Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane
 Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa

Un sunet pronuntat la BMW e90 318i

Caut sugestii pentru achizitionar...
 Acest LNB......

Salarii compensatorii?

Recomandare service in Slatina pe...

De unde cumparati piese de schimb...
 Iesirea din coproprietate

Mouse wireless ergonomic cu bater...

Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!
 

Cum plecăm cu mașina prin Europa

- - - - -
  • Please log in to reply
100 replies to this topic

#91
moki

moki

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,232
  • Înscris: 15.01.2007
La vama nu va controleaza nimeni de cauciucuri,dar daca Doamne-fereste aveti vreun incident auto,e posibil sa fiti trasi la raspundere si voi,chiar daca nu sunteti vinovati(bineinteles in caz de vreme rea).
Ce sa zic,daca aveti cauciucuri de iarna pe masina,nu cred nici eu ca o sa va trebuiasca lanturi,dar daca asa e legea.....
Puteti merge la risc,dar daca se gaseste vreo unul sa va caute e posibil sa va dea o amenda de cateva zeci de euro.

#92
fotojunior

fotojunior

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 861
  • Înscris: 02.05.2006

View Postpakatosu, on Dec 21 2008, 11:21, said:

Oricum.. mie tot mi se pare aberant ca tre sa iei lanturi la o masina de teren.. ma rog.. poate nu ma pricep eu
Ramane sa-i dau vestea acum :D

LE: Si sa presupunem ca nu luam lanturi si cauciucuri.. ce se intampla?
cauciucurile de iarna sunt obligatorii peste tot in europa, lanturile se folosesc foarte rar.
in ungaria daca ai accident din cauza zapezi de pe carosabil si nu ai cauciucuri de iarna furi si o amenda zdravana.
in schimb in austria, te poate opri oricand politia si te amendeaza pentru masina nedotata corespunzator conditiilor meteo si este doar de 900 euro.
in cehia am fost anul acesta la sfarsitul lui martie si aveam anvelope de iarna, cand mai aveam vreo 100 km pana la praga a inceput o ninsoare groaznica care se depunea foarte repede pe sosea. autostrada trece peste niste dealuri cu rampa si pante pronuntate asa ca politia a format imediat un filtru total si toti care nu aveau anvelope de iarna si tirurile erau dirijati pe un drum national.

#93
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,747
  • Înscris: 15.06.2007

View Postlori_2001, on 27th June 2008, 10:07, said:

Exista preturi si preturi. Cea mai buna oferta , in ultimii ani, a fost la 160 de lei, lada cu alimentara dubla, 12 si 220.
Pentru alimentare numai la 12 v : 100 lei.


Acuma la Kaufland/ real billa, etc, pretul la lada frigorifica variaza 170~200ron, Au alimentare duala: 220v si 12v, e ok in sensu asta.
Ma-am documentat despre racirea termoelectrica, pe wiki
Concluzie: randament minim 5-10% din energia consumata se consuma pe transferul de caldura, restu e numa caldura.
Depinde de temperatura mediului in care lucreaza, care influenteaza la randul lui randamentul.
Cel mai tare ar fi o lada cu vaporizator de azot lichid. Si daca s-ar gasi in comert azot lichid in butelii mai mici , ar fi cool, sa racesti instant ca in Terminator :peacefingers:

#94
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,747
  • Înscris: 15.06.2007
O intrebare stupida dar totusi ce facem? Se iau si cheile de rezerva ale masinii  la drum ?

Daca pleci la distanta cu masina, mii de km, ex in Grecia, faci plaja etc.  Si prin absurd se fura geanta portofelul, sau se pierd pe plaja cheile masinii.
E bine sa ai cheile de rezerva la hotel nu?  Ati luat careva in considerare acest aspect?

Edited by tfmercedez, 16 June 2009 - 14:01.


#95
iiiiii84

iiiiii84

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 448
  • Înscris: 18.01.2008

View Posttfmercedez, on 16th June 2009, 15:00, said:

O intrebare stupida dar totusi ce facem? Se iau si cheile de rezerva ale masinii  la drum ?

Daca pleci la distanta cu masina, mii de km, ex in Grecia, faci plaja etc.  Si prin absurd se fura geanta portofelul, sau se pierd pe plaja cheile masinii.
E bine sa ai cheile de rezerva la hotel nu?  Ati luat careva in considerare acest aspect?
Eu de multe ori am luat in considerare aspectul asta chiar si la drumurile mai scurte pana la mare la noi etc. Exista riscu sa ti incui cheia in portbagaj/masina sau in cel mai nefericit caz sa o pierzi.
Eram in trecere prin Ploiesti am oprit la o benzinarie sa alimentez, tipul cu masina de langa mine devine mai agitat lasase cheia in masina (o skoda fabia noua) si masina se incuiase. Redepe isi suna acasa sa intrebe de cheia de rezerva, raspunsul a venit ca un trasnet cheia era in torpedo. Eu am terminat de alimentat, am mai stat 4-5 min sa asist la scena (se adunase lumea si fiecare isi dadea cu parerea).
Deci poti sa o iei cu tine dar sa o tii intr un loc sigur.

#96
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,747
  • Înscris: 15.06.2007

View Postiiiiii84, on 16th June 2009, 15:37, said:

Eu de multe ori am luat in considerare aspectul asta chiar si la drumurile mai scurte pana la mare la noi etc. Exista riscu sa ti incui cheia in portbagaj/masina sau in cel mai nefericit caz sa o pierzi.
Eram in trecere prin Ploiesti am oprit la o benzinarie sa alimentez, tipul cu masina de langa mine devine mai agitat lasase cheia in masina (o skoda fabia noua) si masina se incuiase. Redepe isi suna acasa sa intrebe de cheia de rezerva, raspunsul a venit ca un trasnet cheia era in torpedo. Eu am terminat de alimentat, am mai stat 4-5 min sa asist la scena (se adunase lumea si fiecare isi dadea cu parerea).
Deci poti sa o iei cu tine dar sa o tii intr un loc sigur.


pai o sa stea la gatul consoartei:P i-o fac bijuterie/inel/bratara. Daca n-o pierd si pe ea, totul e ok.
Ma gandeam ca si prin DHL/ Fed ex/ UPS se pot trimite in 24h din tara, dar costa mult, chiar si pentru o cheie... ajunge vreo 50 E.

Noroc ca masina mea nu e "isteata" si nu se incuie singura de capu ei, cum fac unele alarme "ineligente" care incuie masina cu moorul pornit. La ce bun? Daca vreau sa incui incui singur. Ce-i drept de multe ori am si uitat masina descuiata, dar nu erau cleptomani in zona... Lacatele nu-s pentru hoti, vorba veche.

Edited by tfmercedez, 16 June 2009 - 14:48.


#97
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Peste 3 saptamani urmeaza sa plec cu masina(opel astra classic) in concediu in Grecia
P
Ce ar trebui sa verific inainte de a efectua un drum mai lung si ce consumabile (sau orice altceva) ar trebui sa am la mine pentru eventuale situatii meplacute

#98
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,596
  • Înscris: 17.08.2007

View PostMembruAnonim, on 2nd July 2009, 07:47, said:

Peste 3 saptamani urmeaza sa plec cu masina(opel astra classic) in concediu in Grecia
P
Ce ar trebui sa verific inainte de a efectua un drum mai lung si ce consumabile (sau orice altceva) ar trebui sa am la mine pentru eventuale situatii meplacute

Daca ai avea o trusa de scule te-ai pricepe sa faci ceva?

Daca masina o folosesi frecvent si stii ca ai o problema mergi si rezolv-o iar daca nu mergi la o verificare de rutina sa-i faca un fel de revizie (jocuri, nivele lichide).

In rest....cu D-zeu inainte ! Concediu placut !

#99
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,747
  • Înscris: 15.06.2007

View Postatupi, on 2nd July 2009, 08:29, said:

Daca ai avea o trusa de scule te-ai pricepe sa faci ceva?

Daca masina o folosesi frecvent si stii ca ai o problema mergi si rezolv-o iar daca nu mergi la o verificare de rutina sa-i faca un fel de revizie (jocuri, nivele lichide).

In rest....cu D-zeu inainte ! Concediu placut !
Si eu tot un astra clasic am... Am dus-o cu o sapt inainte de plecare, la service, sa-si dea cu parerea la ea, suspensii , bucse, directie, jocuri pe ici pe colo, au refacut  presiunea in cauciucuri inclusiv rezerva (manometrul de la ei, parca e mai precis deci o sa am presiunea dorita nu la ghici), am reglat pozitia farurilor, si filtru de aer, ca era cam prafuit, asta asa, ca moft ca plec la drum lung, uleiu si restu filtrelor au abia 10000km le mai las. I-am mai pus sa unga usile. S-au mai uitat la lichid de servo, frana, racire sa fie ok.

Edited by tfmercedez, 02 July 2009 - 08:22.


#100
vmaster

vmaster

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 476
  • Înscris: 24.06.2009
[quote name='paunas' date='2nd July 2009, 07:47' post='6720780']
Peste 3 saptamani urmeaza sa plec cu masina(opel astra classic) in concediu in Grecia
P
Ce ar trebui sa verific inainte de a efectua un drum mai lung si ce consumabile (sau orice altceva) ar trebui sa am la mine pentru eventuale situatii meplacute

Uite un sfat de la unul care pleaca an de an din 96 cu masina afara.
Fac o lista pentru un eventual copy/paste:

lista:
triunghi reflectorizant (ideal 2 daca e loc in portbagaj)
manometru (se pleaca cu pres facuta)
compresor cu alim el la 12V (sau pompa pt ecoturism)
shufa de tractat (ideal elastica)
vesta reflecorizanta (ideal 2 buc)
2 sigurantze de rezerva pt auto
becuri de faza si stop (1 si 1)
cric bun si coarba (ideal in cruce)
vezi ca roata de rez este OK
trusa medicala OK (ideal cat mai noua si curata ca sa vada politia)
o pereche de manusi de lucru (din alea de carpa/piele se gasesc la mag gen Brico la articole de gradina)
cabluri cu clesti pt dat/luat curent la/dela baterie
lichid de parbriz daca ai loc (se pleaca cu plinul facut oricum)
o carpa curata.

Par multe dar crede-ma ca nu ocupa asa de mult loc. Le strecori pe unde se poate.
Drum bun si concediu extraordinar!

#101
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
multumedc mult

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate