Toyota, Japonia si Geopolitica
#91
Posted 08 January 2024 - 15:09
nakog7, pe 08 ianuarie 2024 - 14:46, a scris:
Pentru cei ce se afla acum in discutii pentru achizitia unui Rav4, inteleg ca s-a ajuns la discount-uri de : >=10% din pret. Este ultimul an de productie si cred ca vor sa se asigure ca scapa de orice stoc cat mai repede. In plus, cam prin toata Europa reducerile pentru EV si hibride sunt cam pe final. Oricum, cand iti faci calculul financiar pentru RAV trebuie sa pui deoparte si 2000 Euro pentru o antifonare totala la interior. Edited by DocMorelli, 08 January 2024 - 15:09. |
#92
Posted 08 January 2024 - 17:43
nakog7, pe 08 ianuarie 2024 - 14:46, a scris:
Pentru cei ce se afla acum in discutii pentru achizitia unui Rav4, inteleg ca s-a ajuns la discount-uri de : >=10% din pret. Chiar si cu 10% reducere preturile Toyota sunt ridicole raportat la ce ofera. E normal sa apara oferte mai ales ca programul rabla scade simtitor. |
#93
Posted 08 January 2024 - 19:07
DocMorelli, pe 08 ianuarie 2024 - 15:09, a scris:
Este ultimul an de productie si cred ca vor sa se asigure ca scapa de orice stoc cat mai repede. In plus, cam prin toata Europa reducerile pentru EV si hibride sunt cam pe final. Oricum, cand iti faci calculul financiar pentru RAV trebuie sa pui deoparte si 2000 Euro pentru o antifonare totala la interior. |
#94
Posted 08 January 2024 - 20:58
Daca faci antifonare totala la interior: adica portiere, podea completa si portbagaj, va fi alta masina. Greutatea materialelor nu poate sari de 50 kg.
|
#95
Posted 08 January 2024 - 21:02
De vizionat: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0xFAkARbFlw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Daca dai un search pe youtube, mai gasesti si alte filme despre RAV4! Edited by tzalu, 08 January 2024 - 21:10. |
#96
Posted 08 January 2024 - 22:43
Aveti grija ca antifonarea facuta de firmele de profil (majoritatea cu profil audio) se refera doar la partea de interior (usi, panouri, portbagaj, podea). Asta e o parte de antifonare si aduce o imbunatatire de cam 5-10% sa zic asa. O antifonare reala se face cu materiale bituminoase pe sub sasiu in anumite zone specifice. E imposibil sa faci din Rav4 un Audi Q5 doar din antifonarea interioara. Daca se merge mai mult pe autostrada cum e in vest , clar Toyota nu este o optiune de luat in calcul..doar daca e masina de leasing primita de la companie, altfel pe banii nostri exista alte optiuni mai bune.
|
#97
Posted 09 January 2024 - 07:54
DocMorelli, pe 08 ianuarie 2024 - 20:58, a scris:
Daca faci antifonare totala la interior: adica portiere, podea completa si portbagaj, va fi alta masina. Greutatea materialelor nu poate sari de 50 kg. Update, bun clipul, 70kg in plus la rav4, nu am înțeles dacă doar ușile sau și podeaua. Edited by remvirg, 09 January 2024 - 08:07. |
#98
Posted 09 January 2024 - 11:43
"70kg in plus la rav4" in clip mentioneaza ca a facut antifonare total, portiere, podea si portbagaj dar a mentionat ca exista si materiale premium cu greutatea redusa. Deci, teoretic, se poate si spre 50kg dar probabil este mai scump.
|
#99
Posted 09 January 2024 - 19:18
La începutul clipului a spus ca face antifonare totala. Când a vorbit de greutate și preț a menționat doar portierele. De aceea am spus ca nu am înțeles exact.
Nu e probabil mai scump, materialele alea mai "ușoare" sunt dublu la preț fata de cele mai premium și mai scumpe materiale normale. |
#100
Posted 10 January 2024 - 09:29
ajaccio83, pe 08 ianuarie 2024 - 22:43, a scris:
Aveti grija ca antifonarea facuta de firmele de profil (majoritatea cu profil audio) se refera doar la partea de interior (usi, panouri, portbagaj, podea). Asta e o parte de antifonare si aduce o imbunatatire de cam 5-10% sa zic asa. O antifonare reala se face cu materiale bituminoase pe sub sasiu in anumite zone specifice. E imposibil sa faci din Rav4 un Audi Q5 doar din antifonarea interioara. Daca se merge mai mult pe autostrada cum e in vest , clar Toyota nu este o optiune de luat in calcul..doar daca e masina de leasing primita de la companie, altfel pe banii nostri exista alte optiuni mai bune. Exista si firme care fac o astfel de antifonare de care mentionezi tu ? |
|
#101
Posted 10 January 2024 - 10:01
nakog7, pe 08 ianuarie 2024 - 19:07, a scris:
Chiar as fi curios daca dupa o astfel de operatiune sunt imbunatatiri substantiale in privinta zgomotului de la interior. Pachet Vibro: 2900 lei (aplicare de material vibro pe usi in suprafata extinsa - tabla exterioara, intermediara si fata de usa. Rezultate excelente pe sunetul sistemului audio, castigand bass, eliminare vibratii completa, sunet premium la inchiderea usii, izolare fonica medie. - 3 straturi aplicate uniform. Gata, am facut-o si pe asta. Abia acum pot sa spun ca diferenta este substantiala fata de ce era inainte. Vedeti din imagini ca peste tot era tabla goala. Singura izolare aplicata de Toyota era o folie de plastic lipita cu mastic. Asa am avut la matiz acum 15 ani, dar ala a costat 6000 parai nou, n-ai pretentii. Una peste alta, m-au costat cam 1600 euro ambele lucrari (pt colegii mai noi detalii in primul comentariu), dar acum am masina izolata mai bine decat unele masini premium de peste 100.000 E. Dezavantaje: - greutate suplimentara. vreo 20 kg pe usi + inca pe atat la prima lucrare la portbagaj, carenaj, haion si aripi. Attached FilesEdited by 2cata, 10 January 2024 - 10:11. |
#102
Posted 10 January 2024 - 11:07
No offense, mi se pare ireal ca la o masina de 50k, de la cel extraordinar (pe baza vanzarilor si fiabilitatii) producator de automobile din lume, sa aiba nevoie de zile bune printr-un service specializat contra unei sume de inca 2k, ca sa poti purta o conversatie in masina cand circuli pe autostrada..
|
#103
Posted 10 January 2024 - 14:07
#104
Posted 10 January 2024 - 15:08
holergaalex, pe 10 ianuarie 2024 - 11:07, a scris:
No offense, mi se pare ireal ca la o masina de 50k, de la cel extraordinar (pe baza vanzarilor si fiabilitatii) producator de automobile din lume, sa aiba nevoie de zile bune printr-un service specializat contra unei sume de inca 2k, ca sa poti purta o conversatie in masina cand circuli pe autostrada.. |
#106
Posted 10 January 2024 - 16:28
holergaalex, pe 10 ianuarie 2024 - 11:07, a scris:
No offense, mi se pare ireal ca la o masina de 50k, de la cel extraordinar (pe baza vanzarilor si fiabilitatii) producator de automobile din lume, sa aiba nevoie de zile bune printr-un service specializat contra unei sume de inca 2k, ca sa poti purta o conversatie in masina cand circuli pe autostrada.. Gigelul ce si-a luat o masina de oras ca apoi sa se planga ca e zgomotoasa la drum lung e un caz “special”. |
#107
Posted 10 January 2024 - 16:29
Eu am băgat un strat de STP asemănător cu cel din poza de mai sus într-un Citroen C1, toată partea din spate pana la scaune, plus portiere. La jumătatea din fata m-am oprit ca avea deja ceva din pasla existent.
În jumătatea din spate (podea, sub bancheta și portbagaj nu avea decât tabla goala plastic și mocheta. Am pus doua straturi doar la oalele roților și locașul rotii de rezerva unde tabla e subțire și exact deasupra tobei de esapament care face ca toți dracii. La viteze ridicate zgomotul tobei era cel mai enervant. Vreo 20kg in total. De simțit se simtea însă nu face minuni Rolls tot n-a ieșit. În general dacă mașina are ceva antifonare de la mama ei ce mai faci artizanal nu face minuni, e efort mare pentru rezultate modeste. Cel mai mult se simte la cojile chele. Edited by KiloW, 10 January 2024 - 16:30. |
#108
Posted 10 January 2024 - 16:37
Oyama-the-Younger, pe 10 ianuarie 2024 - 15:16, a scris:
#101 arata un Porsche. fotografie generica thread sau obisnuita lemon Porsche? Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users