Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Toyota, Japonia si Geopolitica
#55
Posted 31 December 2023 - 21:55
wolfydRg, on 31 decembrie 2023 - 20:59, said:
Sincer nu înțeleg dezamăgirile astea dupa achiziție, problemele sunt cunoscute, inclusiv chestiile de sonorizare si altele convexe. .... Asa ca din partea mea experienta cu japo e cat se poate de ok. Înainte am avut o Honda Accord, buna confortabilă, dar la fiabilitate nu sa comparat cu Toyota. Probabil ca următoarea o sa fie Mazda sau Subaru. Inca nu sunt decis. Dar mă aștept ca la capitolul fiabilitate sa nu fie la fel ca actuala. Ne impartasim experientele, nu ne lamentam aiurea. Iar unii dintre noi am si actionat in baza constatarilor facute. Motorizarile Toyota sunt fiabile si in unele cazuri extrem de fiabile, dar se face rabat de la restul masinii si nu e rau sa stii asta direct din experientele proprietarilor. |
#57
Posted 31 December 2023 - 22:16
wolfydRg, on 31 decembrie 2023 - 22:08, said:
Pai astea sunt probleme stiute deja. Nu ar fi trebuit sa va ia prin surprindere dupa achiziție. Eu de exemplu stiu ca Subaru va fi zgomotoasa la viteza mare si in anumite condiții. Daca voi achiziționa o fac cu buna știință. Pai chiar daca sunt cunoscute, este bine sa mentinem informatia proaspata pentru eventualii cumparatori de Japs. Sa puna bine in balanta pro's and con's. |
#58
Posted 31 December 2023 - 23:58
nakog7, on 26 decembrie 2023 - 23:23, said:
In US un RX500h cred ca se invarte in jurul a 75k Dolari, iar la noi, acelasi model cu aceleasi dotari este undeva in jurul a 110k Euro. Mi se pare foarte mare diferenta de aproximativ 40k Euro doar pentru faptul ca in US livrarile se fac de la fabrici din US, iar in Europa se importa din Japonia. Cumulus, on 27 decembrie 2023 - 18:58, said:
Sa-l asculti p-ala de pe Mazda3 ca e unul din putinele modele din clasa asta de economie unde au lucrat impreuna cu cei de la audio inca din faza de proiectare pentru a optimiza pozitionarea difuzoarelor (de ex difuzoarele de bass le-au mutat din usa undeva sub bord, ca pe la S Class). Un video scurt: https://youtu.be/Pcd...Tt0Zza_ZnUbOMhI akeem, on 31 decembrie 2023 - 19:59, said:
Nu contest. Însă toate firmele enumerate (inclusiv Dynaudio) sunt high-end, Edited by sirronkcuhc, 01 January 2024 - 00:10. |
#59
Posted 01 January 2024 - 00:44
#60
Posted 01 January 2024 - 09:10
closchkutza, on 01 ianuarie 2024 - 00:44, said:
Generalizarile sunt la fel de bune ca apa in galosi. Sa facem o precizare binevenita, cand am amintit de Japs, am vrut sa spun masinile vandute in Europa de catre Toyota. Sper doar ca posesorii de Mazda, Lexus, Subaru sa nu fi fost ofensati. PS. Mie chiar imi place Mazda si singurul motiv pentru ca nu am cumparat un CX5 sau 6-ar este lipsa unui motor mai potent, sau macar un Hibrid real. |
#61
Posted 01 January 2024 - 09:51
wolfydRg, on 31 decembrie 2023 - 22:08, said:
Pai astea sunt probleme stiute deja. Nu ar fi trebuit sa va ia prin surprindere dupa achiziție. Eu de exemplu stiu ca Subaru va fi zgomotoasa la viteza mare si in anumite condiții. Daca voi achiziționa o fac cu buna știință. In primul rand, la un drive test nu poti chiar sa ti dai seama cat de zgomotoasa e o masina, e greu de surprins toate situatille reale Citesti pe forumuri, pe bloguri, presa, etc, nu intotdeauna informatiie sunt obiective.. Ca aici pe forum, colegul initial a scris ca a dat o din cauza de ambreiaj, dar acum ne povestete ca era atat de zgomotoasa ca nu puteau dormi copiii. Apoi cand citesti ca i zgomotoasa, te intrebi, ce naiba, doar e Toyota, cum e posibil totusi asa ceva, poate s altii cu otolitii prea scosi in afara si s prea sensibili.. Plus ca la ce bani se cere, zici ca tehnologia e completa, adica inclusiv izolare fonica. Si iata ca dai comanda Edited by grabitul, 01 January 2024 - 09:52. |
#62
Posted 01 January 2024 - 10:14
grabitul, on 01 ianuarie 2024 - 09:51, said:
In primul rand, la un drive test nu poti chiar sa ti dai seama cat de zgomotoasa e o masina, e greu de surprins toate situatille reale Citesti pe forumuri, pe bloguri, presa, etc, nu intotdeauna informatiie sunt obiective.. ...................... Si iata ca dai comanda Exact, un drive-test nu este relevant pentru toate situatiile de traffic, iar review-urile sunt partinitoare in 99% din cazuri intru-cat YT-uberii traiesc din teste si vizualizari, iar daca spui adevarul si trantesti o masina nu mai primesti altele la test de la acel importator. |
#63
Posted 01 January 2024 - 11:00
Pai e important sa faci drive testul în condițiile în care ai de gând sa folosești mașina preponderent.
Eu dacă fac 90% din km pe autostrada nu concep un drivetest care sa nu includă măcar 30km de autostrada. |
#64
Posted 01 January 2024 - 11:07
Sunt cazuri in care este greu sa ajungi pe autostrada si sa mergi 30 km intrucat masina trebuie sa o returnezi in 30-45 minute si nu ai timpul necesar, sau ai de la dealer traseu impus, etc
|
|
#65
Posted 01 January 2024 - 11:15
Daca se poate inchiriezi o zi si in felul asta nu-ți pare rau. La modele mai exotice e problematic, eventual apelezi la colegi pe forum pentru un drive test.
|
#66
Posted 01 January 2024 - 11:23
wolfydRg, on 01 ianuarie 2024 - 11:15, said:
Daca se poate inchiriezi o zi si in felul asta nu-ți pare rau... Cred ca asta este singura solutie eficienta atunci cand vrei sa dai banii pe o masina si ai deja lista cu 2-3 optiuni din care alegi. Chiar daca dai 100-200 Euro in plus, stii ca faci alegerea optima avand in vedere scorurile aberante la care au ajung masinile ! |
#67
Posted 01 January 2024 - 12:00
Ca se vorbea de test-drives, dupa fiasco-ul personal cu Honda Civic (pe care l-am vandut dupa 2.5 ani pe motiv de scaune oribile, care m-au deranjat de la test insa am zis ca “o sa ma obisnuiesc cu ele”) cand am luat Mazda am facut 3 test-drive-uri de cate 40-50 minute. Sfatul meu catre oricine: daca ceva vi se pare ca nu e in regula / nu va place in timpul test-drive-ului, nu treceti cu vederea, nu mergeti pe ideea “o sa fie mai bine”, cel mai probabil nu o sa se intample asta.
Daca ceva va deranjeaza in timpului unui test de cateva zeci de minute, intr-o masina complet straina voua, cel mai probabil dupa cateva luni de trait cu masina aia zi de zi deranjul o sa se transforme in frustrare. Asadar, daca ceva va deranjeaza, repetati test-drive-ul, incercati sa petreceti mai mult timp cu masina si daca senzatia neplacuta nu dispare, walk away! Edited by closchkutza, 01 January 2024 - 12:01. |
#68
Posted 01 January 2024 - 12:32
KiloW, on 01 ianuarie 2024 - 11:00, said:
Pai e important sa faci drive testul în condițiile în care ai de gând sa folosești mașina preponderent. Eu dacă fac 90% din km pe autostrada nu concep un drivetest care sa nu includă măcar 30km de autostrada. |
#69
Posted 01 January 2024 - 12:58
Cand trebuie sa dai jdemii de euro pe o masina mergi si 1000 km daca e nevoie.
|
|
#70
Posted 01 January 2024 - 17:26
DANANDREI2001, on 31 decembrie 2023 - 16:59, said:
Topic pare ca se duce spre clasicul germane vs japoneze. Orice cumparator de masina nou sau sh trebuie sa se informeze f bine pe topicurile dedicate si sa faca drive test. Sa verifice caracteristile importante pentru el care difera f mult de altii. Nu-ti iei cutie e-cvt daca tu astepti kickul de la una cu dublu ambreiaj. Daca vrei fiabilitate in primele 10 marci 8 sunt japoneze. E ca si cum ti-ai cumpara un costum de nunta de pe internet akeem, on 31 decembrie 2023 - 17:30, said:
Referitor la sonorizare (și eu am JBL pe a mea, ca opțiune fata de stock și se aude... acceptabil): e vorba tot de un hype sau gaselnita de marketing. Clientul aude de JBL, Harman-Kardon, Bose... și zice wow, ia sa plusez eu câteva sute de euro sa am scule de scule pe mașină. Ei bine, țeapă. În primul rand sa ai un sunet bun trebuie sa ai tot lanțul fără verigi slabe. Degeaba ai mama difuzoarelor dacă unitatea centrală e o chinezărie de 2 lei care nu e capabila sa redea sunete sau sa prindă posturi de radio la o calitate mai buna decât Antena Satelor. Ori cablurile ce duc la boxe sunt ca ață dentară. Asta una la mână. Apoi toate numele astea mari sunt întâi de toate biznis. Adică profit maxim. Câteva boxe de câțiva euro bucata, niște inscripționări pompoase pe ele și... de aici vine oxigenul. Ca altfel, cati audiofili sa existe care sa cumpere home-systems sa tina afacerea în picioare? Parca mult mai putini decât sutele de mii de clienți auto, nu? Cumulus, on 31 decembrie 2023 - 19:47, said:
Nu e deloc asa. HK se aude foarte bine, am sistemul pe doua masini (se aude mai bine pe SUV, pentru ca incinta e mai mare si are mai multe difuzoare/putere). JBL pe Tpyota e departe de Dynaudio de la VW, de pilda, care e destul de aproape de HK. wolfydRg, on 31 decembrie 2023 - 20:59, said:
Sincer nu înțeleg dezamăgirile astea dupa achiziție, problemele sunt cunoscute, inclusiv chestiile de sonorizare si altele convexe. Acum cu al meu Priusache acum vreo 3 ani am vrut să-l schimb, intre timp a ajuns la 350.000 aproape, zero probleme. Acum 3 ani un coleg a tras lozul pentru un Audi A4, 24.000 euro fu, din jermany, verifucat la sange. Până acum a bagat 17.000 euro in diverse. Imi pare rau pentru povestea lui, dar tragand linie ma felicit ca nu am pulsat. O sa o țin sa vad cand pica urat, chiar sunt curios, si credeti-ma ca masina a vazut de toate. Asa ca din partea mea experienta cu japo e cat se poate de ok. Înainte am avut o Honda Accord, buna confortabilă, dar la fiabilitate nu sa comparat cu Toyota. Probabil ca următoarea o sa fie Mazda sau Subaru. Inca nu sunt decis. Dar mă aștept ca la capitolul fiabilitate sa nu fie la fel ca actuala. Deci cu Decibel X(dbX pe IOS) Autostrada, Mers constant,Viteza 130km/h => Toyota Rav4 Hybrid : 82 dbA Un Tiguan (2.0 TDI) 2015 : 68 dbA. Doar ca idee, evident ca nu este un test de acuratete ... |
#71
Posted 01 January 2024 - 17:55
grabitul, on 01 ianuarie 2024 - 12:32, said: eu ca sa fac drivetest pe autostrada trebuie sa plec de acasa 300 km Probabil că tu n-o sa faci majoritatea kilometrilor pe autostrada De exemplu eu nu am reușit să învăț să-mi placă nici cvt-ul nici ecvt-ul. Am avut câteva cazane închiriate cu asa ceva, timp de câteva săptămâni. Ințeleg cât de ingenios și de eficient e ecvt-ul, însă senzația nu mi-a plăcut niciodată și nici nu mi s-a părut după 1000km că e mai puțin enervant decât la început. Pentru mine e un dealbreaker, nu-mi pasă ce spune toată presa auto și toți iutubării universului. Edited by KiloW, 01 January 2024 - 17:59. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users