Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Care este nemulțumirea taximetriștilor?
#91
Posted 07 February 2024 - 19:54
Taximetria este o ocupație moartă. Dacă se mai află cumva în nomenclatorul ocupațiilor...ar trebui scoasă de acolo.
|
#92
Posted 07 February 2024 - 23:40
Hider141, on 07 februarie 2024 - 14:09, said:
Nemultumirea e ca au venit Uber/Bolt care ne trateaza ca pe clienti, nu ultimii prosti ai planetei, si nu mai au pe cine sa fraiereasca cu 50 de lei pe o cursa de 15 lei, sau cu 300-400 de lei pe o cursa ce in realitate costa 30-40 de lei, cum ii tepuiesc pe turistii straini in cele mai fericite cazuri. O cunostinta de-a sotiei a venit din Grecia intr-un citybreak la Bucuresti, sa vada capitala noastra. Fiind obisnuita cu Atena, a urcat in primul taxi ce l-a vazut... 10 minute mai tarziu si 350 de lei mai putin in buzunar a ajuns la hotel, iar cand am calculat cursa cu Bolt, nu depasea 25 sau 30 de lei. In schimb, cand am fost noi in Atena, am prins si greva transportatorilor (nu circulau trenuri, metrouri, autobuze) am urcat si noi in primul taxi dar am platit exact cat trebuia pe cursa, iar traseul ales de sofer de unde ne-a luat pana in portul Piraeus a fost cel mai scurt, verificat pe Maps si Waze. echoshoworacle, on 07 februarie 2024 - 19:54, said:
Taximetria este o ocupație moartă. Dacă se mai află cumva în nomenclatorul ocupațiilor...ar trebui scoasă de acolo. |
#93
Posted 08 February 2024 - 09:25
bogdan_o, on 07 februarie 2024 - 19:08, said:
Pai eu eram la Otopeni PLECARI, soferul a confirmat ca a ajuns la Otopeni SOSIRI. Nu stiu cat sa fie, vreo 500m probabil. Asta in conditiile in care te pun sa selectezi din aplicatie terminalul (sosiri sau plecari) - si se si vede din screenshot ca traseul era Otopeni Plecari - ... Daca nu esti acolo dupa un numar de minute (2-3) incepe sa te taxeze pentru asteptare. Tiganeli ca sa mai ciupeasca un ban. O mare parte din drumurile pe care le fac cu taxi/uber/bolt le fac cu o persoana in varsta, bolnava, pentru tratament. Am patit si cu uber si cu bolt aceeasi poveste de nenumarate ori. Confirma ca au ajuns, dupa care daca nu esti in locatie ei pot anula cursa si tu pierzi banii respectivi. Iarasi o gainarie ca sa mai ciupeasca niste bani. Asta in conditiile in care ii astept pe trotuar si aleg zone unde stiu ca pot opri fara sa incurce grav traficul. 1. Pui PIN-ul pe harta unde te afli, daca nu esti in stare sa ii transmiti soferului de UBER/BOLT unde te afli nu e problema lui 2. Soferul de UBER/BOLT nu poate anula cursa pe motiv ca nu ai ajuns daca nu se afla exact unde ai pus tu PIN-ul... Deci lasa-o mai usor cu vrajala. |
#94
Posted 08 February 2024 - 09:30
fqx, on 07 februarie 2024 - 23:40, said: La firmele de taxi de exemplu e regula, noaptea tre sa fie x masini pe traseu, de craciun la fel, etc.La uber, nu sint astfel de reguli. O fi bine, sau nu.. se practica la bilete de avioan. La tren nu stiu. Ar fi ceva sa coste biletul la metrou mai scump sau ieftin in functie de aglomeratia din sistem? La fel si la tramvai? La curentul electric? La gaz, sa fluctueze pretul in functie de temperatura exterioara? Edited by tfmercedez, 08 February 2024 - 09:30. |
#95
Posted 08 February 2024 - 10:30
Vad ca nu a zis nimeni de preturile la uber/bolt cand este vreme urata afara si costa extraordinar de mult. O cursa care de obicei este 30 de lei ajunge 50-60 de lei. Cand a fost zapada multa in Iasi cursa era 90.
|
#96
Posted 08 February 2024 - 11:28
bogdan_o, on 07 februarie 2024 - 19:29, said:
Daca aveau succes cu siguranta am fi vazut mai multe pe drum. Modelul asta de afacere cu masini inchiriate la minut e suma tuturor dezavantajelor: - trebuie sa gasesti loc de parcare la destinatie. si nu le poti lasa oriunde ci numai unde stationarea este permisa pe timp nelimitat pentru ele. - trebuie sa faci n'spe poze la masina cum ai gasit-o si cum ai lasat-o, altel ti se pot imputa eventualele daune - tu esti cel care conduce, deci depune un efort si esti responsabil de respectarea tuturor legilor si regulilor. - mai platesti si bani pentru asta. Si atunci, care e motivatia sa folosesti un astfel de serviciu? Prețul. un Bolt unde folosesc eu pe sistemul ăsta îmi ia 12-13 euro cursa de aeroport... Bolt cu șofer e 20-25, iar taxi clasic e 35-45 euro. - parcare găsești pentru că au locuri destinate special. acum în București ar putea fi locurile albastre - nu trebuie să faci nici o poză, doar te uiți repede dacă e ceva bușit. se merge pe încredere și bun simț - mare efort, să conduci lol - economisesc bani, vezi mai sus |
#97
Posted 08 February 2024 - 12:47
Ştampilica are utilitatea ei.
Cât despre condus, fl(a)t trollează. În Bucureşti trebuie să ai nervi de oţel de cea mai bună calitate la ce trafic e uneori. Pe mine mă apucă pandaliile şi când sunt pe bicicletă. În alte ţări există taxi motocicletă (fără ataş). Una din probleme taximetriei e că maşina personală e uneori şi cea de servici. Altfel, ar fi util ca să existe şi maşini de dimensiuni mai mici, care să se strecoare mai rapid la ore de vârf prin trafic şi să poată fi parcate mai uşor. Pentru 1-2 persoane, eventual un mic bagaj, ar fi bune. Edited by djl, 08 February 2024 - 12:48. |
#98
Posted 08 February 2024 - 15:59
nicuberbec01, on 07 februarie 2024 - 12:49, said:
Citesc in presă de o revoltă a taximetristilor Bucureșteni, nemulțumiți de activitatea celor de la Uber ,Bolt și alții. Pe grupurile dedicate din Facebook, discuțiile sunt aprinse. Eu, CLIENTUL, am un cuvânt de spus ?Mă întreabă cineva ce aș vrea? Ca să nu lungesc prea mult subiectul, dau un singur exemplu. A trebuit să ajung urgent din Piața Progresul la Spitalul Marius Nasta, un traseu de aprox. 3 km. In stația de Taxi, un burtos bronzat, la solicitarea mea ,mă măsoară di priviri, deranjat de la o discuție telefonică și-mi spune pe un ton răstit - Boss, eu fără 50 de lei nu plec din stație. Nu spun nr. Loganului alb,să nu-i fac reclamă. Am apelat un Bolt și in 5 minute am ajuns la spital. Tariful - 15 lei. Și atunci, de unde această nemulțumire a taximetriștilor? |
#99
Posted 08 February 2024 - 17:40
#100
Posted 08 February 2024 - 18:51
In mod normal piața dictează. Taximetriștii ar trebui să se adapteze secolului 21.
Era un coleg taximetrist pe forum, era foarte activ, combătea corupția dar care s- a plâns într-un post că i- a dat un client doar 1 leu bacșiș, el care înfiera cu mânie proletară orice activitate de genul ăsta in sistemul bugetar.Ca idei exprimate era chiar o plăcere să-l l citești, numai că o singură postare i- a terminat toată aura., |
|
#101
Posted 08 February 2024 - 20:57
Se vede ca n-ati avut nevoie sa ajungeti vreodata la Otopeni de undeva aproape. Aia nu se misca din aeroport nici daca presupune doar sa treaca strada pentru 30 lei. Doar isi fac unii altora comenzi si apoi le refuza ca sa creasca tariful dinamic in timp ce atarna toti prin toate colturile posibile ale benzilor de acces.
|
#102
Posted 08 February 2024 - 23:40
tfmercedez, on 08 februarie 2024 - 09:30, said:
face softu din algoritm: cand vede ca sunt putine masini disponibile si creste cererea, creste tariful de transport pe curse. Imediat se activeaza lacomia din soferi si se scoala din pat si se monteaza la covrig in slujba banului. O fi bine, sau nu.. se practica la bilete de avioan. La tren nu stiu. Ar fi ceva sa coste biletul la metrou mai scump sau ieftin in functie de aglomeratia din sistem? La fel si la tramvai? La curentul electric? La gaz, sa fluctueze pretul in functie de temperatura exterioara? Edited by fqx, 08 February 2024 - 23:41. |
#103
Posted 09 February 2024 - 00:01
fqx, on 08 februarie 2024 - 23:40, said: Nu se activeaza nici o lacomie, un nr minim de soferi sint obligati sa fie pe traseu, inclusiv de craciun si restul sarbatorilor.Sint printre ei si nesimtiti, nu zic ca nu. |
#104
Posted 09 February 2024 - 00:08
tfmercedez, on 09 februarie 2024 - 00:01, said:
de cand sunt si obligatii la Uber? Credeam ca "nu ai sef", cum le place si taximetristilor sa se laude. Faci treaba cand si daca ai chef. La fel cum pot refuza sau sa nu onoreze o comanda. Edited by fqx, 09 February 2024 - 00:09. |
#105
Posted 11 February 2024 - 14:42
fqx, on 09 februarie 2024 - 00:08, said:
te duce si pt 10 lei, ma refer la taxi, ca uber nu e. |
|
#106
Posted 11 February 2024 - 14:48
Ar trebui sa fie limitate numarul de copii conforme + Licente taxi la numarul licentelor de taxi dinainte de UBER/Bolt. Doar asa pretul cursei o sa fie mare si va incuraja folosirea transportului in comun.
|
#107
Posted 11 February 2024 - 15:01
Unii nu ar folosi transportul în comum, dar al folosi taxi şi alternative. Dacă le scumpeşti, se gândesc să folosească maşina. Servicii precum taximetria ocupă mai puţine locuri de parcare.
|
#108
Posted 11 February 2024 - 15:47
GaSar, on 11 februarie 2024 - 14:48, said:
Doar asa pretul cursei o sa fie mare si va incuraja folosirea transportului in comun. Candva se zicea ca cei de la STPT se plangeau ca taxiurile le fac concurenta.. ca merg 3-4 pasageri si ies mai ieftin. Transportul in comun este varza in multe locuri. Nu toata Romania este Bucuresti. In Timisoara sunt situatii cand ajungi pe jos mai repede decat cu autobuzul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users