Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Masina electrica pana in 20.000 euro in 2024?
Last Updated: Mar 17 2024 17:49, Started by
Meister
, Dec 18 2023 17:16
·
9
#37
Posted 19 December 2023 - 15:40
TehCube, on 19 decembrie 2023 - 13:27, said:
Aici raspunsul e foarte simplu, TOTI care zic ca au SOH 94-95% nu raporteaza SOH-ul real. S-a clarificat de ceva timp ca cel raportat de spring e programat sa scada cu x% dupa ceva timp, si aia e. Era retorica intrebarea... ev-driving-range-web.jpg 35.57K 37 downloads Cum se controleaza? simplu de tot, marind tensiunea de incarcare si micsorind pragul de descarcare. Cum se masoara ... cam greu, cu incarcare, descarcare confirmi ce te lasa BMS-ul care de fortat de ECU, real... soft proprietar analiza baterie si nu trebie intervenit fizic. |
#38
Posted 19 December 2023 - 15:50
Ion_Bumbu, on 19 decembrie 2023 - 15:40, said:
Cum se controleaza? simplu de tot, marind tensiunea de incarcare si micsorind pragul de descarcare. Si este si normal sa fie asa. Tensiunea de incarcare mai mare creste riscul de Rapid Unscheduled Disassembly la bateriile Li-Ion, in special la cele Li-Poly folosite pe auto. Eu n-am vazut pana acum nici o informatie tehnica si credibila si cat de cat oficiala care sa confirme ca vreun producator reduce bufferul de sus pe masura ce se uzeaza bateria. Dar speculatii amatoricesti sunt multe in presa pe tema asta. |
#39
Posted 19 December 2023 - 16:40
Niste amatori....
https://batteryuniversity.com/ Ce inseamna sa te iei dupa ei...asa am gresit si eu la bateriile de la scule, limitez curentul maxim de incarcare si opresc descarcarea mai (2,8Vdc/element fata de 2,5Vdc/element la mod performance) repede iar curentul maxim de descarcare iarasi l-am limitat 40A fata de max permis 50Adc..asta e, n-am stiut unde sa intreb ca nu conteaza ...binenteles o tin pe 70% SOC. Edited by Ion_Bumbu, 19 December 2023 - 16:48. |
#40
Posted 19 December 2023 - 16:48
#41
Posted 19 December 2023 - 17:10
gresit, optiunea era sa nu se externalizeze productia de automobile
- vreti bani din ajutorull rabla? produceti local sau macar in Europa nu!? atunci sa va dea bani de ajutor chinezi! |
#42
Posted 20 December 2023 - 02:42
#43
Posted 20 December 2023 - 10:16
Cat ar costa sa aduci din China o masina? Merge sa o inmatriculezi aici? Sa zicem un ID7 la juma de pret...
Lasand la o parte chestiile de garantie. Sa zicem ca am si pe cineva acolo care ar putea sa traga sfori... |
#44
Posted 20 December 2023 - 11:18
Depinde daca exista diferente de constructie. Cel mai probabil exista, ca d-aia e la pret mai mic. In china sunt alte norme de siguranta, mult mai "lejere", alte norme de emisii (nu se aplica aici dar ca idee), etc.. Deci e posibil sa nu o poti inmatricula deloc, sau sa fie nevoie sa-i aduci modificari, sau cine stie ce alte mici probleme.
Ia, vezi aici - https://forum.softpe...sina-din-china/ |
#45
Posted 20 December 2023 - 12:20
Da, ai dreptate, la asta nu m-am gandit, Pica si varianta asta.
Pe masura ce mai citesc, parca nici PHEV SH nu suna bine. Imi facea cu ochiu un Hyundai Ioniq dar unu la vreo 20k cu vreo 20k km la bord din 2021 deja cred ca are bateria injumatatita de cine stie cate cicluri de incarcare o fi avut. Din 50-60km cat ar fi avut initial, daca mai mergi 40 vara e bine. Garantia se aplica in mare parte doar primului owner iar ca sa schimbi o astfel de baterie, mai scoti din buzunar 3-4000 de euro. Mai mare deranjul + deranjul de a o baga zilnic sau chiar de 2 ori pe zi in priza + toate deranjurile ce decurg din intretinerea unui motor ICE. Deci pana la urma tot full electric tre sa fie urmatoarea masina. |
#46
Posted 20 December 2023 - 12:44
sunt in aceeasi situatie @meister.
am decis sa astept sa vedem ce oferte vor exista in aprilie. presupunand ca rabla va fi pe atunci lansata. daca nu exista nimik, ramane sa ma decid daca mai pun bani, sau mai astept un an doi. Nu cred ca merita investit in SH. |
|
#47
Posted 20 December 2023 - 13:29
#48
Posted 20 December 2023 - 13:55
Asta se duce cu avionul in concedii iar prin Bucuresti are motor sau alternative.
Mie imi trebuie electrica sa fie buna la orice. Am fost in vara cu eUP pana in Olanda. Cu baterie de 30kw. Ce sa zic... f..re, dar nu imposibil. Insa n-as mai repeta experienta. Cu o baterie de 50, m-as mai incumeta. |
#49
Posted 20 December 2023 - 14:30
am vizionat videoclipul.
nu sunt fan "respectivul", dar nici nu l-am injurat. (cu o singura exceptie) Orice cetatean care vorbeste de bateria solid state de la toyota ca o sa faca si o sa dreaga, merita injurat PENTRU CA NU ZICE PRETUL! poate sa aiba mii de km, incarcare in secunde etc tot ce iti doresti, daca nu zice pretul. Toyota este cea care a lansat basina aia cu solid si ea merita toata blamarea, + cei care rostogolesc bulgarele. |
#50
Posted 20 December 2023 - 14:40
Chinezii au inceput sa puna pe masini astfel de baterii. Sau erau din alea cu sare, nici nu mai stiu. Banuiesc ca la preturi decente (pentru ei).
Daca ar veni cineva din viitor sa-mi zica ca va fi si in 2025 rabla, macar si cu 5000 de euro, Europa nu va impune 20% taxe pe masinile din China, preturile si range-ul vor ajunge in zona bunului simt... ce bine ar fi. |
#51
Posted 20 December 2023 - 15:38
Meister, on 20 decembrie 2023 - 12:20, said:
deja cred ca are bateria injumatatita de cine stie cate cicluri de incarcare o fi avut Dar, facand abstractie de asta, mi se pare ca ai o fobie nejustificata cu degradarea bateriilor. Da, ea exista. Nu, nu e atat de puternica incat sa trebuiasca sa vinzi masina dupa 2-3 ani. Desi asta fac multi. Vezi cat dureaza pana trebuie sa schimbi bateria la un model S (zic model S ca e cea mai populara full-electrica de pe piata care are ani buni in carca) - multi se gandesc la schimb dupa 150.000 km/7 ani de utilizare. Si nici graficul asta de degradare nu e liniar, adica dupa 2-3 ani degradarea e foarte mica, abia dupa vreo 5 incepe sa o ia la vale mai abrupt, dar nici acolo nu e horror. Pana si springul are garantie 8 ani pana la 70% baterie, si nu se ofera niciun management termic. Da, e important managementul termic, dar dupa 2 ierni nu e distrusa o baterie (decat daca efectiv a stat inghetata cateva luni). ...ce incerc sa zic e ca nu cred ca masina respectiva, si nici eUp-ul tau nu au degradare semnificativa, si tu ai inceput sa simti 'degradarea' pe masura ce s-a lasat frigul. Cred ca-i mai mult placebo si ca o sa faci un 'upgrade' care nu o sa fie cine stie ce upgrade. |
|
#52
Posted 20 December 2023 - 16:01
Stiu ce zici dar cum spuneam mai sus, una e sa pierzi 50km dintr-un range de 450km si alta e sa pierzi 50 din 250.
Cand era masina noua faceam Bucuresti-Craiova 262km dintr-o bucata si mai ramanea ceva. La fel si pana la mare, ajungeam cu 30% si mergeam si cu AC. Acum nu mai am curaj si nici chef de riscat, o merge statia de la MOL de pe A2 sau nu? Dar aia de la Cernavoda? Dar daca daca risc pana la Lehliu, nu gasesc oare 2 Springuri la statie si tre sa stau dupa ele? Tara asta nu e facuta pt baterii de 30kw decat la oras. Am facut 7000km cu ea intr-o luna in Europa. Sigurul stres care l-am avut a fost in Romania si in Ungaria. Si cum traiesc aici, nu mai am nevoie de stres. Inca cu 1 an inainte sa iau masina am zis ca poate n-o fi dracu chiar asa de negru, sa o sa mai apara statii pe drumuri... Fix una a mai aparut pe A2. Sau cred ca am mai citit de inca una la Lehliu, in afara de aia de la Renovatio de la Penny. |
#53
Posted 20 December 2023 - 23:25
Meister, on 18 decembrie 2023 - 20:04, said:
Am deja eUP de 3 ani care nu ma mai satisface, simt pe pielea mea cum se pierde range-u. la 2 concedii pe an de inchiriat alta masina ma duce la 1500-2000 euro asa ca mai bine i-as baga in ceva ce imi ramane. In ce crezi ca îi poti baga astfel incit dupa 10 ani sa iti mai ramina ceva daca deja dupa 3 ani zici ca simti cum "cum se pierde range-u" ? |
#54
Posted 25 December 2023 - 18:49
Pareri despre un Hyundai Ioniq 2021 cu baterie de 38, 17.000km la 21.500? Varianta Style cu pompa de caldura.
Mie masina imi pare ok ca eficienta. Ajunge lejer la peste 150.000km fara vreo degradare majora la baterie, daca ne luam dupa spusele celor cu generatia anterioara care aveau racire pe aer nu lichid ca acest facelift. Mi-as baga unghia in gat sa apara 2024 masina cu baterie LFP si range de 350km la 22.000 de euro (in speranta in care mai prind rabla plus de 5000). Citroen ec3 cu baterie de 41 net, fara pompa de caldura paleste pe langa ce are acel Ioniq Style, atat ca e nou. Edited by Meister, 25 December 2023 - 18:54. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users