Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Suspendarea carnetului de sofer - valabila in tot UE
Last Updated: Feb 15 2024 03:15, Started by
Adm
, Feb 08 2024 06:07
·
9
#109
Posted 10 February 2024 - 00:16
Si sansa sa faci accident dupa 3 beri versus nicio bere care e?
|
#110
Posted 10 February 2024 - 08:43
fqx, on 09 februarie 2024 - 23:52, said:
Romania e tara cu cele mai multe accidente, exact din cauza celor care gandesc ca tine.Legea trebuie sa tina cont de gravitatea faptei. Nu, asta n-are absolut nici un sens. Problema 1: De cele mai multe ori, in Romania NU se aplica legea decat DUPA ce s-a produs un accident. Problema 2: Aplicarea stricta a legii nu poate duce la cresterea numarului de accidente grave. |
#111
Posted 10 February 2024 - 13:16
kolfleading, on 10 februarie 2024 - 08:43, said:
Adica se intampla atat de multe accidente grave din cauza ca se aplica legea? Nu, asta n-are absolut nici un sens. Problema 1: De cele mai multe ori, in Romania NU se aplica legea decat DUPA ce s-a produs un accident. Problema 2: Aplicarea stricta a legii nu poate duce la cresterea numarului de accidente grave. |
#112
Posted 10 February 2024 - 14:20
fqx, on 09 februarie 2024 - 23:52, said:
Romania e tara cu cele mai multe accidente, exact din cauza celor care gandesc ca tine.Legea trebuie sa tina cont de gravitatea faptei.Sansa de a face un accident dupa ce ai baut 3 beri e una, sansa de a face un accident dupa ce ai baut 13 beri e alta.In Romania, legea nu tine cont de asta. Edited by strongsss, 10 February 2024 - 14:20. |
#113
Posted 10 February 2024 - 14:23
Povestile astea sunt expirate de cativa ani. Politia e vizibila pana la plictiseala, dar se limiteaza la premiat recordmeni, in mare parte.
Or mai da si din astea mici, dar probabil in concurs cu altceva sau cand iesi in evidenta cu vreo alta tampenie. |
#114
Posted 11 February 2024 - 21:39
strongsss, on 10 februarie 2024 - 14:20, said:
Incerci sa ne spui ca e OK sa conduci dupa 13 beri? Interesant. |
#115
Posted 12 February 2024 - 07:00
Chiar daca legea ar permite sa conduci cu alcoolemie 0.41, asta n-ar schimba cu nimic faptul ca Romania este fruntasa la accitende si morti pe sosele.
|
#116
Posted 12 February 2024 - 20:48
kolfleading, on 12 februarie 2024 - 07:00, said:
Chiar daca legea ar permite sa conduci cu alcoolemie 0.41, asta n-ar schimba cu nimic faptul ca Romania este fruntasa la accitende si morti pe sosele. |
#117
Posted 12 February 2024 - 20:58
Pai nu-i aceeasi pedeapsa. Depinde de judecator.
Pana la urma nici nu conteaza daca esti beat mai putin sau manga. Ideea este aceeasi. |
#118
Posted 13 February 2024 - 10:04
|
#119
Posted 13 February 2024 - 16:02
#120
Posted 13 February 2024 - 16:23
Proasta educatie.
Copii neglijați care ajung adulți neglijenți. Lipsa de răbdare, de autocontrol, de empatie, trăsături care se formează și se dezvolta în copilărie fac ca individul să apese pedala de accelerație fara sa se gândească la consecinte. |
#121
Posted 13 February 2024 - 18:43
kolfleading, on 13 februarie 2024 - 10:04, said: Dar asta ar avea ZERO impact asupra problemelor fundamentale din cauza carora suntem campioni europeni la morti pe sosele. |
#122
Posted 13 February 2024 - 18:58
Amenzile sunt tot o forma de întărire a comportomanetului.
Cred că m-am dus prea in fundamental, e rușinos să spui despre adulți că nu au fost crescuți corect. Dacă este despre aparente, atunci da, trebuie schimbat locul radarului. |
#123
Posted 13 February 2024 - 19:38
Wotan, on 13 februarie 2024 - 18:43, said:
Adevarul e ca rezolvarea ar fi ca politia sa fie prezenta constant in locurile cu risc mare de accidente. Dar e mai simplu sa stai cu pistolul radar undeva in localitate unde stii ca faci iti rapid norma de permise si amenzi, decat sa stai ore in sir in afara localitatii langa o curba periculoasa, in frig si intuneric... Nu, adevarul e ca rezolvarea ar fi ca politia sa patruleze si sa constate contraventii si infractiuni peste tot ... faptul ca ar fi prezenta 24/24 intr-un loc/o zona cu risc de accident ar presupune doar "mutarea" intr-un alt loc a concentratiei de accidente, deoarece romanii s-ar obisnui ca politia sta in locul X si ar calca mai tare acceleratia la 2-3-5-10 km mai incolo sa recupereze timpul pierdut. |
|
#124
Posted 13 February 2024 - 20:51
Sau poate soluția ar fi dezvoltarea infrastructurii.
Pentru curioși, analizați numărul de accidente cu victime din sectorul de drum DN7 între Simeria Veche (intersecție DN7 cu DN66) și Săcămaș (intersecție DN7 cu DN68A) înainte și după deschiderea A1 și veți constata că numărul acestor accidente grave s-a redus mai mult de 60% după deschiderea autostrăzii. Dacă verți să aprofundați studiul, analizați și porțiunea Margina-Coșevița de pe DN68A (porțiunea lipsă din A1) cu segmente similare înainte și după nodurile de legătură A1 cu DN68A. Din nou veți constata că autostrada reduce semnificativ numărul de accidente grave. |
#125
Posted 14 February 2024 - 08:45
fqx, on 13 februarie 2024 - 16:02, said:
Care sint problemele alea fundamentale? Iar educatia TREBUIE sa aiba si o componenta punitiva, care la noi cam lipseste. Politia se cam limiteaza la rolul de agent de constatare dupa ce s-a intamplat cate un accident grav sau stat la panda in cateva locuri cunoscute si documentate pe Waze. De ex. pe A1 Timisoara - Margina eu stiu exact dupa care picior de viaduct stau ascunsi cu radarul. Iar in afara portiunii respective se circula cu 160 Km/h viteza de croaziera. LuvRaluK, on 13 februarie 2024 - 19:38, said:
rezolvarea ar fi ca politia sa patruleze si sa constate contraventii si infractiuni peste tot exqusit_drunk, on 13 februarie 2024 - 20:51, said:
analizați și porțiunea Margina-Coșevița Edited by kolfleading, 14 February 2024 - 08:47. |
#126
Posted 14 February 2024 - 09:14
fqx, on 09 februarie 2024 - 23:52, said:
Romania e tara cu cele mai multe accidente, exact din cauza celor care gandesc ca tine.Legea trebuie sa tina cont de gravitatea faptei.Sansa de a face un accident dupa ce ai baut 3 beri e una, sansa de a face un accident dupa ce ai baut 13 beri e alta.In Romania, legea nu tine cont de asta. Quote (3) Constituie contravenție și se sancționează cu amendă prevăzută în clasa a IV-a de sancțiuni și cu aplicarea sancțiunii complementare a suspendării exercitării dreptului de a conduce pentru o perioadă de 90 de zile săvârșirea de către conducătorul de autovehicul sau tramvai a următoarelor fapte: a) conducerea sub influența băuturilor alcoolice, dacă fapta nu constituie, potrivit legii, infracțiune; Quote (1) Conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul sau tramvai de către o persoană care are o îmbibație alcoolică de peste 0,80 g/l alcool pur în sânge se pedepsește cu închisoare de la unu la 5 ani. Pentru cei care susțin că ar fi oportun să fie permis dreptul de a conduce cu o alcoolemie până la 0,1 sau 0,2 la mie: aș fi de acord cu așa ceva, dar doar dacă la o alcoolemie de 0,8 la mie sau mai mare se anulează permisul de conducere pe viață și se confiscă mașina, ca sancțiuni complementare la sancțiunea penală, iar conducerea unei mașini fără permis, cu permisul suspendat sau anulat să fie sancționate cu închisoare cu executare. kolfleading, on 14 februarie 2024 - 08:45, said:
In primul rand lipsa de educatie rutiera. Libertatea si democratia prost intelese. Spiritul balcanic de a cauta cu orice pret sa-ti optimizezi viata ocolind legea. Iar educatia TREBUIE sa aiba si o componenta punitiva, care la noi cam lipseste. Politia se cam limiteaza la rolul de agent de constatare dupa ce s-a intamplat cate un accident grav sau stat la panda in cateva locuri cunoscute si documentate pe Waze. De ex. pe A1 Timisoara - Margina eu stiu exact dupa care picior de viaduct stau ascunsi cu radarul. Iar in afara portiunii respective se circula cu 160 Km/h viteza de croaziera. 100% agree. Pana se termina autostrada, daca pe portiunea respectiva ar exista o patrula de Politie cvasi-permanenta, numarul accidentelor s-ar reduce semnificativ. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users