Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Toyota, Japonia si Geopolitica
Last Updated: Apr 04 2024 20:54, Started by
nakog7
, Dec 26 2023 23:23
·
12
#37
Posted 29 December 2023 - 13:17
Ma ia cu fiori
Am un megan sedan 2019 cu 46000 km fara probleme, mers lejer cu el pe autostrazi, rezonabil la viteze de 140 plus, anul trecut in Germania 160-180 cu atmosfera destul de normala in masina Ma curteaza un dealer Toyota de zor, pentru o Corolla hibrid, nu s hotarat, dar parca zic sa uit Masina actuala nu ma deranjeaza decat ca face 5 ani, dar cred ca lejer mai poate ramane 3. Am si masina de serviciu, masina personala ramane doar pentru concedii si mici escapade |
#39
Posted 29 December 2023 - 13:20
@DocMorelli deci și tu ai judecat corect mașina la testdrive ca @nakog7 și tot ai comandat-o.
Cred că e cazul să mai dăm pace giurnaliștilor auto care doar laudă mașinile primite la test fiindcă oricum luăm decizii instinctual, nu factual. Poate din cauză că am cultivat pepeni prea mulți ani, dar de fiecare dată când aud sau văd într-un video că ciocnește cineva tabla de pe portieră îmi e clar cât de jos e nivelul analizei. |
#40
Posted 29 December 2023 - 13:22
Popama, on 29 decembrie 2023 - 13:20, said:
@DocMorelli deci și tu ai judecat corect mașina la testdrive ca @nakog7 și tot ai comandat-o. Cred că e cazul să mai dăm pace giurnaliștilor auto care doar laudă mașinile primite la test fiindcă oricum luăm decizii instinctual, nu factual. Poate din cauză că am cultivat pepeni prea mulți ani, dar de fiecare dată când aud sau văd într-un video că ciocnește cineva tabla de pe portieră îmi e clar cât de jos e nivelul analizei. Eu am spus altceva, la drive-test nu a fost asa de rea situatia. |
#41
Posted 29 December 2023 - 13:28
@DocMorelli așa e. Mi s-a părut că de la dealer ai plecat cu mașina de test.
|
#42
Posted 29 December 2023 - 13:31
M-am exprimat mai alambicat. Facusem drive-test primavara 2022 si lucrurile au fost OK. Masina comandata a venit in Ianuarie 2023, am ridicat-o din Chiajna pe zapada iar primul drum cu ea a fost horror.
|
#43
Posted 29 December 2023 - 13:32
pai poate si de aia la drive test au masini mai vechi
De regula, la drive test ar trebui sa ai noul model |
#44
Posted 29 December 2023 - 13:35
In cazul meu noul model nu aparuse, eu am prins prima serie de MY2023 livrata in Ro.
|
#45
Posted 29 December 2023 - 15:37
Sunt foarte multe lucruri pe care nu le poti descoperi la drive-test. Spre exemplu la Rav o problema foarte deranjanta o vad pe cea cu faza lunga automata de pe timpul noptii. Chiar daca masina este curata bec, camera, ce probabil este pozitionata in spatele oglinzii retrovizoare nu este capabila sa interpreteze intr-un mod corect automobilele ce vin din fata si chiar merge cu faza lunga desi masina din fata este relativ aproape si cu faruri de intensitate corecta (mai ales la cele cu halogen sau xenon, dar se intampla si la masini ce au faruri led) sau in cazul in care masina din fata ce inainteaza spre directia mea se afla la 2-300m distanta, Rav-ul mai permuta pe faza lunga si se stinge imediat(practic ii da blitz-uri). Exact aceeasi problema cu asistentul fazei lungi este si pe Tesla, atat la model 3 cat si la model Y.
|
#46
Posted 29 December 2023 - 23:34
Pt deschiderea cu piciorul a portbagajului, ați încercat asta având cheia asupra voastră în buzunar? La multe mărci nu merge altfel, indiferent dacă e descuiata sau nu mașina, dacă nu ai cheia la îndemână, asupra ta când dai din picior, nu merge deloc.
|
|
#47
Posted 30 December 2023 - 00:23
E normal, se asigura ca doar soferul poate umbla la portbagaj si ca nu se deschide cand trece altcineva pe langa.
La a mea pot sa deschid portbagajul din telecomanda dar daca nu sunt langa masina nu se inchide, il trantesti, “sare” inapoi si face 2 bip-uri. Nu e Toyota. |
#48
Posted 30 December 2023 - 00:30
t-balt, on 29 decembrie 2023 - 23:34, said:
Pt deschiderea cu piciorul a portbagajului, ați încercat asta având cheia asupra voastră în buzunar? La multe mărci nu merge altfel, indiferent dacă e descuiata sau nu mașina, dacă nu ai cheia la îndemână, asupra ta când dai din picior, nu merge deloc. Am luat o aplicatie de masurare a sunetului, iar pe autostrada, la viteza de 130 km/h (plan orizontal/fara batai sesizabile ale vantului) imi arata un zgomot de 82 dbA. Evident ca nu este o masurare profesionala si pot aparea vicii de acuratete. Aplicatia este : Decibel X pe IOS. Edited by RealThing, 31 December 2023 - 17:50. |
#49
Posted 31 December 2023 - 16:59
Topic pare ca se duce spre clasicul germane vs japoneze.
Orice cumparator de masina nou sau sh trebuie sa se informeze f bine pe topicurile dedicate si sa faca drive test. Sa verifice caracteristile importante pentru el care difera f mult de altii. Nu-ti iei cutie e-cvt daca tu astepti kickul de la una cu dublu ambreiaj. Daca vrei fiabilitate in primele 10 marci 8 sunt japoneze. E ca si cum ti-ai cumpara un costum de nunta de pe internet |
#50
Posted 31 December 2023 - 17:30
Referitor la sonorizare (și eu am JBL pe a mea, ca opțiune fata de stock și se aude... acceptabil): e vorba tot de un hype sau gaselnita de marketing. Clientul aude de JBL, Harman-Kardon, Bose... și zice wow, ia sa plusez eu câteva sute de euro sa am scule de scule pe mașină.
Ei bine, țeapă. În primul rand sa ai un sunet bun trebuie sa ai tot lanțul fără verigi slabe. Degeaba ai mama difuzoarelor dacă unitatea centrală e o chinezărie de 2 lei care nu e capabila sa redea sunete sau sa prindă posturi de radio la o calitate mai buna decât Antena Satelor. Ori cablurile ce duc la boxe sunt ca ață dentară. Asta una la mână. Apoi toate numele astea mari sunt întâi de toate biznis. Adică profit maxim. Câteva boxe de câțiva euro bucata, niște inscripționări pompoase pe ele și... de aici vine oxigenul. Ca altfel, cati audiofili sa existe care sa cumpere home-systems sa tina afacerea în picioare? Parca mult mai putini decât sutele de mii de clienți auto, nu? |
#52
Posted 31 December 2023 - 19:59
Nu contest. Însă toate firmele enumerate (inclusiv Dynaudio) sunt high-end, de obicei dai câteva sute bune de euro, dacă nu mii de euro pe o singura boxa.
Când un sistem întreg te costa 300-400 euro în plus ca opțiune, am dubii în ceea ce privește calitatea. |
#53
Posted 31 December 2023 - 20:59
Sincer nu înțeleg dezamăgirile astea dupa achiziție, problemele sunt cunoscute, inclusiv chestiile de sonorizare si altele convexe.
Acum cu al meu Priusache acum vreo 3 ani am vrut să-l schimb, intre timp a ajuns la 350.000 aproape, zero probleme. Acum 3 ani un coleg a tras lozul pentru un Audi A4, 24.000 euro fu, din jermany, verifucat la sange. Până acum a bagat 17.000 euro in diverse. Imi pare rau pentru povestea lui, dar tragand linie ma felicit ca nu am pulsat. O sa o țin sa vad cand pica urat, chiar sunt curios, si credeti-ma ca masina a vazut de toate. Asa ca din partea mea experienta cu japo e cat se poate de ok. Înainte am avut o Honda Accord, buna confortabilă, dar la fiabilitate nu sa comparat cu Toyota. Probabil ca următoarea o sa fie Mazda sau Subaru. Inca nu sunt decis. Dar mă aștept ca la capitolul fiabilitate sa nu fie la fel ca actuala. Edited by wolfydRg, 31 December 2023 - 21:06. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users