Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 

Toyota, Japonia si Geopolitica

- - - - -
  • Please log in to reply
342 replies to this topic

#37
grabitul

grabitul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 317
  • Înscris: 13.05.2020
Ma ia cu fiori

Am un megan sedan 2019 cu 46000 km fara probleme, mers lejer cu el pe autostrazi, rezonabil  la viteze de 140 plus, anul trecut in Germania 160-180 cu atmosfera destul de normala in masina
Ma curteaza un dealer Toyota de zor, pentru o Corolla hibrid, nu s hotarat, dar  parca zic sa uit

Masina actuala nu ma deranjeaza decat ca face 5 ani, dar cred ca lejer mai poate ramane 3. Am si masina de serviciu, masina personala ramane doar pentru concedii si mici escapade

#38
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 03.02.2018
@grabitul mai trage de ea cat poti, foloseste masina de serviciu la maxim si poate apare o tehnologie la baterii mai decenta si sari direct la EV peste 3-4 ani. Sau obtii niste reduceri porcesti la Ford si te alegi cu 10000 Euro discount la stocuri.

#39
Popama

Popama

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 14.05.2016
@DocMorelli deci și tu ai judecat corect mașina la testdrive ca @nakog7 și tot ai comandat-o.

Cred că e cazul să mai dăm pace giurnaliștilor auto care doar laudă mașinile primite la test fiindcă oricum luăm decizii instinctual, nu factual.

Poate din cauză că am cultivat pepeni prea mulți ani, dar de fiecare dată când aud sau văd într-un video că ciocnește cineva tabla de pe portieră îmi e clar cât de jos e nivelul analizei.

#40
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 03.02.2018

View PostPopama, on 29 decembrie 2023 - 13:20, said:

@DocMorelli deci și tu ai judecat corect mașina la testdrive ca @nakog7 și tot ai comandat-o.

Cred că e cazul să mai dăm pace giurnaliștilor auto care doar laudă mașinile primite la test fiindcă oricum luăm decizii instinctual, nu factual.

Poate din cauză că am cultivat pepeni prea mulți ani, dar de fiecare dată când aud sau văd într-un video că ciocnește cineva tabla de pe portieră îmi e clar cât de jos e nivelul analizei.

Eu am spus altceva, la drive-test nu a fost asa de rea situatia.

#41
Popama

Popama

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 14.05.2016
@DocMorelli așa e. Mi s-a părut că de la dealer ai plecat cu mașina de test.

#42
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 03.02.2018
M-am exprimat mai alambicat. Facusem drive-test primavara 2022 si lucrurile au fost OK. Masina comandata a venit in Ianuarie 2023, am ridicat-o din Chiajna pe zapada iar primul drum cu ea a fost horror.

#43
grabitul

grabitul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 317
  • Înscris: 13.05.2020
pai poate si de aia la drive test au masini mai vechi

De regula, la drive test ar trebui sa ai noul model

#44
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 03.02.2018
In cazul meu noul model nu aparuse, eu am prins prima serie de MY2023 livrata in Ro.

#45
nakog7

nakog7

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 09.06.2020
Sunt foarte multe lucruri pe care nu le poti descoperi la drive-test. Spre exemplu la Rav o problema foarte deranjanta o vad pe cea cu faza lunga automata de pe timpul noptii. Chiar daca masina este curata bec, camera, ce probabil este pozitionata in spatele oglinzii retrovizoare nu este capabila sa interpreteze intr-un mod corect automobilele ce vin din fata si chiar merge cu faza lunga desi masina din fata este relativ aproape si cu faruri de intensitate corecta (mai ales la cele cu halogen sau xenon, dar se intampla si la masini ce au faruri led) sau in cazul in care  masina din fata ce inainteaza spre directia mea se afla la 2-300m distanta, Rav-ul mai permuta pe faza lunga si se stinge imediat(practic ii da blitz-uri). Exact aceeasi problema cu asistentul fazei lungi este si pe Tesla, atat la model 3 cat si la model Y.

#46
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Pt deschiderea cu piciorul a portbagajului, ați încercat asta având cheia asupra voastră în buzunar? La multe mărci nu merge altfel, indiferent dacă e descuiata sau nu mașina, dacă nu ai cheia la îndemână, asupra ta când dai din picior, nu merge deloc.

#47
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,356
  • Înscris: 22.10.2007
E normal, se asigura ca doar soferul poate umbla la portbagaj si ca nu se deschide cand trece altcineva pe langa.
La a mea pot sa deschid portbagajul din telecomanda dar daca nu sunt langa masina nu se inchide, il trantesti, “sare” inapoi si face 2 bip-uri. Nu e Toyota.


#48
nakog7

nakog7

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 09.06.2020

View Postt-balt, on 29 decembrie 2023 - 23:34, said:

Pt deschiderea cu piciorul a portbagajului, ați încercat asta având cheia asupra voastră în buzunar? La multe mărci nu merge altfel, indiferent dacă e descuiata sau nu mașina, dacă nu ai cheia la îndemână, asupra ta când dai din picior, nu merge deloc.
Da, evident,cheia in buzunar, masina fara contact pus, toate scenariile.

Am luat o aplicatie de masurare a sunetului, iar pe autostrada, la viteza de 130 km/h (plan orizontal/fara batai sesizabile ale vantului) imi arata un zgomot de 82 dbA. Evident ca nu este o masurare profesionala si pot aparea vicii de acuratete.
Aplicatia este : Decibel X pe IOS.

Edited by RealThing, 31 December 2023 - 17:50.


#49
DANANDREI2001

DANANDREI2001

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,626
  • Înscris: 10.08.2009
Topic pare ca se duce spre clasicul germane vs japoneze.
Orice cumparator de masina nou sau sh trebuie sa se informeze f bine pe topicurile dedicate si sa faca drive test.
Sa verifice caracteristile importante pentru el care difera f mult de altii.
Nu-ti iei cutie e-cvt daca tu astepti kickul de la una cu dublu ambreiaj.
Daca vrei fiabilitate in primele 10 marci 8 sunt japoneze.
E ca si cum ti-ai cumpara un costum de nunta de pe internetPosted Image

#50
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,950
  • Înscris: 17.10.2003
Referitor la sonorizare (și eu am JBL pe a mea, ca opțiune fata de stock și se aude... acceptabil): e vorba tot de un hype sau gaselnita de marketing. Clientul aude de JBL, Harman-Kardon, Bose... și zice wow, ia sa plusez eu câteva sute de euro sa am scule de scule pe mașină.
Ei bine, țeapă. În primul rand sa ai un sunet bun trebuie sa ai tot lanțul fără verigi slabe. Degeaba ai mama difuzoarelor dacă unitatea centrală e o chinezărie de 2 lei care nu e capabila sa redea sunete sau sa prindă posturi de radio la o calitate mai buna decât Antena Satelor. Ori cablurile ce duc la boxe sunt ca ață dentară.
Asta una la mână. Apoi toate numele astea mari sunt întâi de toate biznis. Adică profit maxim. Câteva boxe de câțiva euro bucata, niște inscripționări pompoase pe ele și... de aici vine oxigenul. Ca altfel, cati audiofili sa existe care sa cumpere home-systems sa tina afacerea în picioare? Parca mult mai putini decât sutele de mii de clienți auto, nu?

#51
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,790
  • Înscris: 08.01.2010
Nu e deloc asa. HK se aude foarte bine, am sistemul pe doua masini (se aude mai bine pe SUV, pentru ca incinta e mai mare si are mai multe difuzoare/putere). JBL pe Tpyota e departe de Dynaudio de la VW, de pilda, care e destul de aproape de HK.

#52
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,950
  • Înscris: 17.10.2003
Nu contest. Însă toate firmele enumerate (inclusiv Dynaudio) sunt high-end, de obicei dai câteva sute bune de euro, dacă nu mii de euro pe o singura boxa.
Când un sistem întreg te costa 300-400 euro în plus ca opțiune, am dubii în ceea ce privește calitatea.

#53
wolfydRg

wolfydRg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 20.06.2005
Sincer nu înțeleg dezamăgirile astea dupa achiziție, problemele sunt cunoscute, inclusiv chestiile de sonorizare si altele convexe.
Acum cu al meu Priusache acum vreo 3 ani am vrut să-l schimb, intre timp a ajuns la 350.000 aproape, zero probleme.
Acum 3 ani un coleg a tras lozul pentru un Audi A4, 24.000 euro fu, din jermany, verifucat la sange. Până acum a bagat 17.000 euro in diverse. Imi pare rau pentru povestea lui, dar tragand linie ma felicit ca nu am pulsat. O sa o țin sa vad cand pica urat, chiar sunt curios, si credeti-ma ca masina a vazut de toate.
Asa ca din partea mea experienta cu japo e cat se poate de ok. Înainte am avut o Honda Accord, buna confortabilă, dar la fiabilitate nu sa comparat cu Toyota. Probabil ca următoarea o sa fie Mazda sau Subaru. Inca nu sunt decis. Dar mă aștept ca la capitolul fiabilitate sa nu fie la fel ca actuala.

Edited by wolfydRg, 31 December 2023 - 21:06.


#54
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Cel mai probabil nu o sa fie :)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate