Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Pe ce produs ati da 1000 de lei sau mai mult?
Last Updated: May 30 2007 01:40, Started by
tihomir
, May 30 2007 00:27
·
0
#1
Posted 30 May 2007 - 00:27
Ideea e in felul urmator, vreau sa comercializez un produs nou (nou pentru mine ca si comerțant nu neaparat nou pe piata), inca nu m-am decis asupra produsului dar vreau sa aiba un pret de la 1 000 de lei in sus.
Pe ce produs ati da o asemenea suma. Obiecte de artizanat, obiecte facute la comanda? Mobila? Aparatura (desi nu am de gand sa vand asa ceva fiind mare concurenta)? Flori? Bijuterii? Orice. Deci ideal ar fi ca fiecare sa spuneti, din punctul vostru de vedere pe ce ati da 1 000 de lei (noi). |
#2
Posted 30 May 2007 - 00:42
M-am prins, tu vrei sa vinzi "ceva" si nu stii ce si ne intrebi pe ce am fi dispusi sa dam x lei ca sa stii ce sa ne vinzi dupa
|
#3
Posted 30 May 2007 - 00:47
da-mi voie sa mentionez ca e unul din cele mai stupide lucruri pe care le-am intalnit in ultima vreme...daca nu cel mai cel...
nu poti sa fixezi un pret fara sa ai habar de produs pret = cost + profit + valoare adaugata unde cost (timp/nivel de munca + costuri fixe + costuri variabile ) unde costuri variabile = materiale/materii prime + cheltuieli aditionale...iar formulele pot varia de la carte la carte de economie...si de la nivelul de calcul propus ce spui tu acolo e o fantezie si un exercitiu de imaginatie pueril al carui scop nu-l vad...dar ca sa-ti satisfac curiozitatea eu as da 1000 de lei pe orice am nevoie si costa atat ! din punct de vedere aol marketingului pretul reflecta si nevoia (sau dorinta consumatorului) nevoia e o necesitate de orice fel de pe piramida lui maslow, dorinta nu e decat o nevoie psihologica... daca nevoia e mare si oferta redusa pretul creste, daca nevoia e mica si oferta redusa pretul ramane mediu daca nevoia e mica si oferta mare, pretul scade, daca nevoia e mare si oferta e mare, pretul ramane mediu... deci numai dpdv al nevoii si al semnificatiei produsului respectiv iti pot spune pe ce, cand si in ce conditii as da 1000 de lei pe ceva, orice din punct de vedere al c` si al s` respectiv inclinatiile marginale spre cosum si economisire, calculate de celebrul john maynard keynes... daca astazi mi se sporesc veniturile, voi mai inclinat sa maresc consumul decat economisirea. deci daca ieri aveam 1000 de lei, probabil cheltuiam 70-80 % si economiseam 20-30 % daca maine o sa am 2000 de lei probabil voi cheltui mai mult de 70 % si evident, voi da 1000 de lei mai usor pe ceva nu neaparat necesar. daca tu gandesti real, fapt care m-ar intrista profund, trebuie sa consideri faptul ca un pret mare nu inseamna un profit mare Cifra de afaceri = turnover = total venituri la sfarsitul exercitiului financiar reprezinta, cum vrei s-o iei, totalul incasarilor... pentru pretul ala, o sa ai un cost, al produselor, agregat, care trebuie sa fie mai mic decat veniturile pentru a avea ceea ce se numeste profit pe artizanat nu pot da 1000 de lei, ca sunt roman...imi confectinez singur... pe bijuterii dau daca e nevoie, daca vreau, dar nu ma motiveaza faptul in sine ca e o bijuterie, sa dau sau nu 1000 de lei...etc... Quote Ideea e in felul urmator, vreau sa comercializez un produs nou (nou pentru mine ca si comerțant nu neaparat nou pe piata), inca nu m-am decis asupra produsului dar vreau sa aiba un pret de la 1 000 de lei in sus. daca nu, mult succes in tentativa ta de antreprenoriat |
#4
Posted 30 May 2007 - 01:07
Quote M-am prins, tu vrei sa vinzi "ceva" si nu stii ce happy.gif si ne intrebi pe ce am fi dispusi sa dam x lei ca sa stii ce sa ne vinzi dupa Sa zicem sondare a pietei Quote pret = cost + profit + valoare adaugata unde cost (timp/nivel de munca + costuri fixe + costuri variabile ) unde costuri variabile = materiale/materii prime + cheltuieli aditionale...iar formulele pot varia de la carte la carte de economie...si de la nivelul de calcul propus Asta e treaba mea nu a ta, in functie de raspunsuri imi fac estimarile. Nu ti-am cerut o evaluare a planului meu de marketing ci o parere subiectiva despre un produs concret pentru care ai da banii astia. Quote per total...eu ca economist nu pot sa cataloghez afirmatia asta decat ca aberatie (ca termen lingvistic)...si sper din tot sufletul sa glumesti daca nu, mult succes in tentativa ta de antreprenoriat Am deja o afacere si sunt multumit de cum merge, vreau doar sa-mi extind portofoliul si in alte domenii. Nu sunt economist de profesie si nu imi fac planurile de afaceri dupa manuale si nici nu am de gand, am cerut niste pareri subiective, nu lectii de marketing. Tu ca om, nu ca economist, ce ai cumpara acum cu 10 milioane, un computer, o piesa de mobilier sau un obiect de arta? Ce e asa de aberant in intrebarea asta? Edited by tihomir, 30 May 2007 - 01:08. |
#5
Posted 30 May 2007 - 01:15
bineinteles ca e aberant !
pretul il calculezi in functie de estimari, nu invers si nu vreau sa o iei ca pe o jignire dar se vede de departe ca nu esti economist, si mai ales, nici ca nu tii cont de opinia unuia, oricare... banii ii dau in functie de nevoie. nevoia difera in functie de om si de circumstante. eu ca om as cumpara si o furnica cu 10 milioane daca asa avea nevoie de ea si daca mi-ar satisface anumite necesitati ! 10 milioane sunt diferite pentru un somer sau pentru irinel columbeanu etc gandesti gresit si imi pare rau c-am pierdut timpul si m-am obosit sa iti explic ceva in primul post mult succes in afacerea ta...o sa ai nevoie p.s ala nu era plan de marketing (ala contine politica de produs/pret/promovare/distributie) aia era o banala lectie de cultura generala economica si o tentativa de a te orienta spre o gandire corecta, care se pare, a esuat Edited by spare-me, 30 May 2007 - 01:17. |
#6
Posted 30 May 2007 - 01:34
Quote bineinteles ca e aberant ! pretul il calculezi in functie de estimari, nu invers si nu vreau sa o iei ca pe o jignire dar se vede de departe ca nu esti economist, si mai ales, nici ca nu tii cont de opinia unuia, oricare... Eu am inteles foarte bine ce vrei sa spui dar tu nu pricepi un lucru, vroiam doar niste opinii referitoare la un produs care in opinia ta merita pretul asta. Nu am cerut altceva decat niste pareri subiective, poate unu a vazut un produs la 15 milioane care il intereseaza si ar fi bucuros sa-l gaseasca la 10, pe mine ma interesa sa numeasca produsul. Momentan vand niste produse in jurul sumei de 1 mil, incerc sa vad daca pot face la o singura vanzare profitul pe care il fac acum la zece vanzari. Caut doar o insiruire de produse, poate imi aleg vreunul. Profilul clientului, estimarile cheltuielilor mele si restul mi le fac singur nu pe forumuri. Quote mult succes in afacerea ta...o sa ai nevoie Si esecurile sunt binevenite, am invatat cate ceva si din afacerile profitabile si din cele in care am pierdut.... |
#7
Posted 30 May 2007 - 01:40
Quote Momentan vand niste produse in jurul sumei de 1 mil, incerc sa vad daca pot face la o singura vanzare profitul pe care il fac acum la zece vanzari. Caut doar o insiruire de produse, poate imi aleg vreunul. eu as da azi 10 milioane si pe un timbru daca mi-ar trebui pentru o colectie la fel cum da altul pe o masina de spalat... omule, un produs nu costa 10 milioane degeaba, ci fiindca are un cost de productie ! pe care tu il platesti ca producator, sau ca importator/distribuitor/etc... deci nu poti sa-l compari cu bunul de 1 milion ! pentru tine daca a vinde un produs de 10 milioane e mai usor decat sa vinzi 10 de 1 milion, nu vrei altceva decat sa-ti reduci volumul... oricum ai da-o, ca profit nu schimbi absolut nimic dar oricum...simt cand sunt in plus, imi pare rau c-am irosit timpul, asa ca nu ma mai bag...do whatever ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users