Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O mostenire cu (o mica )problema

touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus
 Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane
 Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa

Un sunet pronuntat la BMW e90 318i

Caut sugestii pentru achizitionar...
 Acest LNB......

Salarii compensatorii?

Recomandare service in Slatina pe...

De unde cumparati piese de schimb...
 

poza-dati cu parerea

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
fifina

fifina

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 29.03.2004
poza-dati cu parerea,facuta noaptea in regie
mentionez ca sunt amator, si ca acum m-am apucat:)

#2
xcuseme

xcuseme

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 820
  • Înscris: 19.11.2002
1. in primul rand poza e enorma pentru forum. Pe viitor fa-le de max 200k.
2. posteaza la Galerii Foto - fa-ti acolo un thread unde adaugi pozele si ceri comentarii despre ele.

Acum... despre poza..
Incearca cu ISO mai mic. Timp de expunere mult mai mare de 1sec. Incearca 5-10 secunde la poze facute noaptea.
Pentru astfel de poze iti recomand un trepied, sau un punct f. stabil de sprijin pentru a nu misca deloc camera in cele 5-10 secunde cat sta diafragma deschisa. Astfel vei obtine poze clare, luminoase si fara noise.

#3
addicted

addicted

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,723
  • Înscris: 18.07.2003
incearca si tu sa faci pozele alea mai mici.. te injura cei cu dial up. ideea e interesanta, dar cauta sa incadrezi si altfel

#4
muscarul

muscarul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 432
  • Înscris: 07.11.2003
incadrarea mi se pare si mie un pic aiurea... dar pentru inceput cred ca e bine. Si un trepied chiar ca ar fi binevenit :). apropos, cu ce aparat ai facut poza asta?

#5
addicted

addicted

    Senior Member

  • Grup: Senior Members