Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Pt ce masina merita sa asteptam inca 2 ani ?
#55
Posted 25 February 2023 - 05:34
LE : rapanul de baterie la spring are cam 26 kwh plina si la o satatie de incarcare rapida dureaza peste 5 h.. incarcarea, acasa la 220v sare lejer de 10 h ! E garantata bateria doar pentru 120 000 km !!! Eu stau sa ma gandesc cam cat dureaza sa incarci o baterie de 3 ori mai mare cu energie electrica, cum e la Tesla sa zic ?!
Edited by mihaiC1, 25 February 2023 - 05:47. |
#56
Posted 25 February 2023 - 07:59
mihaiC1, on 25 februarie 2023 - 05:34, said:
Eu stau sa ma gandesc cam cat dureaza sa incarci o baterie de 3 ori mai mare cu energie electrica, cum e la Tesla sa zic ?! Vinzi prototipul cu 30k de euro, mai pui 10k de euro și cumperi mașina🔌 https://ev-database....ange-Dual-Motor Attached FilesEdited by cata, 25 February 2023 - 08:02. |
#57
Posted 25 February 2023 - 08:01
mihaiC1, on 25 februarie 2023 - 05:01, said:
Ce imi place ca la dacia spring sa inventat o metoda de a pacali incarcatorul domestic de 220v sa livreze o Putere de 3,6k w in loc de 2,3 kw Sarmele trebuie sa aibe sectiunea de minim 2,5 mmp iar priza sa fie una adevarata care suporta 16 A pe un circuit separat si cu siguranta aferenta In primul rand nu s-a inventat nimic pentru Dacia Spring, este un banal "incarcator" care in realitate este un comutator inteligent (el nu livreaza nimic) ce nu face decat sa permita trecerea curentului prin el si limitarea o face ECU masinii prin comunicarea cu "incarcatorul" pe frecventa de 1khz. Acel magnet nu face decat sa anclaseze un releu reed care modifica o valoare a unei rezistente care face sa-i "spuna" masinii ca poate sa traga cu 16A deoarece a detectat o priza care rezista la acest curent. mihaiC1, on 25 februarie 2023 - 05:34, said:
LE : rapanul de baterie la spring are cam 26 kwh plina si la o satatie de incarcare rapida dureaza peste 5 h.. incarcarea, acasa la 220v sare lejer de 10 h ! E garantata bateria doar pentru 120 000 km !!! Eu stau sa ma gandesc cam cat dureaza sa incarci o baterie de 3 ori mai mare cu energie electrica, cum e la Tesla sa zic ?! Edited by kiario, 25 February 2023 - 08:08. |
#58
Posted 25 February 2023 - 08:04
@Mihai este specialist in hibride, acum aveți puțină răbdare cu el😁
|
#59
Posted 25 February 2023 - 12:18
mihaiC1, on 25 februarie 2023 - 05:34, said: LE : rapanul de baterie la spring are cam 26 kwh plina si la o satatie de incarcare rapida dureaza peste 5 h.. incarcarea, acasa la 220v sare lejer de 10 h ! Iar Tesla se incarca foarte repede... la supercharger. Problema e cu reteaua de superchargere. Daca ar trebui sa astepti 5 ore la orice incarcare nu si-ar lua nimeni electrica, fii serios. 10h e incarcarea de la 220V acasa, ca oricum o lasi peste noapte. |
#60
Posted 25 February 2023 - 20:31
Trebuie sa fie "tabu" ca spring se incarca acasa cu 10 A disponibili in peste 10 h si la statia rapida se incarca cu 100A curent necesar.. timp o ORA Cred ca nu stiti cum arata un cablu cu 2 fire care " duce " cel mult 100A
Edited by mihaiC1, 25 February 2023 - 20:42. |
#61
Posted 25 February 2023 - 21:10
Cred ca nu prea înțelegi diferența între ac și dc charging.
|
#62
Posted 26 February 2023 - 01:56
mihaiC1, on 25 februarie 2023 - 20:31, said:
Trebuie sa fie "tabu" ca spring se incarca acasa cu 10 A disponibili in peste 10 h si la statia rapida se incarca cu 100A curent necesar.. timp o ORA Cred ca nu stiti cum arata un cablu cu 2 fire care " duce " cel mult 100A Pe AC o incarca chargerul aflat pe masina(OBC) , el is modifica puterea in functie de semnalul pilot transmis de statia de incarcare. De exemplu la corsa pot modifica intre 6-32 A. Pe DC e alta mufa , chargerul se alfa in statia de incarcare de la sol si are acces direct la bateria de pe masina. In felul asta poti incarca cu sute de A. Iar dau exemplu corsa(bat 50 kWh), 0-80 % in 30 min. In bordul masinii vad pe AC rata de incarcare 8-40 km pe ora iar in DC sute de km pe ora |
#63
Posted 26 February 2023 - 02:18
mihaiC1, on 25 februarie 2023 - 20:31, said:
Cred ca nu stiti cum arata un cablu cu 2 fire care " duce " cel mult 100A Ca sa nu mai zic ca (din ce stiu eu) cablurile de incarcare EV sunt cu voltage rating, ca 100A duc si alea de incarcat bateria, pe sectiune de 2-3 mm, pentru ca-s 12V. Dar un cablu Mode4 duce si 1500VDC, de ex: https://www.elandcab...e-4-dc-ev-cable Poftim si studiaza. |
#64
Posted 26 February 2023 - 13:26
mihaiC1, on 25 februarie 2023 - 20:31, said:
Trebuie sa fie "tabu" ca spring se incarca acasa cu 10 A disponibili in peste 10 h si la statia rapida se incarca cu 100A curent necesar.. timp o ORA Cred ca nu stiti cum arata un cablu cu 2 fire care " duce " cel mult 100A Asa arata: https://electricmobi...-quick-charger/ Acestea pot incarca cu max. 500V si max. 120A. Atasez specificatiile tehnice ca sa vezi si tu cum arata un cablu care duce 120A. Dar mai nou incep sa apara si prin Romania statii rapide si de 75 kW / 150 kW / 300 kW. Unele dintre ele merg pana la max 900V si max 400A. Attached FilesEdited by kolfleading, 26 February 2023 - 13:28. |
|
#65
Posted 26 February 2023 - 13:30
Mohombi, on 20 februarie 2023 - 16:23, said:
E clar ca suntem in mijlocul unei revolutii industriale in domeniu similara cu cea calculatoarelor din anii 2000 cand cumparai ceva si dupa un an era depasit si deja te gandeai la alt model. Evident ca nu toata lumea vede asta dar aici suntem intre oameni cu viziune. Modelul care mi se pare cel mai atragator in acest moment este Model 2 care e anuntat la 23 mii (pretul full, inainte de orice stimulent financiar). Adica o Tesla la pret accesibil pe piata romaneasca ceea ce ar face-o de nerefuzat. Lansare estimata sfarsit 2024, inceput 2025. Mai e si Springul care anunta alt model cu un design nou, baterie noua si probabil si altele. Mai sunt si asiaticele... Doar daca vrei masina zburatoare astepti 2 ani. Cine chiar are musai nevoie de masina, si-o ia in cateva luni. Iar cine nu, supravietuieste si fara. |
#66
Posted 26 February 2023 - 14:19
#67
Posted 01 March 2023 - 07:44
marius.bunu, on 26 februarie 2023 - 13:30, said:
Cine chiar are musai nevoie de masina, si-o ia in cateva luni. Un update despre Model 2 https://www.carscoop...-25000-compact/ |
#68
Posted 04 March 2023 - 01:34
mihaiC1, on 20 februarie 2023 - 21:58, said: @ initiator Ce e cert ca pretul de la Comanda/ contract la dealerul masinii ramane batut in cuie si 2 ani. Eu zic totusi sa te orientezi pe niste firme care iti livreaza masina in 6-9 luni.maxim. Si pe mine ma tenteaza sa schimb masina si nu stiu daca sa mai astept sau nu,mai degraba mi s-ar potrivi un PHEV cu vreo 70 km autonomie reala,cu un full electric nu as oleca in vacanta. Edited by bolo, 04 March 2023 - 01:40. |
#69
Posted 04 March 2023 - 08:24
Depinde ce scrie in contractul de comanda... mai ales daca ai achitat anticipat ! Nu semnezi ca primarul! La mine au micsorat pretul dupa 2 luni .. am platit pretul NEGOCIAT in comanda.
Si eu am vrut PHEV dar acum 3 ani nici nu ma gandeam la o casa, inca stau la bloc. Edited by mihaiC1, 04 March 2023 - 08:30. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users