2007 Kia Cee'd
Last Updated: Aug 13 2009 23:53, Started by
vladimirstelian
, Jul 20 2006 10:53
·
0
#202
Posted 30 May 2008 - 17:15
vezi pe alte threaduri, gen versus, just cars, sfaturi cumparare etc
|
#203
Posted 30 May 2008 - 17:22
versus cu ce ? in aceeasi gama de pret. cu i30 m-am linistit
|
#204
Posted 02 June 2008 - 11:10
stie cineva daca accepta leasing cu orice firma ? in functie de dealer... ?
|
#205
Posted 09 June 2008 - 23:05
#206
Posted 17 August 2008 - 10:31
salutare tuturor.
am si eu mare dilema si vreau sa ma adresez voua, celor ce ati condus mai multe masini inainte de cumparare. (voi merge si la showroom dar nu stiu daca voi putea face test driveuri.. poate doar pe scaunul din dreapta) asadar.. oscilam intre alte masini (corsa diesel 90 de cai), focus 2 ) pana recent am auzit si de Kia. nu stiam nici unde se fac, a cui e firma.. ma gandeam ca sunt franceze ) pe strazi vad fooarte putine.. dar din ce m-am documentat vad ca sunt masinute bune (deocamdata) dotate frumos la pret ciudat de mic. acum.. in aceasi gama de pret oscilez intre corsa, care are marele avantaj ca e diesel si mai fac 20 km la fiecare 100 in plus fata de benzina.. focus 2 pe benzina care iar are dotari bune si kia ceed. momentam fordul vad ca e doar cu 1000euro mai mult ca si ceed cu dotarile urmatoare: Garantie extinsa: 4 ani fara limita de kilometri!!! NOUL FOCUS Trend 1.4i 80CP 5 usi ECHIPAMENTE STANDARD Airbag-uri frontale, sofer si pasager ABS(Anti Lock Brake System)+EBD(Electronic Brake Distribution) MBA (Mechanical Brake Assist) Inchidere centralizata Geamuri fata actionate electric Jante de 15' din otel Spoilere fata si spate in culoarea caroseriei Geamuri tenta verzuie Frane discuri ventilate - fata / discuri - spate Kit interventie pana Sistem de pornire de pana la -25C Luneta incalzita Servodirectie Sistem de franare servoasistat Stergator / spalator luneta Consola fata cu suport pentru 2 pahare PATS ( imobilizator electronic motor ) Filtru polen Faruri reglabile electric 2 tetiere fata si 2 spate reglabile pe inaltime Tetiera centrala spate Centuri de siguranta spate ( 3 bucati ) cu fixare in 3 puncte Parasolare cu oglinzi Torpedou iluminat Coloana volan ajustabila axial si vertical Scaun sofer ajustabil manual pe inaltime Bancheta spate rabatabila fractionat 60 / 40 Compartiment bagaje iluminat Inchidere centralizata a usilor cu telecomanda Airbag-uri laterale RadioCD 6000 RDS - 6 difuzoare, antena, comenzi pe volan Buzunare plasate pe spatarele scaunelor din fata Tetiera centrala spate Manere interioare usi de culoare argintie Manere exterioare usi in culoarea caroseriei Volan in 4 spite, cu insertii cromate Oglinzi electrice si incalzite plus indicator semnalizare Aer conditionat manual Computer de bord Dotari optionale incluse in pret Pachet fumatori Roata de rezerva de dimensiuni reduse Pret cu promotie recomandat cu TVA inclus Eur 12,790 sincer are toate dotariile pe care le vreau. nici la focus nici la ceed nu vad ce as mai putea pune in plus. mie imi sunt suficiente. daca a condus cineva toate aceste 3 masini si ma poate ajuta cu pareri.. as fi recunoscator. multumesc |
#207
Posted 18 August 2008 - 11:21
cand am luat ceed'ul am facut test drive cu o gramade de compacte cu motoare mici gen 1.4 sau masini mai mici echipate mai solid.
Focus-ul de 1.4 e anemic rau si nu sunt singurul care o spune. Pe focus merita pus minim motorul de 1.6. Altfel, directia are un feel ceva mai bun decat la ceed, tinuta de drum e comparabila. Suplimentar, la ceed primesti si tetiere fata active. Daca tii la securitate, merita la un impact din spate. Cee'd-ul Best 1.4 e cea mai buna oferta in gama lui de pret daca vrei o compacta. Personal nu sunt fanul diesel-urilor, dar le-am incercat, tentat de consum. Totusi am ales cee'd, ceva mai bine echipat decat varianta Best: Jante de aliaj de 16, plafoniera cu suport de ochelari, volan, schimbator si frana de mana imbracate in piele, oglinzi electrice incalzite, etc si am iesit la 13300 DDP. Pret la care in octombrie 2007 nu ma atingeam de nici o alta compacta echipata similar. |
#208
Posted 18 August 2008 - 11:29
am vorbit si eu la reprezentanta.
sunt mai mult decat impresionant. am primit raspuns la mail in 15 min, cu TOATE intrebarile ce le-am pus. nu vreau sa fiu rau sau sa fac anti reclama dar la Opel dupa 6 zile nu primisem raspuns, atunci am scris mail mai departe, sefilor departamentului de vanzari , iar apoi am p rimit raspuns la jumatate sau putin mai mult din ce am intrebat. ford m-as sunat dupa 2 zile de la mail. ok.. poate sunt chestii ce nu conteaza prea mult. in fond masina sa fie buna, dar pentru mine conteaza si lucrurile astea. denota ceva.. va las pe voi sa ghiciti ce. revenind, saptamana asta merg sa o vad. ce inseamna tetiere active? |
|
#209
Posted 18 August 2008 - 11:46
vezi ca am pus eu un link mai sus.
Pe romaneste, iti tine capu sa nu iti rupi gatul in cazul unui impact din spate. |
#210
Posted 18 August 2008 - 12:07
la chestia cu garantia, citeste atent contractul sau cere detalii. La Ford de exemplu ai 4 ani garantie, dar ultimii 2 sunt doar la motor si cutie. La trenul de rulare ai garantie la kilometrii, probabil vreo 20-30 mii. Asta e valabil la orice marca. Important e sa iei ceva ce nu se strica in general.
Referitor la versus, 1.4 de pe ceed, chiar daca e ridicat la 109 cai la o turatie ce e aproape imposibil de obtinut, se misca mult mai bine decat focus 1.4. Intre cele 2, as lua ceed pt ca focus cu motorul de 1.4 nu e o optiune foarte fericita. |
#211
Posted 18 August 2008 - 14:41
e adevarat ca aia 109 caluti sunt aproape de redline, dar motorasul asta e unul tare avid de ture. Da putin inspre Honda din punctul asta de vedere. Civic-ul are puterea maxima la 6300 de ture pentru motorul de 1.8.
Si pentru ca are puterea si cuplul asa de sus, e mai fasnet la viteze ridicate decat alte 1.4 si chiar fata de alte 1.6 de generatie mai veche. Testat de mine cu un Focus 1.6 100 de cai. Pe autostrada la 130/h in viteza a cincea, masinile incarcate identic, accelerat pana la 175. Focus-ul ramane cam cu doua lungimi de masina in urma. Nu i-ar fi stricat o cutie cu 6 trepte...dar e ok si asa. O fi sau nu truc de marketing, spun fara modestie ca e cel mai bun 1.4 aspirat de pe piata. |
#212
Posted 20 August 2008 - 10:21
am fost ieri la un mic test drive. sunt placut impresionat. ramane sa vad si concurenta (in cazul meu corsa si yaris) sa vad cum se misca. desi sunt cam alte clase, cel putin ca marime..
in ceed m-am simtit ca intr-o masina. in yaris sau corsa (modelele vechi) nu stateam asa comod si nici in atata spatiu. dar.. chiar sunt alte clase. mi-am dat seama abia ieri. mi se pareau mai apropiate, ,dar e mai lunga cu jumate de metru totusi fata de yaris. spatiul interior mi se pare deosebit de bine gandit, unii ziceau tipic german.. si chiar daca designerul masinii e un german (responsabil si pt TT) e mai bine gandit cu mult fata de un VW sau Opel. stabilitatea si suspensia din nou excelente. cineva zicea ca sunt mai sport.. eu cel putin inca nu am simtit.. am condus si pe teren neasfaltat si a mers bine. motorul deosebit de silentios. am uitat ca l-am pornit pana m-am uitat prin masina si ma "certam" cu doamna din dreapta daca e pornit sau nu (eu sustinand ca nu) acum poate ca minusuri.. trecand peste inchiderea centralizata cu telecomanda care nu inteleg de ce nu o au. adica au lumina in compartimentul bricheta/scrumiera si nu au o telecomanda la cheie.. nu pot sa inteleg treaba asta. mi se par lungi treptele de viteza. in sensul de miscare fizica. linia de la punctu unde e in intaia pana la a doua. miscarea e mai lunga fata de alte masini prin care m-am plimbat (putine oricum). nu cred ca e neaparat un minus.. dar sper sa nu afecteze calitatea acest lucru. tot citeam ca la alte masini sunt mai apropiate vitezele... |
#213
Posted 20 August 2008 - 10:51
era vorba despre rapoartele treptelor de viteza nu de cursa schimbatorului.
toate treptele apropiate ca raport nu exista la masini de strada pt ca ai merge la 100kmph cu 4000 intr-a 5a sau ai ajunge la 70 intr-antaia. trebuie sa fie o gaura undeva unde, cand schimbi, ai cadere mai mare de turatie decat de obicei. dar chiar si cu gaura aia, stai linistit ca are rapoartele bine gandite. Edited by undercoverbrother, 20 August 2008 - 10:53. |
|
#214
Posted 20 August 2008 - 15:14
Pentru a nu induce lumea in eroare, propun sa se scoata din titlu "model asemanator cu Rio". Diferenta intre Cee'd si Rio este cel putin la fel de mare ca cea dintre Golf si Polo.
Edited by radu84, 20 August 2008 - 15:14. |
#215
Posted 20 August 2008 - 15:36
stai linistit.
daca atunci cand s-a deschis topicul nimeni nu avea habar de ceed cred ca acum multi cauta pe google sa vada cum arata rio. |
#216
Posted 08 January 2009 - 20:15
Salut , vreau sa-mi cumpar pentru mine un Kia Procee'd , prin vara , ca dotari pachetul City este arhisuficient , culoarea o am aleasa , dar nu e inca bauta in cuie , problema mea este , la transmisie , ce tip de cutie este ? ,c a la dealer nu a putut sa-mi spuna ce tehnologie foloseste , prefer sa fie automata , pentru confort , iar garantia de 7 ani pentru grupul motor si transmisie mi se pare excelenta .
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users