Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
mai am o problema

Istoric deplasari - GPS

Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...
 One week meal plan - Pachet

Apometru defect?

Nelamurire legalitate TVA casa noua

Huawei P20 Lite, ecran negru la a...
 Bibelorui, macrameuri si altele

Inventia secolului din Afganistan?

G84 - pro și contra

Masina de familie,buget 11000-120...
 In ce situatii cereti o a doua op...

DigiMobil - IP public?

Glet de finisaj peste chit acrili...

La multi ani @Passenger001!
 

Suspendarea carnetului de sofer - valabila in tot UE

* * - - - 2 votes
  • Please log in to reply
137 replies to this topic

#73
cristiany

cristiany

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,892
  • Înscris: 16.04.2007
Un pahar de vin poate fi OK pentru o persoana, dar sa nu fie OK pentru o alta persoana.
De ce ? Din cauza greutatii corporale.

Formula de calcul a alcoolemiei este următoarea:
C = (A : G) * r
unde
  • C = concentrația alcoolului în sânge
  • A = cantitatea de alcool ingerată, în grame
  • G = greutatea corporală
  • r = un factor de difuziune (0,7 la bărbați și 0,6 la femei)
https://ro.wikipedia...wiki/Alcoolemie

#74
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,821
  • Înscris: 17.12.2019

View Postsebulbus, on 08 februarie 2024 - 10:39, said:


Asta de mai jos. Ca sa nu mai zic, ca, in termeni tehnici, asta se cheama prosteala. Codul rutier nu enumera exhaustiv situatiile in care se poate interzice depasirea, ci se completeaza cu normele si avizele care indruma sau obliga administratorul drumului public sa sistematizeze intr-un anume fel circulatia.
Nici banda dedicata pentru autobuz nu o ai enumerata in codul rutier, dar nu te vad sa ii contesti marcajul.

i) când pentru efectuarea manevrei se încalcă marcajul continuu, simplu sau dublu, care desparte sensurile de mers, iar autovehiculul circulă, chiar şi parţial, pe sensul opus, ori se încalcă marcajul care delimitează spaţiul de interzicere;
Păi zii așa: linia continuă este justificată prin însăși prezența ei și atunci, într-adevăr, nu există nici o situație în care să ai linie continuă nejustificat.

#75
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,010
  • Înscris: 03.12.2005
Exact. Linia continua e necesara oricand ai nevoie sa ii tina pe prosti departe din calea ta si complet nejustificata daca te impiedica sa fii dac liber. De fapt, ar trebui sa o traga numai pe marginea din dreapta, ca nu vrea nimeni in sant. Asa am putea folosi toate cele 4-6 benzi ale unei cai de rulare intr-o singura directie la orele de varf, macar pentru depasiri.

#76
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,821
  • Înscris: 17.12.2019
sebulbus, pe lângă cei ce mai repede le vin în minte dacii liberi decât elementele conducerii preventive, mai sunt și cei care știu că unul din aceste elemente de care vorbesc eu este judecata. Și cine își pune creierul la lucru atunci când e la volan poate să observe toate inepțiile administratorilor de drum. Altfel, e suficientă activarea cruise control adaptiv și lane assist și dacă nu ia ambele mâini de pe volan îl duce mașina la destinație oricât de legumă e conducătorul auto.

Și da, prefer uniformizarea codului rutier în toată Europa că tot se vorbea și de scoaterea toleranței la alcool prin o parte a țărilor comunitare.

Edited by exqusit_drunk, 08 February 2024 - 14:36.


#77
MKdens24kw

MKdens24kw

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,860
  • Înscris: 02.02.2014

View Postsebulbus, on 08 februarie 2024 - 12:02, said:


Cand eram eu mai rebel de fel am reusit sa iau 3 amenzi pentru viteza intr-o singura noapte in Muntenegru. Ce am invatat din treaba asta? Ca nu pot face drumul ala intr-o zi de condus si am rezervat o camera pentru escala la intors.

Da, doua din ele erau pe limita de 80 pe partea aia din munti unde sensul retur al drumului e pe cealalta parte a dealului.
Si eu regret ca nu am rezervat la Belgrad o noapte. M-au dus in eroare doua drumuri ce le facusem inainte  de vreo 850 km ( la Budapesta si Targu-Neamt +retur) si am vazut cum ma incadrez cu traficul. Efectiv nu poti merge mai repede in tarile astea ex-iugoslave. La retur am venit cu un ciclon de ploaie de la Podgorica la Craiova si daca nu era un TIR ce mi-a dat flash-uri, luam amenda de viteza. Juram ca pe vremea aia nu sta nici draq cu radarul. La sarbi statea la vedere o Octavia de politie cu stergatoarele pornite. Am apucat sa franez la timp. Si spuneam ca ma grabeam...Dupa 19 ore de condus am ajuns la 3 dimineata acasa si la 07.00 eram la serviciu.

#78
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,010
  • Înscris: 03.12.2005

View Postexqusit_drunk, on 08 februarie 2024 - 14:33, said:

sebulbus,

Lasa copilariile. Nu oricine te lasa de capul tqu iti vrea binele, exact ca la scoala. Avem nevoie de prezenta politiei ca sa ne mai tempereze pornirile, ca sa ne apere de noi insine.
Si nu iti spun asta din postura de tataica, dimpotriva. Glumita mea retardata e sa vad daca pot atinge tramvaiul in mers din masina. Tot in mers.

#79
Labargo

Labargo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 598
  • Înscris: 23.12.2023

View PostAdm, on 08 februarie 2024 - 06:09, said:

Pana acum, daca iti era suspendat in Romania carnetul de sofer emis in Italia, puteai conduce fara probleme in afara Romaniei, dupa ce iti recuperai carnetul de la Bucuresti sau din tara natala.

Imi place primul comentariu de pe FB, care are o doza de adevar.
E la fel cand te vad cu nr de inmatriculare din alt judet.

Sunt de parere ca la noi se suspenda mult prea usor si discutabil carnetul de sofer.
Nu stiu despre ce comentariu FB vorbesti, era mai bine sa-l citezi
Ca rezident in Romania, nu ma afecteaza deloc legea, daca am permisul suspendat si retinut la politie, oricum nu pot circula in Bulgaria/Ungaria.
O lege pentru cativa oameni si spete foarte rare. Pierdere de vreme tipic UE

#80
iulian_1976

iulian_1976

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,576
  • Înscris: 10.05.2008

View PostDanyHiker, on 08 februarie 2024 - 10:49, said:

I-auzi.
Imi arati si mie articolul ala de lege din Franta in care scrie ca e voie sa consumi un pahar cu vin si apoi sa conduci? De care vin? De casa sau la butelie? Mai tare sau mai slab? Cat de mare e paharul? 500 ml se pune?
Berea la 3 l merge?

Ochii mari...

"Le taux d'alcool limite autorisé est de 0,5 g d'alcool par litre de sang soit 0,25 mg d'alcool par litre d'air expiré. Quelle que soit la boisson alcoolisée, un «verre» représente à peu près la même quantité d'alcool*. Chaque verre consommé fait monter le taux d'alcool de 0,20 g à 0,25 g en moyenne."

https://www.securite...lcool-au-volant

Edited by iulian_1976, 08 February 2024 - 16:16.


#81
Labargo

Labargo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 598
  • Înscris: 23.12.2023

View Postexqusit_drunk, on 08 februarie 2024 - 14:33, said:

Și da, prefer uniformizarea codului rutier în toată Europa că tot se vorbea și de scoaterea toleranței la alcool prin o parte a țărilor comunitare.
Poate totusi se permite si in Romania o alcoolemie mica.
Doar statele comuniste au toleranta 0 la alcool. Dar gandeste-te ca daca bei seara ceva mai mult, dimineata ai alcoolemie, desi esti treaz-lumina

#82
iulian_1976

iulian_1976

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,576
  • Înscris: 10.05.2008

View Postmurdar, on 08 februarie 2024 - 11:55, said:

Este ilegal sa detii mai multe permise de conducere.

Mai baieti de unde ati aparaut...Posted Image  In Franta s-au eliberat permise pe baza celor din Romania
inca inainte sa intre Romania in UE.

Ca ai vostri legiuitori sunt batuti in cap asta e.



View Postcucur, on 08 februarie 2024 - 12:07, said:

Nu ai sa reusesti!
Poti eventual sa minti ca nu ai alt carnet emis de alta autoritate din U.E. dar din cate stiu statele U.E. au deja baze de date interconectate.
Acum 15-20 de puteai sa faci magaria asta pentru ca institutiile din Romania nu comunicau mai nimic altor state dar tot ilegal era.

Din cate stii, stii gresit. Exista acorduri sa-ti trimita amenda acasa, cu unele tari sunt acorduri cu unele nu.

Nu confundati Interpolul cu legislatiile rutiere din fiecare tara.

Edited by iulian_1976, 08 February 2024 - 16:26.


#83
cristiany

cristiany

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,892
  • Înscris: 16.04.2007

View Postiulian_1976, on 08 februarie 2024 - 16:20, said:

Mai baieti de unde ati aparaut...Posted Image  In Franta s-au eliberat permise pe baza celor din Romania
inca inainte sa intre Romania in UE.

Acele permise s-au preschimbat.

Uite informatii oficiale de la UE: https://europa.eu/yo...on/index_ro.htm

#84
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,365
  • Înscris: 22.10.2007

View Postiulian_1976, on 08 februarie 2024 - 16:20, said:



Mai baieti de unde ati aparaut...Posted Image  In Franta s-au eliberat permise pe baza celor din Romania
inca inainte sa intre Romania in UE.

Ca ai vostri legiuitori sunt batuti in cap asta e.

In toata uniunea e ilegal sa detii mai mult de 1 permis, e directiva europeana la care si pana si uk a aderat de curand.

#85
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,306
  • Înscris: 06.07.2007

View Postiulian_1976, on 08 februarie 2024 - 16:12, said:



Ochii mari...

"Le taux d'alcool limite autorisé est de 0,5 g d'alcool par litre de sang soit 0,25 mg d'alcool par litre d'air expiré. Quelle que soit la boisson alcoolisée, un «verre» représente à peu près la même quantité d'alcool*. Chaque verre consommé fait monter le taux d'alcool de 0,20 g à 0,25 g en moyenne."

https://www.securite...lcool-au-volant
Deci ce ai pus acolo e un articol de lege?
Nu exista in nicio tara de pe planeta asta vreo lege care sa stipuleze exact cata bere sau cata tuica poate bea omul ca apoi sa se urce la volan.
In lege se vorbeste doar despre alcoolemie.
Si asta difera de la om la om pentru aceeasi cantitate de vin ingerata.

View PostLabargo, on 08 februarie 2024 - 16:14, said:


Doar statele comuniste au toleranta 0 la alcool.
Cehia si Slovacia sunt comuniste?

#86
a010

a010

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 18.12.2023
E foarte bine asa. Daca esti prost, esti prost si-n Romania si-n Germania.

#87
gvincentiu

gvincentiu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 03.06.2006

View PostAdm, on 08 februarie 2024 - 06:09, said:

Pana acum, daca iti era suspendat in Romania carnetul de sofer emis in Italia, puteai conduce fara probleme in afara Romaniei, dupa ce iti recuperai carnetul de la Bucuresti sau din tara natala.
Pana acum dupa restituirea permisului, IGPR informa autoritatile emitente, in cazul asta italiene, despre faptul ca a fost suspendat in ROU pentru.....

#88
sanderoalex

sanderoalex

    Nefumător înrăit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,653
  • Înscris: 26.03.2009
Câteva aspecte:
- in Germania rar vezi depășiri ca la noi.
- mulți români când intră în țară uită "învățăturile" din vest, de la circulație până la curățenie
- la noi dacă  îți dă un deget, îi iei toată mâna, așa că mai bine să fie 0 alcoolemia.Sticla de bere a lu' nea Gheorghe tractoristu' poate să fie de 2 litri
- sunt de acord că mai sunt și polițiști care pun capcane (de aia e bună camera de bord) dar am întâlnit și polițiști care mai judecă și în spiritul legii, nu numai în litera ei

#89
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,821
  • Înscris: 17.12.2019

View Postsebulbus, on 08 februarie 2024 - 16:02, said:

Lasa copilariile. Nu oricine te lasa de capul tqu iti vrea binele, exact ca la scoala. Avem nevoie de prezenta politiei ca sa ne mai tempereze pornirile, ca sa ne apere de noi insine.
Si nu iti spun asta din postura de tataica, dimpotriva. Glumita mea retardata e sa vad daca pot atinge tramvaiul in mers din masina. Tot in mers.
Ce nu reușești tu să înțelegi e că există o diferență între prezența poliției pentru a impune respectarea legii și crearea de capcane pentru sancționat șoferii mai puțin atenți. Una di ele ți-am arătat-o ca răspuns la afirmația ta. Alta e pe A1 între Orăștie și Sebeș unde există indicator cu lucrări și restricția de viteză aferentă de mulți ani de zile. În mod normal, indicatorarele sunt rotite să nu fie vizibile. Vine poliția, le rotește să le vadă cei ce vin dinspre Orăștie și se așează cu radarul la intrarea în refugiu. Au zeci de victime în fiecare zi deși de la inaugurarea autostrăzii acolo nu au fost niciodată lucrări.
Am găsit și imaginile pe street:

[ https://i.postimg.cc/PxkT9xFm/lucrari-1.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://i.postimg.cc/MG187wKX/lucrari-2.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://i.postimg.cc/mrY0cS8H/lucrari-3.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://i.postimg.cc/xTXhGQ6Y/lucrari-4.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://i.postimg.cc/DZCpsps8/lucrari-5.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by exqusit_drunk, 08 February 2024 - 19:27.


#90
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,010
  • Înscris: 03.12.2005
Deja exagerezi cu teoria conspiratiei si cum vin politistii si sufleca manecutele si incep sa roteasca semne ca sa amendeze pe unii din cine stie ce judete i-or nimeri, ca amenzile sa se duca la primariile alora ca venit, daca si le-or plati.

Linia aia continua de care te legai e perfect ok sa fie asa. Poate nu la toate orele, dar fac analogie cu alte situatii asemanatoare unde s-au faramat suficienti pe intrat in circulatie din lateral cand depasea vreun zeu. Una care-mi vine in cap e undeva pe valea Oltului unde e un Rompetrol ponosit.
Daca nu-ti poti tine talpitele in frau pentru toti cei 4-500m cat sunt acolo e tristuta situatia.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate