Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Manere clasice mobila sau push to...

Contact pe piele cu sangele altei...

metoda constantelor de scurtcircuit

video file info
 Nu pot raspunde: Huawei P10

Cod cursor website

Cum se iese la pensie la munca di...

Inlocuire Tranzistor 4410 BA622T ...
 CASS pe veniturile din DOBANZI

Masina de spalat rufe Bosch

Spatiu prea mare inainte de titlu

Recomandare banca pentru firma
 Photoscape, unde?

Prima World HD

Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Cum pot reda niște inregistr...
 

Timpi si filme 0-100 kmph cu masina ta!

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
25 răspunsuri în acest subiect

#1
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Salutare. In primul rand doresc sa mentionez ca sunt un vizitator zilnic al forumului SP, citind cu frecventa si interes rubricile auto, in special Jurnal de Bord, fiind foarte interesant sa urmaresti evolutia unei masini in timp. Tin sa-i felicit pe Ahile (cu toate ca topicul este varza de off-topic, dar regasindu-se pe ici pe colo si idei foarte interesante; o ia cam pe campii uneori cu nobletea, luxul, sportivitatea, etc. etc. unui Golf, care fie vorba intre noi e o masina comuna, de serie, pentru unii chiar banala, plata, stearsa-nu mai comentez nimic de motorizare. Poate deosebita in felul ei, poate purtand un anume blazon da. Dar pana la noblete, lux, etc, mai e mult - aviz si lui Mig VW Fan care considera VW masini de lux cu toate ca numele in sine sugereaza cu totul altceva. Fanatismul lipsit de obiectivitate nu duce la altceva decat la ridicol) CristiST50, Tyby, morogan, MATRIXU, Courage, Monitox, cryo, danv si pe toti cei care si-au postat aici parerile despre masini, in mare parte avand pareri obiective si sincere. Jos palaria pentru initiativa, ajutand pasionatii de masini si nu numai sa isi formeze o idee cat mai fidela asupra a CEEA CE INSEAMNA SA TRAIESTI CU O MASINA ZI DE ZI, ceea ce nu se citeste sau gaseste in nici o revista sau pliant.

Revenind la ideea mea care sper sa fie agreata, doresc sa fac un topic care sa mai anime atmosfera pe aici cu atat mai mult cu cat nu am gasit pe nici un forum de specialitate asemenea topic, SP avand exclusivitate  :naughty: . Respectiv sa postam filme cu sprinturi 0-100 km/h sau poate chiar mai mult (insa nu recomand fiind destul de periculos) cu masinile proprietate personala sau la cele de care avem acces si sa ne dam cu parerea, sa facem analize asupra cuplului si puterii motorului, sa comentam plusuri si minusuri, etc. Consider ca ar fi interesant sa faci o comparatie intre masini din aceeasi clasa la accelerari puternice (de ex. C4 Matrixu vs. GolfV Ahile) tinand totusi sa mentionez ca testele si filmarile sa se faca in deplina siguranta, pe drum liber si vizibilitate buna (100 kmph nefiind considerata o viteza mare sau periculoasa in conditii de drum bune, consider ca se pot face teste in deplina siguranta). Nicidecum nu doresc sa fac o instigare la curse sau viteza, ci doar un topic interesant unde se vor putea compara performantele dinamice ale unei masini (cel putin accelerarea). Fie vorba intre noi, cred ca 90% din cei care frecventeaza forumul o calca cel putin o data pe saptamana, fiind doza noastra de nebunie si adrenalina - fara de care unii nu pot trai. Asa ca inca o data in plus nu strica :naughty: cu atat mai mult cu cat nu se incalca legea, nedepasind viteza maxima legala admisa in afara localitatii.

De preferat este sa aveti pe cineva in dreapta sa filmeze turometrul si kilometrajul, pentru a va putea concentra asupra masinii si drumului. Eu personal tin camera in mana stanga, care sta proptita-n volan, permitandu-mi sa fac corectii de directie, iar mana dreapta o folosesc sa mestec mamaliga (daca e cazul, o sa vedeti ca-i dau si cu automatice, unde este mai usor dar si mai putin palpitant, avand sentimentul ca sunt handicapat - no offence Addnann)

Ca reguli de aur pentru a mentine bunastarea topicului, mentionati marca, model, motorizare, anul fabricatiei, masa in KG, putere, km parcursi, precum sa si postati un FILM CAT MAI CLAR CU TUROMETRUL SI VITEZOMETRUL cel putin pana la 100 kmph - pana la 40, 60,80 consider ca nu sunt relevante. Incercati sa apelati la bunul simt specific SP si sa o lasati cat mai jos cu Off-Topic-ul.

Disclaimer: Nu raspunde nimeni altcineva decat TU de faptele tale! Asadar casca ochii de 2 ori inainte de a incerca ceva periculos. Nu te obliga nimeni, o faci pe proprie raspundere. Daca nu ai destula experienta, mai bine invata treptat inainte de a face vreo boacana.

Imi permit asadar sa incep eu.

1. Mercedes E-Klasse 200 Kompressor Avantgarde T-Model (break, omu are nevoie de mult spatiu, copii and shit, plus ca e neamt si astia au pitici pe creier cu dricurile), 2004, cutie secventiala, benzina 4 cilindrii, 50.000 km, 163 CP la 5500 rpm, 1700 kg, cuplul nu-l stiu dar se poate afla usor de pe net (nu-s adeptul tampeniei cu real men drive torque not HP-nu-mi plac dieselurile de nici o culoare... poate doar sa fiu taximetrist sau sa am utilitara, altfel nu). Masina este a cumnatului meu, fiind achizitionata de noua.

Filmul: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KRoi9r5FaCk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Timpul aproximativ este de 10 secunde pana-n 100 (in carte 9,7 parca). Tin sa mentionez ca am lasat masina pe Automatic, nedescurcandu-ma prea bine pe modul secvential (dai de batz in dreapta pentru + si in stanga pentru - ) si fiindu-mi peste masura sa ma obisnuiesc... cand conduc nu am tendinta sa ma cred in joculete cu masini, ca atare gasind oribil acest mod de schimbare al vitezelor. Nu mai are rost sa zic ca te simti ca un handicapat cand doar apesi acceleratia in blana si intre timp te mai scobesti in nas, mai te uit pe tavan, pana prinzi suta. Mi se pare un stil de condus prea detasat si relaxat... parca nu faci corp comun cu masina. Insa pentru confort mi se pare ok, iar cand esti obosit, mai ales in trafic, iti aduce un spor de liniste, mai ales daca mai vorbesti la telefon sau mai butonezi navigatia, laptopul, etc. Per total prestatie ok, consum cam maricel-mediu 10-de lux si noblete presupun ca nu mai are rost sa vorbim. Stabilitatea este ok, cu exceptia unor tendinte supraviratoare specifice breakurilor (adica la mers in forta ai impresia ca te cam paraseste fundul, insa e controlabila). In 50.000 km nu a avut probleme decat cu materialul de pe stalpul dintre usile din stanga, care s-a rupt-jupuit. M-am uitat si in dreapta si nici ala nu mai are mult si se rupe - poze aici si aici. Zgomotul motorului la turatii e super tare, chiar m-a mirat ca la o masina de lux (a se citi ca nu e Golf sau Passat pentru fanatici ) poate suna un motor asa bine, iar la turatii mici e super silentios. Directia mi se pare parca prea asistata si volanul usor si mort. Scaunele super confortabile si cu suport lateral bun. Franele super OK, ESP nu se dezactiveaza total, incercand sa fac niste cerculete pe gheata-zapada, am observat ca de abia ma roteam si ca electronicele nu-mi dadeau voie sa-mi fac de cap  :puke: . Instalatia audio, navigatia (care are avertizare in timp real de blocaje-iti apar masinute rosii pe harta de la navi) sunt la superlativ si normal de altfel pentru caruta de bani pe care a dat-o pe vapor. In orice caz, o masina care nu e pe gustul meu, parca prea de pensionar... sau de colorat. Plus ca in orice pozitie setezi scaunul, vezi stema de pe capota  :cursing: care-mi lasa impresia de colorat manelist ce isi afiseaza bling-bling-ul. Bine, asta e valabil pentru RO... pentru DE unde isi face el veacul, Merc ramane Merc. Nu are rost sa aduc vorba de greieri and shit... masina mergand numai prin DE. Na ca facui si un mic jurnal de bord, sper sa nu devin plictisitor  :o .

2.  VW Golf IV Highline 1,6 FSi, oct 2002, benzina 116 CP la 5200 rpm daca nu ma insel, 3 usi, 1250 kg, cutie manuala 5 trepte, al cumnatei mele, 60.000 km. La fel, masina achizitionata de noua. Timp scos: 10,5 secunde. Nu stiu de ce dar am fost dezamagit... probabil ca asteptam mai multe de la un FSi care de fapt cel putin pentru cilindreea actuala s-a dovedit un FIS, o sa explic si de ce. Atentie la consumul instantaneu indicat pe CB - in jur de 70%   in prima faza... asta pentru a vedea ce inseamna sa conduci sportiv. De asemenea consumul a ralanti este de 0,7l %.

Filmul aici: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/B0zQNoVSd0c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

  Dupa cum ziceam, ma asteptam la cam o secunda mai putin... am incercat de nenumarate ori, mai bine de atat nu am reusit sa scot. La fel si cumnata-miu. Imi exprimam nemultumirea fata de accelerare... unul din motive ar fi etajarea proasta din punctul meu de vedere... adica din 6000 rpm in vit. 1 respectiv in a 2-a, sare in 4000, unde am eu impresia ca motorul nu prea are vlaga ca la 5000. Daca nu ar fi fost limitarea aia tampita la 6250 (ceea ce mi se pare mult prea joasa) si as fi putut schimba undeva la 7000, motorul ar fi avut resurse mult mai bune-am aceeasi senzatie ca atunci cand imi vine sa stranut dar nu pot... masina urla frumos, urca bine de la 5000 rpm, dar am impresia ca trebuie schimbat prea repede. De notat ca limitarea la acest Golf este un ciot in podea - Ahile, e la fel si la tine? (click aici pentru imagine), nicidecum electronica... fapt care mi-a starnit rasul si in acelasi timp dizgratia referitoare la acest model-probabil ca daca-l tai te duci mai sus, cine stie, poate l-om taia zilele astea  :death: . Imi pare parca putin orientat catre un condus mai departe de maximul oferit de motor... simt ca motorul poate mult mai mult dar ca e limitat aiurea (bla bla bla nu ma intereseaza considerentele VW, eu zic doar ce feeling imi lasa... parca nu pot beneficia la maxim de acest motor, idee caer ma scoate din sarite... daca nu era limitarea aia, sau treptele mai apropiate ca turatie, cred ca puteam beneficia de maximul scos de motor). Motorul mi se pare prea zgomotos la turatiile mici, in comparatie cu o benzina normala. In schimb la turatii inalte suna foarte bine, baritonal. Daca se putea schimba la 7.000 cred ca era un sound ce provoca orgasm instantaneu  :w00t: . Consumul mediu se situeaza in jurul a 8%, deci ca un motor normal pe benzina. De notat ca se incalzeste destul de greu nenorocirea, mai ales iarna (fapt intalnit si la Ahile).

La stabilitate, aceasta masina obtine din partea mea punctaj apropiat de minim. Masina iti da senzatie de stabilitate, insa pleaca destul de usor de fund (supravirare) la curbe luate mai in forta pe uscat, iar pe ud are un comportament subviratoriu (pentru neinitiati, masina nu urmeaza traiectoria impusa de directie) de speriat... dai de volan degeaba ca masina se duce inainte (asta la viteze de 70-80 kmph si curbe rezonabile). Cel putin primele dati am ramas perplex...  te pacaleste foarte usor aceasta masina, ai incredere in ea insa iti trage clapa. Mare Noroc cu ESP... am incercat aceleasi manevre si fara ESP, daca nu aplici corectiile necesare volanului, parasesti carosabilul cu usurinta... aici m-am convins de cat de important e ESP... o persoana fara experienta sau mai panicata, fara ESP, in conditiile de fata ar pierde masina. Singura asemanare pe care pot sa o fac e cu fostul Espero pe care l-am avut... la 200.000+ km  si alergat tare, fara amortizoare si arcuri schimbate... dar macar ala iti lasa impresia ca esti cu barca si aveai idee cand erai la limita, in cazul Golfului nefiind deloc asa. Asadar pentru condus mai in forta, atentie celor cu Golf IV (nu dati vina pe cauciucuri, cum am fost eu tentat, sunt Nokianuri cu 10.000 km rulati, profil cam 80%) masina este foarte inselatoare... in rest este ok comportamentul rutier daca se merge in parametrii normali, directie ok, axa schimbatorului foarte precisa si scurta, sport, ambreiaj la fel, impresie foarte buna la acest capitol, aproape peste toate masinile cu care am avut de-aface. Nota 10 cu felicitari pentru cutie (nu pentru rapoarte ci pentru finete si acuratete). Ca puncte negative mai aduc in discutie calitatea slaba a ansamblarii interiorului (vezi click aici unde panourile din spatele usilor din fata sau desprins fara a le forta nimeni la fel si click aici De asemenea se observa o gaura pe unde incape degetul aratator intre fata usii si bord - click aici pentru imagine ) A se tine cont ca masina nu a fost busita niciodata si nu s-a umblat in ea, masina circuland numai in DE-comentariile asupra calitatii VW care e in continua scadere sunt de prisos. De altfel printre probleme, la 30.000 km a trebuit completat lichiful de frana deoarece era f. putin, Comp. de bord avertizand asupra pericolului in caz de franare. S-a mai intamplat la 40 si 55.000 km aceeasi faza destul de tampita si suparatoare. De asemenea la 57.000 km s-a bulit pompa de ambreiaj, fiind necesara cumpararea uneia noi. Din cand in cand mai urla alarma ca tampita (mai ales iarna ne-a scos din sarite... la trantitul de cateva ori al portbagajului se dadea batuta). De asemenea in mers mai zicea Comp. de bord si bipaia ca tampitul ca avem portbagajul deschis, lucru total fals... ducandu-ma la concluzia ca avea probleme senzorul de la protbagaj... intre timp s-a remediat de la sine. Cel mai enervant a fost un drum de vreo 15 km cand o apucasera dracii si urla incontinuu Comp. de bord... ba scria STOP mare BREMSEN FEHLER (problema frane) si ca nu mai avem lichid de frana, ba ca am portbagajul deschis (heckklape öfnnet)... mi-a scos peri albi la drumul ala mers numai cu tignale-n cap. Am completat lichidul de frana si dupa a fost OK. De notat ca mananca destul ulei (fapt confirmat de Ahile)... cam 500 g la 10.000 km iar in ultimul timp a sarit la 1,5-2l la 10.000km, fiind surprins la 7500 km dupa revizie ca s-a aprins becul la ulei... am completat cu aproape 2 l pana a revenit la nivel. In rest in afara de cativa greieri prin usi si stalpi, si ca la mers inapoi daca nu turezi destul bordul are o anume trepidatie (problema intalnita si la Vectra B a mea), masina merge ok. Ca idee, oamenii vand in curand Golful si nu mai vor sa mai auda de VW. Ah, am uitat, la pornire la rece, ai impresia ca e motor diesel pentru 3-5 secunde (s-a accentuat de la 1 secunda), avand un huruit ciudat - probabil ca e o rola dusa, se vede la urmatoarea revizie - mai intalnisem problema asta la Megane 2 1,6 benzina cu huruitul, am citit pe reno.ro. Cam atat in mare despre Golf IV, uite ca facui si aici un mic jurnal de bord. Concluzia: prea multe probleme de la o masina prea scumpa si cu pretentii. VW nu mai e ce a fost (mai ales ca masina era deja ajunsa la maturitate, multe probleme trebuiau rezolvate), reduserea costurilor se vede peste tot un afara de motor si cutie. Din ce am citit si vazut, Golf V este mult mai reusit.

3. Chrysler Voyager 1995 3,3 L V6 in jur de 170 CP (nu am hartiile la indemana), 1650 kg, timp in jurul a 12,5 secunde, full automatic. Bineinteles benzina, 200.000 km.

Filmul aici: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ZnLMjo5U6Iw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Ce sa zic... masina tipic americana... in afara de soundul V6-ului care e marfa (fie vorba intre noi, mult zgomot pentru nimic) si de confort-spatiu (cruise control, scaune full electrice), masina asta pentru mine e o nulitate, o jignire adusa la adresa pasionatilor de masini. Consum astronomic, stabilitate de tot rahatul (la Ford tranzit stabilitatea este infinit mai buna) de zici ca ai suspensii pe baza de gelatina. Mai mare sentiment de nesiguranta pe curbe nu cred ca am intalnit la vreo masina. Plus ca schimbatorul la volan ma scoate din sarite. Mi se pare o masina ideala pentru un american handicapat de 200 de kile care stie doar acceleratie si frana, creata special sa-i care familia voluminoasa pana la Mc si inapoi. Nu ca as avea ceva in special cu americanii, Doamne fereste, au multe merite si realizari, insa asta e senzatia lasata... nu mi-as cumpara in vecii vecilor o americana. Plastice reciclate din sticle PET, imitatie de lemn din pahare de McDonalds. Masina este tot a cumnatului, o foloseste cand se pleaca cu mai multe persoane (avand 7-8 locuri in fct de necesitate). Masina se cam afla in reparatii capitale, urmand sa paraseasca familia. Directia este total idioata, moale si usoara, netransmitand nici un feedback asupra drumului pe care rulezi. Zici ca joci joculete mecanice. Franarea OK, scaune moi si confortabile... mai degraba fotolii cu sustinere laterala 0. De cand am condus aceasta masina, am inteles de ce nu se agreeaza masinile americane in general. Pasiune 0. In schimb, mai ales daca stai in spate, masina e super confortabila si linistitoare, in afara de cand se iau curbe putin mai tare, inclinarea caroseriei dandu-ti fiori.

Cam asta ar fi pe scurt experienta mea cu astea 3 masini. Nu le fac si nu le voi face Jurnal de Bord separat deoarece nu sunt in contact permanent cu ele. Le conduc intens doar in anumite perioade ale anului. Mai am sa pun filme si impresii despre masina proprietate personala Opel Vectra B caravan an fabricatie 2000 115.000 km 1,6 101 CP benzina 16v, fac zilele astea un film cu 0-100 sa vad cum ma ajung cu timpul. Din pacate nici acestei masini nu-i voi face jurnal, deoarece e destinata vanzarii.

Asadar astept parerile dvs. despre filmulete precum si filmele cu masinile voastre.

Cu respect, ma inclin.

P.S.: Scuze pentru greselile de rigoare, ora tarzie, oboseala si volumul mare de text proababil ca isi spun cuvantul.

#2
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Newsflash: 0-100 cu Opel Vectra B Caravan fabricatie 2000, 1350 kg, motor 1,6 benzina 101 CP, timp 12,5 secunde (in carte 13,5 parca).

Filmuletul aici: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dkYVuXb0mKs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Personal, in afara de sunetul motorului, prea putin ma incanta dpdv sportiv. Nu simti nimic (asta referitor la spusele de lauda ale lui Ahile cu Golful de 1,4 90 CP care ia suta in 13 secunde) nicidecum sportivitate & shit asa cum afirma dumnealui. E suficient incat sa te deplasezi in confort de la A la B, cu o viteza pana-n 140-150 (dupa aceasta viteza foarte greu urca pana-n 180 unde inlemneste :lol: ) asta la un consum bun (5,5 cu 9 am scos la mers de tataie).
Tot de Ahile ma leg, referitor la multiplele laude ale Golfului V, mai ales asupra sportivitatii motorului. Considerand ca ia suta-n 13 secunde, deci aproximativ la fel ca Vectra mea, e departe de sportivitate... nu poate fi vorba de aruncat in scaun, sau de tras ca nebuna... in cel mai rau caz decent (fac o paranteza ca motorul meu este ceva mai puternic, dar si masina ceva mai grea), dar ajutat de cutie si de tehnologia mai noua cei 90 CP se tin bine. Drept concluzie consider acest motor, inclusiv cel al lui Ahile, la limita submotorizarii (asta cu referire la nenumaratele dispute). Cand esti cu mai multe persoane in masina si cu ceva bagaj, se simte, accelerarile fiind cu mult afectate, mai ales la urcari unde efectiv simti ca pierzi putere, fiind necesare adesea retrogradari. Per ansamblu OK, mai ales pentru drumurile din RO. Naspa e ca o motorizare putin mai mare chiar poate scadea consumul (a se vedea 1.6 FSi in comparatie cu 1.4 FSi) pentru ca motorul se descurca mai bine cu masa masinii.
Ca o paralela, cand ma sui in Golful IV 1,6 116 CP, sau in E-Klasse, zici ca am racheta sub kur... acolo se poate observa o oarecare sportivitate... la in jur de 10 secunde 100 se poate spune ca motorul are accente sportive. Insa ce e de domeniul 12-13 secunde, forget about it (asta referitor la clasa asta de auto si motor).

Drept o mica recenzie la Vectra B, ce sa zic... trenul de rulare axat mai mult spre confort (a nu se intelege ca e barca) iar spre limita masina este supraviratoare (probabil din cauza ca e break), ceva de genul dai de volan tare in curba si dupa jumatate de secunda parca te trage o remorca in exteriorul curbei (a se intelege la curbe luat la limita, adica destul de in forta). Daca se merge normal sau chiar putin sportiv, probleme nu exista, masina se tine bine pe curbe, cu o mica aplecare a caroseriei. In caz de slalom in forta, masina isi face un oarecare tangaj, dar e controlabil. E bine ca e destul de previzibila si chiar ai un feedback atunci cand e sa o iei pe aratura (spre deosebire de Golf IV care te pacaleste foarte usor si te trezesti in derapaje fara sa-ti dai seama). Directia este OK, nici prea moale nici prea tare.

Ca plusuri, mentionez insonorizarea de exceptie, cu mult peste Golf IV si spre surprinderea mea putin peste Ford Focus (nu cred ca e buna comparatia, fiind din clase diferite; ar trebui normal sa compar cu un Passat dar nu am mers asa mult cu unul incat sa-mi formez o opinie obiectiva) in habitaclu la viteze rezonabile fiind foarte relaxant de condus mai ales la drumurile lungi devine o adevarata placere (probabil si datorita motorului care e mult mai silentios comparat cu FSi). Mai mentionez calitatea materialelor care sunt moi si placute la atingere. Calitatea ansamblarii o gasesc buna, la 115.000 km (e adevarat ca facuti majoritatea in Germania) neexistand vreun greieras, chiar si al mers prin gropi sau piatra cubica. Tot ca plus mentionez soundul motorului, a carui alimentare se taie electronic la 6500 rpm. Loc inauntru este destul, date fiind dimensiunile maricele ale masinii. La parcare nu am intampinat probleme, unghiurile de vizibilitate fiind OK.

Ca minusuri, tin sa mentionez in primul rand cutia de viteze, care are curse lungi si putin imprecise, la intrarea in 1-2-3 simtindu-se o oarecare mica agatare. Cutia de viteze de la Golf IV e parfum pe langa asta. La fel si pedala de frana, care e destul de tare la apasare, pana la obisnuinta fiind un factor de incomoditate (la fel si la franarea de urgenta, e cam ciudat pana te obisnuiesti) insa este foarte eficienta. Ca exemplu aici dau Fordul Focus, la care pedala de frana se simte foarte bine. Un minus mai e si aparitia unei vibratii sesizabile a bordului, la mersul inapoi, atunci cand nu se tureaza peste 1500 rpm si se da putin mai tare drumul la ambreiaj. Fapt intalnit si la Golf, nu am idee de ce.

Per ansamblu masina este OK, punctul forte gasit de mine fiind faptul ca masina este foarte silentioasa, drumurile lungi devenind o placere.

Urmeaza filme 0-100 cu Mazda 3 2006 1,6 benzina 105 CP si Ford Focus sedan 2001 1,8i benzina 115 CP, dar asta in cateva zile.

P.S.: Scuzati vocea si insistenta co-piloatei mele :inlove: Din graba am uitat sa inchid navigatia  -_-

Editat de RedMan_BZ, 13 iunie 2006 - 18:58.


#3
Blade

Blade

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.371
  • Înscris: 01.01.2002
bmw e30 325ix, 2500cmc, 6cil, 171cai, cuplu ~230nm, 1285kg, 0-100 9.2, vit maxim 212km/h. astea sunt datele de fabrica..

singura modificare e ca are chip tuning..  care se simte  :naughty: 0-100 il vedeti in film, top speed in poza, dar mai mult ca sigur poate mai mult. atunci aveam niste fishe naspa, aveam cauciucuri de iarna, erau aproape 0 grade afara (februarie) si eram si cu inca o persoana destul de corpolenta..:)
Fișier atașat  dsc00405_116_749.jpg   42,91K   761 download-uri

la 100km/h pe bord am 95km/h in realitate, testat pe gps..

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/asWSuq_s3a8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

filmul e facut cu telefonul si nu prea e clar...

0-100 7sec - cand ajunge a 2-a la 7000 ture (n-am limitare - de la chip :P ) am fix 100
0-150 15sec - a 3-a la 7000 ture
0-200 28sec - la finalul filmului... a 4-a la 6000 ture


PS: acu de la temperatura facea asa ca aveam o mufa slaba si de la viteza se misca  :death:

View Posttownkat, on Jun 6 2006, 04:04, said:

Si inca ceva, pentru mine viteza maxima spune mai multe despre puterea/sportivitatea unui autovehicul decat acceleratia.


tare asta  :confuzzled:

in ziua de azi cam orice masina cu motor de 1.4 ajunge la ~180km/h.. ideea e in cat timp ajunge la viteza aia..
la viteza maxima conteaza f.mult aerodinamica unei masini..

eu viteza maxima o ating paote de 2-3 ori pe an, pe cand de acceleratie "ma lovesc" zilnic  :naughty:

Editat de Blade, 18 iunie 2006 - 05:34.


#4
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Azi a fost o zi cu adevarat deosebita in viata mea, o sa o tin minte mult timp de acum inainte... Si pentru a reinvia in forta (a exploda mai bine zis :naughty: ) topicul... azi am avut ocazia asteptata de 6 luni, in sfarsit, de a conduce singur, pe o distanta de peste 200 km, un absolut superb Mercedes SL 350 2004 cumparat de nou de mama cumnatului meu (nu stiu cum se numeste gradul de rudenie) in varsta de 60 de ani. Tin sa mentionez ca tine la masina asta ca la ochii din cap, nu o da aproape nimanui, asadar m-am simtit onorat. :proud:

Cum am obisnuit si la celelalte masini, o sa incerc sa fac un mic review al masinii (numai mic nu va fi asta dupa cat de impresionat si de in extaz sunt).

Orice comentariu e de prisos... e o capodopera din toate punctele de vedere (inclusiv al pretului platit si anume 88.000 de euro). Nici nu stiu cu ce sa incep descrierea... masina e fabricata in aprilie 2004, achizitionata de noua, are 22.000 km si e condusa de o babuta foarte de treaba in varsta de 60 de ani (yeap, yeap, stiu ca suna ca o poveste samsareasca, insa chiar asa e). Interiorul e full piele, navigatie&shit, incalzire si racire in scaune (ventilatie cu aer rece sau cum se numeste) cutie semi-automatica, faruri directionale, etc etc etc. Jantele sunt pe 17 cu pneuri Michelin 255/45 x R17.

Motorul e un V6 de 3,7 litrii de 245 CP, cuplul maxim de 350 Nm la 3000 rpm, aspirat (fara turbo&kompressor shit cu toate ca m-as fi jurat ca are vreun turbo sau vreun compresor ceva, dupa soundul demential al motorului), viteza maxima fiind de 250 (nu stiu daca e limitata sau chiar acolo se plafoneaza) confirmata de cumnatul meu. Timpul 0-100 in carte e de 7,2 secunde. Greutatea, 1755 kg.

Tin sa mentionez ca e prima masina condusa de mine de peste 170 CP si timp sub 10 secunde (de fapt am mai condus un e320 cdi dar era proprietarul in dreapta deci no chance) si am ramas total impresionat de ceea ce inseamna o benzinara potenta. De la 2000 rpm ma arunca destul de brutal in scaun la o apasare accentuata a pedalei, chiar si intr-a 3-a sau a 4-a deci faza cu turatul la benzinare sa obtii putere nu e valabila aici, fapt care se poate vedea si in cuplul maxim de 350 Nm disponibil de la numai 3000 rpm. Nici o masina nu mi-a mai creat asa imensa placere la condus, este de-a dreptul fenomenala si aici iau in calcul motorul in primul rand. Chit ca rulai cu 160 sau cu 40, aveai resurse imense, urcarea 120-180 facandu-se liniar si fara semne de oboseala (mai mult nu am avut unde ca era super aglomerat autobahn-ul si oricum cred ca de 200 nu treceam ca mi-era frica - n-or fi limite pe 90% din portiunile de autostrazi in Germania, insa tot mi-e frica si prefer sa fiu prudent) - am ramas perplex. Sunetul motorului cu masina acoperita, de la 1500 rpm (yeap, 1500, ati citit bine, nu e nevoie de ture pentru un sunet de inviat) imi dadea fiori, e ceva de nedescris, un sunet foarte nervos, baritonal. Fara acoperis deja mi se facea pielea gaina si un fior rece ma trecea. E un sunet inconfundabil, perfect, parca de tunet dumnezeiesc, o sa atasez un filmulet cu soundul motorului din interior cu masina descoperita. Incredibil cu cata forta si brutalitate ma arunca in scaun de fiecare data cand apasam ceva mai tare pedala, ma miram cum de nu rupeam aderenta. Pur si simplu asta simteam ca rupe aderenta cand sprintam de la 60-80-100 in sus. In orice caz, parca mai mult ma tineam de volan decat sa-l tin eu pe el, la sprinturi.

Cutia semiautomata, per ansamblu nu prea m-a multumit, spre dezamagirea mea. Pe mod automatic, mi se pare ca merge prea subturata (1200-1500 rpm) si nu stiu cat de sanatos e pentru motor sau economia de combustibil (faza intalnita si la e-klasse, mersul subturat). Adica accelerez lent, ajung la 2000 rpm, in continuare lent, schimba in treapta superioara si ajung la 1200. Mi se pare aiureala dar ma repet si la e-klasse e la fel. Daca-i dai blaneta nu e problema, e o cutie inteligenta, schimba in viteza inferioara si te arunca in scaun pana la 6000 rpm. Ce mi-a placut e ca nu se duce inapoi masina in panta precum si ca schimbarile sunt foarte line, nu simti nimic, (fapt intalnit si la e-klasse).

In schimb in mod manual mi-a facut draci, pentru ca eu credeam ca daca sunt pe manual nu ma mai fute la cap nici un computer idiot sa-mi zica, cand sa schimb si ce sa fac... sa fiu doar eu, cutia si motorul, intr-un platonic menaje-a-trois (sper ca am scris bine, cunosc doar engleza si germana). Cand draci, tembelul de computer se tot baga peste mine. Deci control suprem asupra cutiei si motorului nu-l ai, eu il gasesc ca un mare minus. De exemplu, eram intr-a 3-a la 2500 rpm si i-am dat talpa sa vad cum urca turatia. Cand ce face idiotul? Mi-a schimbat a 2-a la 4500 rpm :deadtongue: , deci sa obtin putere maxima. Iau picioru din gaz, se schimba la loc pe a 3-a. Al dracu nenorocit... am mai incercat si in trepte diferite de viteza, same shit. Enervant lucru. De asemenea, in blana, vroiam sa schimb de exemplu din a 3-a intr-a 4-a la 4000-5000 rpm... dracii sa-l ia ca schimba tot el de capul lui la 6000. Daca accelerezi incet pana la 5000, e posibil, dar in blana, nu si nu, face cum vrea el. De asemenea, cand vroiam sa schimb, de cand dadeam de batz spre dreapta (cu setarea pe sport) trecea in jur de jumatate de secunda pana la o secunda pana la schimbare, deci un oarecare lag, iar destul de enervant. la retrogradari mi s-a parut ca raspunde mai repede cand dadeam de batz spre stanga. Frustrant lucru. Sau daca accelerez intr-a 2-a pana la 6000, schimba idiotul a 3-a automat, nu ma lasa sa-i dau in nas (asta e chiar bine, dar ca fapt divers). Nu stiu daca si la alte cutii secventiale este la fel, conduc frecvent e-klasse-ul dar numai pe auto ca ma enerveaza modul asta de schimbare (la SL am zis sa le incerc pe toate, cine stie, poate nu o sa mai am niciodata ocazia sa conduc o asa masina, sa mor cu sufletul impacat :worthy: ) Ca un fapt divers, puteam schimba manual pana-ntr-a 4-a dupa care daca mai dadeam dreapta inca o data, intra pe D, deci automatic si scadeau turatiile. Nici pe asta nu am inteles-o. Probabil ca D avea rol si de a 5-a sau nu stiu... O alta faza naspa mi s-a parut ca nu poti pleca turat (adica de la 4-5000). Am incercat cu apasarea simultana a franei si acceleratiei (am vazut la cutiile DSG ca asa se face start controlul, adica se tureaza la 4000 si asteapta sa-i dai foc) dar facea ca naiba, se turase la 1500 si impingea sa plece, deci naspa.

Despre interior, totul la superlativ, ceasurile de bord sunt lucrate cu finetea si migala unui ceas elvetian, stai foarte jos cu picioarele drepte spre inainte, iti da senzatia de monopost de F1, scaunele cu sustinere laterala excelenta, spre deosebire de e-klasse unde oricum iti setezi scaunul vezi stema, la SL vezi in schimb ghiarele de pe capota super lunga, e o senzatie deosebita. Ce m-a frapat sunt scaunele cu masaj (spatarul, la mijloc care se umfla si se desumfla periodic - am tinut setarea 3 km si am dezactivat-o ma speria ciudatenia aia, probabil ca te obisnuiesti, dar sa ti se umfle ceva mereu la mijloc si sa se desumfle - mi se parea straniu si ma speriam din cand in cand) la fel si scaunele cu sustinere laterala activa (in functie de curbe si de taria cu care le abordezi se misca sustinerea laterala spre tine - de ex. iei curba la stanga in forta, sustinerea laterala dreapta se da spre tine cu 3-5 cm si te tine lipit in scaun, super functie - dar si pe asta am dezactivat-o la scurt timp, tot din sentimentul ala ciudat pe care mi-l conferea, ma speria sa mi se miste scaunul mereu, probabil ca daca mergi mult te acomodezi) .Cam ciudata senzatia totusi prima data, cu geamurile asa mici si pozitia joasa la condus. Ce mi-a atras atentia, cand deschideai usa, geamurile laterale se lasau putin in jos si cand o inchideai, se dadeau mai in sus, probabil ca are legatura cu acoperisul si asa izoleaza mai bine sau se deschide usa mai bine... De asemenea cand mergeam cu acoperisul deschis, nici pic de vant pe la mine, doar putin zgomot. Ce am mai observat e ca atunci cand tragi de clapita aia care desface acoperisul (btw zici ca e clapita pentru actionarea focului la avioanele de lupta), trebuie sa tii tras. Daca-i dai drumul, ramane acoperisul asa cum e (la mijloc eventual, cum am facut o poza).

Ca minusuri am observat ca la viteze de peste 90 kmph, cu acoperisul inchis, se auzea ca si cum as avea geamul super putin deschis, ca un fel de fluierat mic dar destul de enervant (cu muzica oprita si climatronic pornit). M-a cam dezamagit, dovada ca pe la imbinarile acoperisului era o buba. Ce m-a dezamagit iar a fost controlul ventilatiei la climatronic, un buton nesimtit din plastic negru de bara de dacie, ce avea ceva joc in locas (cativa mm) Daca era bagat inauntru, insemna ca ventilatia e pe auto, daca-l apasai, iesea si era ca un buton rotativ, in acest caz controlul fiind manual. Iar iluminarea acestui buton e idiot conceputa, total nepotrivita cu habitaclul (portocaliu-rosu), parca e un buton de pe un Logan, pe bune - plastic total aiurea din plastic negru, nefinisat, cu joc in locas. Consider ca la 90.000 de euro nu se cuvin aceste 2 defecte.

Dupa cum se vede sunt destul de carcotas si caut nodul in papura chiar si unei masini de 90.000 de euro (luati aminte cei ce aveti Loganuri si VW-uri perfecte). Despre suspensie si stabilitate, n-am ce sa zic, am incercat cateva manevre dar pur si simplu mi-a fost frica (normal cu masinile conduse se apleca masina sau macar un scart acolo obtineam) pentru ca pur si simplu zici ca aveam suspensiile de piatra, masina nu se inclina si nu schita nici un gest, era exact ca pe sine. In schimb la denivelari m-a mirat ca e confortabila suspensia. Dupa cum ziceam, mi-a fost frica sa o duc la limita, intrucat limitele masinii erau cu mult peste limitele mele (si slava Domnului, nu o data am facut derapaje controlate cu Golful sau Vectra).

Timpul scos a fost de aproximativ 7 secunde, pe modul sport (intre timp a invatat si taranul pentru ce e butonul ala C/S :coolspeak: ) . Ce sa zic, asa da masina cu pretentii sportive, asa simti intr-adevar ca ai o masina sport (ma refer la masinile ce scot 7-8 secunde timp). Simti ca ti se ia suflarea, ai fluturasi in stomac si te tii tare de volan aruncat in scaun.

Ca o concluzie, parerea mea e ca masina e mult prea scumpa pentru ce ofera (ma refer la faptul ca masina in sine e mica, un S350 e mai ieftin cu 10.000-15.000 de euro si are acelasi motor, dotori, etc. si e de 2 ori mai mare, deci SL mi se pare oarecum supraevaluat) si ca nu exista masina perfecta -_- , oricat de multi bani ai da pe ea. Insa daca ai bani, e o masina ce merita sa o ai in vizor, chiar se vad pasiunea si sufletul puse in joc. Imi pare nespus de bine ca am avut ocazia sa o conduc, insa imi pare rau ca de acum inainte sprinturile cu celelalte masini de 9-10 secunde imi vor parea niste partzuri rasuflate. Dar gata cu palavrele, sa las faptele sa vorbeasca de la sine.



Sprint 0-160 (la 180 i-a dat a 4-a): [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/IwLMjfreU-k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Sound-ul motorului: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/70p58uX9nz4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

P.S.: Consumul mediu a fost de 12,6 aratat pe computerul de bord, un consum foarte bun dupa parerea mea. Probabil ca daca as fi mers mai economic scoteam 10-11.

P.S.2: Chiar nu-mi pot imagina cum e cu o masina ce ia suta in 4-5 secunde, cred ca intri in coma direct (poate am ocazia sa traiesc sentimentul sambata asta si sa vi-l impartasesc, eventual cu filme, la Nürburgring e Old Timer rally Wochenende si ma duc cu un cunoscut care are o Cobra de 600 CP :naughty: care promite sa ne dea o tura)

Poze cu jucaria:

Fișiere atașate


Editat de RedMan_BZ, 08 august 2006 - 00:33.


#5
Blade

Blade

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.371
  • Înscris: 01.01.2002
hai sa scriu si eu desrpe Impreza..

intr-un cuvant:  E PUR SI SIMPLU INCREDIBILA MASINA!!!

f.brutala, dar daca te obisnuiesti cu ea..  :naughty:

desi am masina 4x4 si stiu cu ce se mananca, impreza totusi parca sfideaza legile fizicii pe curbe.. luam curbe cu viteza aproape dubla decat le-as fi luat cu a mea si nu schita nici un gest cum ca ar ajunge la limita aderentei..
pe drum cu macadam e pur si simplu incredibila.. in linie dreapta la schimbarea din a 3-a in a4-a fuge de spate   :o (adica pe la 130-140)
franele sunt pur si simplu dementiale.. am facut cateva franari grave de la 160-180 pana la 0.. cam la orice masina normala intervenea fadingul dupa asta.. la impreza nici vorba.. din contra, erau si mai tepene..
m-am uitat pe net dupa aia si am vazut ca distanta de franare de la 100 la 0 cu franele reci e de 39.7m (mai bine are a mea :P), si la cald 33.7m  :naughty:
treptele sunt f. scurte (pt acceleratii) si urca incredibil de repede in ture.. am dat de vreo 2-3 ori in limitare..
la viteza nu prea ma impresioneaza, adica de la 180 in sus.. vajaie eleronul ca dracu si nici nu prea mi se mai pare asa agresiva..
suspensiile super tari.. dupa "test drive" ma dureau toate oasele cand m-am dat jos..
consum... peste 30% in conditiile astea de exploatare, dar merita fiecare ml de benzina..  :w00t: aaa.. si testul a fost facut doar in afara localitatii..

nu mi-a placut la ea comportamentul la turatii mici.. pana in 3000 si ceva de ture e praf.. cred ca te face muci un Logan de 1.6 :))

desi am masina 4x4 nu am reusit sa scot o plecare asa buna cu impreza... am incercat de 2 ori (mirosea prea rau a ambreiaj ) si mereu mi-a dat vreo 6sec. are 5.6 la carte.

lucrurile care imi plac la nebunie:
priza de la intercooler
Fișier atașat  DSC00179.JPG   334,01K   245 download-uri
vederea in spate prin eleron
Fișier atașat  DSC00170.JPG   268,34K   188 download-uri
usile fara rame la geamuri
Fișier atașat  DSC00188.JPG   421,24K   275 download-uri

Fișier atașat  DSC00182.JPG   405,22K   135 download-uriFișier atașat  DSC00198.JPG   256,49K   88 download-uri
partea practica:
cotiera spate si prinderi pt scaune de copii
Fișier atașat  DSC00172.JPG   213,72K   98 download-uri
portbagaj incapator
Fișier atașat  DSC00192.JPG   453,01K   85 download-uri

film

#6
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Update: Fiat Marea 2001, 1.6 16V benzina, 103 CP, greutate 1200 kg. 0-100 in 10.5 secunde. Super performanta data fiind greutatea masinii si puterea, ma asteptam la un 12 lejer. Insa din pacate calitatile masinii se opresc doar aici.
Masina e a unui angajat de la noi de la firma. Prima mana, 100.000 km. Dupa cum se vede in film BECURILE DE LA ABS SI AIRBAGS SUNT APRINSE!!! (mai pe romaneste nu functionau) :cursing: Prima oara cand am vazut m-am speriat. Pedala de la ambreiaj foarte scurta si TARE, dupa 15 km ma durea piciorul. Maneta cutiei de viteze imprecisa scartaia ca toate alea cand schimbam, cursa destul de imprecisa. Am incercat vreo doua manevre mai in forta dar m-am lasat repede, subvirare la greu, masina se ducea puternic cu fata spre exteriorul curbelor luate in forta. Am vorbit cu proprietarul si zicea ca i-a mai facut pana acum tobele si amortizoarele, se dusesera la 60.000 km. In orice caz, praf masina, cand m-am suit in vectra parca se apasa ambreiajul singur :huh:
La 100.000 km care nu-s multi deloc, masina era varza si mi-a lasat o impresie foarte proasta, mai ales datorita fazei cu abs si airbags. Plasticele trancaneau destul de tare prin ea.
Singurul lucru pozitiv e motorul, tragea foarte bine de la turatii scazute si zboara pana-n 7000, foarte multa viata are in el. Pacat de cutia si ambreiajul de rahat, am incercat de 3 ori pana am facut filmuletul (dupa cum se vede in a 2-a am schimbat pe la 6250 de frica sa n-o ratez iar :confuzzled: ) si pur si simplu nu te lasau sa schimbi repede :death: Cu o cutie buna si ambreiaj pe masura, masinuta asta ar scoate 9 secunde lejer.

Concluzie: Stay fucking away from FIAT!!! Daca mai aud pe vreunul ca recomanda FIAT (care ofera ABS si airbags de scurta durata), innebunesc  :death: Nu degeaba il Cheama Fix It Again Tony. Si daca un Fiat face asa, nu vreau sa ma gandesc cum va face un Logan la 100.000.

A, filmul :D [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/y5W7x9Q_g7s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

LE: Scuze de tremuriciul filmului, e din cauza ca directia avea o trepidatie ciudata. Cu masina asta nu as avea curaj sa merg mai mult de 120 si asta doar in caz de graba maxima...

FIAT STINKS!!! :puke:

Editat de RedMan_BZ, 30 octombrie 2006 - 17:19.


#7
toxicristi_bulk

toxicristi_bulk

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 112
  • Înscris: 21.07.2006
Ford Focus Wagon Ambient , 2002 ,  1.8 TDDI , 90CP : 10.81 sec...un scor decent...
p.s. : in rezervor cel putin 50l de motorina (plin ochi (56litri) minus 70.1km parcursi)

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7yJ7Dh_nqIw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

pentru download : http://www.toxicristi.go.ro/acc.wmv (Right Click + Save target as...)

#8
toxicristi_bulk

toxicristi_bulk

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 112
  • Înscris: 21.07.2006
buuuun
am facut un nou 0-100 cu focusul :
  [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/q_V4LF1widg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

drumul pe care am fost : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NCg772j13CQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

abia astept sa vad criticile.....

Fișiere atașate

  • Fișier atașat  1025.wmv   1,98MB   59 download-uri

Editat de toxicristi_bulk, 05 decembrie 2006 - 14:58.


#9
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.327
  • Înscris: 18.06.2006
asa, uite, m-am distrat si eu intre 2 masini de politie...:) adica a trecut una, am prins o portiune libera in oras, si dupa ce am oprit a aparut si a doua..am avut noroc.. :D in plus nici nu am plecat in linie dreapta...a trebuit sa ies pe banda in stanga... in conditii optime il mai inbunatatesc cu ,5 secunde.
mi-au cam distras atentia, dar asta e...e bine si asa
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NnMbjoLOdyM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
10,6 secunde

Editat de uko, 05 decembrie 2006 - 15:53.


#10
WildChild

WildChild

    Moderator

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.972
  • Înscris: 11.05.2006
Chat-ul, comentariile si dansul se vor desfasura de-acum inainte aici, urmand ca acest topic sa ramana rezervat strict pentru filmulete.

Va multumesc! :)

Editat de WildChild, 07 decembrie 2006 - 10:45.


#11
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 18.677
  • Înscris: 14.03.2006
Hai sa pun si eu un filmulet facut de niste prieteni in seara asta. Masina e un Ford Focus, 3 usi, 2002, 1.4i, 110.000km.
Din pacate, nu am apucat sa merg cu iei si nici sa le dau camera, asa ca au filmat cu telefonul.

Link:  [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/eAZPvDtBP-A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Timpul: va las pe voi sa-l cronometrati si comentati pe link-ul asta: http://forum.softped...iew=getlastpost


EDIT: Another one: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WW3O7aEN074?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Editat de Marius3k, 31 ianuarie 2007 - 23:32.


#12
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.930
  • Înscris: 09.10.2003
0-100km/h cu rotile pe 15", o singura incercare, plecare destul de naspa(scartait), 12-13Sec. Timpul dat de fabrica este 12.8.
100km/h pe bord sunt reali au fost verificati cu GPS.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2cOCooG8SSE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Este filmat invers pentru ca nu am putut fixa telefonul altfel, dar se intelege ce trebuie.

Comentarii, aici:
http://forum.softped...t...9607&st=120

Editat de MATRIXU, 17 februarie 2007 - 20:08.


#13
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.930
  • Înscris: 09.10.2003
80-120km/h treapta a IV a...multe secunde :D

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CrbfGCtd2zQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#14
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.713
  • Înscris: 15.12.2005
Golf GT DSG stock.

15-100km/h in 7.6s (din mers cam de la 1700rpm).
15-200km/h in 36s
80-120km/h  tr 3. (4.9s)
80-120km/h in 4. (6.7s)
80-120km/h in 5. (9.1s)
80-120km/h in 6. (11.4s)

In masina eram 2 insi (cam 200kg impreuna) si eram pe A2. (batea putin vantul).

Editat de NetFlow, 11 martie 2007 - 20:51.


#15
toxicristi

toxicristi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 227
  • Înscris: 12.12.2006
Renault Clio Symbol 2003 1.5 dCI 65CP ; 0-100km/h : 12 sec.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ttTkI18xCbY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#16
alexshelby427

alexshelby427

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.198
  • Înscris: 30.05.2006
Astazi in Brasov cu mine conducand si un Logan 1.6 8v.
Din pacate nu am "montat" bine filmul, insa considerand abaterile de vitezometru, prima secunda de la start etc. in total se aduna cam 11s.

Dacia Logan 1.6 MPI 0-100km/h

#17
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.327
  • Înscris: 18.06.2006
haha...se poate verifica...eu am ~ 0,3, tu ai ~0,7 la prima si~0,6 la a doua...in plus, mai e ceva care nu se "aude" dar se "simte" la timp...dar nu iti spun...

#18
WildChild

WildChild

    Moderator

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.972
  • Înscris: 11.05.2006

View Postuko, on Mar 27 2007, 17:43, said:

haha...se poate verifica...eu am ~ 0,3, tu ai ~0,7 la prima si~0,6 la a doua...in plus, mai e ceva care nu se "aude" dar se "simte" la timp...dar nu iti spun...

Tu raspunzand acum... cui? :huh:

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate