Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Repararea bicicletei
Last Updated: Apr 14 2024 23:54, Started by
shumilica
, May 22 2006 14:27
·
15
#19
Posted 04 May 2009 - 07:25
apropo easy cat costa un reglaj complet la bicicleta la assport?
|
#20
Posted 04 May 2009 - 19:04
nu stiu, cred ca 25 fara umblat in furca si butuci si 45 cu umblat in astea parca...
|
#22
Posted 29 May 2009 - 20:57
ma poate ajuta cineva si pe mine? pur si simplu nu inteleg care este problema... Bicicleta Rich cu 18 viteze. Am probleme cu roata din spate, nu stiu exact ce si cum s-a intamplat dar nu se mai invarte axul de la roata. Am desfacut-o sa vad ce are dar nu am vazut nimic neinregula. Erau si cateva bile din aluminiu, cred dar le-am pus inapoi si cand strang suruburile cum erau tin de ax insa nu se mai invarte roata, iar daca slabesc surubul se invarte dar se misca axul in toate partile
|
#23
Posted 29 May 2009 - 21:17
Bilele de la lagar sunt din otel, nu din aluminiu.
Poate s-a strambat axul de la roata spate. Se mai intampla la rotile cu freewheel (pinioane pe filet) deoarece lagarul din dreapta e mai spre mijlocul (jumatatea) axului. Sau nu ajustezi cum trebuie conurile. Trebuie sa strangi conul pana axul nu mai are joc, dar roata se invarte usor. Blochezi cu contrapiulita si verifici din nou sa nu fie joc si sa se roteasca usor. Daca nu e bine, desfaci si reglezi din nou, pana iti iese. Te-ai uitat la suprafetele de rulare ale lagarelor (suprafetele de pe cupe si de pe conuri, unde calca bilele) daca sunt in stare buna? Mai este unsoare? Daca nu intelegi nimic din ce am scris mai sus, mergi cu roata la un service de biciclete. |
#24
Posted 30 May 2009 - 17:36
presupun ca nu am inteles deoarece am incercat sa strang conurile dar atunci nu se mai invartea roata si daca slabeam avea joc mare... sa fie stranb? mi se pare a fi in regula
|
#25
Posted 30 May 2009 - 17:54
problema cu conurile este ca trebuie sa lucrezi cu ele foarte fin....cand le strangi sa nu mai aiba joc,nu le strangi ccu 3 ture
|
#26
Posted 31 May 2009 - 09:08
Stie cineva cum se regleaza schimbatorul Shimano Revoshift ? Problema este ca nu urca pe ultimul pinion (cel mai mare).
|
#27
Posted 31 May 2009 - 09:50
Inteleg ca in afara de pinionul cel mai mare, celalalte viteze sunt schimbate corect. Asta ar indica faptul ca limita Low nu este bine reglata.
Presupunand ca derailleur-ul spate este Top Normal: in timp ce invarti pedalele (cu schimbatorul spate pus pe pozitia corespunzatoare pinionului mare) daca tragi cu mana de cablul de la schimbator (intr-o portiune unde cablul este liber, adica nu trece prin camasa), lantul urca pe pinionul mare (se apropie de roata derailleur-ul)? - Daca nu, probabil nu este reglata bine limita Low. Pui lantul pe foaia mica si pinionul mare. Trebuie sa reglezi limita Low pana cand rotita de sus a derailleur-ului se aliniaza cu pinionul mare (mijloc - mijloc). Cablul sa fie tensionat astfel incat sa traga de derailleur cat il lasa limita Low (sau impingi derailleur-ul cu mana spre roata cat merge ca sa verifici reglajul limitei Low). Sa ai grija daca reglezi limita Low sa nu permita derailleur-ului spate sa treaca de pinionul cel mai mare (caz in care iti pica lantul intre pinioane si spitele de la roata). - Daca lantul urca pe pinionul mare atunci cand tragi cu mana de cablu, incearca sa mai tensionezi putin cablul. Desurubezi (cu cate un sfert de tura, dupa care probezi) butoiasul de reglaj de la maneta schimbator sau de la derailleur-ul spate (daca are reglaj), dar apoi sa verifici cum schimba pe celalalte pinioane. Edited by Seb, 31 May 2009 - 10:00. |
#28
Posted 31 May 2009 - 12:49
Multumesc mult pentru informatii. Cablul este prea intins, merge greu sa treci de la 2 la 1 la schimbator iar derailleur-ul nu da semne ca s-ar duce pe pinionul mare cand schimbatorul este pe 1.
L.E. Nu are decat o singura foaie, este o bicicleta pliabila. Edited by pufarin, 31 May 2009 - 12:51. |
|
#29
Posted 31 May 2009 - 12:57
Deci daca tragi cu mana de cablu sau daca impingi derailleur-ul cu mana spre roata, derailleur-ul se mai deplaseaza spre roata sau nu?
|
#31
Posted 31 May 2009 - 14:06
Daca derailleur-ul nu se mai deplaseaza si daca nu este deja aliniat cu pinionul mare, mai da drumul din limita Low.
Pe derailleur ai 3 suruburi de reglaj: - limita Low (marcata cu un L); - limita High (marcata cu un H); - surubul de ajustare a tensiunii arcului de la pivotul de sus (B-screw/B-tension). Trebuie sa reglezi surubul marcat cu L. Il desurubezi cate putin pana se aliniaza derailleur-ul cu pinionul mare (cand cablul este tensionat sau cand impingi cu mana derailleur-ul spre roata). |
#35
Posted 01 June 2009 - 11:38
poi depinde de cursa schimbatorului....daca o maresti mai mult decat o are....?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users