Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 

Pt ce masina merita sa asteptam inca 2 ani ?

* - - - - 4 votes
  • Please log in to reply
68 replies to this topic

#37
_o_

_o_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,036
  • Înscris: 20.02.2023

View Postmirel3003, on 20 februarie 2023 - 16:41, said:



Cu toate problemele enumerate de tine, daca azi as gasi o masina de clasa medie (gen Golf, Octavia, Focus, Megane) azi as da comanda daca ar fi 25.000 Euro - 10.000 EURO prima de la stat... dar nu o sa vezi in vecii vecilor asa ceva.
Totusi masinile enumerate NU sunt din clasa medie .
Si gasesti Megane la 15k , acum ca e mai chel asa e alta discutie !
Eu am asteptat 3 luni dupa masina acum o vreme , nu as accepta mai mult de 6 luni.

#38
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Calitatea aia Toyota a rămas doar cantata în ode, atât. Nu mai e ce era odată. Nu mai e timp pentru r&d temeinic.

#39
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,759
  • Înscris: 12.08.2008
Pesemne esti fan VAG 'ca tot romanul' fara stiinta despre masini !. Vezi ca vin coreenii cu niste preturi de ramai cracanat .. poate tu confuzi Toyota cu Hyundai, Kia.. care si astia dau clasa la amaratele de VAG.. doar 5 ani garantie si "fara numar" kilometrii la coreeni si doar 150 k km sau 3 ani la VAG eu zic ca ai mari problele cu a intelege o firma/marca serioasa
Sa stii ca am o mare jena" sa amintesc de Renault, Citroen, Fiat, Alfa Romeo.. europene in general si cateva americane.
PS la Toyota in service cand ma duc la revizie vad 1-2 masini pe rampe cand trec pe langa serviceul autorizat grupul VAG vad cozi de zeci de masini si alea nu sunt pt revizii .

Edited by mihaiC1, 21 February 2023 - 01:12.


#40
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 09.01.2007

View Postro_explorer, on 20 februarie 2023 - 23:51, said:

Calitatea aia Toyota a rămas doar cantata în ode, atât. Nu mai e ce era odată. Nu mai e timp pentru r&d temeinic.
Pai ei au tinut cu dintii de ideea ca viitorul NU e (doar) EV. D-aia au facut si Mirai-ul. D-aia au facut scandal pe la legiuitorii din japonia sa dezvolte si alte retele nu doar cele de incarcare EV. Etc. etc.
Deocamdata pare ca vor ramane in urma din cauza asta. Pe viitor s-ar putea demonstra ca au avut dreptate, dar o sa mai treaca mult timp pana atunci, si ei vor continua sa scada in clasamentul producatorilor, din ce in ce mai vertiginos.

Totusi, legat de calitate, inca sunt pe primele locuri in multe topuri de "most reliable" (ce-i drept, de multe ori cu Lexus, dar si Corolla dadea bine), inclusiv in Consumer Reports care a aparut recent. Faptul ca au avut ceva probleme nu inseamna ca masinile sunt proaste overall. Dar da, pe partea de EV-uri vor avea de suferit tare.

#41
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,759
  • Înscris: 12.08.2008
Nu or sa aibe de suferit cand de 23 ani fac Hyb , deci cam stiu cu ce sa se mananca un EV , dar ei sunt pic mai traditionalisti si muuult mai pe cerinta reala si nu fantezista, un EV la ora actuala e bun doar daca ai casa si faci naveta 500km/ saptamana la un amarastean ca mine si ca multi altii se pupa de minune un HEV.
LE pesemne ca europenii si cam toata lumea sunt mai prosti ca noi romanii de au cumparat in ultimii 2 ani mai multe Toyote decat de la grupul VAG..

Edited by mihaiC1, 21 February 2023 - 01:39.


#42
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View PostmihaiC1, on 21 februarie 2023 - 01:03, said:

Pesemne esti fan VAG 'ca tot romanul' fara stiinta despre masini !.
Here we go again. Păreri despre persoana și nu despre subiect. Faptul de necontestat e ca prima mașină Toyota produsa de ei a fost rechemat în servi e, fizic, tot lotul produs, pe motive ca le cădeau rotile în mers. Atât.

View PostTehCube, on 21 februarie 2023 - 01:13, said:

ce-i drept, de multe ori cu Lexus, dar si Corolla dadea bine
Cati ani de r&d s-au băgat în  modelele Lexus pana sa fie scoase pe piața? De câte decenii se produce corolla?
Eu doar am spus ce se întâmplă în prezent: produse grăbite pe piața din lipsa de timp și culcat pe o ureche.

#43
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,759
  • Înscris: 12.08.2008
Desigur ai ramas in urma cu 100 ani cu rotile..
Pentru stiinta ta Corolla e pe platforma Auris..
PS e de laudat ca Toyota recheama in service masinile cu mici probleme si dupa 7 ani pe cand altii (VAG ?) nici in garantie nu te primeste cu probleme grave, sa mai zic de minciunile din faza de vanzare ?!

Edited by mihaiC1, 21 February 2023 - 09:52.


#44
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostmihaiC1, on 21 februarie 2023 - 09:41, said:

Pentru stiinta ta Corolla e pe platforma Auris..
Exista platforma Auris? Poate este TNGAPosted Image
Cea mai nouă platformă tehnică a celor de la Toyota, botezată TNGA

Edited by cata, 21 February 2023 - 10:00.


#45
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 09.01.2007

View PostmihaiC1, on 21 februarie 2023 - 01:28, said:

Nu or sa aibe de suferit cand de 23 ani fac Hyb , deci cam stiu cu ce sa se mananca un EV
Chiar nu-i acelasi lucru. Intr-adevar, teoretic EV-ul e mai simplu decat hibridul, dar tocmai d-astea e nevoie de destul de multa investitie ca sa faci un EV competitiv (deja). Pe langa Tesla, au de luptat cu majoritatea grupurilor mari care fac EV-uri de cativa ani, deja, iar BZ4X e o gluma proasta in comparatie.
Nu zic ca Toyota nu-i in stare sa scuipe si ei 5 modele de EV-uri in piata, dar din cauza ca au pierdut startul, o sa fie mult mai dificil acum, si din punct de vedere al unui produs final finisat, si din punct de vedere al recunoasterii pe piata. Poate o sa cumpere lumea doar pentru ca-s Toyota, dar ma indoiesc ca o sa scoata "din prima" o masina superioara lui ID3 (de exemplu) in acelasi buget, dupa ce VW a avut cativa ani sa lucreze la acest model.

P.S.: Corolla nu e pe platforma auris. A inceput productia prin anii '60, apoi au facut niste marketing si au redenumit-o in Auris in anii 2000 pentru o perioada. N-a avut efectul dorit (banuiesc) si au modificat numele inapoi. Teoretic, Auris nu exista, e doar un rebranding esuat. :D

#46
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,759
  • Înscris: 12.08.2008
Scuze cu "platforma", am incercat o gluma seaca .
Romanii cumpara ce e frumos, firma, mare, rapid.. e valabila : "Afara e frumos vopsit gardul si inautru e leopardul" DA Toyota are masini urate, mici, lente si nu vor face EV -uri pt. ca nu sunt viabile
Eu zic un NU hotarat la masini EV desi am lucrat cu corent' electric de cand ma stiu Alternativa cea mai buna ar fi cele cu Hidrogen si DA asi astepta si mai mult de 2 ani.

#47
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,495
  • Înscris: 19.04.2009
Hai ca o inceput si Toyota sa scoata ne-urate anul asta :lol:

Momentan cea mai buna electrica e aia cu generator :D (gen Nissan e-power)

#48
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostmihaiC1, on 21 februarie 2023 - 10:38, said:

am incercat o gluma seaca .
desi am lucrat cu corent' electric de cand ma stiu
Posted Image

#49
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,759
  • Înscris: 12.08.2008
Da si mai mari si mai rapide Posted Image
Desigur e tot un sistem hibrid sistemul asta e de prin anii 1938 dar folosesc motor termic diesel Posted Image inca pe liniile ferate.

#50
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,759
  • Înscris: 12.08.2008
LE si pe submarine Posted Image

#51
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,966
  • Înscris: 04.10.2007

View Post_o_, on 20 februarie 2023 - 23:41, said:

Totusi masinile enumerate NU sunt din clasa medie .
Si gasesti Megane la 15k , acum ca e mai chel asa e alta discutie !
Eu am asteptat 3 luni dupa masina acum o vreme , nu as accepta mai mult de 6 luni.

De electric vorbeam... masina electrica la dimensiunea masinilor enumerate de mine

#52
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

View Postpufonel, on 20 februarie 2023 - 22:52, said:

normele astea de poluare aberante gen Euro 7
Spune-mi te rog ce acreditari si calificari ai ca sa faci aceasta afirmatie. Ca sa stiu cat de serioasa este.

View PostmihaiC1, on 20 februarie 2023 - 22:54, said:

PS la mine la casa am 3 faze si am cerut 21 kwh cota mi-a fost aprobat doar 15 kwh cota
Puterea bransamentului se masoara in kW, nu in kWh.

View PostmihaiC1, on 20 februarie 2023 - 20:33, said:

Deci cum ai vrea trebuie sa stai la incarcat cu 36 A cam xx h.. socoteste tu ca eu m-am plictisit.Te ajut eu 36 A h x 220 V = 7, 9 kwh..
1. Acest calcul nu are nici un sens.
2. La drum, la statii rapide, incarci cu pana la 200A si pana la 500V sau 900V DC. Puterea minima permisa de standardul CCS este 25 kW, dar marea majoritate a statiilor de incarcare publice CCS sunt de minim 50 kW.

View PostmihaiC1, on 21 februarie 2023 - 01:03, said:

PS la Toyota in service cand ma duc la revizie vad 1-2 masini pe rampe cand trec pe langa serviceul autorizat grupul VAG vad cozi de zeci de masini si alea nu sunt pt revizii .
Si proportia de masini VAG vs. Toyota pe strada este cam la fel.
Toyota vezi cate 1 - 2, dar de VAG este plin peste tot. Deci s-ar putea ca explicatia pentru numarul de masini din service sa fie alta decat cea care vrei tu s-o insinuezi.

View PostmihaiC1, on 21 februarie 2023 - 09:41, said:

Desigur ai ramas in urma cu 100 ani cu rotile..
Stirea cu pierderea rotilor la ultimul ragnet  de masina produsa de Toyota este reala, nu este o gluma.
https://insideevs.co...ta-bz4x-recall/

View PostmihaiC1, on 21 februarie 2023 - 10:38, said:

am lucrat cu corent' electric de cand ma stiu
Faptul ca ai lucrat nu inseamna ca ai si inteles ceva si nu este o dovada a competentei in acest domeniu.
Ceea ce ai postat pana acum pare sa indice contrariul.
In mod frecvent faci ghiveci de termeni tehnici incurcand kWh cu kW si A cu Ah.

View PostmihaiC1, on 21 februarie 2023 - 10:38, said:

Alternativa cea mai buna ar fi cele cu Hidrogen si DA asi astepta si mai mult de 2 ani.
1. Dezvoltarea unei retele de productie, stocare, transport si distributie de hidrogen este o problema mult, mult mai complicata decat dezvoltarea retelei electrice.

2. Masinile pe hidrogen sunt de 3 ori mai slabe ca eficienta decat cele pe baterii, iar limitarea provine din caracteristici fundamentale ale reactiilor chimice implicate, deci perspectiva de a imbunatati eficienta la masinile pe hidrogen este foarte limitata.

Edited by kolfleading, 24 February 2023 - 21:22.


#53
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,701
  • Înscris: 23.04.2007

View Postkolfleading, on 24 februarie 2023 - 21:19, said:

Spune-mi te rog ce acreditari si calificari ai ca sa faci aceasta afirmatie. Ca sa stiu cat de serioasa este.
Aceeasi rugaminte (cu aceeasi motivare) si pentru tine referitor la afirmatia de mai jos:

View Postkolfleading, on 21 aprilie 2022 - 07:21, said:

datorita dezavantajelor inerente.

Edited by adrian_r5, 25 February 2023 - 00:28.


#54
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,759
  • Înscris: 12.08.2008
Ce imi place ca la  dacia spring sa inventat o metoda de a pacali incarcatorul domestic de 220v sa livreze o Putere de 3,6k w in loc de 2,3 kw Posted ImageSarmele trebuie sa aibe sectiunea de minim 2,5 mmp iar priza sa fie una adevarata care suporta 16 A pe un circuit separat si cu siguranta aferenta Posted Image

Edited by mihaiC1, 25 February 2023 - 05:11.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate