Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Suspendarea carnetului de sofer - valabila in tot UE
Last Updated: Feb 15 2024 03:15, Started by
Adm
, Feb 08 2024 06:07
·
9
#127
Posted 14 February 2024 - 16:06
kolfleading, on 14 februarie 2024 - 08:45, said:
In primul rand lipsa de educatie rutiera. Libertatea si democratia prost intelese. Spiritul balcanic de a cauta cu orice pret sa-ti optimizezi viata ocolind legea. Iar educatia TREBUIE sa aiba si o componenta punitiva, care la noi cam lipseste. Politia se cam limiteaza la rolul de agent de constatare dupa ce s-a intamplat cate un accident grav sau stat la panda in cateva locuri cunoscute si documentate pe Waze. De ex. pe A1 Timisoara - Margina eu stiu exact dupa care picior de viaduct stau ascunsi cu radarul. Iar in afara portiunii respective se circula cu 160 Km/h viteza de croaziera. 100% agree. Pana se termina autostrada, daca pe portiunea respectiva ar exista o patrula de Politie cvasi-permanenta, numarul accidentelor s-ar reduce semnificativ. |
#128
Posted 14 February 2024 - 16:11
#129
Posted 14 February 2024 - 16:18
alin2pas, on 14 februarie 2024 - 09:14, said:
Să vedem ce spune codul rutier la articolul 102: Ce spune același cod rutier la articolul 87? Cred că există în lege o diferențiere a sancțiunilor în funcție de concentrația de alcool în sânge. Mai mult de atât, ce ai fi vrut? Să dea în lege o formulă de calcul pentru perioada de suspendare a permisului și pentru nivelul amenzii în funcție de alcoolemie, de genul formulei de calcul a impozitului auto? Pentru cei care susțin că ar fi oportun să fie permis dreptul de a conduce cu o alcoolemie până la 0,1 sau 0,2 la mie: aș fi de acord cu așa ceva, dar doar dacă la o alcoolemie de 0,8 la mie sau mai mare se anulează permisul de conducere pe viață și se confiscă mașina, ca sancțiuni complementare la sancțiunea penală, iar conducerea unei mașini fără permis, cu permisul suspendat sau anulat să fie sancționate cu închisoare cu executare. Am mers odată cu mașina între Simeria și Petroșani pe DN66. Primul avertisment pe Waze pentru radar a apărut la scurt timp după intersecția de la Simeria și pe traseu am mai avut parte ce vreo 7-8 semnalări pe Waze pentru poliție - radar, dar mașina de poliție am întâlnit-o abia la Bănița, ultima localitate înainte de Petroșani. Drumul a fost relativ aglomerat, dar a fost cel mai liniștit pe care l-am făcut: fără stres, fără șumahări, fără depășiri „imposibile”. Cu alte cuvinte, cu risc de accidente mult redus. Ca timp necesar pentru parcurgerea distanței, nu a fost mult diferit față de un drum obișnuit (fără „prezența” poliției) și nu ar fi o problemă dacă îți estimezi dinainte timpul necesar parcurgerii traseului (după un timp, sunt sigur că și Google Maps și Waze ar afișa estimări corecte ale timpului necesar). Ca o mențiune, de regulă timpul efectiv de conducere în care parcurg o distanță e similar sau mai mic decât cel indicat de Waze sau Google Maps, deci nu sunt chiar „melc” în trafic. La fel, asi da pedepse daca faci pre multe tamponari, asigurarea ar trebui sa fie ca acum pana la primele 2 greseli, in momentul in care ajungi sa ai mai multe ar trebui sa se dubleze la fiecare greseala si etc. Ce zici tu, e o diferentiere prea mica, si exista doar la alcool.La viteza de ex, nu exista, si daca merg cu 100 cand ies copii de la scoala, si daca merg cu 100 noaptea intrun sat uitat de lume pedeapsa e aceasi.Ia ghici unde sta politia?Iti zic eu, is satul ala uitat de lume. Edited by fqx, 14 February 2024 - 16:20. |
#130
Posted 14 February 2024 - 16:19
Altfel spus, poliția să stea dreq doar lângă grădinițe ziua în mijlocul metropolelor. Noaptea să se ducă și ei la culcare, că-s străzile libere.
Iar dacă stai într-un sat oarecare străbătut de un DN să nu îndrăznești să ieși noaptea din casă că e liber la circulat beat, drogat, cu suta și ochii-n telefon, că deh, e noapte și ești singur pe stradă, deci riscurile de accident dispar. Legislația trebuie să fie clară, simplă și ușor de înțeles pentru toată lumea: NU ai voie să tai curba, NU ai voie să depășești viteza, NU ai voie să conduci băut ș.a.m.d. Niciodată, în nicio condiție, nici măcar singur noaptea pe câmp. Iar poliția trebuie (ar trebui...) să fie prezentă peste tot, cât mai des, nu doar staționată în anumite puncte critice. Dacă înveți șoferul să respecte legea peste tot (nu doar unde îți dă colegu' flashuri), implicit se reduc problemele și în punctele critice. |
#131
Posted 14 February 2024 - 16:25
cristiany, on 14 februarie 2024 - 16:11, said:
Si cum propui tu sa caute politia un sofer care are alcoolemia 1,41 ? Il cauta altfel fata de unul care are 0,41 ? alexcrist, on 14 februarie 2024 - 16:19, said:
Altfel spus, poliția să stea dreq doar lângă grădinițe ziua în mijlocul metropolelor. Noaptea să se ducă și ei la culcare, că-s străzile libere. Iar dacă stai într-un sat oarecare străbătut de un DN să nu îndrăznești să ieși noaptea din casă că e liber la circulat beat, drogat, cu suta și ochii-n telefon, că deh, e noapte și ești singur pe stradă, deci riscurile de accident dispar. Legislația trebuie să fie clară, simplă și ușor de înțeles pentru toată lumea: NU ai voie să tai curba, NU ai voie să depășești viteza, NU ai voie să conduci băut ș.a.m.d. Niciodată, în nicio condiție, nici măcar singur noaptea pe câmp. Iar poliția trebuie (ar trebui...) să fie prezentă peste tot, cât mai des, nu doar staționată în anumite puncte critice. Dacă înveți șoferul să respecte legea peste tot (nu doar unde îți dă colegu' flashuri), implicit se reduc problemele și în punctele critice. |
#132
Posted 14 February 2024 - 16:35
#133
Posted 14 February 2024 - 16:42
cristiany, on 14 februarie 2024 - 16:35, said:
Care sunt greselile pe care le face un sofer la 1,41 si care sunt la 0,41 ? Exista un nomenclator ceva ? Plus ca oamenii reactioneaza diferit la aceeasi valoare a alcoolemiei. Edited by fqx, 14 February 2024 - 16:43. |
#134
Posted 14 February 2024 - 16:50
Faptul ca un sofer face 5 depasiri proaste in 5 minute, inseamna automat ca are alcoolemie 1,41 ? Poate ca pur si simplu e un idiot care nu vrea sa respecte legile ?
Si intr-un caz si in celalalt trebuie sa suporte rigorile legii. E suficient sa faca o depasire proasta, nu 5, pentru a face un accident ! P.S. Da, sunt sofer, de 30 de ani. Edited by cristiany, 14 February 2024 - 16:50. |
#135
Posted 14 February 2024 - 17:02
fqx, on 14 februarie 2024 - 16:06, said:
Ce zici tu provine din legea prost facuta si prost aplicata. fqx, on 14 februarie 2024 - 16:06, said:
Educatia rutiera, spiritul balcanic si rezolva printr-o legislatie facuta cum trebuie. La noi aplicarea lipseste. Poti sa schimbi legea cum vrei, daca nu este aplicata...e degeaba. |
#136
Posted 14 February 2024 - 17:24
Dacă un șofer face 5 depășiri proaste în 5 minute e clar că e pericol public și trebuie eliminat din trafic, indiferent că are alcoolemie sau nu.
|
|
#138
Posted 15 February 2024 - 03:15
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users