Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Focus ST- un vis transformat in cosmar
Last Updated: Aug 10 2007 12:31, Started by
onatal
, Jun 06 2007 12:28
·
0
#56
Posted 03 July 2007 - 12:37
Se vede ca nu le-ai facut scandal! Se comporta normal pentru un service nestresat si sigur pe el!
|
#57
Posted 03 July 2007 - 13:50
onatal, on Jul 3 2007, 10:39, said: Chiulasa a venit de saptamana trecuta, dar zace in depozit la Bucuresti si nu se oboseste nimeni sa o trimita la Constanta.M-am oferit sa merg eu sa o aduc.Bravo Ford, jos palaria ! Mai degraba nu se oboseste nimeni de la dealerul din CT sa o ceara. Din pacate asta pare sa fie situatia in orasele unde nu prea e concurenta. Din cite reiese din mesajele tale oamenii nu prea s-au dat peste cap sa iti rezolve problema. Eu zic ca puteau scurta timpul de constatare a defectului in garantie si iti puteau aduce si piesa mai repede. Cind vrei sa rezolvi problema unui client suni de 3 ori pe zi la importator; nu astepti sa te contacteze importatorul cu un raspuns, incerci sa-l smulgi de la el. |
#58
Posted 03 July 2007 - 13:50
onatal, on Jul 3 2007, 10:39, said: Chiulasa a venit de saptamana trecuta, dar zace in depozit la Bucuresti si nu se oboseste nimeni sa o trimita la Constanta.M-am oferit sa merg eu sa o aduc.Bravo Ford, jos palaria ! Mai degraba nu se oboseste nimeni de la dealerul din CT sa o ceara. Din pacate asta pare sa fie situatia in orasele unde nu prea e concurenta. Din cite reiese din mesajele tale oamenii nu prea s-au dat peste cap sa iti rezolve problema. Eu zic ca puteau scurta timpul de constatare a defectului in garantie si iti puteau aduce si piesa mai repede. Cind vrei sa rezolvi problema unui client suni de 3 ori pe zi la importator; nu astepti sa te contacteze importatorul cu un raspuns, incerci sa-l smulgi de la el. |
#59
Posted 06 July 2007 - 19:09
Astazi a venit chiulasa la Constanta. Masina e programata pentru luni la reparatie.
|
#60
Posted 11 July 2007 - 13:48
dacadrean, on Jun 25 2007, 19:58, said: Cred ca ii mancam. Daaaaaaa ii mancam. Sigur, atata timp cat banii sunt la tine si piesa la ei, ii sugi de p@#$. Cineva a argumentat ca a fost viciu ascuns. Si ce legatura are asta cu faptul ca eu stau 2 luni cu masina blocata? Duc masina la alt dealer autorizat Ford unde se rezolva intr-o saptamana, cu tot cu comanda. Piesa veche ramane ca dovada a "viciului ascuns", daca o fi. Iar cu leasing-ul o rezolvi, ca nu mai stai 2 luni dupa dealerul de la C-ta. Dar asta este o solutie pt cineva ca mine care prefera sa faca un efort si sa mearga cu masina, nu pt cineva care prefera sa stea pe forum sa arunce cu noroi. Aia sunt intr-adevar niste neispraviti, nu-ti faci deservicii decat tie pt ca le dai bani... |
#61
Posted 12 July 2007 - 09:18
701, on Jul 11 2007, 14:48, said: Duc masina la alt dealer autorizat Ford unde se rezolva intr-o saptamana, cu tot cu comanda. Spune-mi si mie, te rog numele acelui dealer.. Comanda se face tot prin Romcar.Vina dealerului a fost ca a durat o luna constatarea defectului, dar dupa asta demersurile au fost facute de catre Romcar si e un sir de proceduri pe care le au(aprobari, etc) si care sunt aceleasi pentru toti dealerii.. Chiulasa cica nu a fost pe stoc vreo doua saptamani in Germania, asa ca nu stiu ce dealer din tara asta m-ar fi rezolvat intr-o saptamana. Am fost de fata cand omul de la piese din Constanta se chinuia sa sune la depozit si nu ii raspundea nimeni(chiulasa venise si nu o trimiteau).Departe de mine sa iau apararea Trans Atlantis-ului, dar problema este la Romcar si la procedurile lor de solutionare a garantiilor.Faptul ca sesizarea mea la serviciul clienti a primit raspuns dupa fix doua saptamani este elocvent. Si decat sa plimb masina pe platforma prin tara cautand un ipotetic dealer mai operativ..da, prefer sa arunc cu noroi pe forum.Macar atat sa fac. Si crede-ma ca lucrurile s-au miscat ceva mai repede dupa ce am postat mesajele..Adica am primit raspuns de la Romcar a doua zi. Cred ca n-a fost o simpla coincidenta. |
#63
Posted 15 July 2007 - 16:03
Sper ca s-a sfarsit visul cel urat, dar parca mi-e frica sa ma bucur..Masina merge impecabil, si cu exceptia unei zgarieturi nu foarte mari pe aripa spate(era de asteptat, dupa patru luni in care a stat in garajul dealerului) si a farurilor care trebuie reglate, merge impecabil. Sper sa am mai mult noroc de acum incolo. Si in sfarsit pot sa va arat si o poza a subiectului acestui thread.
Attached Files |
#64
Posted 15 July 2007 - 21:10
S-o stapanesti sanatos fara alte incidente. Sper ca au zis ca repara zgarietura nu?
|
|
#66
Posted 10 August 2007 - 12:31
Salut. Ma poate ajuta cineva cu costul aproximativ al unei revizii la un ST? Perioada dintre revizii care ar fi?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users