Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 

Toyota, Japonia si Geopolitica

- - - - -
  • Please log in to reply
342 replies to this topic

#19
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,790
  • Înscris: 08.01.2010
Sistemul audio JBL este slab, nu ai ce face, nu are nici putere, nici profunzime, nici claritate. Dar e specific asiaticilor, la fel e si Bose de la Mazda, pe CX-5 era slab. Pe Kia e o gluma proasta. Nu pun ei accent pe sunet, la Toyota ai stock difuzoare din carton. Din punctul meu de vedere sunt mult supraevaluate.

#20
mannick

mannick

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,039
  • Înscris: 08.08.2018

View Postbani002, on 27 decembrie 2023 - 17:09, said:

Sunt curios dacă aceleași probleme cu insonorizarea/calitatea asamblării sunt și la Toyota Camry.
Poate cineva sa confirme/infirme?

Nu am nicio problema cu calitatea asamblarii la Camry. Sunt multumit si cu interiorul raportat la banii pe care i-am dat pe ea (33000 euro). Banuiesc ca nu s-au obosit sa antifoneze mai bine Camry-ul decat RAV-ul, dar zgomotul perceput este semnificativ redus fata de RAV. Asta pentru ca aerodinamica mai buna => zgomotul de vant mai redus, in plus, datorita rezistentei mai mici la inaintare, motorul sta la turatii mai mici si la viteze de 140+. Execrabila caroseria, orice pietricica / cireasa lasa o mica urma pe ea, ca sa nu mai vorbim de cea mai proasta vopsea ever. Probabil anul viitor o voi revopsi. Sistemul de sunet JBL m-a dezamagit si pe mine, este mediocru, este de fapt cea mai mare durere a mea referitor la masina. In rest totul functioneaza ca in prima zi.

Edited by mannick, 27 December 2023 - 19:07.


#21
Masutatsu-Oyama

Masutatsu-Oyama

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,911
  • Înscris: 08.02.2022

View Postnakog7, on 26 decembrie 2023 - 23:23, said:

Cred ca la viteza de 160km/h consumul este aproximativ 12l/100km.

si ar fi mult?…

#22
nakog7

nakog7

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 09.06.2020

View Postalextz, on 27 decembrie 2023 - 17:14, said:

Denumirea modelelor este ceva local. In Ro vad că sunt importante cuvintele Exclusive/ Premium /Luxury. In Franța de ex se numesc Lounge/ Trend / Collection.
Da,similare denumiri si in Germania, iar aici o vad ca o problema pentru mine client in piata globala.
De ce? Pentru ca nu se pastreaza o tipologie in denumirile variantelor de echipare(cu mici diferente de optiuni in functie de piata pe care se afla). In SUA spre exemplu varianta similara celei Luxury Premium din Romania se numeste Limited, varianta similara celei Luxury din Romania se numeste XLE Premium. Le-au zapacit bine, dar ma gandesc la cei ce isi doresc sa achizitioneze un Plug-in Hybrid din Romania si nu pot avea dotarile de top : combinatie de piele naturala + piele sintetica, scaune ventilate, plafon panoramic cu trapa.
Plus alte permutari luat cate k, pentru ca degeaba un Luxury Premium e cel mai dotat daca plasticele la exterior nu pot fi negru lucios, sau o varianta de culoare bi-tone pe acest nivel de echipare ...

#23
Masutatsu-Oyama

Masutatsu-Oyama

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,911
  • Înscris: 08.02.2022

View Postnakog7, on 27 decembrie 2023 - 15:47, said:

… la momentul testului am dat kickdown si nu am sesizat problemea torque steering-ului.


ok, dar nu ai avut nici un fior pe spate despre o masina care in anumite conditii incearca a aseza 300HP puntea fata? la ce putere se uita cei 2.5L + electric? 300HP? 230Nm?

Edited by Masutatsu-Oyama, 27 December 2023 - 19:33.


#24
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Ai pe forum jurnalul Rav4-lui meu 2.0 benzina, l-am dat inapoi la reprezentanta dupa o luna si 2 interventii pe garantie la ambreiaj. Nu mi-era de ambreiaj, dar copiii nu puteau dormi in ea de zgomot la drum lung, moment in care am zis clar ca masina pleaca de la mine, nu fac sacrificii de genul asta. Intr-adevar, si la Passatul de acum am umblat la insonorizare, dar nu se compara cum era standard fata de Toyota. Culmea ca Mazda pe o platforma similara (CX5) fac o insonorizare top, la Rav4 iti vajaia capul si auzeai motorul ala in cap si noaptea cand dormeai acasa dupa orice drum de peste 100km. Slaba masina dpdv confort.

Edited by Mihai_mb, 27 December 2023 - 20:00.


#25
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Ca sa vezi ce gresit e gandita masina asta pt o piata ca a noastra, pe langa problemele de insonorizare, are by default din fabrica activata opțiunea asta:
Decrease body pitch and bounce by controlling torque

Deci la 175 cai si 208 nm cat ai pe 2.0 benzina, tu Toyota imi limitezi marele cuplu de fabrica sa nu-mi rupa dulapul asta de masina cefusoara cand o calc.. pe bune?

A fost printre primele optiuni dezactivate prin obd, a mai imbunatatit un pic dinamica, dar tot nu a adus-o la nivel de Mazda CX5.

Masina asta este cumparata preponderent pt naveta urbana sau in tari unde te pui pe autostrada si mergi cu 100-110 km/h ore intregi, ca altfel iti iei amenda. E probabil optimizata ca nivel de zgomot etc pt acele tari. Pt utilizarea romaneasca, am considerat-o insuportabila vizavi de cat costa de noua ( eu am dat 29 mii de euro pe ea noua la momentul ala - My 2021), as alege Duster 1.3 tce oricand (le-am condus pe ambele), mi se pare ca iti ofera mai multa masina pt banii dati si insonorizare tot pe-acolo.

Edited by Mihai_mb, 27 December 2023 - 20:21.


#26
nakog7

nakog7

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 09.06.2020

View PostMasutatsu-Oyama, on 27 decembrie 2023 - 19:31, said:

ok, dar nu ai avut nici un fior pe spate despre o masina care in anumite conditii incearca a aseza 300HP puntea fata? la ce putere se uita cei 2.5L + electric? 300HP? 230Nm?
Puterea totala a sistemului este de 222cp si disponibila doar atunci cand intra in sarcina si puntea spate. Probabil doar puntea fata genereaza pana in valoarea de 150cp. Este relativa treaba cu fiorul la kickdown, el generandu-se probabil in raport cu alte experiente avute.

View PostMihai_mb, on 27 decembrie 2023 - 19:58, said:

Ai pe forum jurnalul Rav4-lui meu 2.0 benzina, l-am dat inapoi la reprezentanta dupa o luna si 2 interventii pe garantie la ambreiaj. Nu mi-era de ambreiaj, dar copiii nu puteau dormi in ea de zgomot la drum lung, moment in care am zis clar ca masina pleaca de la mine, nu fac sacrificii de genul asta. Intr-adevar, si la Passatul de acum am umblat la insonorizare, dar nu se compara cum era standard fata de Toyota. Culmea ca Mazda pe o platforma similara (CX5) fac o insonorizare top, la Rav4 iti vajaia capul si auzeai motorul ala in cap si noaptea cand dormeai acasa dupa orice drum de peste 100km. Slaba masina dpdv confort.
Am aruncat un ochi, da, foarte trist ce a fost acolo. Intradevar pe un 2.0 benzina manual, ii vad in stare sa "fi pus" ce aveau mai rau...

View PostMihai_mb, on 27 decembrie 2023 - 20:17, said:

Ca sa vezi ce gresit e gandita masina asta pt o piata ca a noastra, pe langa problemele de insonorizare, are by default din fabrica activata opțiunea asta:
Decrease body pitch and bounce by controlling torque

Deci la 175 cai si 208 nm cat ai pe 2.0 benzina, tu Toyota imi limitezi marele cuplu de fabrica sa nu-mi rupa dulapul asta de masina cefusoara cand o calc.. pe bune?

A fost printre primele optiuni dezactivate prin obd, a mai imbunatatit un pic dinamica, dar tot nu a adus-o la nivel de Mazda CX5.

Masina asta este cumparata preponderent pt naveta urbana sau in tari unde te pui pe autostrada si mergi cu 100-110 km/h ore intregi, ca altfel iti iei amenda. E probabil optimizata ca nivel de zgomot etc pt acele tari. Pt utilizarea romaneasca, am considerat-o insuportabila vizavi de cat costa de noua ( eu am dat 29 mii de euro pe ea noua la momentul ala - My 2021), as alege Duster 1.3 tce oricand (le-am condus pe ambele), mi se pare ca iti ofera mai multa masina pt banii dati si insonorizare tot pe-acolo.
Deci practic dupa anularea "Decrease body pitch and bounce by controlling torque" ar trebui sa creasca cuplul?

#27
alextz

alextz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 05.05.2002
A25A pe Rav4 hybrid genereaza 175 cp.  Masina cu transmisie fata are 218cp (dar nu se mai vinde in RO,probabil aceeasi problema cu publicul tinta si cuvintele Luxury/Premium etc). In EU RAV4 FWD se vinde mult mai bine ca AWD.
Se pot observa foarte bine modul in care functioneaza masina (putere/tractiune) in Hybrid Assistant. In caz de kickdown la viteze mici exista un lag destul de mare (gen TDI vechi) pana cand masina trece din serie in paralel si pune jos toata puterea.

View Postnakog7, on 28 decembrie 2023 - 00:30, said:

Puterea totala a sistemului este de 222cp si disponibila doar atunci cand intra in sarcina si puntea spate. Probabil doar puntea fata genereaza pana in valoarea de 150cp. Este relativa treaba cu fiorul la kickdown, el generandu-se probabil in raport cu alte experiente avute.

Edited by alextz, 28 December 2023 - 08:57.


#28
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

View Postnakog7, on 28 decembrie 2023 - 00:30, said:



Deci practic dupa anularea "Decrease body pitch and bounce by controlling torque" ar trebui sa creasca cuplul?
cuplul maxim ramane tot ala din specificatii, dar nu ti-l limiteaza masina la turatii mici si plecari mai infipte sau depasiri blana.

Edited by Mihai_mb, 28 December 2023 - 09:20.


#29
nakog7

nakog7

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 09.06.2020
Vad ca se anunta si in Romania lansarea noului Land Cruiser. Sunt curios cu ce preturi astronomice va fi vandut.

Semne bune 2024, la #Toyota, are! Adaugă pe lista #NewYearsResolution o #ToyotaNOUĂ! În 2024, vin noi modele Toyota pe care abia le aștepți. Tu ce model Toyota îți (mai) dorești?
- Sosește în România NOUL Toyota Land Cruiser 250 cu un look retro și dotări de top. Știm că te-a cucerit și ți-l dorești!
- Vine și NOUL Toyota C-HR în echiparea Plug-in Hybrid – vezi modelele disponibile deja în gamă https://www.toyota.ro/new-cars/c-hr
- Corolla Hatchback, Corolla Touring Sports, Corolla Sedan și Yaris Cross oferă, din 2024, noi culori și îmbunătățiri
- Tot din 2024, cucerești noi culmi cu NOUL Toyota Hilux GR SPORT II, mai impunător, mai performant, mai confortabil
- În anul care vine vei putea lansa comenzi și pentru NOUL Hilux Hybrid 48V, NOUA electrică Toyota Proace MAX, dar și pentru versiunile îmbunătățite Toyota Proace și Toyota Proace City, ambele electrice
În gama Toyota disponibilă în România https://www.toyota.ro/new-cars găsești cu siguranță mașina potrivită pentru tine și în anul care vine. Privim cu recunoștință la 2023, un an senzațional care ne-a readus aproape legendarul #ToyotaPrius, acum într-o echipare performantă #ToyotaPluginHybrid, cu un design foarte cool, iar NOUA generație Toyota C-HR se află deja în showroom-urile dealerilor autorizați Toyota.

#30
grabitul

grabitul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 317
  • Înscris: 13.05.2020

View PostMihai_mb, on 27 decembrie 2023 - 19:58, said:

Ai pe forum jurnalul Rav4-lui meu 2.0 benzina,
unde i, ca nu l gasesc?

#31
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
https://forum.softpe...2021-20-mt-awd/

#32
grabitul

grabitul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 317
  • Înscris: 13.05.2020
mda, l am citit, totusi acolo, cat era inca a ta, nu o faceai atat de ras, cum ai facut o acumPosted Image

#33
nakog7

nakog7

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 09.06.2020

View Postgrabitul, on 28 decembrie 2023 - 13:22, said:

mda, l am citit, totusi acolo, cat era inca a ta, nu o faceai atat de ras, cum ai facut o acumPosted Image
Toyota Rav4 Hybrid 2023 (cu infotainment updatat pentru perioada actuala) + o tapiterie din piele o fac sa se prezinte foarte decent. Eu doar mi-am dorit a expune si chestii ce deranjeaza si nu le-am vazut pe absolut nicaieri precizate,discutate,etc(in afara de problema insonorizarii, problema ce este mentionata de multi posesori).
Tot ce m-a facut sa deschid acest topic a fost hype-ul acesta "nebun" pe care il vad in Romania, pe internet, prin vlog-uri, pe grupuri de FB cu "miracolul japonez" . In viziunea lor totul este la superlativ, iar partile negative nici nu doresc a le lua in calcul, iar daca insisti esti luat la "3 pazeste". Sa inzdrazneasca cineva sa recomande un BMW 750i x-drive in detrimentul unui Lexus LS500h pe astfel de grupuri ca pleaca "taiat" de samuraii inchipuiti, care intra intr-o stare de flux cu alte galaxii cand aud expresii de genul : "grila e sub forma de sabie de samurai" sau grila " cu matrita facuta de un takumi in 6 luni , "nu stiu ce lemn dintr-o padure unde erau samuraii acum "n" ani este pusa pe bord" , "samurai + "sushi" la greu ... Si foarte bine, ok, pentru unii sunt puncte forte, dar sa fim obiectivi si sa ne inchipuim ce experienta la condus, raspuns acceleratii, etc poate da un 4.4 v8 cu cutie ZF versus un 3.5 de la Lexus cu cutia E-CVT ce este combinata cu o transmisie in 4 rapoarte(dar tot ca un e-cvt se simte si se aude). Sau infotainmentul se poate compara la un LS cu cel al unui Seria 7? In niciun caz ...

As fi curios daca avem printre noi persoane ce au detinut/condus pe perioade mai lungi atat Rav4 2020 cat si Rav4 2023 (ambele XA 50) sa ne spuna daca au sesizat imbunatatiri pe partea de izolare fonica?
Oare intre echiparea de baza (Dynamic) si cea de top (Luxury Premium) sa fie diferente in calitatea insonorizarii? Intreb deoarece la Corolla stiu ca se precizeaza la echiparile mai scumpe faptul ca geamurile sunt dublu insonorizate(sau ceva similar in acest sens)

#34
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

View Postgrabitul, on 28 decembrie 2023 - 13:22, said:

mda, l am citit, totusi acolo, cat era inca a ta, nu o faceai atat de ras, cum ai facut o acumPosted Image
Da, pentru ca a fost in rodaj 80% din timp, am mers sub 100 km/h, turatii reduse, nu i-am descoperit neajunsul principal, insonorizarea. Pana la 100 km/h e decenta, nu-ti dai seama.
Primele 2 drumuri mai lungi dupa rodaj au coincis si cu reaparitia roblemei cu ambreiajul, moment in care ne-am luat la revedere.
Daca observi in jurnal, mai ziceam ba ca agata cutia si schimba vitezele greu ( pana la urma era tot de la ambreiaj), dar am zis ca-si da drumul poate, ba ca vreau sa imbrac volanul in piele ( desi aveam deja optiunea, dar era aspru rau), ba ca a trebuit sa schimb optiuni pe obd sa am ceva demaraj.
Per total, da, incercam ca tot omul sa imi placa, sa ma conving ca e totusi ok si as putea trai cu ea. Nu am reusit :))

Edited by Mihai_mb, 28 December 2023 - 19:49.


#35
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 03.02.2018

View Postnakog7, on 28 decembrie 2023 - 16:27, said:

As fi curios daca avem printre noi persoane ce au detinut/condus pe perioade mai lungi atat Rav4 2020 cat si Rav4 2023 (ambele XA 50) sa ne spuna daca au sesizat imbunatatiri pe partea de izolare fonica?
Oare intre echiparea de baza (Dynamic) si cea de top (Luxury Premium) sa fie diferente in calitatea insonorizarii? Intreb deoarece la Corolla stiu ca se precizeaza la echiparile mai scumpe faptul ca geamurile sunt dublu insonorizate(sau ceva similar in acest sens)

O sa iti spun eu pentru ca am facut drive-test cu un model 2021 (atat RAV4 cat si Camry) inainte de a comanda modelul meu MY23, modelele 2023+ sunt mai prost antifonate decat cele 2019. Inclusiv calitatea audio este mai proasta, practic au redus calitatea asamblarii pentru a compensa cresterea costului de productie precum si a transportului din Japonia catre pietele de desfacere. Singurul lucru mai bun a fost sistemul multimedia nou care este corect pentru anul 2023, inclusiv camerele video sunt in regula, zi si noapte.

PS. la drive-test am mers si oras si autostrada. Dupa primul drum cu masina noua chiar de la dealer din Chiajna, am alimentat la Rompetrol chiar la iesirea de la Asko, si am mers pana la Bolintin pe autostrada sa vad cum este. Era sfarsitul lui ianuarie si ninsese putin. Cand am ajuns in Bucuresti, primul drum l-am facut pe jos la farmacie sa imi cumpar un Nurofen, ma durea capul ingrozitor de la atata zgomot si vibratii. Toate plasticele din hayonul au vibrat mai rau ca la un Logan.

Am mai mers o saptamana prin oras, am mai facut si 2 drumuri la tara si direct anunt Autovit.

#36
nakog7

nakog7

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 09.06.2020

View PostDocMorelli, on 29 decembrie 2023 - 11:02, said:

O sa iti spun eu pentru ca am facut drive-test cu un model 2021 (atat Rav4 cat si Camry) inainte de a comanda modelul meu MY23, modelele 2023+ sunt mai prost antifonate decat cele 2019. Inclusiv calitatea audio este mai proasta, practic au redus calitatea asamblarii pentru a compensa cresterea costului de productie precum si a transportului din Japonia catre pietele de desfacere. Singurul lucru mai bun a fost sistemul multimedia nou care este corect pentru anul 2023, inclusiv camerele video sunt in regula, zi si noapte.

PS. la drive-test am mers si oras si autostrada. Dupa primul drum cu masina noua chiar de la dealer din Chiajna, am alimentat la Rompetrol chiar la iesirea de la Asko, si am mers pana la Bolintin pe autostrada sa vad cum este. Era sfarsitul lui ianuarie si ninsese putin. Cand am ajuns in Bucuresti, primul drum l-am facut pe jos la farmacie sa imi cumpar un Nurofen, ma durea capul ingrozitor de la atata zgomot si vibratii. Toate plasticele din hayonul au vibrat mai rau ca la un Logan.

Am mai mers o saptamana prin oras, am mai facut si 2 drumuri la tara si direct anunt Autovit.
Si eu care credeam ca la cel 2023 au adus imbunatatiri. Dezamagitor, ce as mai putea spune, mai ales ca pretul modelelor Toyota a crescut considerabil in ultimii 2 ani. Vad din ce in ce mai multe postari sau relatari cu persoane care isi antifoneaza Toyotele. Sa desfac toata masina, sa o ingreunez destul de mult, sa mai dau si o caruta de bani ...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate