Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Care este nemulțumirea taximetriștilor?
#1
Posted 07 February 2024 - 12:49
Citesc in presă de o revoltă a taximetristilor Bucureșteni, nemulțumiți de activitatea celor de la Uber ,Bolt și alții.
Pe grupurile dedicate din Facebook, discuțiile sunt aprinse. Eu, CLIENTUL, am un cuvânt de spus ?Mă întreabă cineva ce aș vrea? Ca să nu lungesc prea mult subiectul, dau un singur exemplu. A trebuit să ajung urgent din Piața Progresul la Spitalul Marius Nasta, un traseu de aprox. 3 km. In stația de Taxi, un burtos bronzat, la solicitarea mea ,mă măsoară di priviri, deranjat de la o discuție telefonică și-mi spune pe un ton răstit - Boss, eu fără 50 de lei nu plec din stație. Nu spun nr. Loganului alb,să nu-i fac reclamă. Am apelat un Bolt și in 5 minute am ajuns la spital. Tariful - 15 lei. Și atunci, de unde această nemulțumire a taximetriștilor? |
#2
Posted 07 February 2024 - 12:52
Pai sunt nemultumiti dintr-un singur motiv - daca n-aveai de ales, tu ai fi mers cu burtosu'. Si burtosu' ar fi facut burta mare chiar daca-i un nesimtit care merita sa crape de foame. Au parte de concurenta si, pe cale de consecinta, de clienti mai putini.
|
#3
Posted 07 February 2024 - 13:00
nicuberbec01, on 07 februarie 2024 - 12:49, said:
și-mi spune pe un ton răstit - Boss, eu fără 50 de lei nu plec din stație. Nu spun nr. Loganului alb,să nu-i fac reclamă. Am apelat un Bolt și in 5 minute am ajuns la spital. Tariful - 15 lei. Drept urmare, el a pierdut un client pe care voia să-l jecmănească. Și probabil că dacă nu era Uber spunea că nu se mișcă de acolo fără 100-150 de lei. Oricum, activitatea de Uber/Bolt a fost regementată, așa cum își doreau taximetriștii. Ca să faci Uber/Bolt îți trebuie atestat, chestii, nu mai e ca înainte. Apropo, instructorul meu îmi spunea: Ai grijă la taximetriști la examen. Ei nu vor ca tu să ai carnet, fiindcă nu o să mai mergi cu ei. Edited by Valy_User, 07 February 2024 - 13:02. |
#4
Posted 07 February 2024 - 13:03
Valy_User, on 07 februarie 2024 - 13:00, said:
Cred că ai răspunsul exact aici. Oricum, activitatea de Uber/Bolt a fost regementată, așa cum își doreau taximetriștii. Ca să faci Uber/Bolt îți trebuie atestat, chestii, nu mai e ca înainte. Umflau preturile, punea maimuta sa creasca pretul afisat pe aparatul de taxat. Mergeau sub 50km/h cand era traficul liber si nu avea pe nimeni in fata,ca sa te taxeze mai mult. |
#5
Posted 07 February 2024 - 13:04
#6
Posted 07 February 2024 - 13:08
WOW.
Nici nu știam că iar au început: https://www.cotidian...rmen-nelimitat/ Credeam că se referă la știrile alea de acum câteva săptămâni https://5news.ro/bre...atorilor/50637/ PietreNeispirescu, on 07 februarie 2024 - 13:04, said:
Dar cum a spus colegul, daca s-a reglementat activitatea de taximetrie alternativă, ce mai rămâne? Ajung să fie vândute licențele alea pe OLX la preț de garsonieră. Edited by Valy_User, 07 February 2024 - 13:09. |
#7
Posted 07 February 2024 - 13:08
Concurenta nu da bine, ii matura pe aia care nu se adapteaza la piata.
|
#8
Posted 07 February 2024 - 13:09
nicuberbec01, on 07 februarie 2024 - 12:49, said:
Citesc in presă de o revoltă a taximetristilor Bucureșteni, nemulțumiți de activitatea celor de la Uber ,Bolt și alții. Pe grupurile dedicate din Facebook, discuțiile sunt aprinse. Eu, CLIENTUL, am un cuvânt de spus ?Mă întreabă cineva ce aș vrea? Ca să nu lungesc prea mult subiectul, dau un singur exemplu. A trebuit să ajung urgent din Piața Progresul la Spitalul Marius Nasta, un traseu de aprox. 3 km. In stația de Taxi, un burtos bronzat, la solicitarea mea ,mă măsoară di priviri, deranjat de la o discuție telefonică și-mi spune pe un ton răstit - Boss, eu fără 50 de lei nu plec din stație. Nu spun nr. Loganului alb,să nu-i fac reclamă. Am apelat un Bolt și in 5 minute am ajuns la spital. Tariful - 15 lei. Și atunci, de unde această nemulțumire a taximetriștilor? who the fuck cares? nu le convine taximetria, sa se angajeze la uber, bolt, la taiat shaorma ,etc |
#9
Posted 07 February 2024 - 13:11
Valy_User, pe 07 februarie 2024 - 13:00, a scris: Cred că ai răspunsul exact aici. Drept urmare, el a pierdut un client pe care voia să-l jecmănească. Și probabil că dacă nu era Uber spunea că nu se mișcă de acolo fără 100-150 de lei. Se cheama taxiMETRIST. Are aparat de taxat, cat taxeaza aparatul atata se plateste. Daca merge fara aparat de taxat pornit, incalca regula de baza, poate fi reclamat oriunde si sa isi piarda licenta de taximetrist. Edited by tfmercedez, 07 February 2024 - 13:12. |
#10
Posted 07 February 2024 - 13:12
Salut
Discutia e mai nuantata si este tocmai in interesul tau, de client. Deja pleci cu o preconceptie: burtos bronzat smenar. Activitatea de taximetrie este ultra-reglementata. De la autorizatii limitate (placi) si pana la culoarea masinii, exista reglementari pe care un taximetrist trebuie sa le respecte. Cea de ridesharing nu in aceeasi masura. Si aici e vorba de concurenta neloiala care intr-un final va fi dezavantajoasa pentru tine. Pentru ca stai linistit, pe Uber/Bolt sunt suficiente exemplare si nu numai la noi: - marcheaza in app ca au ajuns in locul de pick-up dar ei sunt in alta parte. Asta pentru a-ti lua bani in plus pentru wait. Daca ii contactezi in app spun ca ei au ajuns la pin. - o iau pe alte rute ca sa scoata mai multi bani - "uita" sa inchida cursa la final - daca vrei sa platesti cash au rest mai putin 5-10 lei - multe dintre masinile care merg pe Bolt/Uber (varianta de serviciu normal, nu premium) sunt niste cazane - vara unii refuza sa porneasca a/c motivand ca tocmai s-a stricat - dupa ce accepta pot sa refuze oricand, iar tu ii astepti ca prostul - ... |
|
#11
Posted 07 February 2024 - 13:15
bogdan_o, pe 07 februarie 2024 - 13:12, a scris:
Salut Discutia e mai nuantata si este tocmai in interesul tau, de client. Deja pleci cu o preconceptie: burtos bronzat smenar. Activitatea de taximetrie este ultra-reglementata. De la autorizatii limitate (placi) si pana la culoarea masinii, exista reglementari pe care un taximetrist trebuie sa le respecte. Cea de ridesharing nu in aceeasi masura. Si aici e vorba de concurenta neloiala care intr-un final va fi dezavantajoasa pentru tine. Pentru ca stai linistit, pe Uber/Bolt sunt suficiente exemplare si nu numai la noi: - marcheaza in app ca au ajuns in locul de pick-up dar ei sunt in alta parte. Asta pentru a-ti lua bani in plus pentru wait. Daca ii contactezi in app spun ca ei au ajuns la pin. - o iau pe alte rute ca sa scoata mai multi bani - "uita" sa inchida cursa la final - daca vrei sa platesti cash au rest mai putin 5-10 lei - multe dintre masinile care merg pe Bolt/Uber (varianta de serviciu normal, nu premium) sunt niste cazane - vara unii refuza sa porneasca a/c motivand ca tocmai s-a stricat - dupa ce accepta pot sa refuze oricand, iar tu ii astepti ca prostul - ... |
#12
Posted 07 February 2024 - 13:15
Tind sa cred ca au dreptate. Unora le trebuie atestat, altora nu.
Totusi ca si taximetrist, nu poti sa fii si uber? Problema e ca serviciile de taxi nu pot fi evaluate, iar cei care presteaza servicii in ultimul hal nu pot fi sanctionati. Acest lucru ar trebui sa se rezolve intern, taximetristii cinstiti sa scape de tzepari. Edited by Bursul, 07 February 2024 - 13:18. |
#13
Posted 07 February 2024 - 13:16
#14
Posted 07 February 2024 - 13:17
De oare taximetristii nu isi fac si ei aplicatii care sa copieze modelul uber/bolt? Sa se uneasca mai multe companii de taxi si sa finanteze o aplicatie locala pe mobilitate.
|
#15
Posted 07 February 2024 - 13:18
Există aplicația speed taxi.
Nu mă întrebați cum merge și dacă ajută la ceva. Edited by Valy_User, 07 February 2024 - 13:19. |
|
#16
Posted 07 February 2024 - 13:19
tfmercedez, on 07 februarie 2024 - 13:17, said:
De oare taximetristii nu isi fac si ei aplicatii care sa copieze modelul uber/bolt? Sa se uneasca mai multe companii de taxi si sa finanteze o aplicatie locala pe mobilitate. Valy_User, on 07 februarie 2024 - 13:18, said:
Există aplicația speed taxi. Nu mă întrebați cum merge și dacă ajută la ceva. |
#17
Posted 07 February 2024 - 13:20
Bursul, on 07 februarie 2024 - 13:15, said:
Tind sa cred ca au dreptate. Unora le trebuie atestat, altora nu. Eu am o curiozitate.. daca cineva vede o masina de bolt sau uber, are vreo sansa sa ia o cursa fara aplicatie? Sa opreasca soferul daca ii face semna sa opreasca? Plata cash, ca la taxi. |
#18
Posted 07 February 2024 - 13:21
nicuberbec01, on 07 februarie 2024 - 12:49, said:
Și atunci, de unde această nemulțumire a taximetriștilor? Edited by echoshoworacle, 07 February 2024 - 13:22. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users