Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tesla Model Y - cea mai bine vanduta masina din UE si din lume in 2023
#37
Posted 19 January 2024 - 17:25
Moinesti72, on 19 ianuarie 2024 - 17:14, said: Quote Anul trecut a fost primul în care vânzările de mașini electrice au trecut de 15.000, dintre care peste 6.000 au fost Dacia Spring și peste 3.000 Tesla https://economie.hot...lectricelor.htm |
#38
Posted 19 January 2024 - 17:27
AdrianHH, on 19 ianuarie 2024 - 16:47, said:
Motivarea Hertz a fost : Masinile se devalorizeaza rapid Adica SH nu ti le mai ia nici Adm, on 19 ianuarie 2024 - 17:25, said: F putin. Nici 3000 din "140.000 de mașini noi"" , dupa cum spune articolul Ca nu toate sunt model Y. Edited by Moinesti72, 19 January 2024 - 17:32. |
#39
Posted 19 January 2024 - 17:29
#40
Posted 19 January 2024 - 17:45
Karhu, on 19 ianuarie 2024 - 17:24, said:
Ieri, aici la mine funcționau la -33°, păcat n-am fost pe fază să fac o poză… nu te pui tu cu dacii liberi care știu mai bine că sunt niște rable și că stațiile alea nu merg inclusiv boul ăla de Dan Negru mânca kkt că nu a văzut nici o Tesla în LA, ce pretenții să ai de la ăștia |
#41
Posted 19 January 2024 - 17:55
Eu sunt in Austria si ma uitam la un EV, care parea chinesesc.
E un Fisker Ocean! Si uimitor, la orice Hotel din Alpi gasesti cateva statii de incarcare Type 2, la preturi decente pentru cei cazati acolo. Nu se face profit pe seama clientilor la incarcarea EV. Am vazut destul e multe Tesla in trafic si in zona, majoritatea cu nr de NL, DE, SK si RO; mai putine cu nr de Austria. |
#42
Posted 19 January 2024 - 18:14
Eu cred ca este o chestiune de marketing si brand awareness. Tesla se vinde si pentru ca este inca considerata un etalon in EV dar pe de alta parte se vede influenta in ceea ce priveste design-ul. Eu personal nu as cumpara nici un model din cele aflate in top 3. Mie imi plac sedan-urile.
Adm, on 19 ianuarie 2024 - 15:58, said:
Uite ca in continuare EV-urile bune (pret/performanta) se cumpara. Cele proaste, facute in sila... ce sa vezi, nu se cumpara! Cele proaste, facute in sila (SPRING) au vanzari de doua ori cat TESLA in Romania. Nu cumpara toata lumea cele mai bune masini ci pe cele mai bune pe care si le permite. Pana la urma este benefic sa existe mai multe modele si mai multi producatori. Beneficiarii suntem noi. Unde e concurenta este si progres. |
#44
Posted 19 January 2024 - 18:41
"According to recent data from the U.S. Department of Energy, not much. In this graphic, we visualize light-duty vehicle registrations in 2022, broken out by fuel type. It shows that out of the 281 million cars registered nationally, electric (EV) and plug-in hybrid (PHEV) vehicles represented only 1.2%.21 nov. 2023"
Sunt foarte putine, nu putine. https://i.ibb.co/Pzp...1-19-184208.png Nush cum mm numai cativa vad "plin" ! de ele. Edited by elless, 19 January 2024 - 18:47. |
#45
Posted 19 January 2024 - 18:51
Alt subiect de revarsat frustrari?
Chiar toate topicurile tre sa le polueze haaterii si habarnistii astia? |
#46
Posted 19 January 2024 - 18:53
AdrianHH, on 19 ianuarie 2024 - 16:47, said:
Sandero are 2 probleme. 1 : e la pret similar cu Logan-ul(masina absolut identica dar mai mare). O ciudatenie, ceva similar cu un seria 1 la pret de seria 3(noi). 2. In vest nu se vinde berlina ca obtin mai mult profit la hatch si ca sunt probleme cu locurile de parcare inguste. Am trait-o pe pielea mea in orase in Grecia, Croatia si Italia. Se elibera un loc de parcare (multe mici) dar berlina incapea mai greu sau deloc. |
|
#47
Posted 19 January 2024 - 21:19
flt, on 19 ianuarie 2024 - 17:45, said: nu te pui tu cu dacii liberi care știu mai bine că sunt niște rable și că stațiile alea nu merg inclusiv boul ăla de Dan Negru mânca kkt că nu a văzut nici o Tesla în LA, ce pretenții să ai de la ăștia E plin de Tesle in Califonia. Mare parte din cunoscutii mei au Tesla si sunt peste tot pe strada. De cateva luni am inceput sa vad Cybertruck, aproape zilnic in ultima vreme. |
#48
Posted 19 January 2024 - 21:35
Co5min, on 19 ianuarie 2024 - 16:11, said:
Eu dau ture prin garaj in jurul ei la 6 luni de la achiziție. Si nu ma intelege gresit, imi plac multe chestiil la Tesla, si eu cochetam cu ideea de a lua un model 3 LR, dar nu pentru design, cu siguranta. Sunt acceptabile, da' e ca la dube, o iei pe alte considerente, nu pentru cum arata. AdrianHH, on 19 ianuarie 2024 - 16:47, said:
Per total hertz nu cred ca da 2 bani pe soarta planetei ci pe profit. AdrianHH, on 19 ianuarie 2024 - 17:11, said:
Un calcul chior : la 10k luai un Spring cu, care mergeai 150km, hai 200 cu chiu cu vai, viteze mici, spatiu mic, calitate medie at best. Deci practic e ca si cum i-ar fi platit cineva cateva mii de euro ca sa foloseasca o masina inghesuita timp de cativa ani. Nu e tocmai cel mai rau lucru care ti s-ar putea intampla. |
#49
Posted 19 January 2024 - 22:47
TehCube, on 19 ianuarie 2024 - 21:35, said: Te cred, dar sigur esti in minoritate. Este cea mai vândută mașină din EU 2023. Și doar nu bănuiești sper de masochism pe toți ăștia 254.000. Tu și cu celalalt coleg sunteți în minoritate sa ne înțelegem. Edited by Co5min, 19 January 2024 - 22:51. |
#50
Posted 19 January 2024 - 23:06
Chiar daca e cea mai bine vanduta masina din Europa asta nu inseamna ca e majoritate. Procentual este o mica parte din numarul de masini vandute doar in anul asta. Ca si cota de piasa este nesemnificativ.
Daca te referi la mine ca la celalalt, doar am spus cu-mi place. Despre minoritate nu stiu ce sa zic. Daca iei in considerare afinitatea pentru Model Y cred ca voi sunteti in minoritate, noi ceilalti (care nu ne place sau care nu o vor doar pentru ca e electrica sau mai stiu eu ce) suntem in majoritate. Un clasament de vanzari intr-un an nu inseamna ca overall e si cea mai apreciata sau cea mai buna masina. Aveam un coleg la marketing acum multi ani care incerca sa ma convinga pe mine ca Nesscafe e cea mai buna cafea pentru ca se vinde cel mai bine in toata lumea. Asta nu inseamna ca e cea mai buna sau ca ar trebui sa placa tuturor. Cu siguranta Y este mai apreciata pentru volum de unele persoane dar cred ca originalul (adica Model 3) e mai performant si pentru mine este mai estetic. Nu am avut niciodata probleme cu spatiul dintr-o masina si am mers si cu Tico si un an cu Spring. Fiecare cu propriile standarde. Pe mine trebuie sa ma duca unde am nevoie. Nu ma incalzeste foarte mult ca am mai mult de un metru in spatele meu nefolosit si de cele mai multe ori si in dreapta. Am mers de multe ori si singur in autobuz iar in trenul spre aeroport este foarte mult spatiu la orele matinale la care plec eu. Nu imi creeaza senzatia ca am mai mult confort daca am atata spatiu la dispozitie. |
#51
Posted 20 January 2024 - 00:40
__Dan__, on 19 ianuarie 2024 - 18:53, said:
Aia 30 cm conteaza enorm. Nu mai zic ca atunci cand o parchezi lateral, masina pe diagonala e mai lunga cu mai mult de 30 cm, poate 35-37 sa zicem. Plus ca turning circle-ul e mai scurt la sandero, iese din mai putine miscari din spatii stramte. Nu e ca si cand ai sta pe trotuar si ai trage masina drept spre tine langa bordura apucand-o de manere. Ma rog, offtopic, scuze. Edited by AdrianHH, 20 January 2024 - 00:43. |
|
#53
Posted 20 January 2024 - 04:25
Saracii astia de prin restul Europei, ce plasa au luat. Sa cumpere model Y care e urata are si autonomie mica iarna, asigurarea e scumpa, e dauna totala si daca o lovesti cu usa in parcare, build quality sub Dacia 1310, autopilotul e prost, n-o mai poti scapa de ea veci.....
Mare noroc ca romanii sunt mai destepti si nu cumpara asa ceva, altfel cine sa mai cumpere diesel sh, ca nou condus de o batranica sau un profesor universitar. Edited by andreyvsjoker, 20 January 2024 - 04:29. |
#54
Posted 20 January 2024 - 09:42
george_alexandru, on 19 ianuarie 2024 - 16:23, said:
Sa cumperi ceva ce nu vrei/ai nevoie doar pentru ca statul a oferit facilitati e ca si cum ai cumpara produse de care nu ai nevoie doar pentru ca erau la reducere. Nu neg, proabil sunt astfel de indivizi, dar nu reprezinta un numar de luat in seama. Reducerea de 10000 Euro (si ce mai era, rabla parca) a fost una substantiala, nu decisiva, dar cu siguranta luata in calcul la decizie de o parte din clienti. De luat in seama nu (mai) este pt ca Tesla si-a revizuit oferta sa fie tot in zona de pret 2023. De ce a facut-o daca nu avea oaresce ganduri ca s-ar putea sa nu mai aibe acelasi trend de vanzari ? Sigur nu din bunatate/generozitate elless, on 19 ianuarie 2024 - 16:41, said:
Tesla cumpara genu de om fanatic, care e furat de marketing si 'sa te placa lumea cu el in mana', cum e la apple, sau aia care au actiuni la tesla si se viseaza chilionari, nu cine are cap ce este o masina buna. Au noroc ca le plateste statul(aham, populatia din taxe) o parte din pretul real al masinii, ca altfel arata topul acela. Ii trece timpu si la asta. Am doi cunoscuti cu Tesla, unu apropiat, o fi exceptie, dar e unu dintre cei mai pragmatici tipi pe care ii cunosc. Probabil tot din fanatism si-a pus panouri pe tot acoperisu... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users