:29, said: Sau daca pune degetul pe rana si permite oamenilor simpli sa-si exprime democratic nemultumirea, speranta... samd. Forumul este comunicare libera. degetul pe rana ar fi daca ati scrie oficial cel putin 100 de reclamatii/zi si ati sta cu contractul in mana si ati denunta o clauza. nu exista decit o dorinta de a exista acest serviciu. Nemultumirea cred ca trebuie demonstrata practic si sustinuta cu acte. doar a afirma fara nici o sustinere nu cred ca e calea cea buna. nu cred ca e obligat nimeni sa ofere acest serviciu. este o clauza in acest sens? unde e in contract ? .... de la vise la realitate e cale lunga Bafta ! |
#61
Posted 02 August 2007 - 21:47
Tin sa compatimesc sincer pe distrusii a caror viata nu poate continua pentru ca lipseste ce-a de-a patra sectiune (costul suplimentar) de la serviciul Info Cost Cosmote.
E si asta un mod de a trai. Edited by clona_81, 02 August 2007 - 21:48. |
#62
Posted 02 August 2007 - 22:03
clona_81, on Aug 2 2007, 22:47, said: Tin sa compatimesc sincer pe distrusii a caror viata nu poate continua pentru ca lipseste ce-a de-a patra sectiune (costul suplimentar) de la serviciul Info Cost Cosmote. E si asta un mod de a trai. )...astfel de teme de forum ar trebui mutate pe "intranetul" liceelor ....si al santierelor tarii cat mai multi terabiti de manele pe telefoane!!! |
#63
Posted 02 August 2007 - 22:03
tatal_lor, on Aug 2 2007, 22:40, said: degetul pe rana ar fi daca ati scrie oficial cel putin 100 de reclamatii/zi si ati sta cu contractul in mana si ati denunta o clauza. clona_81, on Aug 2 2007, 22:47, said: Tin sa compatimesc sincer pe distrusii a caror viata nu poate continua pentru ca lipseste ce-a de-a patra sectiune (costul suplimentar) de la serviciul Info Cost Cosmote. Edited by andreic, 02 August 2007 - 22:08. |
#64
Posted 02 August 2007 - 23:52
lucian1981, on Aug 2 2007, 22:31, said: un pic gresit ....nu sunt numai pustani A se vedea postul #61 de mai sus. Scuze de off-topic. Edited by jamesbond, 03 August 2007 - 00:00. |
|
#65
Posted 03 August 2007 - 22:28
jamesbond, on Aug 3 2007, 00:52, said: mda...sunt si oameni mai ,,in varsta'' care nu fac altceva decat sa contracareze orice posibil atac asupra verzilor. Clone...dupa clone...totul pt a-si apara reteaua draga. A se vedea postul #61 de mai sus. Scuze de off-topic. Edited by danutz1, 03 August 2007 - 22:28. |
#66
Posted 10 August 2007 - 19:33
Suntem deja in 10 August 2007. Se mai aude ceva de revenirea completa la normal a Info-Costului??
|
#67
Posted 10 August 2007 - 19:36
#68
Posted 10 August 2007 - 20:08
jamesbond, on Aug 10 2007, 20:33, said: Suntem deja in 10 August 2007. Se mai aude ceva de revenirea completa la normal a Info-Costului?? Ceva-ceva au mai dres. Zic asta deoarece pe data facturii Info Cost mi-a aratat că am 20 de minute nationale disponibile (din întâmplare luna trecută am consumat doar 8 minute și 56 secunde din cele naționale). De obicei îmi arăta doar minutele din luna curentă și nu mi le muta și pe cele disponibile din luna precedentă decât după ce sunam la 1234. Bine că au făcut măcar și atât. Edited by sarighiol, 10 August 2007 - 20:12. |
#69
Posted 11 August 2007 - 11:57
Spuneti`mi si mie va rog numarul de telefon pentru abonament la care pot suna sa aflu cate minute mai am
|
|
#70
Posted 11 August 2007 - 12:12
bulangiul, on Aug 10 2007, 20:36, said: intreaba pe softpedia......as intreba eu, dar nu mai vreau sa am de-a face cu mincinosi....... voiam sa zic de forumul ala fara fire......ca vad ca w...free nu pot sa scriu ca imi apare tot softpedia....ce tare.....ma scuzati......de-abia acum am vazut ce prostie am scris... Edited by bulangiul, 11 August 2007 - 12:13. |
#71
Posted 11 August 2007 - 13:02
#72
Posted 11 August 2007 - 17:09
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users