Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Subaru Tribeca
Last Updated: Apr 05 2010 12:04, Started by
Furia-Rosie-Turbo
, Jun 06 2006 15:09
·
0
#19
Posted 07 November 2007 - 11:27
Multumesc Alex pentru raspuns; eu chiar am condus un Tribeca in test drive si senzatia de condus a fost extraordinara; stabilitate excelenta, suspensii foarte bune (nici nu am simtit liniile de tramvai, gropile din trafic sau micile santuri din palidul off road pe care l-am incercat timp de 10 minute...), feelingul dat de catre design-ul interior, totul a fost la superlativ. Consumul insa ma ingrijoreaza si vreau sa aflu se care este realitatea din partea unui posesor actual...
|
#20
Posted 12 November 2007 - 10:19
#21
Posted 12 November 2007 - 13:12
Acelasi motor il am pe Subaru Outback.
Pe scurt: - 12-15 l/100Km, in fct de talpa soferului - 15-25 l/100 Km in fct de oras si trafic. Bucurestiul NU este sub nici o forma uns tandard, insa este o realitate. In Bucuresti, in timpul saptamanii, media nu scade sub 18l/100 Km, dar echivalentul diesel (3l) este tot intre 13 (BMW X3 3.0d) si 16 l/100 Km (Mercedes ML 320 CDI). Daca te uiti la asemenea motorizari, NU fa greseala sa te uiti la consum, desi e ff. greu sa nu o faci, mai ales cand mergi in Bucuresti cu viteze medii ADESEA sub 20 Km/h |
#22
Posted 12 November 2007 - 13:37
Interior frumos , pun pariu ca o sa fie foarte fiabila , pun pariu ca o sa fie si performanta
DAR e horific de urata la exterior , as prefera sa ma uit la fundul unui babuin decat la masina asta la exterior |
#23
Posted 13 November 2007 - 17:58
Courage, on Nov 12 2007, 13:12, said: Acelasi motor il am pe Subaru Outback. Pe scurt: - 12-15 l/100Km, in fct de talpa soferului - 15-25 l/100 Km in fct de oras si trafic. Bucurestiul NU este sub nici o forma uns tandard, insa este o realitate. In Bucuresti, in timpul saptamanii, media nu scade sub 18l/100 Km, dar echivalentul diesel (3l) este tot intre 13 (BMW X3 3.0d) si 16 l/100 Km (Mercedes ML 320 CDI). Daca te uiti la asemenea motorizari, NU fa greseala sa te uiti la consum, desi e ff. greu sa nu o faci, mai ales cand mergi in Bucuresti cu viteze medii ADESEA sub 20 Km/h Era un tip care avea doua outback-uri - posta la masini.ro si se plingea de consumuri uriase (cam ce-ai postat si tu). Pina la urma a facut o vizita la SMT care i-au resetat calculatorul si i-au zis sa puna doar benzina de 95 (omul folosea doar 98). Consumul s-a diminuat radical iar performantele au ramas aceleasi. Normal ca n-o sa ai consum mic cu un boxer de 3 litrii si transmisie awd permanenta dar 15-25 in oras mi se pare mult al dracu'. Ca si 12-15 in afara orasului de altfel... |
#25
Posted 21 November 2007 - 23:35
Posesor Tribeca de 7 luni , parcursi cu ea 22000 km:
- Bucuresti: 19 l/100km - Oradea: 16 l/100km - Bucuresti - Oradea : 13,5l/100km Singurul lucru de care pot sa ma plang este ca de pe la 12.000 km au inceput sa imi apara vibratii in volan la franarile chiar si usoare la viteza de peste 120 km/h. Cei de la SMT au zis ca sunt deformate discurile de frana fata din cauza unei schimbari bruste de temperatura , mi-au facut claim de garantie insa dupa 3 saptamani, surprize , ma suna ca nu s-a aprobat ca sunt consumabile bla bla bla ... ce nu am inteles e faptul la ce naiba au mai facut claim de garantie ... In rest stabilitate in curbe senzationala, demarajul mai mult decat ok pentru cate de grea este magaoaia, off road pe macadam sau iarba ok, off road pe noroi argilos acceptabil daca scoti esp-ul si ... abia astept prima ninsoare sa vad cum se comporta. |
#26
Posted 16 March 2008 - 01:46
badegheo, on Nov 12 2007, 13:37, said: Interior frumos , pun pariu ca o sa fie foarte fiabila , pun pariu ca o sa fie si performanta DAR e horific de urata la exterior , as prefera sa ma uit la fundul unui babuin decat la masina asta la exterior La inceputul anului 2008 s-a lansat si in Romania noul model 2008 Subaru TRIBECA: - facelift fata/spate - nou motor 3.6 litri - consum combustibil diminuat cu aprox. 10% - acum merge cu benzina 95 fara plumb (deci mai ieftina) Sper ca noul model iti place mai mult... Cityinter, on Nov 6 2007, 13:46, said: Sunt un nou utilizator al forumului si mi-am facut contul pentru a pune o intrebare legata de aceasta masina care apare cam rar pe forum, am gasit doar 3 topicuri. Au inceput sa apara tot mai multe Tribeca pe strazi. Exista posesori de Tribeca pe forum? Ma intereseaza un feedback general si in special care este consumul real in oras, deoarece cel declarat este foarte mare, 18/100. Daca cineva poate incepe chiar si un jurnal de bord ar fi excelent... Multumesc. Am condus si eu noua Tribeca (modelul 2008) aprox. 100km, traseu mixt. Impresiile mele: - stabilitate exceptionala pentru un SUV - cutie de viteze automata foarte bine etajata (aproape nu simti cand schimba viteza) - motorul foarte silentios - spatiu interior mare (sofer, pasager) - design interior exceptional - consum mixt afisat pe displayul central la finalul testului (resetat inainte): 10,6 l / 100km (n-am condus cu mai mult de 150 km/h, in general am mers constant) - calitatea materialelor si a finisajelor surprinzator de buna. Consider ca merita toti banii. Edited by umax15, 16 March 2008 - 01:47. |
#28
Posted 07 August 2008 - 20:18
Sunt in posesia unui Tribeca de doua saptamani.... este o masina superba!!!
Inca o mai plimb usor cale de cateva sute de kilometri dar am fost cu ea pana la Brasov si pana la Constanta. Se aseaza foarte bine la drum. |
|
#29
Posted 18 August 2008 - 16:07
blackrider_lk, on Aug 7 2008, 21:18, said: Sunt in posesia unui Tribeca de doua saptamani.... este o masina superba!!! Inca o mai plimb usor cale de cateva sute de kilometri dar am fost cu ea pana la Brasov si pana la Constanta. Se aseaza foarte bine la drum. Spune-ne te rog, cam cat consuma urban/extraurban noul model? Multumeeesc. |
#30
Posted 20 August 2008 - 10:19
Noul model are motor H6 de 3.6 l benzina, aspirat (258 CP)
http://www.subarumot...ribeca_2008.pdf Per total consumul in oras (aglomerat) te face sa plangi, iar performanele lasa de dorit. (0-100 Km/h in 8.9s) Pretul mi se pare mare: 50 000 EURO DDP, iar la revanzare, nu o ia nici dracu ! |
#31
Posted 14 September 2008 - 11:09
dyermaker, on Aug 18 2008, 17:07, said: Spune-ne te rog, cam cat consuma urban/extraurban noul model? Multumeeesc. In oras 20 (merg mult prin Bucuresti - Magheru, Calea Victoriei) In afara in jur de 12 daca mergi civilizat, daca mergi cu 200 km/h... Cand alegi o masina cu motor de 3630 cc, de aproape 2 tone, cu tractiune 4x4 permanenta nu prea trebuie sa ti cont de consum. |
#32
Posted 14 September 2008 - 12:49
blackrider_lk, on Sep 14 2008, 12:09, said: In oras 20 (merg mult prin Bucuresti - Magheru, Calea Victoriei) In afara in jur de 12 daca mergi civilizat, daca mergi cu 200 km/h... Cand alegi o masina cu motor de 3630 cc, de aproape 2 tone, cu tractiune 4x4 permanenta nu prea trebuie sa ti cont de consum. Se poate sa tii cont si de consum, daca esti atent: 3000 cmc, peste 2 tone, 8 locuri. 8L/100 civilizat, 10 pe autostrada, maxim 13 in oras. Tribeca e mai rapid. Si ce daca? |
#33
Posted 15 September 2008 - 12:22
Cumva compari Diesel cu Otto si "minora" diferenta de 636 cmc in plus la Tribeca ? (Tribeca 3636 cmc - Benzina - LC - 3000 cmc Diesel).
Giobica, erai mai atent la astfel de detalii |
|
#34
Posted 15 September 2008 - 12:33
blackrider_lk, on Sep 14 2008, 12:09, said: Cand alegi o masina cu motor de 3630 cc, de aproape 2 tone, cu tractiune 4x4 permanenta nu prea trebuie sa ti cont de consum. Am luat strict aceasta afirmatie si am fost atent ca de obicei . Nu scrie Otto sau Diesel. Eu am motor putin mai mic, greutate putin mai mare. Deci aproape descrierea de mai sus. Corect era: Daca iei un cross-over de lux cu motor pe benzina de 3600cmc, 256CP si doua tone atunci da, nu te gandesti la consum si implicit "vede" toate fetele ca esti un baiat cu buget interesant. E adevarat nu am suficienta atentie ca sa pricep de ce trebuie sa consumi 20 prin Bucuresti cand poti sa consumi 6-7. Edited by Giobica, 15 September 2008 - 12:33. |
#35
Posted 15 September 2008 - 12:48
Giobica, on Sep 15 2008, 13:33, said: Am luat strict aceasta afirmatie si am fost atent ca de obicei . Nu scrie Otto sau Diesel. Eu am motor putin mai mic, greutate putin mai mare. Deci aproape descrierea de mai sus. Corect era: Daca iei un cross-over de lux cu motor pe benzina de 3600cmc, 256CP si doua tone atunci da, nu te gandesti la consum si implicit "vede" toate fetele ca esti un baiat cu buget interesant. E adevarat nu am suficienta atentie ca sa pricep de ce trebuie sa consumi 20 prin Bucuresti cand poti sa consumi 6-7. Adevarul e ca tare ma bate un gand in ceafa sa iau un smart sau ceva mic ...astia de la Subaru au scos o pichineata de oras parca |
#36
Posted 15 September 2008 - 13:28
Eu asa as face, macar la astea mari as da bonus una mica de oras . Daca tot esti boier si nu iti pasa cat consuma, ce mai conteaza 7000-10000 in plus. Parca Smart-ul cam mic.... daca vrei sa pleci pana la mare. Asa un Polo, Yaris, Micra, Klasse A...
La Subaru am vazut in strainatate, semana leit cu Suzuki Alto.... nu cred ca se aduce la noi. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users