Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Honda 1.8 aspirat, vtec intra la 3000 rpm?
Last Updated: Feb 19 2024 19:24, Started by
Heyhottie18
, Feb 15 2024 10:36
·
6
#1
Posted 15 February 2024 - 10:36
Salut,
Am o Honda Civic 9th gen 1.8 vtec, din ce am cautat si documentat, peste tot se spune ca vtec-ul intra intre 4000-4300 rpm. Aseara, când I.am pus diagnoza in mers sa depistez eventuale erori, nu am gasit nimic pe masina, totul functioneaza in parametrii, in schimb am observat faptul ca vtec-ul apare ca intra la 3000rpm. Am repetat restul de câteva ori, in trepte diferite de viteza, si de fiecare data la 3000rpm vtec-ul apare pe laptop ca se activeaza fix la aceasta turatie. Aveti idee, este pur si simplu o eroare la citire, sau se intampla ceva funky sub capota? |
#2
Posted 15 February 2024 - 11:24
Sistemul VTEC (Variable Valve Timing & Lift Electronic Control) sau VVTI (Variable Valve Timing with intelligence) devine activ la anumite turații ale motorului, de obicei intre 2500 si 4000 RPM.
Momentul exact de activare poate varia in functie de tipul de motor, modelul masinii si stilul de condus. La turații joase, sistemul este dezactivat pentru a maximiza economia de combustibil si a reduce emisiile. |
#3
Posted 15 February 2024 - 11:25
Unde te-ai documentat bre' ?
La coltzu strazii ? Iote extras din cartea aia pe care nu o citeste nimeni niciodata - parca se numeste Owner's Manual sau asa ceva The lowest RPM for activating the VTEC is 2500, or it may be higher if the load is weak - ECM dependant. In traducere libera pentru tine - masina e in regula |
#4
Posted 15 February 2024 - 11:48
Heyhottie18, on 15 februarie 2024 - 10:36, said:
Am repetat restul de câteva ori, in trepte diferite de viteza, si de fiecare data la 3000rpm vtec-ul apare pe laptop ca se activeaza fix la aceasta turatie. E ok la 3000, 4000 e prea mult ptr cat e plaja de turatii a motorului 1.8 honda |
#5
Posted 15 February 2024 - 11:52
Heyhottie18, on 15 februarie 2024 - 10:36, said:
Am o Honda Civic 9th gen 1.8 vtec, din ce am cautat si documentat, peste tot se spune ca vtec-ul intra intre 4000-4300 rpm. Aseara, când I.am pus diagnoza … am observat faptul ca vtec-ul apare ca intra la 3000rpm. R18Z Honda i-VTEC angajeaza undeva intre 3450-3550 rpm si actioneaza invers comparat cu ceea este implementat pe Type R -> R18Z i-VTEC inactiv peste ~3500 rpm. concluzie, la seria R18Z i-VTEC este activ ~1100-3500 rpm. R18Z este un motor orientat spre economie carburant. R18Z al tau pare ok. Heyhottie18, on 15 februarie 2024 - 10:36, said:
Am repetat restul de câteva ori, in trepte diferite de viteza, si de fiecare data la 3000rpm vtec-ul apare pe laptop ca se activeaza fix la aceasta turatie. kikckdown, treapta 2, ~2500 -> ~5500 rpm si observat valoarea i-VTEC. Edited by RealThing, 15 February 2024 - 13:27. |
#6
Posted 15 February 2024 - 12:10
Vezi ca e i-VTEC. Functioneaza oarecum invers decat VTEC-ul ala spectaculos, care te da cu capul de tetiera
Motorul pe care-l ai e facut pentru economie, nu pentru performanta. https://www.jmmotors...a-ivtec-engine/ |
#7
Posted 15 February 2024 - 16:26
i-VTEC = VTEC + VTC (Variable Timing Control). Este o evoluție a clasicului VTEC.
Pe motoarele cum este R18 sau pe motoarele K20 puse pe Accord-ul 7 2.0 benzină în Europa, de exemplu, deși scrie i-VTEC pe capac, acesta este de fapt un VTEC-E (economy). Funcționează diferit, fiind dezvoltat pentru economie de combustibil la turații joase. Cum funcționează explică inclusiv wikipedia. |
#8
Posted 19 February 2024 - 17:44
VTEC nu e turbo! Nu intra, nu simți un zvâc.
Si condu mașina normal, în ture, nu subtitrat ca taximetriștii. Dacă încerci să eviți VTEC-ul o sa te alegi cu frumoase depuneri in motor și pe evacuare. Calc-o! |
#9
Posted 19 February 2024 - 17:55
cand intra VTEC iti consuma mai multa benzina, vei simti la buzunar.
|
#10
Posted 19 February 2024 - 18:11
E mai ieftină benzina decât reparația motorului. Altfel, există transport in comun. Sau motoare diesel, pentru subturati
|
|
#11
Posted 19 February 2024 - 19:24
aveam prieten in Oradea cu 1,8 iVtec ,era chitros venise de pe Opel astra g y17dt isuzu diesel.
A 3-a luna a vandut masina -nu vroia sa bage antigel Honda,cica e scump! a bagat G12 ce bagase si in opel La fel si uleiu 5w40 LM Leicthlauf 5w40 Minusuri cica nu avea caldura in masina de cand i-a luato. Ii clantaneau dintii in gura iarna. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users