Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Pt ce masina merita sa asteptam inca 2 ani ?
#37
Posted 20 February 2023 - 23:41
mirel3003, on 20 februarie 2023 - 16:41, said: Cu toate problemele enumerate de tine, daca azi as gasi o masina de clasa medie (gen Golf, Octavia, Focus, Megane) azi as da comanda daca ar fi 25.000 Euro - 10.000 EURO prima de la stat... dar nu o sa vezi in vecii vecilor asa ceva. Si gasesti Megane la 15k , acum ca e mai chel asa e alta discutie ! Eu am asteptat 3 luni dupa masina acum o vreme , nu as accepta mai mult de 6 luni. |
#39
Posted 21 February 2023 - 01:03
Pesemne esti fan VAG 'ca tot romanul' fara stiinta despre masini !. Vezi ca vin coreenii cu niste preturi de ramai cracanat .. poate tu confuzi Toyota cu Hyundai, Kia.. care si astia dau clasa la amaratele de VAG.. doar 5 ani garantie si "fara numar" kilometrii la coreeni si doar 150 k km sau 3 ani la VAG eu zic ca ai mari problele cu a intelege o firma/marca serioasa
Sa stii ca am o mare jena" sa amintesc de Renault, Citroen, Fiat, Alfa Romeo.. europene in general si cateva americane. PS la Toyota in service cand ma duc la revizie vad 1-2 masini pe rampe cand trec pe langa serviceul autorizat grupul VAG vad cozi de zeci de masini si alea nu sunt pt revizii . Edited by mihaiC1, 21 February 2023 - 01:12. |
#40
Posted 21 February 2023 - 01:13
ro_explorer, on 20 februarie 2023 - 23:51, said:
Calitatea aia Toyota a rămas doar cantata în ode, atât. Nu mai e ce era odată. Nu mai e timp pentru r&d temeinic. Deocamdata pare ca vor ramane in urma din cauza asta. Pe viitor s-ar putea demonstra ca au avut dreptate, dar o sa mai treaca mult timp pana atunci, si ei vor continua sa scada in clasamentul producatorilor, din ce in ce mai vertiginos. Totusi, legat de calitate, inca sunt pe primele locuri in multe topuri de "most reliable" (ce-i drept, de multe ori cu Lexus, dar si Corolla dadea bine), inclusiv in Consumer Reports care a aparut recent. Faptul ca au avut ceva probleme nu inseamna ca masinile sunt proaste overall. Dar da, pe partea de EV-uri vor avea de suferit tare. |
#41
Posted 21 February 2023 - 01:28
Nu or sa aibe de suferit cand de 23 ani fac Hyb , deci cam stiu cu ce sa se mananca un EV , dar ei sunt pic mai traditionalisti si muuult mai pe cerinta reala si nu fantezista, un EV la ora actuala e bun doar daca ai casa si faci naveta 500km/ saptamana la un amarastean ca mine si ca multi altii se pupa de minune un HEV.
LE pesemne ca europenii si cam toata lumea sunt mai prosti ca noi romanii de au cumparat in ultimii 2 ani mai multe Toyote decat de la grupul VAG.. Edited by mihaiC1, 21 February 2023 - 01:39. |
#42
Posted 21 February 2023 - 08:32
mihaiC1, on 21 februarie 2023 - 01:03, said:
Pesemne esti fan VAG 'ca tot romanul' fara stiinta despre masini !. TehCube, on 21 februarie 2023 - 01:13, said:
ce-i drept, de multe ori cu Lexus, dar si Corolla dadea bine Eu doar am spus ce se întâmplă în prezent: produse grăbite pe piața din lipsa de timp și culcat pe o ureche. |
#43
Posted 21 February 2023 - 09:41
Desigur ai ramas in urma cu 100 ani cu rotile..
Pentru stiinta ta Corolla e pe platforma Auris.. PS e de laudat ca Toyota recheama in service masinile cu mici probleme si dupa 7 ani pe cand altii (VAG ?) nici in garantie nu te primeste cu probleme grave, sa mai zic de minciunile din faza de vanzare ?! Edited by mihaiC1, 21 February 2023 - 09:52. |
#44
Posted 21 February 2023 - 09:56
mihaiC1, on 21 februarie 2023 - 09:41, said:
Exista platforma Auris? Poate este TNGA Cea mai nouă platformă tehnică a celor de la Toyota, botezată TNGA Edited by cata, 21 February 2023 - 10:00. |
#45
Posted 21 February 2023 - 10:00
mihaiC1, on 21 februarie 2023 - 01:28, said:
Nu or sa aibe de suferit cand de 23 ani fac Hyb , deci cam stiu cu ce sa se mananca un EV Nu zic ca Toyota nu-i in stare sa scuipe si ei 5 modele de EV-uri in piata, dar din cauza ca au pierdut startul, o sa fie mult mai dificil acum, si din punct de vedere al unui produs final finisat, si din punct de vedere al recunoasterii pe piata. Poate o sa cumpere lumea doar pentru ca-s Toyota, dar ma indoiesc ca o sa scoata "din prima" o masina superioara lui ID3 (de exemplu) in acelasi buget, dupa ce VW a avut cativa ani sa lucreze la acest model. P.S.: Corolla nu e pe platforma auris. A inceput productia prin anii '60, apoi au facut niste marketing si au redenumit-o in Auris in anii 2000 pentru o perioada. N-a avut efectul dorit (banuiesc) si au modificat numele inapoi. Teoretic, Auris nu exista, e doar un rebranding esuat. |
#46
Posted 21 February 2023 - 10:38
Scuze cu "platforma", am incercat o gluma seaca .
Romanii cumpara ce e frumos, firma, mare, rapid.. e valabila : "Afara e frumos vopsit gardul si inautru e leopardul" DA Toyota are masini urate, mici, lente si nu vor face EV -uri pt. ca nu sunt viabile Eu zic un NU hotarat la masini EV desi am lucrat cu corent' electric de cand ma stiu Alternativa cea mai buna ar fi cele cu Hidrogen si DA asi astepta si mai mult de 2 ani. |
|
#47
Posted 21 February 2023 - 10:47
#48
Posted 21 February 2023 - 10:53
#49
Posted 21 February 2023 - 11:04
Da si mai mari si mai rapide
Desigur e tot un sistem hibrid sistemul asta e de prin anii 1938 dar folosesc motor termic diesel inca pe liniile ferate. |
#51
Posted 21 February 2023 - 11:52
_o_, on 20 februarie 2023 - 23:41, said:
Totusi masinile enumerate NU sunt din clasa medie . Si gasesti Megane la 15k , acum ca e mai chel asa e alta discutie ! Eu am asteptat 3 luni dupa masina acum o vreme , nu as accepta mai mult de 6 luni. De electric vorbeam... masina electrica la dimensiunea masinilor enumerate de mine |
|
#52
Posted 24 February 2023 - 21:19
pufonel, on 20 februarie 2023 - 22:52, said:
normele astea de poluare aberante gen Euro 7 mihaiC1, on 20 februarie 2023 - 22:54, said:
PS la mine la casa am 3 faze si am cerut 21 kwh cota mi-a fost aprobat doar 15 kwh cota mihaiC1, on 20 februarie 2023 - 20:33, said:
Deci cum ai vrea trebuie sa stai la incarcat cu 36 A cam xx h.. socoteste tu ca eu m-am plictisit.Te ajut eu 36 A h x 220 V = 7, 9 kwh.. 2. La drum, la statii rapide, incarci cu pana la 200A si pana la 500V sau 900V DC. Puterea minima permisa de standardul CCS este 25 kW, dar marea majoritate a statiilor de incarcare publice CCS sunt de minim 50 kW. mihaiC1, on 21 februarie 2023 - 01:03, said:
PS la Toyota in service cand ma duc la revizie vad 1-2 masini pe rampe cand trec pe langa serviceul autorizat grupul VAG vad cozi de zeci de masini si alea nu sunt pt revizii . Toyota vezi cate 1 - 2, dar de VAG este plin peste tot. Deci s-ar putea ca explicatia pentru numarul de masini din service sa fie alta decat cea care vrei tu s-o insinuezi. mihaiC1, on 21 februarie 2023 - 09:41, said:
Desigur ai ramas in urma cu 100 ani cu rotile.. https://insideevs.co...ta-bz4x-recall/ mihaiC1, on 21 februarie 2023 - 10:38, said:
am lucrat cu corent' electric de cand ma stiu Ceea ce ai postat pana acum pare sa indice contrariul. In mod frecvent faci ghiveci de termeni tehnici incurcand kWh cu kW si A cu Ah. mihaiC1, on 21 februarie 2023 - 10:38, said:
Alternativa cea mai buna ar fi cele cu Hidrogen si DA asi astepta si mai mult de 2 ani. 2. Masinile pe hidrogen sunt de 3 ori mai slabe ca eficienta decat cele pe baterii, iar limitarea provine din caracteristici fundamentale ale reactiilor chimice implicate, deci perspectiva de a imbunatati eficienta la masinile pe hidrogen este foarte limitata. Edited by kolfleading, 24 February 2023 - 21:22. |
#53
Posted 25 February 2023 - 00:26
kolfleading, on 24 februarie 2023 - 21:19, said:
Spune-mi te rog ce acreditari si calificari ai ca sa faci aceasta afirmatie. Ca sa stiu cat de serioasa este. kolfleading, on 21 aprilie 2022 - 07:21, said:
datorita dezavantajelor inerente. Edited by adrian_r5, 25 February 2023 - 00:28. |
#54
Posted 25 February 2023 - 05:01
Ce imi place ca la dacia spring sa inventat o metoda de a pacali incarcatorul domestic de 220v sa livreze o Putere de 3,6k w in loc de 2,3 kw Sarmele trebuie sa aibe sectiunea de minim 2,5 mmp iar priza sa fie una adevarata care suporta 16 A pe un circuit separat si cu siguranta aferenta
Edited by mihaiC1, 25 February 2023 - 05:11. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users