Unde sa NU ne cazam in Romania
#703
Posted 25 September 2013 - 08:51
Cateva ne-recomandari dintr-un mini-circuit de weekend al bisericilor sasesti fortificate din Transilvania:
1. pensiunea " Casa Cositorarului" din Sighisoara: m-a deranjat faptul ca desi aveam rezervare confirmata prin "booking.com" pentru 2 camere, in ziua in care am plecat spre Sighisoara i-am sunat pentru niste detalii si nu stiau nimic de nicio rezervare si nici nu mai aveau camere libere. Motivul : probleme cu internetul. M-a deranjat faptul ca nu si-au cerut scuze ( daca se trezeau cu noi la ora 10 seara la receptie unde ne cazau?) si au mai avut si pretentia sa intru eu pe booking.com si sa anulez rezervarea ca sa nu plateasca ei un comision de 15 RON/camera. Pacat de locatie, ar fi meritat un management mai competent. 2. pensiunea Unglerus din Biertan: desi arata foarte bine si este mobilata si decorata cu personalitate (cu mici scapari), am suferit de frig in niste camere imense in care caloriferele au ramas reci toata noaptea desi am fost intr-un weekend friguros si ploios de sfarsit de septembrie. Cel mai rau a fost ca in nici una din cele doua camere nu s-a putut face un dus : in una toata apa se scurgea pe sub cada in baie, in cealalta apa tasnea din bateria de la dus pe oriunde, numai prin para de la dus nu. Mare dezamagire, la fel ca si micul dejun cam sarac pentru cei 180 RON/camera de la restaurantul medieval Unglerus (paine cu unt si cu gem si cate 2 ochiuri cu o felie de sunca si una de cascaval + cafea/ceai) . |
#704
Posted 25 September 2013 - 09:02
#705
Posted 25 September 2013 - 10:19
cocolino26, on 25 septembrie 2013 - 08:51, said:
Cateva ne-recomandari dintr-un mini-circuit de weekend al bisericilor sasesti fortificate din Transilvania: 1. pensiunea " Casa Cositorarului" din Sighisoara: m-a deranjat faptul ca desi aveam rezervare confirmata prin "booking.com" pentru 2 camere, in ziua in care am plecat spre Sighisoara i-am sunat pentru niste detalii si nu stiau nimic de nicio rezervare si nici nu mai aveau camere libere. Motivul : probleme cu internetul. M-a deranjat faptul ca nu si-au cerut scuze ( daca se trezeau cu noi la ora 10 seara la receptie unde ne cazau?) si au mai avut si pretentia sa intru eu pe booking.com si sa anulez rezervarea ca sa nu plateasca ei un comision de 15 RON/camera. Pacat de locatie, ar fi meritat un management mai competent. cand am revenit in tara am contactat booking romania ... au fost foarte amabili, ne-au spus ca trebuia sa ii contactam imediat la fata locului ... apoi ne-au achitat jumatate din diferenta platita altui hotel. |
#706
Posted 25 September 2013 - 10:26
adrian_r5, on 25 septembrie 2013 - 09:02, said:
Si ce ai facut ... ai anulat rezervarea ? Am anulat-o pentru ca le-am promis la telefon ca o fac si am vrut sa ma tin de cuvant. Am fost si la cofetaria lor (foarte cocheta) si am luat cate o prajitura si un ceai, dar n-am vrut sa le bat obrazul fetelor de acolo ca m-am gandit ca probabil nu au nicio legatura cu partea de cazare. Daca isi permit sa-si bata joc de contractul pe care il au cu booking.com le urez succes, dar nu-i vad bine pe termen lung. |
#707
Posted 25 September 2013 - 11:24
cocolino26, on 25 septembrie 2013 - 10:26, said:
Am anulat-o pentru ca le-am promis la telefon ca o fac si am vrut sa ma tin de cuvant. cocolino26, on 25 septembrie 2013 - 08:51, said:
Motivul : probleme cu internetul. Edited by adrian_r5, 25 September 2013 - 11:34. |
#708
Posted 25 September 2013 - 14:44
cocolino26, on 25 septembrie 2013 - 08:51, said:
... desi aveam rezervare confirmata prin "booking.com" pentru 2 camere, in ziua in care am plecat spre Sighisoara i-am sunat pentru niste detalii si nu stiau nimic de nicio rezervare ... Începând cu 2008, am avut cazări prin booking.com de zeci de ori. Totdeauna am sunat la hotel/pensiune cu vreo 2 - 3 săptămâni înainte, tocmai pentru a preîntâmpina situaţii similare cu a voastră. Şi de câteva ori a fost foarte bine că am sunat, chiar dacă a fost în ţară sau în afara ţării. Ideea e că există peste tot în lume deficienţe de comunicare, încă nu e ceva neobişnuit. Treaba asta nu constituie un motiv întemeiat de a trece la rubrica "Aşa nu" o pensiune sau alta. Probleme cu Internetul pot apărea oricând, indiferent cât de competent sau binevoitor e staff-ul, şi indiferent de locaţie. Se întâmplă şi la cele mai bune hoteluri din lume. Aşadar, învăţăm din greşeli şi, pe viitor, dacă facem rezervare pe net, dăm telefon ulterior să vedem dacă rezervarea noastră e ok. Preventiv ! Sănătate şi toate cele bune ! Edited by OvidiuNS, 25 September 2013 - 14:45. |
#709
Posted 25 September 2013 - 15:51
In cazul asta nu prea mai vad rostul rezervarii prin booking. (poate doar pentru review-uri) daca tot contactez direct pensiunea/hotelul.
|
#710
Posted 25 September 2013 - 16:02
omul a fost destul de clar: l-a deranjat faptul ca nu si-au cerut scuze ca nu le merge netu lor si au maiavut si tupeu sa il puna sa anuleze.
f bine ca a scris ce si cum sa stie si unu ca mine care are de ales unde sa faca rezervare si vrea sa se duca unde va fi tratat cu bun simt. |
#711
Posted 26 September 2013 - 09:54
OvidiuNS, on 25 septembrie 2013 - 14:44, said:
Începând cu 2008, am avut cazări prin booking.com de zeci de ori. Totdeauna am sunat la hotel/pensiune cu vreo 2 - 3 săptămâni înainte, tocmai pentru a preîntâmpina situaţii similare cu a voastră. Şi de câteva ori a fost foarte bine că am sunat, chiar dacă a fost în ţară sau în afara ţării. Ideea e că există peste tot în lume deficienţe de comunicare, încă nu e ceva neobişnuit. Treaba asta nu constituie un motiv întemeiat de a trece la rubrica "Aşa nu" o pensiune sau alta. Probleme cu Internetul pot apărea oricând, indiferent cât de competent sau binevoitor e staff-ul, şi indiferent de locaţie. Se întâmplă şi la cele mai bune hoteluri din lume. Aşadar, învăţăm din greşeli şi, pe viitor, dacă facem rezervare pe net, dăm telefon ulterior să vedem dacă rezervarea noastră e ok. Preventiv ! Sănătate şi toate cele bune ! exista se pare cazuri de overbooking ... in acei timp rezerva 10 persoane o camera ... 9 raman fara ... asa se pare ca a fost la noi ... DAR ... in ziua in care am plecat spre ei le-am trimis mail ca intarziem ... cand am ajuns am constatat ca nu suntem singurii fara camera ... de unde concluzia ... niste nesimtiti ... atata vreme cat au hotelul plin indiferent cum, restul nu mai conteaza. |
#712
Posted 26 September 2013 - 12:59
cocolino26, on 25 septembrie 2013 - 15:51, said:
In cazul asta nu prea mai vad rostul rezervarii prin booking. (poate doar pentru review-uri) daca tot contactez direct pensiunea/hotelul. Păi şi atunci cum mai poţi face o rezervare sigură, fără să plăteşti nimic ? Pe site-ul hotelului nu e sigură rezervarea, clar poţi lua plasă, pentru că nu mai există "umbrela" de la booking.com. Practic eşti la mâna hotelului. Iar preţul camerei e (de cele mai multe ori) mai mare decât dacă rezervi prin booking. Ca să nu mai vorbesc că multe hoteluri/pensiuni nu au site. Să presupunem că găseşti hotelul/pensiunea şi nr. de telefon. Ce faci ? Suni şi rezervi telefonic fără să le trimiţi nici un avans ? Sau te complici cu avansul prin bancă sau prin Western Union sau MoneyGram ? Scuze, dar eu n-am încredere. Doar o dată am procedat aşa, când am stat la Pensiunea Miraj, în Polovragi. A fost totul în regulă, dar am stat cu frică tot timpul până am ajuns acolo. Nu mai fac aşa, booking.com să trăiască ! Ai făcut rezervarea, ai verificat că hotelul ştie de ea, şi gata, eşti liniştit că nu se va întâmpla nimic rău. msn2, on 25 septembrie 2013 - 16:02, said:
omul a fost destul de clar: l-a deranjat faptul ca nu si-au cerut scuze ca nu le merge netu lor si au maiavut si tupeu sa il puna sa anuleze. f bine ca a scris ce si cum sa stie si unu ca mine care are de ales unde sa faca rezervare si vrea sa se duca unde va fi tratat cu bun simt. Sunt convins că şi-au cerut scuze că nu le-a mers net-ul, orice om îşi cere scuze în cazuri de astea, hai să fim serioşi. Când ai rezervare făcută şi ajungi acolo şi constaţi că nu le-a mers net-ul în perioada când booking-ul le-a trimis rezervarea ta, atunci eşti într-o stare în care nu mai percepi scuzele înterlocutorului, mai ales dacă acesta te pune să faci tu anularea. El îţi oferă cea mai simplă variantă de rezolvare a situaţiei, nu că ar plăti el 15 ron comision, dar tu eşti deja în stress, e normal să ţi se pară totul aiurea şi să rămâi cu impresia că staff-ul a avut tupeu şi nu şi-a cerut scuze. Repet, sunt convins că nu s-ar fi ajuns în situaţia respectivă dacă omul ar fi dat un telefon anterior la pensiune ca să verifice dacă le-a sosit rezervarea. mischaela, on 26 septembrie 2013 - 09:54, said:
exista se pare cazuri de overbooking ... Aia e altă situaţie, nu cea din cazul de faţă. Sănătate şi tcb ! Edited by OvidiuNS, 26 September 2013 - 13:03. |
|
#713
Posted 27 September 2013 - 09:09
OvidiuNS, on 26 septembrie 2013 - 12:59, said: Aia e altă situaţie, nu cea din cazul de faţă. asa au motivat cei de la hotel ... dar e cred doar ca au fost niste nesimtiti care am mers pe principiul ... ce daca avem rezervare ... daca exista cerere la fata locului servim ... nu a contat nici ca le-am trimis mail de confirmare ca venim si intarziem putin ... mail pe care au recunoscut ca l-au citit. |
#714
Posted 25 October 2013 - 08:07
De evitat este si Pensiunea Mosorel din Magura, Brasov. Proprietari sunt 2 tinerei care n-au nici cea mai mica idee despre ce ar presupune respectul pentru client. Cazarea s-a facut cu o intarziere de 2 ore, din cauza faptului ca nu aveau camere "pregatite". Apoi, desi check-out era prevazut la ora 12, la 11.30 am avut o vizita din partea proprietarei care ne-a indemnat sa ne grabim, ca se grabeste femeia de serviciu sa plece acasa. Pana acum am refuzat sa scriu reviewuri despre unitati de cazare, acceptand faptul ca nimeni nu e perfect si ca putem accepta faptul ca oricine poate gresi, insa e prima data cand cineva vine la usa mea, sa ma pofteasca frumos afara. Mai mult, cand am mers la receptie sa achit, proprietarul imi spune cu nonsalanta ca ar fi trebuit sa imi ia bani si pentru cina, desi nu solicitasem alte servicii decat cazarea. Nu stiu cum au ajuns proprietari de pensiuni, niste indivizi fara cea mai mica urma de educatie, de bun simt si de politete.
|
#715
Posted 25 October 2013 - 12:45
OvidiuNS, on 26 septembrie 2013 - 12:59, said:
Păi şi atunci cum mai poţi face o rezervare sigură, fără să plăteşti nimic ? Pe site-ul hotelului nu e sigură rezervarea, clar poţi lua plasă, pentru că nu mai există "umbrela" de la booking.com. Practic eşti la mâna hotelului. Iar preţul camerei e (de cele mai multe ori) mai mare decât dacă rezervi prin booking. Ca să nu mai vorbesc că multe hoteluri/pensiuni nu au site. Să presupunem că găseşti hotelul/pensiunea şi nr. de telefon. Ce faci ? Suni şi rezervi telefonic fără să le trimiţi nici un avans ? Sau te complici cu avansul prin bancă sau prin Western Union sau MoneyGram ? Scuze, dar eu n-am încredere. Doar o dată am procedat aşa, când am stat la Pensiunea Miraj, în Polovragi. A fost totul în regulă, dar am stat cu frică tot timpul până am ajuns acolo. Nu mai fac aşa, booking.com să trăiască ! Ai făcut rezervarea, ai verificat că hotelul ştie de ea, şi gata, eşti liniştit că nu se va întâmpla nimic rău. Off topic... Noi am plecat pana in Seychelles cu rezervari la care nu am platit nimic - doar mail-uri cu proprietarii (unul nu ne stia decat prenumele...) si a fost ok. On topic - Am rezervat de multe ori telefonic in Romania, fara avans si nu am avut probleme. In sa o data am rezervat camere la o pensiune (tot in Romania) prin booking (pentru 7 persoane) - cu cateva zile m-au anuntat de la pensiune prin sms ca ne-au anulat rezervarea (aveau alti clienti). Atunci nu am putut rezolva mare lucru, eram pe drum prin Europa, dar la intoarcere am facut scandal la booking si pana la urma au disparut de pe site-ul lor. Asa ca... totul tine (si) de noroc! Edited by T Irina, 25 October 2013 - 12:47. |
#716
Posted 18 November 2013 - 20:05
#717
Posted 18 March 2014 - 20:54
Mi-a recomandat cineva Casa Leul din Jupiter pentru vacanta de vara. A avut careva experiente rele pe acolo?
Multumesc. |
|
#718
Posted 20 March 2014 - 18:14
#719
Posted 20 March 2014 - 19:38
Am citit, dar parerile sunt impartite. De-asta vreau niste pareri ale colegilor de forum care au stat acolo
|
#720
Posted 28 April 2014 - 12:12
mischaela, on 26 septembrie 2013 - 09:54, said: exista se pare cazuri de overbooking ... in acei timp rezerva 10 persoane o camera ... 9 raman fara ... Conform contractului incheiat intre proprietar si Booking.com, in cazul de overbooking, proprietarul este obligat sa va gaseasca o alta cazare, la un pret similar sau, daca pretul e mai mare, sa plateasca diferenta. Asadar, pe viitor, in astfel de cazuri, ii comunicati proprietarului acest lucru si, daca nu vrea sa va rezolve cazarea, luati imediat legatura cu reprezentantii Booking care il vor convinge pe proprietar sa va gaseasca cazare. Daca refuza, va fi eliminat de pe site. Evident, voi va trebui sa va cautati alta cazare. Pe de alta parte, asa cum spunea si Ovidiu, cel mai bine e sa trimiteti mail si sa solicitati confirmarea rezervarii. Evident, daca nu primiti niciun raspuns in 2-3 zile, va rezervati in alta parte. In plus, e normal si corect sa anulati rezervarea doar daca aflati din timp ca pensiunea/apartamentul e ocupat: exista posibilitatea ca respectiva locatie sa fie postata spre inchiriere si pe alte site-uri decat booking.com. Altcineva face rezervare de pe un alt site iar proprietatul nu a avut timp sa actualizeze disponibilitatea camerelor. Na, se mai intampla. De asemenea, e normal sa anulati rezervarea macar cu cateva zile inainte de check-in daca ati facut-o doar "la misto" sau doar ca o varianta secundara de cazare in cazul in care varianta principala ar putea cadea. Nu anulati rezervarea daca proprietatul e nesimtit. Inca ceva: proprietarul nu plateste niciun comision catre booking.com daca Dvs. nu v-ati prezentat. El are optiunea de "no show" astfel incat nu va trebui sa plateasca niciun comision. Apropo, comisionul catre Booking e de minim 15% din pretul total. Edited by kimi_ro, 28 April 2014 - 12:14. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users