Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
India
Last Updated: Sep 10 2022 16:54, Started by
Crinuta
, Mar 18 2005 13:14
·
0
#469
Posted 06 March 2010 - 02:24
eu_sunt_danut, on 5th March 2010, 03:26, said: Da, iti multumesc mult, o sa-l contactez imediat ce ajung in India.... Acum citeam ce ai scris pe site, mi se pare foarte interesant , se mai organizeaza intalniri ? Daca vrei sa vezi un interviu dat unui site american (NeverNotHere.com) in 10 dec 2008 in Tiruvannamalai am pus cateva linkuri: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YwYdJo8dqyo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Ce5oHSvaaMI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Pe aceeasi pagina sunt si restul partilor din interviu. OM! |
#470
Posted 06 March 2010 - 12:57
advaita: multam fain pentru raspuns. mie mi-e clar ca, odata iesit din europa, civilizatia, asa cum o stim noi, devine alta. aici intrand si regulile de circulatie. pe moment nu am apelat la forumul LP sau altele de-afara pentru ca am observat in timp ca vesticii exagereaza un pic lucrurile - e normal, standardul de viata acolo e altul. si vesticii se iau prea mult dupa carte. scrie in LP ca tre' sa mergi acolo, acolo se duc. scrie ca tre' sa iei trenu' x sau busu' y, p-alea le iau. putini sunt cei care variaza semnificativ de la "manual". momentan caut surse de informare autohtone, iar tu pari sa fi cel mai avizat in domeniu.
revenind la oile noastre....traficul nu ma sperie. l-am vazut, am condus prin el (e drept, nu mult in haosu' din orasele mari). apoi sunt convins ca zonele pe care vreau eu sa le abordez sunt vag circulate - in china mergeam ore fara sa vedem o masina. as prefera masina din cauza vremii, comoditatii (e nasol la drum lung pe motor, oricare ar fi el, mai ales cu bagaj in spate), si nu in ultimu' rand datorita faptului ca nu toata lumea stie sa mearga pe moto daca-as pleca singur, da, ar fi o idee. momentan raman la masina. doua intrebari: 1. care zici c-ar fi perioada ideala dpdv meteorologic pentru a marsalui prin N indiei? 2. cam cat estimezi ca m-ar costa inchiriatu' unei masini? nu-mi trebuie ceva exact, ci un exemplu orientativ. uite nenea, pentru o masina echivalenta cu o dacia 1310 de la noi te costa 10 lei/zi. |
#471
Posted 08 March 2010 - 17:18
DeathRipple, on 6th March 2010, 12:57, said: 1. care zici c-ar fi perioada ideala dpdv meteorologic pentru a marsalui prin N indiei? 2. cam cat estimezi ca m-ar costa inchiriatu' unei masini? nu-mi trebuie ceva exact, ci un exemplu orientativ. uite nenea, pentru o masina echivalenta cu o dacia 1310 de la noi te costa 10 lei/zi. Un forum Indian despre trafic in general. Sectiunea cu videos din traficul Indiei: http://www.easydrive...splay.php?f=253 1) perioada ideala pentru a merge prin muntii din nord ar fi 15 martie - 15 mai. Dar retine ca la inaltimi de peste 3000 metri unele drumuri sunt inchise pana la 1 mai din cauza zapezilor. Musonul ajunge in nord pe la 1 iulie. Alta perioada buna ar fi 1 Oct - 1 Dec. In decembrie la inaltimi mari va ninge. 2) am facut o simulare pe un site pentru inchiriere masina TATA Indica si iese cam 7 rupii/km daca inchiriezi pe 15 zile. Masina o primesti cu rezervorul plin si o predai la fel. Benzina/motorina te costa in plus. Problema este ca esti obligat sa faci 200 km/zi x 7 rupii. Sunt agentii care iti impun in contract 300 km. Tu nu vei face nici 100 km/zi in medie si din acest motiv e important sa negociezi cu ei si sa elimini acest minim de 200 km. Poate vor accepta 100 km/zi daca nu mergi la alta agentie si poate gasesti pe cineva sa accepte conditiile tale. Ideal este sa accepte sa te taxeze pe kilometri inregistrati la bord, adica la final verifica cat ai parcurs in total si inmultesc cu 7 rupii. Poti gasi aceeasi masina TATA Indica si la 5 rupii dar depinde si de insistenta ta in negociere. Pe langa minimul de km/zi mai sunt costuri de urcat dealuri, munti, trecerea dintr-un stat in altul (peste tot in India exista taxe interstatale). Parcarile cu plata sunt tot de tine platite. Preturile de mai sus sunt fara sofer. Nu trebuie sa rezervi masina prin internet pt ca vei gasi sute de oferte la agentiile din Delhi (cea mai buna locatie ar fi str. Pahar Ganj Main Bazaar, vis-a-vis de intrarea in New Delhi Railway Station). Tot acolo te poti caza la diverse Guest Houses. Daca vrei o masina mai buna si cu portbagajul putin mai mare atunci cere o TATA Indigo. Desi e cea mai ieftina masina nu recomand in munti Ambasador pt ca accelereaza greu si are frane pe tambur deci se opreste prea tarziu. Daca vrei sa nu risti e bine sa iei masina cu tot cu sofer chiar daca te costa in plus. In munti totusi traficul va fi mai dens decat cel din China pt ca India este mai omogen populata decat China. OM! Edited by advaita, 08 March 2010 - 17:35. |
#472
Posted 20 April 2010 - 16:43
Ati facut careva vreun circuit mai amplu prin sudul Indiei? Pe mine si pe nevasta-mea ne intereseaza mai mult temple/istorie/arhitectura si natura/wildlife (terestru si acvatic), dar nu stil backpacker (sau mai bine zis not any more )
|
#473
Posted 20 April 2010 - 18:14
telefon_satelit, on 20th April 2010, 16:43, said: Ati facut careva vreun circuit mai amplu prin sudul Indiei? Pe mine si pe nevasta-mea ne intereseaza mai mult temple/istorie/arhitectura si natura/wildlife (terestru si acvatic), dar nu stil backpacker (sau mai bine zis not any more ) |
#474
Posted 21 April 2010 - 10:24
Poti da mai multe detalii? (cu ce ai zburat, pe unde ai stat, cu ce te-ai deplasat acolo etc)
In Hyderabad (Golconda fort etc) n-ai ajuns? |
#475
Posted 22 April 2010 - 16:35
Imperator, on 20th April 2010, 18:14, said: Kochi - Periyar National Park - Madurai - Trichy - Tanjore - Bengaluru - Mysore - Hampi - Goa Istanbul - Sharjah - Kochi (Air Arabia) Kochi - Periyar NP (un baiat cu masina, nu mai stiu cat i-am dat dar preturile sunt afisate intr-una din pietele din Kochi) Periyar NP - Madurai (autobuz, cativa euro) Madurai - Trichy (tren, cativa euro) Trichy - Tanjore - Trichy (autobuz, nesemnificativ) Trichy - Madurai Airport (cred ca vreo 15 - 20 euro de masina - eram 4) Madurai - Bangalore (avion - Kingfisher Airlines, vreo 80 euro) Bangalore - Mysore (tren, cativa euro) Mysore - Hampi (masina, dar nu mai retin cat am dat) Hampi - Goa (masina, nu mai retin cat am dat) Nu am ajuns la Hyderabad. Hoteluri: Nu pot sa-ti spun ca contravine regulamentului softpedia, dar daca ma intrebi la mine pe blog, cu mare placere... a fost un mix de guesthouse-uri si hoteluri. Iar guesthouse-ul din Goa a fost realmente superb, am un post special despre guesthouse-ul de acolo (apasa pe tag-ul India) Edited by Imperator, 22 April 2010 - 16:36. |
#476
Posted 27 April 2010 - 13:27
Mersi mult.
Din experienta pe care ai avut-o acolo, nu ar fi mai comod sa inchiriez o masina? (macar pentru deplasarile dintre orase, ca in orase inteleg ca e haos maxim) Calatorind cu familia, eu am implicit mai multe bagaje. |
#477
Posted 27 April 2010 - 14:56
Imperator, on 22nd April 2010, 17:35, said: Hoteluri: Nu pot sa-ti spun ca contravine regulamentului softpedia, ........ se confirma regula ca orice creste suficient de mare incat sa rivalizeze c-o structura de stat se comporta ca atare. adica aberant. ce publicitate faci ma daca dai numele unui hostel uitat de lume pe undeva prin india? cine are biznis in turism acolo? si cati romani merg in hosteluri in india ca sa zici ca faci bani? |
#478
Posted 27 April 2010 - 15:36
DeathRipple, on 27th April 2010, 14:56, said: se confirma regula ca orice creste suficient de mare incat sa rivalizeze c-o structura de stat se comporta ca atare. adica aberant. ce publicitate faci ma daca dai numele unui hostel uitat de lume pe undeva prin india? cine are biznis in turism acolo? si cati romani merg in hosteluri in india ca sa zici ca faci bani? telefon_satelit, on 27th April 2010, 13:27, said: Mersi mult. Din experienta pe care ai avut-o acolo, nu ar fi mai comod sa inchiriez o masina? (macar pentru deplasarile dintre orase, ca in orase inteleg ca e haos maxim) Calatorind cu familia, eu am implicit mai multe bagaje. Edited by Imperator, 27 April 2010 - 15:41. |
|
#479
Posted 07 May 2010 - 13:16
[quote name='Imperator' date='27th April 2010, 16:36' post='8128072']
Bre, cica asta este regulamentul, am tot primit cartonase galbene de la diversi unii inclusiv sa nu dau nume la hosteluri in India, Hong Kong sau Cairo, asa ca pot sa povestesc la liber , dar nu aici ci la mine pe blog... uneori stau si ma gandesc daca partea de travelllng nu ar trebui cumva scoasa de softpedia cu totul pentru ca e reclama... daca eu zic nu te du in India, ci in Nepal, din punct de vedere a managementului softpedia, este reclama pe fata la Nepal ! Subscriu ideii. Daca nu se intelege ca interventiile pe forum sunt, pana la urma, o suma de experiente personale, care contribuie cu idei si sfaturi pentru cei care doresc sa calatoreasca, forumul isi pierde sensul. Ca doar din impresiile sau aventura personala fac parte si locurile unde ai dormit, nu doar peisajele, nu? |
#480
Posted 10 May 2010 - 20:14
Ce experienata aveti cu rezervarea de avion prin vola.ro? Am gasit o oferta pentru Budapesta-Delhi, cu Turkish Airline, la 547 euro in decembrie, taxe de aeroport incluse.
E nevoie, in cazul escalei la Ankara, de viza turceasca? Presupun ca nu. Poate suna stupid intrebarea dar chiar nu am mai facut escala in tari care ne cer viza. |
#481
Posted 10 May 2010 - 22:48
hawky, on 10th May 2010, 20:14, said: Ce experienata aveti cu rezervarea de avion prin vola.ro? Am gasit o oferta pentru Budapesta-Delhi, cu Turkish Airline, la 547 euro in decembrie, taxe de aeroport incluse. E nevoie, in cazul escalei la Ankara, de viza turceasca? Presupun ca nu. Poate suna stupid intrebarea dar chiar nu am mai facut escala in tari care ne cer viza. |
#482
Posted 12 May 2010 - 02:41
Imperator, on 10th May 2010, 23:48, said: Banuiesc ca tranzitul il vei avea in Istanbul si nu Ankara. Daca nu parasesti aeroportul Ataturk Istanbul nimeni nu te va intreba nimic. Daca vrei totusi sa te plimbi prin oras, cetatenii romani nu au nevoie de viza pentru Turcia. In caz ca ai o alta nationalitate, in general poti cumpara o viza pe aeroport - pretul variaza de la o nationalitate la alta. Prompt, ca intotdeauna! Multumesc mult. Da, am gresit eu, e Istanbul. Deocamdata insa, tot ofertele Aeroflot sunt mai bune. |
#483
Posted 12 May 2010 - 23:26
|
#484
Posted 13 May 2010 - 02:19
#485
Posted 15 May 2010 - 22:59
Gata, m-am hotarat si am cumparat si biletele de avion: plecam in a doua jumatate a lui decembrie, de la Budapesta la New Delhi, 545 euro biletul, cu taxe incluse. De acum incolo, ma documentez.
Apropos, cei care vreti sa cititi mai mult despre tari asiatice, in urmatoarele saptamani ziarul Adevarul scoate ghidurile National Geographic pentru Asia. Mi-a scapat Japonia saptamana trecuta, dar am cumparat ieri, China - cine stie, poate mai merg o data:). Peste doua saptamani este la rand India. Edited by hawky, 15 May 2010 - 23:01. |
#486
Posted 16 May 2010 - 19:47
hawky, on 15th May 2010, 22:59, said: Gata, m-am hotarat si am cumparat si biletele de avion: plecam in a doua jumatate a lui decembrie, de la Budapesta la New Delhi, 545 euro biletul, cu taxe incluse. De acum incolo, ma documentez. Apropos, cei care vreti sa cititi mai mult despre tari asiatice, in urmatoarele saptamani ziarul Adevarul scoate ghidurile National Geographic pentru Asia. Mi-a scapat Japonia saptamana trecuta, dar am cumparat ieri, China - cine stie, poate mai merg o data:). Peste doua saptamani este la rand India. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users