Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
ING Romania
Last Updated: Apr 24 2024 12:07, Started by
PORTOCAL
, Jun 06 2006 20:43
·
228
#1
Posted 06 June 2006 - 20:43
Nu stiu daca ati observat, insa in luna februarie ac, ING Bank a marit comisionale serviciilor oferite prin self bank. Cu stupoare insa, am aflat ca pe data de 23 mai 2006 au scumpit din nou aceste comisioane. Astfel, Visa Electron, care in primul an era gratuit si din al doilea se platea 12 RON a ajuns acum sa coste 28 RON pe an (14 RON in primul an). Administrarea anuala a contului costa si ea 20 RON. Cum contul nu poate exista fara card, cele doua produse ajung sa coste 48 RON anul, in conditiile in care serviciile oferite de banca sunt minime (la nivel de costuri). Nu exista interfata umana ci numai automate (functionarii nefiind angajati ING si neputand primi sau elibera numerar).
De asemenea, banca nu se sinchiseste sa isi informeze clientii cu privire la modificarea comisioanelor aferente emiterii/mentinerii cardului si efecutarii de tranzactii prin intermediul cardului, asa cum solicita regulamentul 4 din 2002 al BNR (comisioanele nu sunt considerate dobanzi, prin urmare banca este obligata sa isi informeze clientii cu privire la modificarea lor): SECTIUNEA a III-a Obligatiile si responsabilitatile emitentului si ale bancii acceptante Art. 18. - Emitentul poate modifica conditiile contractuale, notificand individual detinatorului, pe suport hartie sau prin mijloace de comunicare electronica (Internet, WAP, fax etc.), noile conditii, oferindu-i acestuia posibilitatea sa accepte aceste conditii sau sa renunte la serviciile oferite de emitent. Detinatorul trebuie sa aiba la dispozitie 30 de zile de la data receptionarii notificarii pentru analizarea noilor conditii, dupa care este obligat sa anunte emitentul asupra optiunii sale. Neanuntarea optiunii in termenul specificat mai sus se considera acceptare tacita a noilor conditii de catre detinator. O modificare semnificativa a ratei dobanzii nu face obiectul prevederilor de mai sus si intra in vigoare la data precizata in anuntul facut public privind respectiva modificare. Modificarea ratei dobanzii si data la care aceasta intra in vigoare vor fi afisate la toate sediile unitatilor emitentului cu 10 zile inainte de data intrarii in vigoare a modificarii. Fara a afecta dreptul detinatorului de a denunta unilateral contractul, emitentul are obligatia sa informeze individual detinatorul, in cel mai scurt timp posibil de la data la care anuntul privind modificarea ratei dobanzii a fost facut public, prin orice modalitate stabilita de comun acord cu acesta. Eu nu am primit nici un fel de informare din partea ING nici in ianuarie/februarie si nici in mai cu privire la modificarea comisionului cardului ING Visa Electron. Cei care aveti carduri emise de ING va sugerez sa va adresati BNR, Directia de Supraveghere sau ANPC la nr. 0800080999 Edited by PORTOCAL, 06 June 2006 - 21:32. |
#2
Posted 06 June 2006 - 22:41
Pesemne ca trebuie cumva sa isi finanteze acea dobanda de 7% pe care o acorda daca soldul depaseste 700 RON...
Oricum, nu e frumos din partea lor (am vazut si eu acum cateva zile cum mi-au zburat din cont 12 +20 RON pentru un cont creat acum un an), dar nu cred ca ma va face sa schimb banca... Pentru mine, homebank.ro si alimentarea contului cu cash de la multimat sunt avantaje destul de importante. Cu bine, |
#3
Posted 06 June 2006 - 23:01
moltit, on Jun 6 2006, 23:41, said: Pesemne ca trebuie cumva sa isi finanteze acea dobanda de 7% pe care o acorda daca soldul depaseste 700 RON... Oricum, nu e frumos din partea lor (am vazut si eu acum cateva zile cum mi-au zburat din cont 12 +20 RON pentru un cont creat acum un an), dar nu cred ca ma va face sa schimb banca... Pentru mine, homebank.ro si alimentarea contului cu cash de la multimat sunt avantaje destul de importante. Cu bine, Nu e vorba de schimbar sau nu (apropo, acum sunr 28+20). Eu platesc 20 (cont) +28 (Visa Electron) + 40 Visa Classic + 12 Extra Rol + 30/luna homebank, etc.... Este vorba de principii si de legalitate. Daca legea spune ca trebuie sa te informeze individual, atunci sa o faca si fara nici un fel de discutie. Iar noi, ca si clienti, trebuie sa facem reclamatii la ANPC pentru ca sa le aratam ca ne cunoastem drepturile. Adica, daca cineva intarzie cu plata nu neaparat la un credit, ci si pentru comisionul unui card de debit, se trezeste inscris in Centrala Riscurilor Bancare...iar ei ca fac ilegalitati scapa basma curata. Eu sugerez ca toti care aveti conturi la ING sa dati cate un telefon la ANPC 0800080999 pentru ca in felul asta se se obisnuiasca si ei ca nu pot castiga mai mult bani prin intermediul lipsei de cunoastere a consumatorului (lipsa informatiei provenind din culpa bancii). |
#4
Posted 07 June 2006 - 08:24
La Banc Prost treaba e uzuala, modifica cum si cand vor ei comisioanele. De fapt cam orice banca cred ca face la fel, nu sta nimeni sa-si informeze clientii. Sau abuzeaza de lege "notificand individual detinatorului, pe suport hartie", adica pune o foaie in coltul sucursalei si e datoria ta sa o citesti din moment ce legea nu-l obliga sa faca dovada informarii tale individuale printr-o confirmare de primire.
Sa nu uitam cum au ocolit ei DAE. |
#5
Posted 07 June 2006 - 08:40
Astor, on Jun 7 2006, 09:24, said: La Banc Prost treaba e uzuala, modifica cum si cand vor ei comisioanele. De fapt cam orice banca cred ca face la fel, nu sta nimeni sa-si informeze clientii. Sau abuzeaza de lege "notificand individual detinatorului, pe suport hartie", adica pune o foaie in coltul sucursalei si e datoria ta sa o citesti din moment ce legea nu-l obliga sa faca dovada informarii tale individuale printr-o confirmare de primire. Sa nu uitam cum au ocolit ei DAE. Pai haideti sa ne plangem ANPC. Notificarea individuala trebuie demonastrata...ca de aia e individuala....Scrisorica (sau e-mail ) catrea Nea Ilie de nu stiu unde: Stimate clienti, Va informam ca incepand cu data de modificam comisioanele dupa cum urmeaza: xxxxxxxxxxxxxx Cu stima, ING |
#6
Posted 07 June 2006 - 10:13
Eu am primit notificare de la banca mea, cu grila completa de comisioane cand le-au modificat.
Ce-i drept ... le scazusera |
#7
Posted 07 June 2006 - 10:18
#8
Posted 07 June 2006 - 13:05
moltit a mirosit bine ce se intampla.
ING oferea cei 7% pentru ca producea mult mai mult din castiguri de pe bursa (am informatii de la un om destul de credibil). cum bursa e in aer.. gaurile trebuie acoperite |
#9
Posted 07 June 2006 - 13:11
Mar, on Jun 7 2006, 14:05, said: moltit a mirosit bine ce se intampla. ING oferea cei 7% pentru ca producea mult mai mult din castiguri de pe bursa (am informatii de la un om destul de credibil). cum bursa e in aer.. gaurile trebuie acoperite Eu nu analizez cauzele ci legalitatea demersului. Este legal sa mareasca comisionul cu conditia sa te notifice individual asa cum prevede regulamentul BNR. Daca nu au facut asta, ar trebui ca toti clientii sa ii reclame. In felul asta poate incep sa aiba un comportament responsabil si sa isi respecte clientii. |
#10
Posted 07 June 2006 - 17:08
|
#11
Posted 07 June 2006 - 18:18
Astor, on Jun 7 2006, 18:08, said: Crezi ca poti ameninta cu ceva o banca romaneasca? Daca clientii romani ar avea un comportament normal de consumator, in sensul in care nu ar accepta asa ceva din partea ING sau a oricarei alte banci din RO, atunci comportamentul acestora se va schimba. Dar romanul ce zice, nu fac nici o reclamatie ca oricum nu se schimba nimic. Macar daca ar fi facut reclamatie ar fi avut o sansa sa se schimbe ceva. |
#12
Posted 07 June 2006 - 18:33
PORTOCAL, on Jun 7 2006, 19:18, said: Daca clientii romani ar avea un comportament normal de consumator, in sensul in care nu ar accepta asa ceva Chestia asta se aplica si la alegeri, Posta, Politie, orice e romanesc. Nu se poate asa ceva, romanii e prosti. Asa ceva nu se rezolva pentru ca: 1) unii nu inteleg, tac si inghit; 2) altii inteleg dar se resemneaza; 3) extrem de putini fac ceva in privinta asta dar nu au sanse pentru ca sunt prea putini. Daca esti cu adevarat "nebun" si ajungi cu ei in panzele albe, iti vor oferi un os (o dobanda mai mica special pentru tine) si o sa taci romaneste (tu=exemplu). |
#13
Posted 07 June 2006 - 20:59
acelasi lucru l-a efectuat si brd prin ian sau feb anul acesta...au marit comisionele fara sa zica nimic...nu inteleg o chestie...pe foaia care iti scrie extrasul de cont expediat la domiciliu nu pot fi trecute si noile comisioane??? mi se pare de datoria lor sa faca acest lucru de vreme ce modifica conditiile contractuale din mers....ceea ce denota ca o fac intentionat: a nu anunta clientul de majorarile efectuate...si toate reclamele abunda de respectul fata de client...romania si bancile ei...
|
#14
Posted 07 June 2006 - 21:09
eu am vrut sa imi fac card la ING vineri. Am fost la ING aviatiei, acolo m-a intampinat domnisoara cu oferta lor. Cand am vazut ca pe an ar trebui sa platesc in jur de 48 de lei, am multumit frumos pentru amabilitate si fugit cat colo, ramanand cu impresia ca peste tot e la fel. Pana la urma mi-am facut un card la Raiffeisen Sper ca e bine...
|
#16
Posted 08 June 2006 - 09:20
Bogdan!, on Jun 7 2006, 22:09, said: eu am vrut sa imi fac card la ING vineri. Am fost la ING aviatiei, acolo m-a intampinat domnisoara cu oferta lor. Cand am vazut ca pe an ar trebui sa platesc in jur de 48 de lei, am multumit frumos pentru amabilitate si fugit cat colo, ramanand cu impresia ca peste tot e la fel. Pana la urma mi-am facut un card la Raiffeisen Sper ca e bine... Eu anul asta platesc in jur de 200 RON la ING (cu taxa de activare homebank inclusa). Nu se pune problema ca nu imi permit ci eu vad lucrurile altfel: daca mie banca imi spune ca relatia dintre noi se bazeaza pe incredere (si ING asta spune), atunci de ce nu ma anunti, asa cu prevede legea, ca s-au modificat comisioanele. Ce inseamna comision administrare cont si comision anual pentru card: nu facptul ca imi administrezi contul? Adica asta include si faptul ca ma informezi in legatura cu orice modificare a tarifelor si comisioanelor? Si, daca ne gandim un pic, INGul are cele mai mici costuri, caci a francizat totul, iar contul ala exista numai in computer, tranzactiile ti le faci tu singur, insa ei modifica comisioanele intr-o veselie ruda cu nesimtirea. Ceea ce vreau eu sa promovez este o reactie din partea clientilor care sa dea de gandit bancii. A suna la ANPC pentru a face o reclamatie nu dureaza mai mult de 4 minute (MAX), exista un numar verde (deci nu se plateste nimic) 0800 080 999 si that's it. Edited by PORTOCAL, 08 June 2006 - 09:21. |
#17
Posted 08 June 2006 - 14:50
@PORTOCAL: ai dreptate.Din pacate,desi majoritatea bancilor (exceptie Carpatica si Transilvania) au capital majoritar strain si sunt detinute de mari lanturi din afara,angajatii sunt tot romani.
|
#18
Posted 11 June 2006 - 08:15
PORTOCAL, on Jun 6 2006, 20:43, said: Nu stiu daca ati observat, insa in luna februarie ac, ING Bank a marit comisionale serviciilor oferite prin self bank. Cu stupoare insa, am aflat ca pe data de 23 mai 2006 au scumpit din nou aceste comisioane. Astfel, Visa Electron, care in primul an era gratuit si din al doilea se platea 12 RON a ajuns acum sa coste 28 RON pe an (14 RON in primul an). Administrarea anuala a contului costa si ea 20 RON. Cum contul nu poate exista fara card, cele doua produse ajung sa coste 48 RON anul, in conditiile in care serviciile oferite de banca sunt minime (la nivel de costuri). Nu exista interfata umana ci numai automate (functionarii nefiind angajati ING si neputand primi sau elibera numerar). De asemenea, banca nu se sinchiseste sa isi informeze clientii cu privire la modificarea comisioanelor aferente emiterii/mentinerii cardului si efecutarii de tranzactii prin intermediul cardului, asa cum solicita regulamentul 4 din 2002 al BNR Eu nu am primit nici un fel de informare din partea ING nici in ianuarie/februarie si nici in mai cu privire la modificarea comisionului cardului ING Visa Electron. Cei care aveti carduri emise de ING va sugerez sa va adresati BNR, Directia de Supraveghere sau ANPC la nr. 0800080999 Nici pe site nu au facut publice aceste comisioane |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users