Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
ING Romania
#2845
Posted 24 August 2017 - 09:41
Bamis, on 31 iulie 2017 - 11:08, said:
De exemplu: Am plătit cu StarCard o valoare în Euro, iar de pe card s-a retras o sumă x în lei. Produsele nu au ajuns la mine din diverse motive, am cerut rambursare și după câteva zile am primit aceeași sumă x înapoi pe card. Similar s-a întâmplat și la cumpărături din China în USD de pe ebay. |
#2846
Posted 24 August 2017 - 09:58
Eu am anunțat comerciantul că nu am primit produsele și acesta m-a rambursat. Eu am primit pe card exact suma în lei care mi-a fost retrasă.
|
#2847
Posted 24 August 2017 - 12:36
am mai explicat, sunt 2 situatii . Daca se face rambursarea prin anularea tranzactiei initiale, e normal sa se returneze aceeasi suma, daca se face returul ca o tranzactie noua se face reconversie. Nu e ceva ce puteti controla, depinde de fiecare site ce merchant foloseste, daca e Paypal intermediar etc. IAR, nu tine de ING.
|
#2848
Posted 24 August 2017 - 13:16
Am scris mai sus, achizitie intracomunitara, plata card. ANULAT comanda/plata de catre comerciant (trimis prtscr de pe anulare), primit inapoi ALTA SUMA, de la conversie. Dupa scandal mare mi-au returnat si diferenta
|
#2849
Posted 24 August 2017 - 23:39
aia ca sa scape de tine, nu era vina lor, si asa se va intampla si data viitoare, e vorba de cum se efectueaza tranzactia.
|
#2850
Posted 25 August 2017 - 00:46
Nu conteaza deloc cum se efectueaza tranzactia. Stornare sau anulare, ING procedeaza la fel, si nu mai contrazice iar. Am POS-ul meu, am facut cateva plati cu cardul si apoi le-am anulat, personal, din meniul posului. ING a considerat ca e stornare si m-a taxat din nou la schimb valutar.
Tot urmaresc topicul asta de ceva timp, si nu conteaza cine ce obiectii are la adresa ING, @dj_cristi stii doar sa contrazici si sa speculezi ca lumea nu stie ce vorbeste. 1. La cazurile wizz air/uber etc: nu conteaza in ce tara se afla comerciantul, atat timp cat ei au cont de lei si proceseaza plata in lei. Spre exemplu, Tarom foloseste WorldPay ca si procesator de plata, care nu se afla in Romania, dar spre deosebire de cazurile discutate plata se face in Euro. Daca Tarom ar fi acceptat plata in lei prin Worldpay, ING ar fi considerat iar ca trebuie convertit RON-EUR-RON, ceea ce nu e in regula, cu toate ca Tarom e comerciant roman. Daca eu sunt in Somalia si e un magazin romanesc in care pot plati in lei, nu o sa imi transform leii in silingi somalezi si apoi in lei iarasi, voi plati normal in lei. 2. Cursul valutar e de o nesimtire crasa. Doar in Romania am observat sa platesti cu cardul la cursul ales de banca. In UK si in marea majoritate a tarilor, plata prin card se proceseaza la cursul de schimb al organizatiei de carduri (visa, mc, amex etc.). Banca adauga sau nu comisioane si taxe, dupa cum considera. Faptul ca ING foloseste cursul propriu nu este o problema, o problema este faptul ca este exagerat de deplasat (pt card 3.51% diferenta). E o diferenta crasa pana si intre cursurile lor (2.13%). Sa faca cum e normal: 0 la retragere in RO, curs normal + comision la plata/retragere inafara RO. 3. Stornarea sumelor pe card e furt cu ochiul liber. Nu conteaza cum proceseaza vanzatorul returnarea banilor (prin stornare sau anulare de tranzactie), pentru ING e unul si acelasi procedeu ce impune dublu schimb valutar si dublu profit. Da, e capitalism si ai de unde alege, dar de ce sa devii hot cu acte in regula si sa tradezi clienti foarte vechi doar ca sa faci profit din astfel de scheme? De ce trebuie sa se schimbe grila de comisioanare pentru clientii vechi la fiecare modificare? Semnezi un contract + o grila de taxe, ramane la fel, modificandu-se doar daca apar/dispar serviciile oferite de banca (ex. mastercard). De altfel, ar trebui ca toate persoanele care considera ca sunt nesatisfacute de aceste proceduri ale bancii sa faca reclamatie scrisa catre ING. Dupa ce banca trimite un raspuns (standard de altfel, scuzandu-se si invocand contractul), plangerea ar trebui trimisa catre BNR si OPC. Poate ca 1-2 clienti nu vor face o diferenta, dar daca se vor lovi de sute, mii de plangeri atunci se vor mobiliza, poate nu ING, dar BNR si OPC da. Edited by edydotmail, 25 August 2017 - 01:07. |
#2851
Posted 25 August 2017 - 05:00
dj_cristi te contrazici singur! ANULARE inseamna ca tranzactia nu a existat vreodata. Nu e motiv de discutie.
|
#2852
Posted 25 August 2017 - 07:11
edydotmail, on 25 august 2017 - 00:46, said:
E o diferenta crasa pana si intre cursurile lor (2.13%). Sa faca cum e normal: 0 la retragere in RO, curs normal + comision la plata/retragere inafara RO. Edited by gumball3000, 25 August 2017 - 07:11. |
#2853
Posted 25 August 2017 - 07:14
edydotmail, on 25 august 2017 - 00:46, said:
...... De altfel, ar trebui ca toate persoanele care considera ca sunt nesatisfacute de aceste proceduri ale bancii sa faca reclamatie scrisa catre ING. Dupa ce banca trimite un raspuns (standard de altfel, scuzandu-se si invocand contractul), plangerea ar trebui trimisa catre BNR si OPC. Poate ca 1-2 clienti nu vor face o diferenta, dar daca se vor lovi de sute, mii de plangeri atunci se vor mobiliza, poate nu ING, dar BNR si OPC da. se vor mobiliza si vor face.....ce? ce face ING-ul nu prea e corect din punct de vedere moral, dar din punct de vedere legal sunt acoperiti. |
#2854
Posted 25 August 2017 - 08:17
|
#2855
Posted 25 August 2017 - 11:41
tfmercedez, on 22 august 2017 - 22:28, said:
Azi ma uitam eu pe extras, si am constatat cu stupoare ca era pe minus! Si eu care ma gandeam ca ar trebuinsa mai fie bani sa platesc utilitatile. Ei as! M-a taxat la un curs de 4.74Lei/Euro. Mi se pare jaf pe fata. Practic mi-au luat cam 100 de euro la toate platile cu cardul pe unde am platit in concediu, doar din diferenta de curs. Edited by blotunga, 25 August 2017 - 11:45. |
#2856
Posted 25 August 2017 - 11:54
O dovada ca BP sunt buni samariteni? (screenshot, etc)
Ce-i ala curs oficial nu mai intreb, ca-i o aberatie. Edited by don_dannielo, 25 August 2017 - 11:55. |
#2857
Posted 25 August 2017 - 12:04
edydotmail, on 25 august 2017 - 00:46, said: Nu conteaza deloc cum se efectueaza tranzactia. Stornare sau anulare, ING procedeaza la fel, si nu mai contrazice iar. Am POS-ul meu, am facut cateva plati cu cardul si apoi le-am anulat, personal, din meniul posului. ING a considerat ca e stornare si m-a taxat din nou la schimb valutar. Tot urmaresc topicul asta de ceva timp, si nu conteaza cine ce obiectii are la adresa ING, @dj_cristi stii doar sa contrazici si sa speculezi ca lumea nu stie ce vorbeste. 1. La cazurile wizz air/uber etc: nu conteaza in ce tara se afla comerciantul, atat timp cat ei au cont de lei si proceseaza plata in lei. Spre exemplu, Tarom foloseste WorldPay ca si procesator de plata, care nu se afla in Romania, dar spre deosebire de cazurile discutate plata se face in Euro. Daca Tarom ar fi acceptat plata in lei prin Worldpay, ING ar fi considerat iar ca trebuie convertit RON-EUR-RON, ceea ce nu e in regula, cu toate ca Tarom e comerciant roman. Daca eu sunt in Somalia si e un magazin romanesc in care pot plati in lei, nu o sa imi transform leii in silingi somalezi si apoi in lei iarasi, voi plati normal in lei. 2. Cursul valutar e de o nesimtire crasa. Doar in Romania am observat sa platesti cu cardul la cursul ales de banca. In UK si in marea majoritate a tarilor, plata prin card se proceseaza la cursul de schimb al organizatiei de carduri (visa, mc, amex etc.). Banca adauga sau nu comisioane si taxe, dupa cum considera. Faptul ca ING foloseste cursul propriu nu este o problema, o problema este faptul ca este exagerat de deplasat (pt card 3.51% diferenta). E o diferenta crasa pana si intre cursurile lor (2.13%). Sa faca cum e normal: 0 la retragere in RO, curs normal + comision la plata/retragere inafara RO. 3. Stornarea sumelor pe card e furt cu ochiul liber. Nu conteaza cum proceseaza vanzatorul returnarea banilor (prin stornare sau anulare de tranzactie), pentru ING e unul si acelasi procedeu ce impune dublu schimb valutar si dublu profit. Da, e capitalism si ai de unde alege, dar de ce sa devii hot cu acte in regula si sa tradezi clienti foarte vechi doar ca sa faci profit din astfel de scheme? De ce trebuie sa se schimbe grila de comisioanare pentru clientii vechi la fiecare modificare? Semnezi un contract + o grila de taxe, ramane la fel, modificandu-se doar daca apar/dispar serviciile oferite de banca (ex. mastercard). De altfel, ar trebui ca toate persoanele care considera ca sunt nesatisfacute de aceste proceduri ale bancii sa faca reclamatie scrisa catre ING. Dupa ce banca trimite un raspuns (standard de altfel, scuzandu-se si invocand contractul), plangerea ar trebui trimisa catre BNR si OPC. Poate ca 1-2 clienti nu vor face o diferenta, dar daca se vor lovi de sute, mii de plangeri atunci se vor mobiliza, poate nu ING, dar BNR si OPC da. eu subt utilizator de ing, asa sporadic. E ca un portofel pentru mine. Eu ini bag banii pe card si tot eu ii cheltuiesc. Pana nu am avut de facut plati in euro cu cardul din strainatate, am avut impresia ca ING e chiar cool. Vorba 'ceea, prieteni -prieteni dar branza e pe bani. Dar ca prietenu' asta ing a omis sa zica cati bani face branza. |
#2858
Posted 25 August 2017 - 12:15
#2859
Posted 25 August 2017 - 12:30
don_dannielo, on 25 august 2017 - 11:54, said:
O dovada ca BP sunt buni samariteni? (screenshot, etc) Ce-i ala curs oficial nu mai intreb, ca-i o aberatie. Tranzacție 18/08/2017, procesare 21/08/2017 8,45 USD DB - plătit efectiv 33.07 - curs 3.9136 Curs oficial din 20: 3.9066 din 21: 3.9079. Deci diferență față de oficial chiar și în cazul cel mai rău era de 0.0018 adică 0.18%. Mai mult decât acceptabil. |
|
#2860
Posted 25 August 2017 - 12:31
AlexEn, on 25 august 2017 - 08:17, said:
Oricum cine are impresia ca exista servicii gratis, se inseala. Toate se platesc, direct sau indirect, in cazul ING-ului prin cursul valutar. Asta voiam sa zic si eu. Nu se poate sa ai costuri/comisioane zero. Trebuie sa castige si Banca ceva iar ei s-au smecherit cu chichita asta si te ciupesc in felul acesta. Daca ar renunta la ea, probabil ca ar fi nevoiti sa bage iar comisioane sau costuri administrare cont/card, etc. |
#2861
Posted 25 August 2017 - 12:34
Are coneva card cu cont atasat in euro la ING? La o plata in strainatate cu un astfel de card ce comision isi mai baga ING?
adica daca-mi iau un pachet de tigari la Londra, il converteste din lire in lei si lei in euro sau direct lire in euro? Angelitto, on 25 august 2017 - 12:31, said: Asta voiam sa zic si eu. Nu se poate sa ai costuri/comisioane zero. Trebuie sa castige si Banca ceva iar ei s-au smecherit cu chichita asta si te ciupesc in felul acesta. Daca ar renunta la ea, probabil ca ar fi nevoiti sa bage iar comisioane sau costuri administrare cont/card, etc. |
#2862
Posted 25 August 2017 - 12:34
Angelitto, on 25 august 2017 - 12:31, said: Asta voiam sa zic si eu. Nu se poate sa ai costuri/comisioane zero. Trebuie sa castige si Banca ceva iar ei s-au smecherit cu chichita asta si te ciupesc in felul acesta. Daca ar renunta la ea, probabil ca ar fi nevoiti sa bage iar comisioane sau costuri administrare cont/card, etc. Nu mi se pare ca ar fi nici chichita si nici ciupeala. Le-as fi catalogat asa daca ar fi fost ascunsce. Cursul nu este ascuns, este prezentat pe site, important este sa te informezi inainte de a face ceva si nu dupa. tfmercedez, on 25 august 2017 - 12:31, said:
Are coneva card cu cont atasat in euro la ING? La o plata in strainatate cu un astfel de card ce comision isi mai baga ING? adica daca-mi iau un pachet de tigari la Londra, il converteste din lire in lei si lei in euro sau direct lire in euro? Il voi folosi dupa jumatatea lui septembrie cand ies din tara. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users