Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Baterie externa solara vs baterie...

recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91
 LakeSide 11 Straulesti

arii

Sapa peste pardoseala

Smart phone pentru auz deficitar
 Manager transport marfa. Pareri. ...

BIOS F.24 pentru HP Pavilion g7-2...

Meta Quest 3 512 gb

Father's Day
 Clipboard files copy/paste, filen...

Boardgame-uri despre cuvinte

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Diferente diferentiale
 

Toyota, Japonia si Geopolitica

- - - - -
  • Please log in to reply
348 replies to this topic

#55
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 158
  • Înscris: 03.02.2018

 wolfydRg, on 31 decembrie 2023 - 20:59, said:

Sincer nu înțeleg dezamăgirile astea dupa achiziție, problemele sunt cunoscute, inclusiv chestiile de sonorizare si altele convexe.
....
Asa ca din partea mea experienta cu japo e cat se poate de ok. Înainte am avut o Honda Accord, buna confortabilă, dar la fiabilitate nu sa comparat cu Toyota. Probabil ca următoarea o sa fie Mazda sau Subaru. Inca nu sunt decis. Dar mă aștept ca la capitolul fiabilitate sa nu fie la fel ca actuala.

Ne impartasim experientele, nu ne lamentam aiurea. Iar unii dintre noi am si actionat in baza constatarilor facute.
Motorizarile Toyota sunt fiabile si in unele cazuri extrem de fiabile, dar se face rabat de la restul masinii si nu e rau sa stii asta direct din experientele proprietarilor.

#56
wolfydRg

wolfydRg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,046
  • Înscris: 20.06.2005
Pai astea sunt probleme stiute deja. Nu ar fi trebuit sa va ia prin surprindere dupa achiziție.
Eu de exemplu stiu ca Subaru va fi zgomotoasa la viteza mare si in anumite condiții. Daca voi achiziționa o fac cu buna știință.

#57
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 158
  • Înscris: 03.02.2018

 wolfydRg, on 31 decembrie 2023 - 22:08, said:

Pai astea sunt probleme stiute deja. Nu ar fi trebuit sa va ia prin surprindere dupa achiziție.
Eu de exemplu stiu ca Subaru va fi zgomotoasa la viteza mare si in anumite condiții. Daca voi achiziționa o fac cu buna știință.

Pai chiar daca sunt cunoscute, este bine sa mentinem informatia proaspata pentru eventualii cumparatori de Japs. Sa puna bine in balanta pro's and con's.

#58
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,296
  • Înscris: 05.10.2022

 nakog7, on 26 decembrie 2023 - 23:23, said:

In US un RX500h cred ca se invarte in jurul a 75k Dolari, iar la noi, acelasi model cu aceleasi dotari este undeva in jurul a 110k Euro. Mi se pare foarte mare diferenta de aproximativ 40k Euro doar pentru faptul ca in US livrarile se fac de la fabrici din US, iar in Europa se importa din Japonia.
RX500h din US vine din Canada dar oricum diferenta e imensa; aceiasi diferenta pare sa fie si la alte modele de Lexus care vin si in US din JP.

 Cumulus, on 27 decembrie 2023 - 18:58, said:

Dar e specific asiaticilor, la fel e si Bose de la Mazda, pe CX-5 era slab. Pe Kia e o gluma proasta. Nu pun ei accent pe sunet, l
Sa-l asculti p-ala de pe Mazda3 ca e unul din putinele modele din clasa asta de economie unde au lucrat impreuna cu cei de la audio inca din faza de proiectare pentru a optimiza pozitionarea difuzoarelor (de ex difuzoarele de bass le-au mutat din usa undeva sub bord, ca pe la S Class).
Un video scurt: https://youtu.be/Pcd...Tt0Zza_ZnUbOMhI

 akeem, on 31 decembrie 2023 - 19:59, said:

Nu contest. Însă toate firmele enumerate (inclusiv Dynaudio) sunt high-end,
Bose nu e nicicum high-end (overpriced dar nu high end).

Edited by sirronkcuhc, 01 January 2024 - 00:10.


#59
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006

 DocMorelli, on 31 decembrie 2023 - 22:16, said:


Pai chiar daca sunt cunoscute, este bine sa mentinem informatia proaspata pentru eventualii cumparatori de Japs.

Generalizarile sunt la fel de bune ca apa in galosi.

Edited by closchkutza, 01 January 2024 - 00:44.


#60
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 158
  • Înscris: 03.02.2018

 closchkutza, on 01 ianuarie 2024 - 00:44, said:

Generalizarile sunt la fel de bune ca apa in galosi.

Sa facem o precizare binevenita, cand am amintit de Japs, am vrut sa spun masinile vandute in Europa de catre Toyota. Sper doar ca posesorii de Mazda, Lexus, Subaru sa nu fi fost ofensati.

PS. Mie chiar imi place Mazda si singurul motiv pentru ca nu am cumparat un CX5 sau 6-ar este lipsa unui motor mai potent, sau macar un Hibrid real.

#61
grabitul

grabitul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 13.05.2020

 wolfydRg, on 31 decembrie 2023 - 22:08, said:

Pai astea sunt probleme stiute deja. Nu ar fi trebuit sa va ia prin surprindere dupa achiziție.
Eu de exemplu stiu ca Subaru va fi zgomotoasa la viteza mare si in anumite condiții. Daca voi achiziționa o fac cu buna știință.

In primul rand, la un drive test nu poti chiar  sa ti dai seama cat de zgomotoasa e o masina, e greu de surprins toate situatille reale

Citesti pe forumuri, pe bloguri, presa, etc, nu intotdeauna informatiie sunt obiective.. Ca aici pe forum, colegul initial a scris ca a dat o din cauza de ambreiaj, dar acum ne povestete ca era atat de zgomotoasa ca nu puteau dormi copiii.

Apoi cand citesti ca i zgomotoasa, te intrebi, ce naiba, doar e Toyota, cum e posibil totusi asa ceva, poate s altii cu otolitii prea scosi in afara si s prea sensibili.. Plus ca la ce bani se cere, zici ca tehnologia e completa, adica inclusiv izolare fonica.
Si iata ca dai comanda

Edited by grabitul, 01 January 2024 - 09:52.


#62
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 158
  • Înscris: 03.02.2018

 grabitul, on 01 ianuarie 2024 - 09:51, said:

In primul rand, la un drive test nu poti chiar  sa ti dai seama cat de zgomotoasa e o masina, e greu de surprins toate situatille reale

Citesti pe forumuri, pe bloguri, presa, etc, nu intotdeauna informatiie sunt obiective..
......................
Si iata ca dai comanda

Exact, un drive-test nu este relevant pentru toate situatiile de traffic, iar review-urile sunt partinitoare in 99% din cazuri intru-cat YT-uberii traiesc din teste si vizualizari, iar daca spui adevarul si trantesti o masina nu mai primesti altele la test de la acel importator.

#63
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,315
  • Înscris: 08.01.2021
Pai e important sa faci drive testul în condițiile în care ai de gând sa folosești mașina preponderent.
Eu dacă fac 90% din km pe autostrada nu concep un drivetest care sa nu includă măcar 30km de autostrada.

#64
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 158
  • Înscris: 03.02.2018
Sunt cazuri in care este greu sa ajungi pe autostrada si sa mergi 30 km intrucat masina trebuie sa o returnezi in 30-45 minute si nu ai timpul necesar, sau ai de la dealer traseu impus, etc

#65
wolfydRg

wolfydRg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,046
  • Înscris: 20.06.2005
Daca se poate inchiriezi o zi si in felul asta nu-ți pare rau. La modele mai exotice e problematic, eventual apelezi la colegi pe forum pentru un drive test.

#66
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 158
  • Înscris: 03.02.2018

 wolfydRg, on 01 ianuarie 2024 - 11:15, said:

Daca se poate inchiriezi o zi si in felul asta nu-ți pare rau...

Cred ca asta este singura solutie eficienta atunci cand vrei sa dai banii pe o masina si ai deja lista cu 2-3 optiuni din care alegi. Chiar daca dai 100-200 Euro in plus, stii ca faci alegerea optima avand in vedere scorurile aberante la care au ajung masinile !

#67
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006
Ca se vorbea de test-drives, dupa fiasco-ul personal cu Honda Civic (pe care l-am vandut dupa 2.5 ani pe motiv de scaune oribile, care m-au deranjat de la test insa am zis ca “o sa ma obisnuiesc cu ele”) cand am luat Mazda am facut 3 test-drive-uri de cate 40-50 minute. Sfatul meu catre oricine: daca ceva vi se pare ca nu e in regula / nu va place in timpul test-drive-ului, nu treceti cu vederea, nu mergeti pe ideea “o sa fie mai bine”, cel mai probabil nu o sa se intample asta.
Daca ceva va deranjeaza in timpului unui test de cateva zeci de minute, intr-o masina complet straina voua, cel mai probabil dupa cateva luni de trait cu masina aia zi de zi deranjul o sa se transforme in frustrare. Asadar, daca ceva va deranjeaza, repetati test-drive-ul, incercati sa petreceti mai mult timp cu masina si daca senzatia neplacuta nu dispare, walk away!

Edited by closchkutza, 01 January 2024 - 12:01.


#68
grabitul

grabitul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 13.05.2020

 KiloW, on 01 ianuarie 2024 - 11:00, said:

Pai e important sa faci drive testul în condițiile în care ai de gând sa folosești mașina preponderent.
Eu dacă fac 90% din km pe autostrada nu concep un drivetest care sa nu includă măcar 30km de autostrada.
eu ca sa fac drivetest pe autostrada trebuie sa plec de acasa 300 kmPosted Image

#69
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,313
  • Înscris: 06.07.2007
Cand trebuie sa dai jdemii de euro pe o masina mergi si 1000 km daca e nevoie.

#70
nakog7

nakog7

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 105
  • Înscris: 09.06.2020

View PostDANANDREI2001, on 31 decembrie 2023 - 16:59, said:

Topic pare ca se duce spre clasicul germane vs japoneze.
Orice cumparator de masina nou sau sh trebuie sa se informeze f bine pe topicurile dedicate si sa faca drive test.
Sa verifice caracteristile importante pentru el care difera f mult de altii.
Nu-ti iei cutie e-cvt daca tu astepti kickul de la una cu dublu ambreiaj.
Daca vrei fiabilitate in primele 10 marci 8 sunt japoneze.
E ca si cum ti-ai cumpara un costum de nunta de pe internetPosted Image
Intradevar, observ ca doresti etichetarea discutiei. Departe de mine acest gand, ma repet,vreau cat de mult se poate sa pastram obiectivitatea discutiei. Atat japonezele cat si nemtestile au lucruri pro si contra si consider normal a le discuta intr-un mod echitabil pe toate, indiferent de tara de provenienta. Intradevar, observ in Romania, probabil un sociolog ar explica mult mai bine, "calitatea" romanului de a-si proteja alegerea. Indiferenta ca in timp apar multe lucruri ce ii ridica obiectii, el, romanul are tendinta de a le ascunde, iar altii, cei mai de "top" sa le zic asa, le si ascund si genereaza conflicte de genul japoneze vs nemtesti. Daca el(omul) a avut 2-3 masini nemtesti pai alea sunt neica cele mai tari sau invers daca a avut japoneze(alea sunt "topu' da pa lume").Tot ce doresc e sa aduc aceste informatii publice, pentru ca viitori posesori de astfel de masini, sa adauge si aceste variabile in procesul lor de alegere a unui automobil.

View Postakeem, on 31 decembrie 2023 - 17:30, said:

Referitor la sonorizare (și eu am JBL pe a mea, ca opțiune fata de stock și se aude... acceptabil): e vorba tot de un hype sau gaselnita de marketing. Clientul aude de JBL, Harman-Kardon, Bose... și zice wow, ia sa plusez eu câteva sute de euro sa am scule de scule pe mașină.
Ei bine, țeapă. În primul rand sa ai un sunet bun trebuie sa ai tot lanțul fără verigi slabe. Degeaba ai mama difuzoarelor dacă unitatea centrală e o chinezărie de 2 lei care nu e capabila sa redea sunete sau sa prindă posturi de radio la o calitate mai buna decât Antena Satelor. Ori cablurile ce duc la boxe sunt ca ață dentară.
Asta una la mână. Apoi toate numele astea mari sunt întâi de toate biznis. Adică profit maxim. Câteva boxe de câțiva euro bucata, niște inscripționări pompoase pe ele și... de aici vine oxigenul. Ca altfel, cati audiofili sa existe care sa cumpere home-systems sa tina afacerea în picioare? Parca mult mai putini decât sutele de mii de clienți auto, nu?
Iti dau perfecta dreptate la ce ai spus mai sus, dar pentru mine,client, nu sunt de interes "bucatariile" interne ale producatorului(probleme operationale,proiectare,pasi de executie,etc). Eu vad ca tu, producator, imi spui ca am un sistem de sunet Premium de 800W, imi ocupi spatiul in portbagaj cu un subwoofer, vad ca si pe piata din US se specifica in mod repetat de "Calitatea/Premium-ul/etc" al acestui sistem, iar realitatea este diametral opusa, iar atata timp cat aceste "gaselnite" de marketing (care vin cu un cost suplimentar) sunt mult pe langa ce promit, le-as putea cataloga si ca inselaciune.

View PostCumulus, on 31 decembrie 2023 - 19:47, said:

Nu e deloc asa. HK se aude foarte bine, am sistemul pe doua masini (se aude mai bine pe SUV, pentru ca incinta e mai mare si are mai multe difuzoare/putere). JBL pe Tpyota e departe de Dynaudio de la VW, de pilda, care e destul de aproape de HK.
Corect

View PostwolfydRg, on 31 decembrie 2023 - 20:59, said:

Sincer nu înțeleg dezamăgirile astea dupa achiziție, problemele sunt cunoscute, inclusiv chestiile de sonorizare si altele convexe.
Acum cu al meu Priusache acum vreo 3 ani am vrut să-l schimb, intre timp a ajuns la 350.000 aproape, zero probleme.
Acum 3 ani un coleg a tras lozul pentru un Audi A4, 24.000 euro fu, din jermany, verifucat la sange. Până acum a bagat 17.000 euro in diverse. Imi pare rau pentru povestea lui, dar tragand linie ma felicit ca nu am pulsat. O sa o țin sa vad cand pica urat, chiar sunt curios, si credeti-ma ca masina a vazut de toate.
Asa ca din partea mea experienta cu japo e cat se poate de ok. Înainte am avut o Honda Accord, buna confortabilă, dar la fiabilitate nu sa comparat cu Toyota. Probabil ca următoarea o sa fie Mazda sau Subaru. Inca nu sunt decis. Dar mă aștept ca la capitolul fiabilitate sa nu fie la fel ca actuala.
Nu este vorba de dezamagiri, este vorba de pure constatari pe care vreau sa le comunic public. Exact cum ai relatat, toate masinile vin cu pro si contra. Nu putem generaliza exemplul tau, dar fiecare producator/model are lucruri pro si contra. Toyota este cunoscuta pentru fiabilitatea pe care o ofera, dar asta nu inseamna ca este anormal a prezenta si capitolele la care nu se prezinta nici macar decent(O asamblare corecta, o insonorizare decenta) lucruri ce ar trebui gasite in mod normal la o Toyota(Nici macar nu vreau sa spun la o Toyota de peste 50k, nu, la orice Toyota mi se pare o chestie de baza in respectul fata de client in asamblarea pieselor de interior+ o insonorizare decenta).

Deci cu Decibel X(dbX pe IOS)
Autostrada, Mers constant,Viteza 130km/h =>
Toyota Rav4 Hybrid : 82 dbA
Un Tiguan (2.0 TDI) 2015 : 68 dbA.
Doar ca idee, evident ca nu este un test de acuratete ...

#71
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,315
  • Înscris: 08.01.2021

View Postgrabitul, on 01 ianuarie 2024 - 12:32, said:


eu ca sa fac drivetest pe autostrada trebuie sa plec de acasa 300 kmPosted Image

Probabil că tu n-o sa faci majoritatea kilometrilor pe autostrada :)

De exemplu eu nu am reușit să învăț să-mi placă nici cvt-ul nici ecvt-ul. Am avut câteva cazane închiriate cu asa ceva, timp de câteva săptămâni. Ințeleg cât de ingenios și de eficient e ecvt-ul, însă senzația nu mi-a plăcut niciodată și nici nu mi s-a părut după 1000km că e mai puțin enervant decât la început. Pentru mine e un dealbreaker, nu-mi pasă ce spune toată presa auto și toți iutubării universului.

Edited by KiloW, 01 January 2024 - 17:59.


#72
nakog7

nakog7

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 105
  • Înscris: 09.06.2020

View PostKiloW, on 01 ianuarie 2024 - 17:55, said:

Probabil că tu n-o sa faci majoritatea kilometrilor pe autostrada Posted Image
Ceea ce e foarte bine si pentru zgomot si pentru consum la o Toyota. Chiar consuma foarte putin in oras.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate