Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Finala Eurovision 2024

De ce nu protestati?

Etanșare intre cada perete b...

Backu-up box Fronius
 Router de la Digi nu face fata la...

Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun
 Istoric deplasari - GPS

Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet
 Apometru defect?

Nelamurire legalitate TVA casa noua

Huawei P20 Lite, ecran negru la a...

Bibelorui, macrameuri si altele
 

Cosmote Info Cost

- - - - -
  • Please log in to reply
554 replies to this topic

#73
bogdancr

bogdancr

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 233
  • Înscris: 16.09.2003
Sorine(jamesbond pentru cine nu-l stie) cand tipa respectiva a venit si a spus pe W irefree ca nu se lanseaza nimic ai sarit repede ca face reclama, erai prezent in echipa de manipulare NSEC& asociatii, acum te-ai spalat repede pe manute doar te-au banat.

Ei bine eu politicos am rugat-o sa-mi spuna cand se lanseaza si mi-a spus ca nu se stie...cand e gata. Orice alte vorbe, tampenii marca NSEC & asociatii trebuie ignorate.

Infocostul nu e departe, se lucreaza la el, se lucreaza din greu....se fac teste.

#74
jamesbond

jamesbond

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 02.04.2007

View Postbogdancr, on Aug 11 2007, 18:30, said:

Sorine(jamesbond pentru cine nu-l stie) cand tipa respectiva a venit si a spus pe W irefree ca nu se lanseaza nimic ai sarit repede ca face reclama, erai prezent in echipa de manipulare NSEC& asociatii, acum te-ai spalat repede pe manute doar te-au banat.

Ei bine eu politicos am rugat-o sa-mi spuna cand se lanseaza si mi-a spus ca nu se stie...cand e gata. Orice alte vorbe, tampenii marca NSEC & asociatii trebuie ignorate.

Infocostul nu e departe, se lucreaza la el, se lucreaza din greu....se fac teste.
Bai nene iar te iei de sufletul meu??   :o  <_<  Repet:nu ma intereseaza forumurile voastre. <_< <_<  
Scuze...
Am pus intrebarea daca se mai stie ceva si nu ma intereseaza cine ce a zis si pe unde a zis.Eu am pus o intrebare aici si mersi de raspuns si de amabilitate.

Edited by jamesbond, 11 August 2007 - 23:47.


#75
mvh

mvh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 527
  • Înscris: 27.03.2007
Stie cineva daca la Cosmote din Grecia functioneaza Info Cost?

#76
jamesbond

jamesbond

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 02.04.2007

View Postmvh, on Aug 13 2007, 12:06, said:

Stie cineva daca la Cosmote din Grecia functioneaza Info Cost?
:lol:  buna intrebarea....

#77
Seattle

Seattle

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 457
  • Înscris: 14.09.2005
Ce se intampla cu Info Cost? Cand incerc sa trimit sms la 1515 imi da eroare. Se upgradeaza sau o sa dispara cu totul?

#78
danypas

danypas

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 15.07.2006

View PostSeattle, on Aug 22 2007, 07:36, said:

Ce se intampla cu Info Cost? Cand incerc sa trimit sms la 1515 imi da eroare. Se upgradeaza sau o sa dispara cu totul?


salut

am observat ca nici 1818 nu merge. si nici *181#
sa speram ca o sa isi revina repede.
trebuie sa aflu datele pentru a plati factura.

numai bine

#79
infinitul8

infinitul8

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 952
  • Înscris: 04.05.2006

View Posttatal_lor, on Aug 2 2007, 19:38, said:

si ce daca scrie asa?
baga frate si traieste-ti viata ... lasa 1515.... mi se pare absolut jenant sa iti pierzi timpul pt a aberain grup pe aceeasi tema...
voi nu aveti job , neveste, carti de citit.... mi se pare incredibil sa o frecati in duda la infinit pe aceeasi tema.
viata dragilor nu e facuta sa mori de grija altora ci sa iti realizezi visele...! wake up si lasati prostelile fiindca sunteti oameni cu idei si cu aspiratii sper !

bafta !


View Postclona_81, on Aug 2 2007, 22:47, said:

Tin sa compatimesc sincer pe distrusii a caror viata nu poate continua pentru ca lipseste ce-a de-a patra sectiune (costul suplimentar) de la serviciul Info Cost Cosmote.

E si asta un mod de a trai.  -_-


Interesante replici...

Domnii mei, am 3 conturi utilizator la 3 operatori diferiți + o cartelă prepay. Abonamentele nu sunt cele de la îceputul ofertei ci pe undeva pe la mijloc. Comunicarea pentru mine este ceva esențial și, din păcate, puțin folosită în interes personal sau pentru distracții.

Dacă la 2 operatori am informații corecte la interogarea serviciilor similare InfoCost de ce la Cosmoe nu se poate?

A fost o situație când nu am folosit abonamentul Cosmote ceva timp iar in preziua datei intrarii în luna următoare de tarifare am dorit să știu câte minute mai am pentru a-mi verifica factura și minutele reportate. La interogarea 1515 surpriză: datele afișate erau valabile cu 3 (trei) zile în urmă. Am sunat la 1234 iar acolo placa "nu avem acces la această informație" mi-a fost retrnată la următoarele întrebări: de ce nu funcționeză serviciul, când va funcționa, câte minute mai am disponibile pentru reportare. Operatoarea a știut să se prezinte doar cînd i-am cerut eu acest lucru iar promtitudinea și calitatea răspunsurilor au lăsat mult de dorit.

@clona81 - lipsa secțiunii 4???? la mine e a 2-a să știi. Nu mă afectează deoarece am minute naționale (multe) incluse în abonament
pe care de obicei nu le consum dar care, tot de obicei OTE nu le reportează deși abonamentul știu să-l ceară. Dăcă tu cunoști doar: "1. Minute Naționale (30), 2.Minute Cosmote (500 sau câte sunt), 3. SMS Cosmote (500...) și 4. Momentan indisponibil + Serviciu cu caracter orientativ" și te complaci în situația asta crezând că dacă ai abonament și telefon "șmecher" luat moka pe contract pe 2 ani ești de compătimit. Țin să te anunț că acoperirea OTE în țară nu este cea din reclamă (am testat cu antenă pe mașină și netmonitor), la fel acoperirea în interiorul clădirilor (afară ai cînd intrii...), că un serviciu este bun sau nu este deloc, că alții au altă viziune despre comunicare și controlul costurilor...


All the best

#80
jamesbond

jamesbond

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 02.04.2007
Info cost pentru abonatii Cosmote, not available
,,Abia dupa ce primesc factura si constata ca este mult prea mare, clientii reclama autoritatilor „jaful“. Cum la informatiile exacte are acces doar operatorul, abonatul nu are de ales si plateste fie factura, fie tribunalul.''

P.S. Desi e destul de vechi,articolul e inca de actualitate.


http://www.gardianul...ble-s95776.html

Edited by jamesbond, 31 August 2007 - 14:45.


#81
Jean Gary Diablo

Jean Gary Diablo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,245
  • Înscris: 27.11.2005
si articoulul in intregime....cer dreptul lui Bond sa postez :D
ultima fraza e tare...ori a scos-o tipa,ori ...no comment

"Info cost pentru abonatii Cosmote, not available
Compania de telefonie mobila greceasca a renuntat la serviciul info cost pentru abonati
31.08.2007 [ http://www.gardianul.ro/pics/size2/95776_pic.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Abia dupa ce primesc factura si constata ca este mult prea mare, clientii reclama autoritatilor „jaful“. Cum la informatiile exacte are acces doar operatorul, abonatul nu are de ales si plateste fie factura, fie tribunalul.

Compania Cosmote se inscrie cu succes in seria operatorilor de telefonie mobila care isi pacalesc clientii cu scopul de a-i mulge de bani. Firma greceasca are probleme de aproape un an cu serviciul info cost pentru abonati. Acestia nu pot verifica decât minutele si sms-urile disponibile, fara a putea sti si costul aditional. Scuza grecilor pentru aceasta deficienta este ca serviciul este supus unor lucrari pentru imbunatatire. Este insa arhicunoscut faptul ca, desi Cosmote se lauda cu doua milioane de clienti, compania merge inca de la lansare pe minus.

Cea mai simpla metoda pentru a fraieri pe cineva este sa nu-i spui cat are de plata la un anumit moment, dupa care sa-i trimiti acasa o factura cu multe zerouri. In situatia in care clientul nu achita factura, este trimis in instanta. Chiar daca abonatul contesta datele din actul respectiv, tot compania are castig de cauza pentru ca este singura care controleaza costurile.

Abonatii - obligati sa achite factura inainte de scadenta

Un abonat al companiei grecesti ne-a povestit cum a fost obligat sa achite factura cu cinci zile inainte de scadenta: „Pe doi aprilie am primit factura in valoare totala de 179,62 lei. Ea a fost emisa la data de 25 martie si avea scadenta pe 9 aprilie. Pe 4 aprilie, adica la noua zile de la emiterea facturii, m-a sunat un reprezentant Cosmote de la Departamentul Credit care mi-a solicitat efectuarea platii pana a doua zi“. Abonatul sustine ca i s-a solicitat achitarea facturii inainte de scadenta pe motiv ca ar fi depasit limita de credit. Culmea, in contract scrie ca aceasta limita se stabileste in functie de nevoile clientului, fiind consultat si abonatul. Reclamantul ne-a povestit cum „o duduca spune ca limita este de 24 de euro, iar alta zice ca se stabileste in functie de convorbirile mele. Cu mine insa nu s-a stabilit nimic“. In situatia in care s-a depasit limita de credit, compania va solicita o garantie, si nu plata facturii inainte de scadenta.

Cosmote opreste abonamentul chiar si dupa achitare

Pagubitul ne-a mai relatat ca, desi a platit factura pe 5 aprilie la sediul Cosmote de pe Bdul Iuliu Maniu, in ziua urmatoare i-a fost oprit abonamentul, fara a primi vreo notificare din partea operatorului. Clientul a putut sa vorbeasca din nou de pe numarul de Cosmote abia la ora 14.
Abonatul contesta si valoarea facturii: „Luna trecuta am avut surpriza sa ma trezesc cu 180 de lei, o suma destul de maricica pentru cat am vorbit. Tinand cont de cele 500 minute in retea, la care se adauga 120 minute in retelele nationale si 500 sms-uri in retea, un cost aditional de 33 de euro fara TVA mi se pare mult. Luna aceasta am monitorizat convorbirile si, desi stiam ca sunt pe cost suplimentar, am avut iar o surpriza neplacuta. Factura pe care am primit-o este iar de 180 de lei“.

Operatorul nu vrea sa se justifice in fata nimanui

Cosmote nu se justifica in niciun fel pentru abuzurile pe care le comite. Faptul ca serviciul info cost nu functioneaza de foarte mult timp pare sa fie o problema care sa intereseze numai clientii, nicidecum compania. Cotidianul „Gardianul“ a solicitat operatorului un punct de vedere vizavi de problemele pe care le au abonatii. Ca si in cazul celor de la Vodafone, nu am primit niciun raspuns din partea biroului de presa.
Am vrut sa vedem daca cei care raspund la telefoane stiu despre problemele companiei. Am vorbit cu Florin Stanistea, unul dintre operatorii in cadrul departamentului Relatii cu Clientii. Operatorul ne-a spus ca nu crede ca serviciul de cost control nu functioneaza de atat timp, desi el este angajat acolo recent. Stanistea mai sustine ca, oricum, serviciul nu furnizeaza informatii exacte cu privire la costul aditional al convorbirilor abonatilor. Agentul nu a stiut sa explice de ce se intampla acest lucru. La intrebarea legata de numarul abonatilor Cosmote, agentul ne-a spus ca este o informatie confidentiala. A tinut totusi sa precizeze ca au peste doua milioane de clienti. Desi grecii prefera sa spuna ca au un milion de abonati, in realitate, doar vreo doua sute de mii de persoane au abonament la Cosmote.Andreea Iordache "

#82
jamesbond

jamesbond

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 02.04.2007

View PostJean Gary Diablo, on Aug 31 2007, 15:49, said:

si articoulul in intregime....cer dreptul lui Bond sa postez :D
Eu am vrut sa fiu fair-play ca nu stiu daca e voie sa preiei tot articolul care desi e vechi e inca de mare actualitate.

Acum o sa vina cosmotii sa zica ca Gardianul nu e ziar...bla...bla...  :lol:

Edited by jamesbond, 31 August 2007 - 14:53.


#83
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
"Desi grecii prefera sa spuna ca au un milion de abonati, in realitate, doar vreo doua sute de mii de persoane au abonament la Cosmote"
Pai asta e realitatea, ceva peste 200.000 nu un mil. 12% din clienti au ab.
Iar cu infocostul au dreptate, nu stiu de ce nu faceti plangere sau amenintati cu rezilierea, asa le trebuie.
Mai e putin si se face anul, a fost mai usor de implementat MMS, i-mode, contacteaza-ma, info factura, dar info cost nu.

Edited by danutz1, 31 August 2007 - 17:14.


#84
jamesbond

jamesbond

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 02.04.2007

View Postdanutz1, on Aug 31 2007, 18:10, said:

Iar cu infocostul au dreptate, nu stiu de ce nu faceti plangere sau amenintati cu rezilierea, asa le trebuie.
Sau stati pe cartela.E mult mai convenabil.Eu cred ca o sa prelungeasca valabilitatea extraoptiunilor din prezent la cartela si dupa 1 an cum a fost cazul cu 2000-->300. Altfel nu stiu ce o sa faca. Ca spun in prezent ca extraoptiunile sunt valabile doar 1 an e marketing pur. :)

#85
infinitul8

infinitul8

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 952
  • Înscris: 04.05.2006

View Postjamesbond, on Aug 31 2007, 18:13, said:

Sau stati pe cartela.E mult mai convenabil.Eu cred ca o sa prelungeasca valabilitatea extraoptiunilor din prezent la cartela si dupa 1 an cum a fost cazul cu 2000-->300. Altfel nu stiu ce o sa faca. Ca spun in prezent ca extraoptiunile sunt valabile doar 1 an e marketing pur. :)
Cred ca tot marketing este si faza cu MMS doar in Cosmote. Va dam țâ sute de MMS dar ... doar in retea. Poate vrei sa le folosesti spui la prieteni ca ai atatea MMS si mai aduci ceva fraierici.

#86
jamesbond

jamesbond

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 02.04.2007

View Postinfinitul8, on Aug 31 2007, 18:22, said:

Cred ca tot marketing este si faza cu MMS doar in Cosmote. Va dam țâ sute de MMS dar ... doar in retea. Poate vrei sa le folosesti spui la prieteni ca ai atatea MMS si mai aduci ceva fraierici.
In principiu eu zic ca sunt bune...depinde cati le folosesc si cat de bine merge serviciul.
Apropo...cum merge serviciul MMS de la Cosmote?Ajung mesajele la timp?
Astept pareri obiective...

Edited by jamesbond, 31 August 2007 - 17:28.


#87
infinitul8

infinitul8

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 952
  • Înscris: 04.05.2006

View Postjamesbond, on Aug 31 2007, 18:27, said:

In principiu eu zic ca sunt bune...depinde cati le folosesc si cat de bine merge serviciul.
Apropo...cum merge serviciul MMS de la Cosmote?Ajung mesajele la timp?
Astept pareri obiective...

Eu mi-am activat degeaba pentru ca vroiam sa trimit pe un Orange. Intre Cosmote si o cartela Cosmote a ajuns o atentionare, dupa 3 ore, pentru a vedea MMS-ul primit pe net :death:

#88
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Nu am trimis prea multe pana acum, doar vreo 5, poate nu a fost suficient cat sa imi spun o parere obiectiva, dar au ajuns bine.
In schimb sms-urile sunt ok, ajung imediat, indiferent de ora.

Edited by danutz1, 31 August 2007 - 17:34.


#89
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,585
  • Înscris: 12.03.2006
Sa nu generalizam...mai sunt exceptii(in sens negativ)! :P

#90
sarighiol

sarighiol

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 669
  • Înscris: 09.02.2007
Cosmote are peste două milioane de clienti? Sau peste două milioane de numere alocate clientilor? Eu de exemplu am două abonamente (pe care desigur le voi rezilia in 28 noiembrie când expiră) și o cartelă. Așa că e banc sec faptul că au două milioane de clienți. Și întrei ei se numără cred și clientul care a aruncat SIM-ul de Cosmote pe care l-am găsit eu acum vreo lună și care mai era valabil până pe la anul.
Păcat de configurația rețelei, că EGSM + DCS aduce totdeauna performanțele cele mai bune, dar ce ne facem cu angajații de la Call Center... că ei sunt unul din motivele pentru care nu le vreau serviciile. Alt motiv este faptul că telefonul nu sună mai mult de 30 de secunde nici la apelurile de ieșire, nici la apelurile de intrare. Când îi sun pe cei ce nu știu asta, mă întreabă ce am de închid așa de repede. Și alt motiv pentru care renunț la abonamente este Info Cost. Suntem tratați mizerabil prin acest Info Cost, suntem pur și simplu siliți să plătim cât mai mult sau să umblăm cu hârtia ce ține locul lui Info Cost după noi.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate