Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
2035 - adio ICE!
#55
Posted 15 February 2023 - 11:47
#57
Posted 15 February 2023 - 11:53
#58
Posted 15 February 2023 - 11:55
unu999, on 15 februarie 2023 - 10:17, said:
Da, da. ANARHIEEEEE!!!! 5 minute mai tarziu: Sa vina statul sa-mi faca parcare!!! Alea taiate nu se fac ... sau cel putin io nu le vad. Edited by wolfydRg, 15 February 2023 - 11:56. |
#59
Posted 15 February 2023 - 11:59
Am o intrebare simpla si de bun simt: cand va ajunge o masina electrica decenta sa coste 20.000 Euro?
Pentru mine "decent" ar insemna : - masina de dimeniuni compacte gen Clio sau Golf. Nici prea mare nici prea mica. - garda la sol normala, nu tip "sport". In tarisoara noastra e nasol cu masina cu burta jos (gen garda 14-15cm). Un 17cm cred ca ar fi "numa bun". - autonomie reala ( baterie intre 20% si 80%) de 150km pe timp de iarna. - posibilitate incarcare rapida, gen sa incarc intre 20% si 80% in 30 de minute. Iar acasa sa o pot incarca "cu taraita". Stiu, Romania e saraca, nu exista statii rapide, etc. Insa dincolo de reglementari, trebuie sa ii poti oferi si lui "average Joe" o alternativa. Deci, cand vor ajunge masinile electrice accesibile ? |
#60
Posted 15 February 2023 - 12:07
Daca s-a interzis doar vanzarea si producerea autoturismelor noi pe combustie in UE, nu si inmatricularea lor, presimt ca firmele de vanzari auto din tari europene care nu sunt in UE vor avea cresteri mari ale vanzarilor in 2035. Sau masinile noi vor trece cu documentatia printr-o firma firma din afara UE si vor fi vandute ca masini la mana a doua cu 100 km rulati.
De produs, oricum tendinta e sa se externalizeze productia, pentru ca in UE mana de lucru e mai scumpa decat in Asia, Africa sau America de Sud. |
#61
Posted 15 February 2023 - 12:10
oricum sunt exceptate fabricile care produc cantiate mică. asta e, îmi deschid minifabrică pentru mine și prieteni
|
#62
Posted 15 February 2023 - 12:29
Courage, on 14 februarie 2023 - 22:07, said:
UE aprobă interzicerea vânzărilor de mașini cu motoare pe benzină și motorină din 2035 Asader, la nivel de UE s-a aprobat legea prin care din 2035 nu se mai pot produce si comercializa automobile NOI cu motoare pe baza de motorina si benzina. Deci, vedem cum va rezista șandramaua, posibil să se închidă prăvălia până atunci. Vedem la vot. Calculele îmi zic așa: dacă iese pesedeul la noi și pesedeurile celorlalte țări, în restul eu, e clar... Ursula va lua o m...e, dacă o mai apucă. Dar eu zic să vedem întâi cum se fârșește răzbelul. Până una alta, aplaudați în continuare! În fond, nu ne-a fost oprit, momentan, dreptul la a visa. Courage, on 14 februarie 2023 - 22:07, said:
P.S. I luv EV În loc de ”2035, adio ICE”, să nu fie 2035 adio UE. Mai vedem... |
#63
Posted 15 February 2023 - 12:31
#64
Posted 15 February 2023 - 12:33
FC72, on 15 februarie 2023 - 11:16, said:
Discutia asta se repeta la nesfarsit. Cine isi imagineaza vreun minut ca daca vor exista doar masini electrice noi la vanazare, cele ICE existente vor supravietui pur si simplu ca si pana atunci. La acel moment taxele pentru utilizarea unei ICE vor fi absurde dupa valorile de azi, inscrierea, impozitul, taxa eco, asigurarea, vor depasi lejer 10 000 euroi indifent de model. Treaba nu se va intampla brusc sa inebuneasca vajnicul taraitor de cazan, va fi treptat la fel si pretul combustibilului care nu va avea legatura cu pretul petrolului ci cu politica statului de restrictionare, nu interzicere.La 5 euro litru nu va fi asa atractiv sa taraii cazanul.Normal ca vor exista scutiri, subventii pentru transportul in comun, comercial, agricol, industrial, etc. in anumite conditii. Nu, nu vor fi masini electrice accesibile si nici nu va fi infrastructura extinsa de incarcare, vor fi putine, scumpe si dificil de incarcat, nu vor exista facilitati si subventii ca acum, cand se doreste promovarea lor.Treaba asta a fost afirmata in nenumarate randuri de oficialii europeni. Niciodata legea nu inseamna trecerea pe electrice, ci limitarea drastica a numarului de masini aflate in circulatie, scopul nu este inlocuirea ci reducerea emisiilor si reducerea numarului. Cine crede prostiile de teorii ca fabricarea unei electrice implica consum de materii si energie mai mare decat la termica sau ca se pierd banii din exploatarea celor ICE eliminate, surpriza, una electrica va costa cat 10 ICE si va plati cat plateau 10 ICE, cand vor fi singura optiune, nu se pierde nimic, singura diferenta este ca 9 din 10 posesori vor ramane fara obiect, va fi imposibil de folosit datorita costurilor. Se rezolva problema traficului, parcarilor, aer curat.Se desfiinteaza locurile de parcare care s-au facut pe spatiile verzi si se refac suprafete uriase ocupate acum de parcari. Am citit multe fantasmagorii la viata mea, dar asta le intrece pe toate! |
|
#65
Posted 15 February 2023 - 12:35
#66
Posted 15 February 2023 - 12:42
lex2010, on 14 februarie 2023 - 22:29, said: Mai bine ar interzice diesel-urile la masinile mici, daca vor sa inceapa cu ceva... m-am saturat de toate fumigenele cu EGR dezactivat. Ce treaba are legislatia cu dezactivarea EGR ? De ce nu e buna legislatia care permite diesel, fiindca niste cocalari o incalca ?! Cu acest gen de rationament nu ma mir ca UE se pisha in capul nostru, are si cu cine. _R_A_D_U, on 15 februarie 2023 - 12:35, said:
Orice chestie se rezolvă prin vot. Curat constituțional, coane! Întreb pentru un prieten: oare cine va lua moia la următoarele alegeri? Ca de obicei. Alegatorii. FC72, on 15 februarie 2023 - 11:16, said: Se rezolva problema traficului, parcarilor, aer curat.Se desfiinteaza locurile de parcare care s-au facut pe spatiile verzi si se refac suprafete uriase ocupate acum de parcari. Nu prea inteleg. Eu acum pot lucra de acasa, de la o casa dintr-o zona destul de izolata. Si daca nu as avea job 'de acasa' si ar fi o prioritate pentru mine, poate ar trebui sa fac un sacrificiu ca sa imi iau un job work from home. Si nimeni nu m-ar impiedica sa ma relochez intr-o casa veche in pustietate, sunt destule. E de ajuns sa urmaresti emisiunile TVR sa vezi sate intregi pustiite, cu drumuri inaccesibile. Mi se pare de neinteles sa stai in miez de metropola si sa fii furibund pro ecologizare prin de-tehnologizare, sa visezi la spatii virane, spatii care te asteapta la 200 km de metropola. Ca si cum ai sta plin de lehamite in bar de strip tease, cu tequila in fata, murmurand regrete in barba ca societatea nu te lasa sa te calugaresti. |
#67
Posted 15 February 2023 - 12:46
don_King, on 15 februarie 2023 - 11:59, said:
Am o intrebare simpla si de bun simt: cand va ajunge o masina electrica decenta sa coste 20.000 Euro? Pentru mine "decent" ar insemna : - masina de dimeniuni compacte gen Clio sau Golf. Nici prea mare nici prea mica. - garda la sol normala, nu tip "sport". In tarisoara noastra e nasol cu masina cu burta jos (gen garda 14-15cm). Un 17cm cred ca ar fi "numa bun". - autonomie reala ( baterie intre 20% si 80%) de 150km pe timp de iarna. - posibilitate incarcare rapida, gen sa incarc intre 20% si 80% in 30 de minute. Iar acasa sa o pot incarca "cu taraita". Deci, cand vor ajunge masinile electrice accesibile ? Dacia Spring fara ajutor de la stat e 20.000 Euro, cu ajutor de la stat e 10.000 Euro sau VW e-UP fara ajutor de la stat e 30.000 euro cu ajutor de la stat e 20.000 Euro Acum fara suparare dar nu iei Golf nou cu motor ICE la 20.000 EURO... Golf-ul porneste de la 25.000... si deja la 25.000 Euro, cu ajutor de la stat iti iei Megane e-Tech.... si se si incadreaza in cerintele tale... Edited by sgn30, 15 February 2023 - 12:48. |
#68
Posted 15 February 2023 - 12:55
Si o sa dea faliment toate benzinariile, nu ? )) Inca o stire imposibila !
N-are cum sa faca asa ceva. E inca o pastila aruncata pacalicilor ca sa cumpere electrice. Vedem prin 2030 incolo cum se abroga legea. Parca tot eliminau diesel din Europa de cativa ani. Vedem ca circuli nemaipomenit si cu non euro, numai zic de Euro 3 ce bine-mi merge dieselul si o sa mai merg cu el in Bucuresti pana n-o mai fi motorina pe piata. |
#69
Posted 15 February 2023 - 13:11
FC72, on 15 februarie 2023 - 11:16, said:
aer curat se refac suprafete uriase ocupate acum de parcari. ... ca fasole sigur nu ... ca nu se impaca cu aeru' curat FC72, on 15 februarie 2023 - 11:16, said:
imitarea drastica a numarului de masini aflate in circulatie, scopul nu este inlocuirea ci reducerea emisiilor si reducerea numarului. Edited by adrian_r5, 15 February 2023 - 13:17. |
|
#70
Posted 15 February 2023 - 13:18
FC72, on 15 februarie 2023 - 11:16, said:
Niciodata legea nu inseamna trecerea pe electrice, ci limitarea drastica a numarului de masini aflate in circulatie, scopul nu este inlocuirea ci reducerea emisiilor si reducerea numarului. Cine crede prostiile de teorii ca fabricarea unei electrice implica consum de materii si energie mai mare decat la termica sau ca se pierd banii din exploatarea celor ICE eliminate, surpriza, una electrica va costa cat 10 ICE si va plati cat plateau 10 ICE, cand vor fi singura optiune, nu se pierde nimic, singura diferenta este ca 9 din 10 posesori vor ramane fara obiect, va fi imposibil de folosit datorita costurilor. Se rezolva problema traficului, parcarilor, aer curat.Se desfiinteaza locurile de parcare care s-au facut pe spatiile verzi si se refac suprafete uriase ocupate acum de parcari. |
#71
Posted 15 February 2023 - 13:29
Adm, on 15 februarie 2023 - 08:10, said: https://www.autocrit...esel-electrice/Practic, ca sa respecte normele(posibil a apara si euro 8 pana on 2035), masinile ICE vor deveni prea scumpe ca sa respecte acele reguli, nu vor mai avea avantajul ca sunt mai ieftine la achizitie, usor-usor cu pasi mici nu vor mai merita. Mergand pe informatiile actuale prevad -masini ICE prea scumpe(daca le mai baga si vreun impozit etc pt poluare nu mai e nimic de zic) -Masini electrice mai variate ca modele de baza, probabil mai ieftine ca in acest moment, cu autonomie care sa satisfaca mai multe persoane si cam aia va fi. -Probabil ca o electrica va "tine" <10 ani si aia e, nu o sa mai mearga 15-20 precum cele actuale. -Posibil sa fie mai putine masini pe sosele(nu toata lumea o sa isi mai permita una noua). Dar cu, cresterea populatiei planetei, probabil se va mai compensa". The end Edited by AdrianHH, 15 February 2023 - 13:30. |
#72
Posted 15 February 2023 - 13:42
_R_A_D_U, on 15 februarie 2023 - 12:35, said:
Orice chestie se rezolvă prin vot. Curat constituțional, coane! Întreb pentru un prieten: oare cine va lua moia la următoarele alegeri? Aruncam in aer totul: economia Romaniei, viitorul copiilor nostri, totul! ... pentru ce? Pentru masina cu pistoane! |
Anunturi
▶ 4 user(s) are reading this topic
1 members, 2 guests, 1 anonymous users
HEX2FUN