Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti
 arii

Sapa peste pardoseala

Smart phone pentru auz deficitar

Manager transport marfa. Pareri. ...
 BIOS F.24 pentru HP Pavilion g7-2...

Meta Quest 3 512 gb

Father's Day

Clipboard files copy/paste, filen...
 Boardgame-uri despre cuvinte

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024
 

Noul camion Tesla Semi urmeaza sa scoata de pe piata Renault Trucks, Volvo Trucks, Scania, Mercedes Trucks sau Iveco Trucks

* * * - - 1 votes
  • Please log in to reply
195 replies to this topic

#55
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,651
  • Înscris: 30.08.2017
E vorba de Semi, Cybertruck nu e camion, e o Dacia Papuc mai evoluata :icecream:

Nu l-am vazut, dar conform initiatorului e deja disponibil in teste.

View Postcotizo_dacul, on 19 septembrie 2023 - 21:10, said:

Concurenta europeana  si  japoneza.Ca nu se  pune  cu chinezii.Am vazut pe  un canal tik tok niste masini chinezesti.Cu o autonomie  destul de mare  500-600  km.Cand or intra pe piata  europeana  cam o sa scada Tesla.Plus ca au niste dotari  si  niste preturi de  iti cam cade fata,nu  crezi ca este adevarat.Preturi  de masini cu motoare termice.

Cat timp nu vad vanzari semnificative in Europa si SUA ma cam lasa rece astea chinezesti. Probabil vor vinde foarte mult in Asia, acolo sunt convins ca vor avea succes.

#56
cotizo_dacul

cotizo_dacul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,188
  • Înscris: 09.01.2009

View Postgeorge_alexandru, on 19 septembrie 2023 - 21:45, said:

E vorba de Semi, Cybertruck nu e camion, e o Dacia Papuc mai evoluata Posted Image

Nu l-am vazut, dar conform initiatorului e deja disponibil in teste.



Cat timp nu vad vanzari semnificative in Europa si SUA ma cam lasa rece astea chinezesti. Probabil vor vinde foarte mult in Asia, acolo sunt convins ca vor avea succes.
Pai  trebuiesc omologate  in  eropa,si productorii europeni nu prea vor,ca le-ar  fura din cascaval.Cum sa  mai ceara 40 000 de  euro  pe  ceva  la  nivelui unui   golf,ca si clasa ma refer.Ca am vazut  la chinezi la 30000 iti iei ceva  suv,ultra dotat cu o autonomie de 500 km.

Edited by cotizo_dacul, 19 September 2023 - 22:00.


#57
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View PostAztecWarrior, on 19 septembrie 2023 - 18:42, said:

Asa se zicea și de Tesla ce mașină revoluționară este când colo e un "piece of junk"
Tesla e in cadere libera - calitate atroce - tehnologie înapoiată -
[...]
Toate mașinile electrice sunt predispuse sa i-a foc subit - de 30 000 de ori (trei zeci de mii - ati citit bine) mai predispuse decât cele pe combustibil.
Dar este o vorba - nimic nu se aprinde mai ușor și arde mai bine decât o Tesla. Probabil astfel se explica și prețul SH derizoriu.
Posted Image aaaaeeeeer  Posted Image

#58
RaySefo

RaySefo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,179
  • Înscris: 17.06.2010

View Postflorinellll, on 19 septembrie 2023 - 18:01, said:

Corect ,e plin internetu' de tesle busite cu cruze control activat si sofer ..............ocupat


Franarea regenerativa,face o economie de MAXIMUM 1%,foarte important,este un sistem SECUNDAR
Absolut orice masina electrica are frane clasice.

Banuiesc ca nu ai condus vreoda o masina electrica, daca aveai nu spuneai asemenea tampenii. Frana regenrativa face o economie de 100%  pt ca nu se actioneaza deloc frana clasica.
In 60.000 km placutele mele sunt aproape noi nu cred ca au au o uzura mai mare de 1-2 mm.  Daca eram cu o masina clasica schimbam deja 2 seturi de placute..
Deci mai spune-ne cum e cu economia si franarea regenerativa.
Folosesc frana clasica doar in cazuri de urgente, gen: biciclisiti si pietoni sinucigasi.

#59
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View Postflorinellll, on 19 septembrie 2023 - 18:01, said:

Franarea regenerativa,face o economie de MAXIMUM 1%
Incearca 20%. Te mai apropii de realitate asa.

Attached File  Screenshot_20230919_230358_Gallery.jpg   29.33K   42 downloads

Edited by ro_explorer, 19 September 2023 - 23:10.


#60
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,062
  • Înscris: 02.03.2003

View Postmarr, on 19 septembrie 2023 - 21:11, said:

...
PS: Elon e un geniu in business si marketing, nu un vizionar si nici un sclipitor inventator in domeniul tehnic !

Este doar un alt actor care interpretează rolulu unui afacerist de succes.

Partea proastă este că filmul lui are mulţi fani, oameni care cred în inventatori fără şcoală sau în "inteligenţe artificiale" care vor lucra pentru ei.

#61
The_Visitor

The_Visitor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 313
  • Înscris: 13.04.2018

View Postgeorge_alexandru, on 19 septembrie 2023 - 21:45, said:

Cat timp nu vad vanzari semnificative in Europa...
N-o să vezi bcoz taxe și alte piedici legislative. Altminteri într-o situație de concurență reală 1:1 mașinile chinezești sunt mult peste ce oferă europenii sau americanii! La prețuri mai mici, evident.
Dar da, câtă vreme Evropa e condusă cum e condusă, cetățenii săi vor fi văzuți în continuare doar drept "vaci de muls" cu scuze "verzi"!
De ce să lași "fraierul" să cumpere o mașină cu 20k euro când poți cere pe ea 60k, cu largul concurs al "decidenților"?
FIX ACEEAȘI MAȘINĂ, nota bene!


#62
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,891
  • Înscris: 13.07.2011

View Postflorinellll, on 19 septembrie 2023 - 18:14, said:

Foarte tare
Am auzit ca sunt in SUA peste 5 milioane de camioane de mare capacitate,deci se vor incarca o data de 3luniPosted Image


Stai cumnte esti ....praf,este 1%
AI exista de peste 20 de ani,acum a fost ""explodat""conceptul de presa care nu mai are subiecte

stai prietene, ca astea sunt doar cifrele Tesla de supercharger. Mai exista si alte optiuni cu 200-300kwh. Dar idea este ca statul american a inceput implementarea de infrastructura fast charger in toata America si pana in 2025 vom avea zeci de mii de incarcatoare. Iar din cele 5 milioane de tiruri nu toate vor trece imediat pe electricitate, plus ca nu vor incarca toate deodata.

#63
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,897
  • Înscris: 25.01.2007
Fix, fix... Si marmota chinezeasca?

#64
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,651
  • Înscris: 30.08.2017

View PostThe_Visitor, on 20 septembrie 2023 - 08:18, said:


N-o să vezi bcoz taxe și alte piedici legislative. Altminteri într-o situație de concurență reală 1:1 mașinile chinezești sunt mult peste ce oferă europenii sau americanii! La prețuri mai mici, evident.
Dar da, câtă vreme Evropa e condusă cum e condusă, cetățenii săi vor fi văzuți în continuare doar drept "vaci de muls" cu scuze "verzi"!
De ce să lași "fraierul" să cumpere o mașină cu 20k euro când poți cere pe ea 60k, cu largul concurs al "decidenților"?
FIX ACEEAȘI MAȘINĂ, nota bene!

Eu văd că pot vinde în Uniunea Europeană


https://www.topgear....nds and Sweden.

Taxele sunt aceleași ca pentru orice alt produs din China. Și este normal să fie așa. Statul chinez oferă subvenții puternice producătorilor autohtoni, ar fi o concurență neloială cu producătorii europeni și americani.

Edited by george_alexandru, 20 September 2023 - 08:36.


#65
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,496
  • Înscris: 17.09.2007

View PostTehCube, on 19 septembrie 2023 - 11:01, said:

Daca eram unu' din cei care au dat $250.000 ca sa platesc in avans roadsteru' in 2017, care inca nu a fost livrat, apropo, aveam voie sa zic ca-i teapa?
Cine a dat banii aia? Ai dat un avans nereturnabil sau cum?

#66
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,816
  • Înscris: 09.01.2007
Nu stiu cine, dar as pune pariu ca numarul de preorders a fost mai mare decat zero. Posted Image
https://www.marketwa...-now-2017-11-17
Daca nu voiai founder's series scapai cu doar 50k.

Evident ca nu era nereturnabil, dar ai avea asteptari mai mari de la Tesla decat de la o campanie pe kickstarter. Sau ma rog, eu as fi avut, nu stiu de altii.
Daca aia care au facut preorders in nov 2017 ar fi cumparat actiuni tesla de banii aia, anu' asta ar fi valorat peste 3 milioane acei 250k. Dar au preferat sa crediteze Tesla fara dobanda, pe baza promisiunii ca vor avea la un moment dat roadstere. Da' poate o sa intre in productie in 2024, daca sunt cuminti. Posted Image

Edited by TehCube, 20 September 2023 - 08:47.


#67
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,496
  • Înscris: 17.09.2007

View Postradunic, on 19 septembrie 2023 - 17:37, said:

De acord cu tine da' chiar atît? Peste 100.000 dolari pe an?
Problema in multe cazuri cu reviziile nu tine doar de costul efectiv al reviziei cat si costul cat camionul sta blocat in service.
La ICE modele mai noi s-a trecut de la probleme de consum de ulei la probleme de dilutie ulei (nu ma astept neaparat si la camioane sa fie asta).

#68
The_Visitor

The_Visitor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 313
  • Înscris: 13.04.2018

View Postgeorge_alexandru, on 20 septembrie 2023 - 08:31, said:

Eu văd că pot vinde în Uniunea Europeană
Kind of:
https://newsweek.ro/...g-protectionism
Situația e mai nuanțată.
China a decis să renunțe la ICE dar făcând investiții masive în alternativa electrică.
UE a dat un ucaz și s-a spălat pe mâini, a pasat motanul în cârca cetățenilor.
Iar acum împiedică aceiași cetățeni să aibă acces la alternative IEFTINE folosind pârghii politice FĂRĂ A OFERI ALTERNATIVE IEFTINE LOCALE.
Situația clasică și... european și cu banii luați!

Un articol excelent despre arta europeană a împușcatului în propriul picior:
https://www.politico...climate-change/

#69
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,203
  • Înscris: 13.07.2005
China a decis sa renunțe la ICE pentru simplul motiv ca asta-i unul dintre putinele domenii tehnice in care efectiv nu știau ce si cum sa facă. Idem si cu motoarele de avion.
Pentru chinezi a fost mâna cereasca idioțeniei UE de a renunța la motoarele cu ardere interna in domeniul auto.
Motorul electric este extrem de simplu dpdv constructiv. Cu puțin efort si minime cunoștințe tehnice oricine poate face unul.
Nu ai nevoie de prelucrari mecanice de precizie, de tratamente termice, etc.

PS: Dacă ar permite inundarea pieței europene cu “alternative ieftine” din China, niște multe milioane de cetățeni din Europa (România included) nu si-ar mai permite nici măcar biciclete ...

Edited by marr, 21 September 2023 - 05:54.


#70
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,264
  • Înscris: 25.01.2007

View PostAztecWarrior, on 19 septembrie 2023 - 18:42, said:

Asa se zicea și de Tesla ce mașină revoluționară este când colo e un "piece of junk"
Tesla e in cadere libera - calitate atroce - tehnologie înapoiată - iar acum marii producători o sa inunde piața cu EV. Plus ca vin chinezii tare.

Toate mașinile electrice sunt predispuse sa i-a foc subit - de 30 000 de ori (trei zeci de mii - ati citit bine) mai predispuse decât cele pe combustibil.
Dar este o vorba - nimic nu se aprinde mai ușor și arde mai bine decât o Tesla. Probabil astfel se explica și prețul SH derizoriu.

Astea-s din capitolul si minciuna e vorba nu?

1. de 30K ori mai predispuse sa ia foc Posted Image . Te rog sa dai sursa acestei imbecilitati ca statistica spune cu totul altceva
" 2022: Out of Sweden's 611,000 electric vehicles, 23 fires (0.004%) were reported. The fleet of 4.4 million petrol and diesel vehicles recorded 3,400 fires (0.08%)"
2.Tehnologie inapoiiata..... alt bullshit. A se vedea cine conduce clasamentele la eficienta si inovare in materie de EV( structural pack, Gigacasting, Heat Pump/octo valve...), retea de incarcare. Te rog sa te uiti si la ce pret reuseste tesla sa vanda M3 si MY si cu ce dotari, comparativ cu competitia.

Inteleg ca unii din voi aveti frustrari dar ati putea macar sa faceti un minim efort de a va documenta putin. Sunt si lucruri de criticat la Tesla si EV-uri dar voi se pare ca nu reusiti sa le gasiti asa ca inventati tot felu de statistici tampite.

Edited by andreyvsjoker, 21 September 2023 - 08:03.


#71
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,651
  • Înscris: 30.08.2017

View Postmarr, on 21 septembrie 2023 - 05:49, said:

PS: Dacă ar permite inundarea pieței europene cu “alternative ieftine” din China, niște multe milioane de cetățeni din Europa (România included) nu si-ar mai permite nici măcar biciclete ...

Mda, ar cam pune industria auto europeana pe butuci.

Companiile europene sunt niște coloși puternic îndatorați și cu marje mici, nu au de unde să taie pentru a face față concurentei.
Electricele le permit să lucreze cu marje mai mari, apoi mai sunt și subvențiile, dar cât timp nu vii cu ceva atractiv, lumea nu cumpără de la tine.

#72
The_Visitor

The_Visitor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 313
  • Înscris: 13.04.2018

View Postmarr, on 21 septembrie 2023 - 05:49, said:

PS: Dacă ar permite inundarea pieței europene cu “alternative ieftine” din China, niște multe milioane de cetățeni din Europa (România included) nu si-ar mai permite nici măcar biciclete ...
Posibil.
Pe de altă parte nici pauperizarea populației europene prin impunerea unor interdicții abuzive și menținerea artificială a prețurilor ridicate la EV în lipsa alternativelor nu ajută nimănui în mod real.
Era o discuție ieri la Europa FM despre cifrele de vânzări, cu tema "uite ce a scăzut cota dieselurilor a crescut cea a electricelor".
Ori ambele "realizări nu au absolut nimic de-a face cu "meritele" tehnologiilor respective ci exclusiv cu cauzele politice, nu se mai cumpără diesel din cauza restricțiilor impuse politic implicit a incertitudinii privind viitorul său iar electricele se vând nu neapărat datorită meritelor tehnologiei cât mai ales subvenționării lor.
Idem în cazul de față, Tesla Semi și în general orice viitor camion electric nu va fi cumpărat datorită meritelor sale ci din cauza restricțiilor impuse politic.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate