Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Dacia vinde tot mai putin
Last Updated: Aug 04 2012 18:49, Started by
turbo trabannt
, Mar 14 2007 13:39
·
0
#55
Posted 14 March 2007 - 21:51
AlexIP, on Mar 14 2007, 19:21, said: Speaking of, cat costa cel mai ieftin Logan anul trecut? Ca in ultimii 2 ani a crescut 1200 de euro, de la 5400 la peste 6600. cand a costat cel mai ieftin logan 5400 euro? poate era 5800 X-plane, on Mar 14 2007, 20:26, said: Unde ai invatat tu aritmetica asta? Cand am vazut ce aberatie ai scris am crezut ca am nimerit pe alt topic. lol si eu ma miram de aritmetica asta fiberspeeder, on Mar 14 2007, 20:40, said: Deci in loc sa creasca vanzarile ca au bagat acest formidabil break MCV power booster ei sunt in scadere. Blestemele celor care nu mai vor masina romaneasca si nu vor sa plateasca nici taxe de "poluare" i-au ajuns pe acesti francezi fomisti. Personal sper sa dea faliment si sa preia fabrica alta firma, eventual germana. De mancatorii astia de branza m-am saturat. daca vrei din cauza taxei de prima inmatriculare eu zic sa iti doresti si falimentul Porsche romania sau a grupului tiriac auto. si nu uita nici pe cei de la Citroen Edited by romaximusro, 14 March 2007 - 21:52. |
#56
Posted 14 March 2007 - 22:15
Pai si aia de la Porsche Romania tot niste incompetenti sunt, incepand de la service si terminand cu cei de la receptie, ai dracu cand intri au toti cate un telefon la ureche si abia ridica un ochi sa vada ce-i cu tine...
Cand am vazut ce scarba au in vene am plecat rapid, nu le fac vanzare unor imbecili, si asa auzisem niste povesti de groaza despre service... Sa dea si aia faliment. Oricum mie nu or sa-mi ia nici un ban, never ever. |
#57
Posted 14 March 2007 - 23:34
Chiar la inceput tin minte ca a fost 5400. Stiu cel putin un pensionar care si'a cumparat la 5400 Loganul, alb, chel, jenti de tabla fara capace, etc, pe vremea cand era cu precomanda. Bine, e deja ruginit la toba.
|
#58
Posted 15 March 2007 - 01:59
care l-a luat sh, pt ca de nou nu avea cum sa il ia la pretul asta
|
#59
Posted 15 March 2007 - 07:55
AlexIP, on Mar 14 2007, 23:34, said: Bine, e deja ruginit la toba. Si inca un aspect al pretului in Euro al Loganul este raportarea Euro-Leu. 1Euro atunci era 40.000lei acum e 33.800 lei. Multi furnizori sunt si din Romania si de aici pot proveni diferente. Edited by $eb, 15 March 2007 - 07:56. |
#60
Posted 15 March 2007 - 08:46
turbo trabannt, on Mar 14 2007, 17:56, said: pe trendul asta "optimist" cum zici tu 3.9% *12 luni= -46.8% fata de anul trecut. super naspa si nu e motiv de bucurie ca gorobetii de pe linie o sa fie dati afara. Pai ce se intampla daca in fiecare luna se inregistreaza sa zicem 10% scaderi? dupa calcule rezulta 10%X12 luni = -120 % Ce credeti ca se va intampla cand se va scoate taxa de prima inmatriculare la masinile SH, cu Dacia? LE: Vad ca s-a comentat matematica lui turbo trabannt Edited by Arpi, 15 March 2007 - 08:48. |
#61
Posted 15 March 2007 - 08:57
Pun pariu ca taxa nu se va scoate.
Poate va suporta modificari , dar mai mult ca sigur nu se va scoate. Au spus-o raspicat de mai multe ori. |
#62
Posted 15 March 2007 - 09:04
V-ati cam indepartat de la subiect...
C-o fi laie c-o fi balaie, da' cu datele APIA bre, cu datele APIA ce facem? Mie mi se pare destul de grav sa apara date diferite din cele doua surse discutate. |
#63
Posted 15 March 2007 - 09:08
pai au aparut datele apia? si in ce difera? ca acolo se vb de cerere totala (export+interne).. anyway sa asteptam cifrele apia
|
#64
Posted 15 March 2007 - 11:02
X-plane, on Mar 15 2007, 07:26, said: Unde ai invatat tu aritmetica asta? Cand am vazut ce aberatie ai scris am crezut ca am nimerit pe alt topic. ma rog , eu am refacut calculele dar tot varza e. adica avem o "crestere negativa " apia nici ustoroi nu a mancat nici gura nu ii miroase , nu? se poate sti cat au fost vanzarile de mcv? Edited by turbo trabannt, 15 March 2007 - 11:02. |
|
#65
Posted 15 March 2007 - 11:05
ba se poate stii. insa mai mult ca sigur ca doar in statisticile apia pe bani. daca avem pe cineva saritor care are acces la asa ceva..
|
#66
Posted 15 March 2007 - 11:16
romaximusro, on Mar 15 2007, 22:05, said: ba se poate stii. insa mai mult ca sigur ca doar in statisticile apia pe bani. daca avem pe cineva saritor care are acces la asa ceva.. pariul meu este ca mcv-ul a "canibalizat" clientii de Logan de la sedan. |
#67
Posted 15 March 2007 - 11:30
Gandeste te ca romanii asteptau de mult un break.
Ce merge prost la Dacia sunt vehiculele utilitare. Si e si normal zic eu. Van-urile se vand la jumatate fata de papucuri anul trecut. Un pick up nu exista inca, si chiar si van-ul e o gluma. Faptul ca au mers cu o caroserie comuna, mi se face normal sa mai calce in strachini,.. canu e chiar asa de prost romanul. |
#68
Posted 15 March 2007 - 11:32
$eb, on Mar 15 2007, 22:30, said: Gandeste te ca romanii asteptau de mult un break. Ce merge prost la Dacia sunt vehiculele utilitare. Si e si normal zic eu. Van-urile se vand la jumatate fata de papucuri anul trecut. Un pick up nu exista inca, si chiar si van-ul e o gluma. Faptul ca au mers cu o caroserie comuna, mi se face normal sa mai calce in strachini,.. canu e chiar asa de prost romanul. van-ul e o gluma proasta. pacat de asteptarea pt el. dar intrebarea mea e: mcv e utilitar sau nu? ma refer la cel cu 7 locuri folosit de firme ca si duba. |
#69
Posted 15 March 2007 - 11:36
vanul e o gluma proasta doar daca te gandesti la el ca succesor al pick-up-ului. insa daca te gandesti la el ca model de sine statator e destul de interesant din cauza pretului. Nu inteleg de ce nu au lansat pick-up-ul deodata cu van-ul, poate din cauza ca nu aveau suficienta capacitate de productie (poate de aia vor exporta loganuri pt franta din maroc) si decat sa dea termene imposibile au preferat sa il lanseze mai tarziu. poate de aia van-ul va fi lansat in europa de vest si pe alte piete abia la sfarsitul anului curent
|
|
#70
Posted 15 March 2007 - 13:16
Dupa cum spunea cineva pe aici, romanii au asteptat un break. Foarte corect... din pacate au primit o duba. Eu imi mentin o afirmatie de acum 6 luni. Daca Dacia ar fi scos un break normal, la un pret apropiat de Sedan, ar cam fi spart piata. Din pacate in gandirea lor primitiva, ei au crezut ca romanul vrea doar spatiu. Ghinion, romanul s-a mai mutat si el pe la oras ca deh a intrat in UE si s-a cam saturat sa care porcu cu masina ca acum e cetatea european si a devenit mai pretentios, asa ca prefera sa cumpere carne prospata la kg din supermarket. Multi romani voiau o masina combi accectabila ca pret pentru concedii nu o duba corcita pentru carat marfa.
Din pacate pentru dacia, target-ul MCV-ului este acum segmentul de piata reprezentat de micile firme. Marile corporatii inca prefera flote din grupul VAG in special. Duba, este un semiesec. Chiar ii costa asa mult sa puna o usa culisanta, stiindu-se problemele cu parcarile din marile orase si necesitatea de a putea descarca marfa in locuri cat mai stramte? Sedan-ul incepe sa piarda teren pe orasele mari in fata masinilor mici. E mai usor sa te strecori cu ele intr-un trafic infernal si consuma si mai putin. Doar cei cu posibilitati financiare mai mici care au familie@copii mai prefera Sedan-ul de la Dacia. Daca ne uitam pe aria 'Sfaturi cumpare auto" o sa vedem un prag psihologic de 10.000 de euro. Sunt oameni care isi pot permita o masina de pana in 10.000 de euro (de cele mai multe ori in jur de 8000 de euro) si oameni care isi permit masini de peste 10.000 cu un prag psihologic de 15.000 de euro. In cazul primului prag alternativele sunt 1. O masina mica si economica binisor dotata pentru oras. 2. Logan 3. Un SH german. In cazul 2, masini de peste 10000 de euro Sedanul pierde din start datorita finisajelor interioare. Degeaba masina are dotari bune daca finisajul e de kkt. In aceasta categorie oamenii deja devin mai pretentiosi la capitolul confort. MCV-ul aici pierde detasat fata de ceilalti producatori (Skoda Tour, Opel Astra G, Renault Megane - versiunile combi de ex), din cauza finisajelor si aspectului. Oamenii nu vor doar spatiu, mai vor si calitate pe segmentul de piata reprezentat de persoanele fizice cu familie. Cine-si permite o masina de 13.000 de euro sa zicem, inseamna ca-si mai poate permite un 15-20 de euro in plus pe luna la o rata de credit sau leasing si se arunca mai sus cu 1000-2000 de euro ca sa-si cumpere alceva mai stilat@finisat@confortabil. Practic target-ul lor ramane cel al micilor firme unde patronul isi baga picioarele in angajati si-si ia o masina multifunctionala, de regula diesel cheala... so ne reintoarcem la pragul de sub 10000 de euro. Peste pragul de 15.000 nu are rost sa vorbim ca deja acele persoane nu reprezinta targhet-ul dacia. Oricum, important pentru un producator nu este doar numarul de masini vandute... ci si versiunile masinilor vandute. Degeaba vinde Dacia 3 logane chele, daca Skoda vinde o Octavia Full. Oare cine are profit mai mare? |
#71
Posted 15 March 2007 - 13:29
Logan BReak = masina de nota 10.
Am mers cu ea si este mult mai buna ca Berlina. Edited by Basarab, 15 March 2007 - 13:39. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users