2007 Kia Cee'd
Last Updated: Aug 13 2009 23:53, Started by
vladimirstelian
, Jul 20 2006 10:53
·
0
#163
Posted 19 June 2007 - 09:28
blindshutter, on Jun 18 2007, 22:30, said: regret amarnic ca am luat Megane-ul Sedan 100CP diesel acum 8 luni. (si nu sunt nici putini, dar nici multi - vreo 17.800E cu tot ce avea pe ea si taxe pai sedanu tau sigur n-a costat 18000, 18 mii e mult , la bani astia iti iei megan privilege de 130cp diesel sau golf comfortline de 105 kia merita la modelul de baza care intradevar ofera multe in bani putin, urmatoarele modele deja sunt sensibil mai scumpe si ai deja si alte alternative, la bani astia gasestisi megan varf de gama si golfuri sau astre ceva mai slab echipate |
#164
Posted 20 June 2007 - 07:41
paul, megane-ul varf de gama pe care il am eu, chiar si in motorizarea de 120 de cai diesel (ca sa vorbim de motorizari similare cu cel testat pe cee'd, da?) este SUB ceea ce ofera Kia cee'd. Intelegi? Nu te uita la marca, ci doar la ce ofera masina aia in sine.
Golfurile sau Astrele - iarta-ma, dar sunt deja muuuult sub ce iti da o Kia cee'd in acesti bani. Daca te uiti doar la marca, atunci da, nu merita sa dai mai mult de 11.000 de euro pe o Kia. Dar daca cee'd-ul avea lipita pe partea frontala marca VW sau Opel, atunci toata lumea ar fi vorbit despre supermodelul scos de nemti, si despre cat de tari sunt ei in ale masinilor. Repet: vorbesc despre TX, varianta de top, nu am testat BASE-ul ca sa stiu cum e. Si cum am testat TOATE celelalte masini despre care am facut vorbire mai sus, cam stiu despre ce e vorba |
#165
Posted 20 June 2007 - 15:48
blindshutter, on Jun 20 2007, 08:41, said:
1. ia fa niste comparatii-calcule sa vezi ca nu e imbatabila oferta cand depasesti suma de 13-14k pe care vrei sa o dai pe o compacta. Se apropie de Opel si de Ford ceva de speriat. 2. daca o scoteau nemtii era vorba si de incredere ca e un lucru bine facut, nu doar de looks and shit. Ca arata bine, dar gandeste-te ca e Kia care a fost cumparata de Hyundai - KIA o sa fie marca low-cost a imensului colos auto. Deci daca e sub Hyundai ca fiabilitate si calitate iti dai seama ce supermodel au scos astia nu? Decat Renault cred ca e mai tare KIA, dar daca as avea 18000 DDP nu as da pe KIA. Daca regreti asa mult alegerea vinde meganu si i-ati o kia. Edited by MAK, 21 June 2007 - 05:33. |
#166
Posted 20 June 2007 - 16:51
#167
Posted 20 June 2007 - 22:01
Salutare
Am comandat o Kia Ceed.. care din cauza optiunilor adaugate (total final cu TVA 15000EUR) vine cica pe la sfirsitul lui august. Banii de avans (7800RON) au fost virati prin OP fix pe data de 30 mai... am facut un contract.. etc. Ce nu imi place mie este ca acolo scrie: avansul se retine cu titlu de penalizare daca contractul se reziliaza din vina clientului... cam asa ceva... nu scrie nimic insa de termenul de livrare... cu alte cuvinte, pot astepta 3-4-5-6 luni, nu vine nimic, dar daca ma oftic si nu mai vreau, pierd si banii... nu mi se pare corect... Ce ziceti?? |
#168
Posted 20 June 2007 - 22:09
El Cid, ai inteles gresit. Nu as da Megane-ul pentru nici o alta masina in aceiasi bani. Am stiut ce aleg atunci cand am ales, si nu regret alegerea facuta. Am facut 1000 de km in trei zile in acest weekend si a consumat 4.9%, desi am facut si serpentine si autostrada si trafic greu si asa mai departe, si cu cinci oameni in masina. In 8 luni de zile n-am avut nicio problema cu ea. Nu am de ce sa regret decat faptul ca la data cumpararii unui Megane nu exista o Kia cee'd pe diesel cu motor de 140 de cai. Care inca nu e disponibila. Dar cand va fi, voi vedea cum pot face trecerea. Si trecerea vreau sa o fac pentru ca vreau ceva mai sportiv dar si extrem de confortabil, si full-options. Or masina noua in acesti bani care sa corespunda cu ce vreau eu nu exista pana acum.
Si ce daca se apropie de Opel sau Ford ceva de speriat? Am spus de la inceput: rupe emblema Kia de pe bot si uita ca e Kia. Condu-o si apoi mai vorbim. Pe mine ma entuziasmeaza rar o masina. Ei bine asta a reusit s-o faca, efortless. Este peste Opel sau Ford in segmentul hatchback, in aceiasi bani. Si apropo, am testat noua Skoda Fabia, tot vreo 200 de km, cu un diesel de 80 de cai, tot versiune full (fara piele insa). Este o masina excelenta, cu mult peste ce ofera VW in aceiasi bani, daca tot pornim de la premisa ca Skoda ar fi ruda mai saraca a lui VW. Dar este sub Kia cee'd, desi intr-o configuratie relativ identica ar costa tot atat. Ar fi foarte frumos sa scapam de obsesia marcii. Astazi Skoda are, punctual, modele mai bune decat VW. Dar intr-o tara unde oamenii se chinuie sa-si ia un logo pe capota si apoi strang din dinti sa arate tuturor ca nu regreta, nu ma astept ca prea multi sa faca alegeri destepte Cu privire la fiabilitate ramane de vazut. Masina testata avea deja vreo 4000 de km, fara nicio problema. Cum destul de curand o sa testez motorizarea de 140 de cai, o sa revizitez si masina de test, sa vad cum arata dupa 10.000 de km. Evident, cine se repede sa ia acum o cee'd risca sa aibe surprizele care tin de tineretea unui model nou. Edited by blindshutter, 20 June 2007 - 22:11. |
#169
Posted 20 June 2007 - 22:18
blindshutter, on Jun 20 2007, 23:09, said:
cum adica Kia e clar peste Ford sau Opel? Ma faci sa rad! Nu e nici la vanzari, imagine, fiabilitate (statistici nu vorbe), calitate, siguranta... De unde suprematia asta. La ce anume? Ahh la pret. Pai si Dacia e peste Maybach daca o luam asa. Poate Mercedes sa ofere in banii de un Logan dotari asemanatoare? Nu poate. Ati gasit si voi exemplul cu skoda si tot dati inainte. Ca si calitate si atentie la detaliu VW e peste Skoda, si cred ca toti recunosc asta. Va dau eu alte paralele - mai multe decat gasiti voi. Eu zic sa lasati chestia asta cu strugurii sunt acrii... Edited by MAK, 21 June 2007 - 05:33. |
#170
Posted 21 June 2007 - 04:43
#171
Posted 21 June 2007 - 08:39
vasilica_ion2, on Jun 20 2007, 23:01, said: Salutare Am comandat o Kia Ceed.. care din cauza optiunilor adaugate (total final cu TVA 15000EUR) vine cica pe la sfirsitul lui august. Banii de avans (7800RON) au fost virati prin OP fix pe data de 30 mai... am facut un contract.. etc. Ce nu imi place mie este ca acolo scrie: avansul se retine cu titlu de penalizare daca contractul se reziliaza din vina clientului... cam asa ceva... nu scrie nimic insa de termenul de livrare... cu alte cuvinte, pot astepta 3-4-5-6 luni, nu vine nimic, dar daca ma oftic si nu mai vreau, pierd si banii... nu mi se pare corect... Ce ziceti?? Sigur nu scrie ca dealerul se obliga sa-ti aduca masina in maxim x zile lucratoare? |
#172
Posted 21 June 2007 - 09:53
El-Cid ... daca omu sustine ca a condus atat Ford, cat si Opel, insa i se pare ca se conduce mai bine Kia, cum il poti contrazice cu date statistice? E pur si simplu parerea lui, subiectiva si care nu poate fi contestata, in principiu.
Eu am condus un Astra H anul trecut si am zis dup'aia ca, desi motorizata de 1.6'le de 105 CP (acum 115), masina nu mi se parea deloc rapida in acceleratii. Si puoc ... mi'a sarit un tip in cap (posesor de Astra cu motorizarea aia) sa'mi spuna ca masina e rapida. Poate pentru el era ... insa pentru mine nu. Cam aceeasi situatie este si acum. Daca blindshutter spune ca i se pare Kia peste Ford si Opel ... asa o fi pentru el ... |
|
#173
Posted 21 June 2007 - 11:16
#174
Posted 21 June 2007 - 20:07
Fratilor, nu mai faceti confuzii .... Kia este cea mai veche firma de masini din Korea. Kia a scos din rahat Hyundai-ul si nu invers.
Acum detine actiunile majoritare din Hyundai. Masina cea mai buna este cea care de multumeste pe tine cel mai mult si nu neaparat o anumita firma(mai ales cand firmele sunt din clasa comuna si nu premium) Sa nu uitam de esecuri rasunatoare a masinilor de renume. Nu vad de ce nu ar fi Kia Ceed o masina de succes mai ales ca este proiectata de nemti si construita intr-0 fabrica de ultima generatie. |
#175
Posted 22 June 2007 - 13:09
Ce sa-i faci: nu conteaza ce spun revistele de specialitate din intreaga lume cu redactori care conduc zi de zi masini de zeci de mii de euro, pentru unii daca nu e masina germana nu are nici o valoare. Popor mai snob decat romanul cred ca mai greu gasesti. Nu conteaza ca nu are bani sa-i schimbe distributia la x0.000 Km, el tot VW sau Opel SH cumpara ca doar e masina germana si nimic nu poate fi peste ea.
Edited by filipxxx, 22 June 2007 - 13:10. |
#176
Posted 30 June 2007 - 17:52
Tin sa mentionez inca o data ca m-am referit strict la ce am condus: Kia cee'd TX, configuratie full options, 90CP diesel.
Care model bate orice altceva din domeniul masinilor noi in acelasi pret, cu aceeasi orientare. Tot conform parerii mele, cu care evident ca nu trebuie sa fie toata lumea de acord Nu pot extinde acest lucru la intreaga marca Kia sau asa mai departe. Personal mi-as lua un Audi A4 sh cu putini km si suficiente dotari in banii aia, cu o motorizare superioara. Dar daca tot vorbim de masini noi... Edited by blindshutter, 30 June 2007 - 17:53. |
#177
Posted 21 July 2007 - 11:01
faina masinuta...stiti varianta cu chit optic???
cee__d_XR_1.jpg 79.28K 75 downloads cee__d_XR_2.jpg 92.79K 74 downloads cee__d_XR_3.JPG 532.89K 87 downloads uite asa ceva mi-ar placea..VARIANTA TX deasel (chiar cea de 90cp) + ceva optionale ...alba...geamuri fumurii.. jante de 17 + chitul optic ...O SPORTIVA IN TOATA REGULA ...daca 15000 fara tva e varianta fara chit optic..cu acel chit cat ar fi??? ..pretul...la acelasi nivel de echipare am gasit Peugeot 207 si Opel corsa (masini care-mi plac)..dar ceed e din alta clasa..si sincer as prefera un ceed in locul unui golf sau Megane...mai ales in cazul variantei pe care mi-o doresc...deja m-am plictisit sa vad in jur numai golfuri si astra ..fratele meu vrea o ceed in varianta de baza..prin toamna..poate il conving sa mai bage niste bani in optionale..sau o varianta lx macar cee__d_XR_4.JPG 580.05K 58 downloads |
|
#178
Posted 21 July 2007 - 12:41
lenzexe, on Jul 21 2007, 12:01, said: uite asa ceva mi-ar placea..VARIANTA TX deasel (chiar cea de 90cp) http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel |
#179
Posted 22 July 2007 - 00:42
andrei0241, on Jun 21 2007, 10:53, said: El-Cid ... daca omu sustine ca a condus atat Ford, cat si Opel, insa i se pare ca se conduce mai bine Kia, cum il poti contrazice cu date statistice? E pur si simplu parerea lui, subiectiva si care nu poate fi contestata, in principiu. Eu am condus un Astra H anul trecut si am zis dup'aia ca, desi motorizata de 1.6'le de 105 CP (acum 115), masina nu mi se parea deloc rapida in acceleratii. Si puoc ... mi'a sarit un tip in cap (posesor de Astra cu motorizarea aia) sa'mi spuna ca masina e rapida. Poate pentru el era ... insa pentru mine nu. Cam aceeasi situatie este si acum. Daca blindshutter spune ca i se pare Kia peste Ford si Opel ... asa o fi pentru el ... Cred ca de mine zici, ca acum am alt nick, cel vechi am uitat parola:)...eu (Sylver) te-am contrazis pe forumul dedicat KIA. Si da, cred ca twinportul vechi de 105 CP e mai rapid decat motorizarea ta la KIA. E parere personala, am mers si cu kia. Insa si reprizele de acceleratie sunt dependente de multe lucruri, asa ca e relativ. KIA e o marca in ascensiune...pacat de masina ca probabil ar fi destul de bine vanduta...daca nu ar fi neprofesionalismul agentilor de vanzari (stii la ce ma refer, plus ca nici termene de livrare nu dau). Si inca nu au explicat de ce Ceed LX la noi costa 9800 Cip si in vest e 9252 nu? Vezi...de asta zic: se incearca vinderea unei masini europene (e facuta pt europa) prin mentalitate coreeana. Sau mai rau, romaneasca. Ce o sa te faci daca si la service se vor comporta asa stangaci? E directia cea Bosch de la Hyundai? Am vazut ca primii posesori deja se plangeau ca au aceleasi simptome cand trec peste linia de tramvai cum sunt si la accent. Nu am mai intrat pe forumul kia demult, sa vad noile detalii:) Daca a fost explicat acolo, atunci scuze. Oricum zicea cineva mai sus ca e fiabila...are 4000 Km si nici o problema. Pai....4000 nu mi se pare un standard chiar greu de atins fara probleme:) Alegerea facuta de tine, cu LX acela "limited edition" a fost super buna. De fapt LX Best stii andrei ca nu e nimic altceva decat LX-ul de 9252 Euro CIP (care la noi are alt pret decat in celelalte tari) + aer conditionat si celelalte cateva optionale, care duc pretul la exact 9961 Euro, asa ca nu e nici o super oferta: e LX la pretul din alte tari plus cateva optionale, la costul intreg pe care il au in oferta Ceed. E doar o miscare de marketing care acopera jecmaneala de 600 euro care vor sa o scoata mai nou din vanzarea modelului de baza (LX) + ce alte optionale vrea omul. Acum insa, in loc de pretul normal de 9252 Euro pt LX, s-a umflat la 9887 E sau cat e de la 1 iunie...cu avantajul ca poti pune optionale. Pai asta e profesionalism din partea dealerului? Asa cum s-a mai zis aici, cu cat avansezi la niv de echipare, si motorizare cu atat iesi in pretul concurentei. Acolo pe forumul ala am postat detalii multe despre toate ofertele concurentei, si v-am aratat ca nu e chiar cel mai bun raport pret/calitate existent la ora actuala, pt 1.6 si 2.0 de la niv 2 de echipare. Pt cine e interesat, il pot posta din nou aici. Edited by Genesis, 22 July 2007 - 00:55. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users