Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Suspendarea carnetului de sofer - valabila in tot UE
#37
Posted 08 February 2024 - 10:04
mircea812, on 08 februarie 2024 - 08:34, said:
Mai grav este ca si politistii tineri sunt ''educati'' in acelasi fel. Abia am scapat la Arcul de Triumf din Bucuresti de o amenda absurda si nelegala. Credeam ca sunt filmat cu camera ascunsa cand il auzeam pe politist pentru ce voia sa ma amendeze. Ultima data cand a venit la geamul masinii politistul care m-a oprit si a vazut camera de bord, detectorul de radar si mobilul pornit a zis aveti grija la viteza si a facut stanga imprejur... nu am apucat nici sa-i dau macar flit. |
#38
Posted 08 February 2024 - 10:04
exqusit_drunk, on 08 februarie 2024 - 10:01, said: Care din argumetele tale corespunde listei de situații din codul rutier în care depãșirea e interzisã? Trasarea liniei continue se face la decizia administratorului drumului respectiv. Codul rutier doar îți spune ce trebuie sã faci sau sã nu faci când întâlnești linia continuã precum și sancțiunile pentru încãlcarea dispozițiilor legale. Edited by george_alexandru, 08 February 2024 - 10:05. |
#39
Posted 08 February 2024 - 10:06
Adm, on 08 februarie 2024 - 07:43, said:
Da, pot da exemple clare: ... De prea multe ori pe DN-uri (ca autostrazi nu avem) cand poti si vrei sa faci o depasire... e linie continua si stai frumos dupa mocanita sau TIR. Ce spui tu NU este un contra-argument valid impotriva masurii privind "suspendarea carnetului de sofer valabila in tot UE". Da, o fi si linia continua o problema in trafic, dar este alta problema. |
#40
Posted 08 February 2024 - 10:11
Am ajuns anul trecut in Muntenegru traversand Serbia....Am ramas surprins de disciplina din trafic a sarbilor si muntenegrenilor. Era limita de 50km/h ei mergeau cu 48km/h. Era limita de 90km/h, ei circulau cu 88km/h. Era linie continua cu vizibilitate kilometri, nimeni nu depasea. Voia cineva sa faca stanga din drum secundar, nimeni nu abuza. Am oprit la cativa, le-am dat flash-uri ca-i las...unul singur a trecut la insistentele mele.
Cei mai idioti am fost eu si austriecii( in special cei cu numere de Viena) Recunosc ca ma grabeam fantastic spre casa si am ajuns dupa 19 ore de sofat snur. Si o oarecare disciplina in trafic am mai vazut in tinutul secoiesc. In rest, la noi e jale. Sunt multi cu 3 sau mai multe oua care nu respecta nicio lege... |
#41
Posted 08 February 2024 - 10:15
exqusit_drunk, on 08 februarie 2024 - 09:11, said:
Ai putea să justifici existența liniei continue din imaginea de mai jos? [ https://i.postimg.cc/28nPVw6C/linie-continua.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cel mai probabil urmeaza o intersectie, si pentru a se putea vira mai usor stanga si a iesi mai usor de pe drumul secundar. @MKdens24kw: asa se circula intr-o tara civilizata. In Germania in zona de 30km/h la 33km/h iei amenda, fara marja de 9 km/h ca la noi (dar stai ca imediat apar eroii care zic ca noi n-avem autostrazi si de aia nu se respecta limitele de viteza). Mai sus zicea cineva ca stau politistii la panda la linie continua ... ce te impiedica sa: - stai frumos in coloana si sa n-o calci - faci sesizare la administratorul drumului sa faca linie intrerupta (DACA ai argumente valide pentru asta) - intri in politica si schimbi legislatia rutiera Edited by LuvRaluK, 08 February 2024 - 10:19. |
#42
Posted 08 February 2024 - 10:20
Stirea mai importanta este ca Brigada Rutiera se intoarce la IPJ-uri, nu va mai fi o structura independenta.
Legea asta nu va functiona, sa explic de ce: in prezent tarile din interiorul UE au acorduri intre ele pentru ca difera legislatia, nu exista pana in prezent un acord general. |
#43
Posted 08 February 2024 - 10:25
In teorie, e buna legea. Nu mi-ar placea ca unu' cu carnetul suspendat ca umbla beat in Ungaria, sa mearga bine-mersi in Romania. Individul tot aceleasi metehne le are indiferent de tara, nu e cuminte dintr-o data, cand intra in Romania.
Nu stiu cum se va aplica. Poate doar pentru punctele comune de legislatie. Sau pentru unele abateri majore. |
#44
Posted 08 February 2024 - 10:37
Adm, on 08 februarie 2024 - 06:09, said:
Corina Crețu: Parlamentul European a adoptat directiva privind siguranța rutieră / Un cetățean european căruia i-a fost suspendat permisul într-o țară UE nu va mai putea conduce în niciun stat membru. Pana acum, daca iti era suspendat in Romania carnetul de sofer emis in Italia, puteai conduce fara probleme in afara Romaniei, dupa ce iti recuperai carnetul de la Bucuresti sau din tara natala. Imi place primul comentariu de pe FB, care are o doza de adevar. E la fel cand te vad cu nr de inmatriculare din alt judet. Sunt de parere ca la noi se suspenda mult prea usor si discutabil carnetul de sofer. Esti de "o parere gresita". In Franta se ajunge la confiscarea autovehiculului, poate fi rubedenia ta oricine in Parlament, nu il mai recuperezi decat dupa ceva ani. Va place haiducia pe sosele, atata tot. O sa va intoarceti cat de curand la spaga ,fie in oras, DN sau autostrazi, am deschis un topic despre Brigada Rutiera si IPJ-uri, a fost sters. O sa culegeti ce ati semanat. Inca un caz : in Franta este voie sa consumi alcool in limita a unui pahar de vin sau 2 beri si sa sa te urci la volan. In Romania aceasta toleranta nu exista, aceasta directiva va fi un amalgam. Situatia in sine se numeste in mitologia greaca "Patul lui Procust". Edited by iulian_1976, 08 February 2024 - 10:39. |
#45
Posted 08 February 2024 - 10:39
exqusit_drunk, on 08 februarie 2024 - 10:01, said:
Care din argumetele tale corespunde listei de situații din codul rutier în care depășirea e interzisă? Asta de mai jos. Ca sa nu mai zic, ca, in termeni tehnici, asta se cheama prosteala. Codul rutier nu enumera exhaustiv situatiile in care se poate interzice depasirea, ci se completeaza cu normele si avizele care indruma sau obliga administratorul drumului public sa sistematizeze intr-un anume fel circulatia. Nici banda dedicata pentru autobuz nu o ai enumerata in codul rutier, dar nu te vad sa ii contesti marcajul. i) când pentru efectuarea manevrei se încalcă marcajul continuu, simplu sau dublu, care desparte sensurile de mers, iar autovehiculul circulă, chiar şi parţial, pe sensul opus, ori se încalcă marcajul care delimitează spaţiul de interzicere; |
#46
Posted 08 February 2024 - 10:46
LuvRaluK, on 08 februarie 2024 - 10:15, said:
Cel mai probabil urmeaza o intersectie, si pentru a se putea vira mai usor stanga si a iesi mai usor de pe drumul secundar. @MKdens24kw: asa se circula intr-o tara civilizata. In Germania in zona de 30km/h la 33km/h iei amenda, fara marja de 9 km/h ca la noi (dar stai ca imediat apar eroii care zic ca noi n-avem autostrazi si de aia nu se respecta limitele de viteza). Exista o toleranta cu marja si in Germania, in zona de 30 Km/ora e politia municipala, vreun radar fix din vreun oras. O toleranta asemanatoare si in Franta. "Wie viel Toleranz wird bei Geschwindigkeitsmessungen auf der Autobahn abgezogen? In der Regel wird bei Geschwindigkeiten bis 100 km/h auf der Autobahn eine Toleranz von 3 km/h abgezogen. Bei einem Tempo über 100 km/h liegt der Abzug meist bei 3 Prozent." Edited by iulian_1976, 08 February 2024 - 10:49. |
|
#47
Posted 08 February 2024 - 10:49
iulian_1976, on 08 februarie 2024 - 10:37, said: Inca un caz : in Franta este voie sa consumi alcool in limita a unui pahar de vin sau 2 beri si sa sa te urci la volan. In Romania aceasta toleranta nu exista, aceasta directiva va fi un amalgam. Imi arati si mie articolul ala de lege din Franta in care scrie ca e voie sa consumi un pahar cu vin si apoi sa conduci? De care vin? De casa sau la butelie? Mai tare sau mai slab? Cat de mare e paharul? 500 ml se pune? Berea la 3 l merge? Edited by DanyHiker, 08 February 2024 - 10:49. |
#48
Posted 08 February 2024 - 10:50
#49
Posted 08 February 2024 - 10:56
#50
Posted 08 February 2024 - 11:03
Pai daca este emis in România si recunoscut international, nu e normal ca atunci cand este suspendat in Ro sa nu mai fie recunoscut international ?
Edited by cristiany, 08 February 2024 - 11:03. |
#51
Posted 08 February 2024 - 11:16
|
#52
Posted 08 February 2024 - 11:18
cristiany, on 08 februarie 2024 - 11:03, said:
Pai daca este emis in România si recunoscut international, nu e normal ca atunci cand este suspendat in Ro sa nu mai fie recunoscut international ? Edited by bai3tzash, 08 February 2024 - 11:18. |
#53
Posted 08 February 2024 - 11:19
In alta ordine de idei, oricum in Romania se conduce mult fara permis.
Noi nu avem politie, ca daca am avea, majoritatea problemelor, cocalarilor si infrastructurii s-ar rezolva rapid. PS: cica politistii se grabesc sa iasa la pensie la 50 ani ca sa se angajeze in invatamant... pe post de creta. |
#54
Posted 08 February 2024 - 11:40
Adm, on 08 februarie 2024 - 07:43, said:
Da, pot da exemple clare: - Stat la panda la linie continua, acolo unde e vizibilitate si se pot efectua depasiri fara pericol. - trecerile de pietoni din zonele aglomerate, unde ar fi mare nevoie de un semafor cu buton, pentru ca stai ca boul sa treaca pietonul pe rand 2-3 benzi/sens, adesea mergand incetisor in mod special. Cand a trecut de tine, vezi ca pus altul pasul pe zebra si tot asa. La colt/umbra sta vasnicul aparator al legii, care are sa isi faca planul de amenzi. Am fost uimita cum in Germania, pe DN-uri aproape ca nu exista linie continua si se fac niste depasiri care ar scandaliza orice roman neaos. De prea multe ori pe DN-uri (ca autostrazi nu avem) cand poti si vrei sa faci o depasire... e linie continua si stai frumos dupa mocanita sau TIR. In multe tari europene fugi pe zebra, ca nu iti ajunge culoarea verde. Doar la noi te opresti la mijloc ca sa fumezi o tigara, arati o mUE soferilor si la o adica o iei in sens invers. Mda, eu ma gandeam mai degraba la exemple de abuzuri, nu la exemple de incalcari ale legii care sunt pedepsite conform legii. Si eu am facut depasirea intr-un loc unde aveam vizibilitate, dar nu mi-a trecut prin cap sa ma simt nedreptatit, atata timp cat eram perfect constient ca incalc legea cand am decis sa ma bag in depasire. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users