Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
ING Romania
Last Updated: May 07 2024 19:19, Started by
PORTOCAL
, Jun 06 2006 20:43
·
229
#2449
Posted 11 May 2017 - 11:55
Salut,
Azi am realizat ca ING face niste comisione fara acordul meu: http://prntscr.com/f6jfa6 Am card visa cu paypass, prima data si notificare prin sms a fost gratuit, dar dupa cativa luni a aparut 4 lei lunar, care e acceptabil. Iar de la 2017 Ianuarie, platesc 14 lei/luna, pentru digipass, care nici nu mai am si nu am folosit de 2 ani.(am primit de 6-7 ani, cand am deschis primul cont student) Daca maine merg sa-si explice ce inseamna administrare cont, si de ce costa 5 lei, cand pana acum a fost gratuit, SI sa-si renunt optiunea digipass, trebuie sa-l dau inapoi calculatorul dedicat pt digipass ?? pentru ca nu mai stiu unde am pus Multumesc pentru ajutor. |
#2452
Posted 11 May 2017 - 13:44
urtap, on 11 mai 2017 - 10:11, said:
@Crimus99 Da, ING furnizeaza servicii rezonabile (ca si alte banci). Sunt si flexibili, in sensul ca-si reconfigureaza rapid politicile in interes propriu - in niciun caz cu gandul la client (ca si alte banci). De fapt, ideile noi sunt cum sa-si eficientizeze castigurile. Lucru firesc si prezent la toti bancherii. Da, fata de cei care au disparut sta bine. Doar cateva sedii de francize au fost inchise la ING. Suma minima 'dubla' garantata este garantata in Romania sau in Olanda? Ce inseamna 'sa va descurcati si singuri'? Si care sunt chestiunile 'nebanale’ pentru care ar trebui sa plictisim pe cei de la call center? Chiar, de ce nu pun taxa si la apelarea call center-ului? Spre exemplu, 7 lei minutul. Sau e deja in plan? In rest sunt perfect de acord cu tine, trimiti civilizat mesaje pe e-mail (la orice banca sau provider) si primesti raspunsuri precum primesc cei ce se roaga la zidul plangerii, adica la fel de utile (totusi, raspunsul vine ceva ceva mai rapid). De fapt cred ca ar fi chiar utila o lege prin care cei nemultumiti sa fie lapidati. Dar controlat, numai daca sunt nemultumiti de serviciile bancare, de preturile si politicile din supermarket, de preturile RCA, de certificatele verzi, de asigurarile PAD sau mai pe scurt, nemultumiti de orientarea curenta a ‘iluminatilor‘. Eu folosesc sa platesc direct pe site-ul comerciantului factura (vodafone, orange, digi si alte cateva), deci presupun ca se considera ca am facut o operatiune cu cardul si nu transfer interbancar. Am fost la ei sa ii intreb ce comisioane trebuie sa achit in momentul de fata si au tot tras-o cu faptul ca daca imi portez salariul nu achit nimic. Inca o luna, vedem. |
#2453
Posted 11 May 2017 - 14:18
Mie nu mi-au cerut digipass-ul cand am trecut la autentificare prin sms, inca il am aruncat pe undeva si nici nu l-am platit...
|
#2455
Posted 11 May 2017 - 15:34
#2456
Posted 11 May 2017 - 17:44
#2457
Posted 11 May 2017 - 19:43
Am cautat pe net dar nu am gasit cat trebuie platit pentru Digipass pierdut/furat/distrus. La primul meu contact cu ING, acum peste 12-13 ani, costa 60 ron (pe atunci 600.000 lei vechi).
Oricum o sa trebuiasca sa ajungi la ei - chiar nu conteaza suma! Si nu indraznesc sa sun la call center, sa aflu, pentru a nu fi din nou apostrofat ca 'deranjez' stimabilii de la relatii clienti cu intrebari stupide. |
#2458
Posted 12 May 2017 - 20:46
Am inteles ca taxa de 5 lei ramane pentru clientii vechi. Numai cei noi (2016+) vor avea 7 lei/luna daca nu au venituri recurente?
|
|
#2460
Posted 12 May 2017 - 20:52
Asa zice aici https://www.ing.ro/d..._comisioane.pdf
Eu oricum sunt client vechi si platesc 5 lei. Edited by Klamatiel, 12 May 2017 - 20:53. |
#2461
Posted 12 May 2017 - 20:59
La mine nu știu ce s-a întâmplat, dar de 3 luni nu mi se mai ia niciun comision. Dețin digipass, nu mai am intrări de 700 lei în ING. Deși nu înțeleg îmi convine
|
#2462
Posted 14 May 2017 - 15:40
#2463
Posted 14 May 2017 - 18:17
Pai nu asa reiese din documentul de mai sus. Scrie clar ca pentru conturi deschise inainte de 3 aprilie, e 5 lei, pagina 5.
|
|
#2464
Posted 15 May 2017 - 17:33
Am fost notificat prin posta de chestia asta, din iulie vor face 7 lei comisionul pentru toti clientii, indiferent ca e vechi sau nou.
Nu au procedat asa de la bun inceput pentru ca ar fi incalcat contractul, din cauza asta clientii vechi inca au cu 5 lei, momentan. Dar au procedat bine asa, ca au reusit sa creeze confuzie si multi vor avea impresia ca vor fi taxati tot cu 5 lei, pana se dezmeticesc, mai face si ING-ul un ban cinstit. Au lucrat bine baietii de la marketing, au reusit sa ascunda bine chestia asta, ca sa nu o lase la vedere pe site, la fel cum au procedat si cu cursul valutar nesimtit. Ei au laudat doar zero comision la bancomatele din orice tara, dar au "omis" sa spuna in aceeasi campanie promotionala ca retragerile se fac la cursul lor umflat. Uite aici, exact acelasi lucru scrie: Quote
Începând cu 5 iulie 2017, clienţii ING România care au salariul sau un alt venit recurent de minimum 700 de lei şi care efectuează minimum o plată sau un transfer bancar pe lună prin ING Card Complet vor beneficia de comisioane zero pentru operaţiuni de retragere de la ATM oriunde în lume, pentru plăţi şi încasări sau pentru servicii de administrarea a contului, cardului şi serviciului de internet banking, se anunţă într-un comunicat al băncii. Comisionul zero este deja disponibil pentru cei care îşi deschid ING Card Complet după 3 aprilie 2017, card pe care urmează să încaseze salariul sau un venit recurent. Din 5 iulie, se vor modifica şi comisioanele pentru clienţii care nu au salariul la ING astfel: - 7 lei/lună pentru administrarea ING Card Complet, comparativ cu comisionul anterior de 5 lei - 3 lei/tranzacţie pentru retrageri de la bancomatele ING sau ale oricărei alte bănci din România, comparativ cu un comision de 1,5 lei la retragerile din ATM-urile ING şi 5 lei la ATM-urile altor bănci. Majorarea comisionului de retragere pentru clienţii ING, de la ATM-urile ING, a fost influenţată de costul numerarului pe piaţa locală şi de costul de administrare a ATM-urilor. - Comision unic de 4 euro/tranzacţie la retrageri de la un ATM din străinătate, comparativ cu formula de calcul 1% + 10 lei la retragerea din ATM internaţional cu cardul de lei sau 1% + 2,5 euro la retrageri din ATM international cu cardul de euro. Edited by gumball3000, 15 May 2017 - 17:40. |
#2466
Posted 15 May 2017 - 22:17
Klamatiel, on 12 mai 2017 - 20:46, said:
Am inteles ca taxa de 5 lei ramane pentru clientii vechi. Numai cei noi (2016+) vor avea 7 lei/luna daca nu au venituri recurente? Nu. Si clientii vechi. Am primit instiintare. Deci: In data de 31 martie a.c. am solicitat telefonic, Bucurestiului (ING), dezactivarea digipass-ului, pentru a trece la parola prin SMS. Azi am returnat digipass-ul in sucursala unde am deschis contul, in provincie. Surpriza, stanga nu stia ce face dreapta, sucursala din provincie nu stia de operatiune, nu vedea in sistem descrierea exacta a operatiunii, s-au mirat ca de o luna+ folosesc autentificarea cu parola prin SMS, ca la ei aparea digipass-ul inca activ, imi reseteaza accesarea contului si tre' sa redefinesc parola. Ca sa nu mai zic ca d-nele de la birouri nu pot vedea soldul contului si operatiunile din cont. Bravo, ING, functionezi impecabil. gumball3000, on 15 mai 2017 - 17:33, said:
Ei au laudat doar zero comision la bancomatele din orice tara, dar au "omis" sa spuna in aceeasi campanie promotionala ca retragerile se fac la cursul lor umflat. Uite aici, exact acelasi lucru scrie: ING Bank: Comisioane zero pentru retrageri de la bancomatul oricărei bănci, de oriunde din lume Pai mie mi-au luat 1,5 lei comision pentru retragere de la bancomat in martie a.c. |
Anunturi
▶ 12 user(s) are reading this topic
2 members, 7 guests, 3 anonymous users
marselcj, wertyck