Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De la 24V la 5V DC?

Deducere TVA

Open WRT nu sincronizeaza ceasul ...

salariu plafonat
 sistem actionare electrica pentru...

Sfaturi achizitie auto ~10k€

ICC/ICM soft monitorizare si cont...

Recomandare ipad
 Ce fel de disc pentru acest circu...

Windows 11 24H2 pe release?

Intrebare motor auto

Opel Astra K
 Romania - tara formelor fara fond?

Probleme sistem audio mașina

Radio care se incinge

problema -amplificator cu tranzis...
 

Toyota, Japonia si Geopolitica

- - - - -
  • Please log in to reply
349 replies to this topic

#91
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 158
  • Înscris: 03.02.2018

 nakog7, pe 08 ianuarie 2024 - 14:46, a scris:

Pentru cei ce se afla acum in discutii pentru achizitia unui Rav4, inteleg ca s-a ajuns la discount-uri de :  >=10% din pret.

Este ultimul an de productie si cred ca vor sa se asigure ca scapa de orice stoc cat mai repede. In plus, cam prin toata Europa reducerile pentru EV si hibride sunt cam pe final.

Oricum, cand iti faci calculul financiar pentru RAV trebuie sa pui deoparte si 2000 Euro pentru o antifonare totala la interior.

Edited by DocMorelli, 08 January 2024 - 15:09.


#92
ajaccio83

ajaccio83

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 06.11.2023

 nakog7, pe 08 ianuarie 2024 - 14:46, a scris:

Pentru cei ce se afla acum in discutii pentru achizitia unui Rav4, inteleg ca s-a ajuns la discount-uri de :  >=10% din pret.

Chiar si cu 10% reducere preturile Toyota sunt ridicole raportat la ce ofera. E normal sa apara oferte mai ales ca programul rabla scade simtitor.

#93
nakog7

nakog7

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 09.06.2020

 DocMorelli, pe 08 ianuarie 2024 - 15:09, a scris:

Este ultimul an de productie si cred ca vor sa se asigure ca scapa de orice stoc cat mai repede. In plus, cam prin toata Europa reducerile pentru EV si hibride sunt cam pe final.

Oricum, cand iti faci calculul financiar pentru RAV trebuie sa pui deoparte si 2000 Euro pentru o antifonare totala la interior.
Chiar as fi curios de ce cost are o antifonare pentru un Rav4 si ce greutate adauga acele materiale. Chiar as fi curios daca dupa o astfel de operatiune sunt imbunatatiri substantiale in privinta zgomotului de la interior.

#94
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 158
  • Înscris: 03.02.2018
Daca faci antifonare totala la interior: adica portiere, podea completa si portbagaj, va fi alta masina. Greutatea materialelor nu poate sari de 50 kg.

#95
tzalu

tzalu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 26.06.2011
De vizionat: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0xFAkARbFlw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Daca dai un search pe youtube, mai gasesti si alte filme despre RAV4!

Edited by tzalu, 08 January 2024 - 21:10.


#96
ajaccio83

ajaccio83

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 06.11.2023
Aveti grija ca antifonarea facuta de firmele de profil (majoritatea cu profil audio) se refera doar la partea de interior (usi, panouri, portbagaj, podea). Asta e o parte de antifonare si aduce o imbunatatire de cam 5-10% sa zic asa. O antifonare reala se face cu materiale bituminoase pe sub sasiu in anumite zone specifice. E imposibil sa faci din Rav4 un Audi Q5 doar din antifonarea interioara. Daca se merge mai mult pe autostrada cum e in vest , clar Toyota nu este o optiune de luat in calcul..doar daca e masina de leasing primita de la companie, altfel pe banii nostri exista alte optiuni mai bune.

#97
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,136
  • Înscris: 04.08.2007

 DocMorelli, pe 08 ianuarie 2024 - 20:58, a scris:

Daca faci antifonare totala la interior: adica portiere, podea completa si portbagaj, va fi alta masina. Greutatea materialelor nu poate sari de 50 kg.
Nu cred că o insonorizare cu materiale de calitate, vibro + fono, la o mașină de dimensiunea Rav4 adaugă sub 50kg. Cred că te duci spre 100kg.
Update, bun clipul, 70kg in plus la rav4, nu am înțeles dacă doar ușile sau și podeaua.

Edited by remvirg, 09 January 2024 - 08:07.


#98
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 158
  • Înscris: 03.02.2018
"70kg in plus la rav4" in clip mentioneaza ca a facut antifonare total, portiere, podea si portbagaj dar a mentionat ca exista si materiale premium cu greutatea redusa. Deci, teoretic, se poate si spre 50kg dar probabil este mai scump.

#99
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,136
  • Înscris: 04.08.2007
La începutul clipului a spus ca face antifonare totala. Când a vorbit de greutate și preț a menționat doar portierele. De aceea am spus ca nu am înțeles exact.
Nu e probabil mai scump, materialele alea mai "ușoare" sunt dublu la preț fata de cele mai premium și mai scumpe materiale normale.

#100
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 158
  • Înscris: 03.02.2018

 ajaccio83, pe 08 ianuarie 2024 - 22:43, a scris:

Aveti grija ca antifonarea facuta de firmele de profil (majoritatea cu profil audio) se refera doar la partea de interior (usi, panouri, portbagaj, podea). Asta e o parte de antifonare si aduce o imbunatatire de cam 5-10% sa zic asa. O antifonare reala se face cu materiale bituminoase pe sub sasiu in anumite zone specifice. E imposibil sa faci din Rav4 un Audi Q5 doar din antifonarea interioara. Daca se merge mai mult pe autostrada cum e in vest , clar Toyota nu este o optiune de luat in calcul..doar daca e masina de leasing primita de la companie, altfel pe banii nostri exista alte optiuni mai bune.

Exista si firme care fac o astfel de antifonare de care mentionezi tu ?

#101
2cata

2cata

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,109
  • Înscris: 07.06.2023

 nakog7, pe 08 ianuarie 2024 - 19:07, a scris:

Chiar as fi curios daca dupa o astfel de operatiune sunt imbunatatiri substantiale in privinta zgomotului de la interior.
Sunt pe grupul de Facebook Toyota Yaris Cross care au facut imbunatatiri si sunt super multumiti. Una peste alta se poate si mai rau, vedeti poza de mai jos(cu scopul cresterii confortului in masina, reducerea zgomotului de rulaj și vânt, plus izolare termica suplimentara și performante superioare ale sistemului audio)
Pachet Vibro: 2900 lei (aplicare de material vibro pe usi in suprafata extinsa - tabla exterioara, intermediara si fata de usa. Rezultate excelente pe sunetul sistemului audio, castigand bass, eliminare vibratii completa, sunet premium la inchiderea usii, izolare fonica medie. - 3 straturi aplicate uniform.
Gata, am facut-o si pe asta. Abia acum pot sa spun ca diferenta este substantiala fata de ce era inainte. Vedeti din imagini ca peste tot era tabla goala. Singura izolare aplicata de Toyota era o folie de plastic lipita cu mastic. Asa am avut la matiz acum 15 ani, dar ala a costat 6000 parai nou, n-ai pretentii.

Una peste alta, m-au costat cam 1600 euro ambele lucrari (pt colegii mai noi detalii in primul comentariu), dar acum am masina izolata mai bine decat unele masini premium de peste 100.000 E.
Dezavantaje:
- greutate suplimentara. vreo 20 kg pe usi + inca pe atat la prima lucrare la portbagaj, carenaj, haion si aripi.

Attached Files


Edited by 2cata, 10 January 2024 - 10:11.


#102
holergaalex

holergaalex

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 08.09.2021
No offense, mi se pare ireal ca la o masina de 50k, de la cel extraordinar (pe baza vanzarilor si fiabilitatii) producator de automobile din lume, sa aiba nevoie de zile bune printr-un service specializat contra unei sume de inca 2k, ca sa poti purta o conversatie in masina cand circuli pe autostrada..

#103
Popama

Popama

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 14.05.2016

 holergaalex, pe 10 ianuarie 2024 - 11:07, a scris:

..mi se pare ireal ca la o masina de 50k...

Când conduceam mașina de 13K așa credeam și eu.
După ce am plătit 24K pe noua mașină, am mutat la 60K pragul de la care mașinile sunt perfecte.

#104
nakog7

nakog7

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 09.06.2020

 holergaalex, pe 10 ianuarie 2024 - 11:07, a scris:

No offense, mi se pare ireal ca la o masina de 50k, de la cel extraordinar (pe baza vanzarilor si fiabilitatii) producator de automobile din lume, sa aiba nevoie de zile bune printr-un service specializat contra unei sume de inca 2k, ca sa poti purta o conversatie in masina cand circuli pe autostrada..
Da, la acest capitol bataia de joc a celor de la Toyota pare sa nu aiba margini. Pe autostrada la viteza de 130km/h zgomotul in habitaclu este foarte mare.(In conditii meterorologice de vara, fara vant, fara averse, etc.) Daca dai muzica la peste jumatate din volum, zgomotul va fi acoperit de muzica si este ok.

#105
Oyama-the-Younger

Oyama-the-Younger

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 08.01.2024
#101 arata un Porsche. fotografie generica thread sau obisnuita lemon Porsche?

#106
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,375
  • Înscris: 22.10.2007

 holergaalex, pe 10 ianuarie 2024 - 11:07, a scris:

No offense, mi se pare ireal ca la o masina de 50k, de la cel extraordinar (pe baza vanzarilor si fiabilitatii) producator de automobile din lume, sa aiba nevoie de zile bune printr-un service specializat contra unei sume de inca 2k, ca sa poti purta o conversatie in masina cand circuli pe autostrada..
Se si exagereaza la greu, da, sunt zgomotoase dar nu la nivelul Dacia 1300 de sa fie nevoie sa o faci bucati si sa o dai cu antifon pe dedesubt, niste antifonare pe usi si deja situatia se schimba dramatic, cel mult mai pui in portbagaj daca e break.
Gigelul ce si-a luat o masina de oras ca apoi sa se planga ca e zgomotoasa la drum lung e un caz “special”.

#107
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,392
  • Înscris: 08.01.2021
Eu am băgat un strat de STP asemănător cu cel din poza de mai sus într-un Citroen C1, toată partea din spate pana la scaune, plus portiere. La jumătatea din fata m-am oprit ca avea deja ceva din pasla existent.
În jumătatea din spate (podea, sub bancheta și portbagaj nu avea decât tabla goala plastic și mocheta. Am pus doua straturi doar la oalele roților și locașul rotii de rezerva unde tabla e subțire și exact deasupra tobei de esapament care face ca toți dracii. La viteze ridicate zgomotul tobei era cel mai enervant.
Vreo 20kg in total.

De simțit se simtea însă nu face minuni Rolls tot n-a ieșit.

În general dacă mașina are ceva antifonare de la mama ei ce mai faci artizanal nu face minuni, e efort mare pentru rezultate modeste.
Cel mai mult se simte la cojile chele.

Edited by KiloW, 10 January 2024 - 16:30.


#108
2cata

2cata

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,109
  • Înscris: 07.06.2023

 Oyama-the-Younger, pe 10 ianuarie 2024 - 15:16, a scris:

#101 arata un Porsche. fotografie generica thread sau obisnuita lemon Porsche?
𝗣𝗢𝗥𝗦𝗖𝗛𝗘 𝗖𝗮𝘆𝗲𝗻𝗻𝗲 𝗛𝘆𝗯𝗿𝗶𝗱 care a intrat la spa, cel putin asta spune proprietarul

Attached Files



Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate